quote:
Op maandag 23 april 2012 18:24 schreef Iwinner het volgende:Hallo
Ik ben op zoek naar een telefoon die een goede batterij heeft want heb nu Blackberry 2 jaar maar heb al een keer nieuwe accu gekocht en is nu weer na 7uur leeg
en omdat me abonnement al bijna afloopt moet ik een nieuwe telefoon wil wel andriod er op
Een gsm die > 1 dag bij actief gebruik mee kan gaan, zal als merk Nokia hebben, en als OS symbian draaien. Zo was het de laatste ~10 jaar, en zo is het nog steeds. Op gebruiksgemak en een gelikte UI heeft symbian het verloren voor de massa, maar als het gaat om efficiënt met energie omgaan, is en blijft dat het beste OS om op een mobiele telefoon te hebben.
Je eis voor Android, zal er voor zorgen dat je met welke Android gsm dan ook, elke dag een lader moet gebruiken. Binnen die groep zijn de modellen van Sony/Sony-Ericsson grosso modo de meest zuinige, met het nog te verschijnen Xperia P toestel als meest zuinige (op papier), dankzij hun nieuwe 4e witte subpixel technologie in het scherm.
Ter illustratie, mijn vriendin heeft een Sony Ericsson X8, met identieke hardware als mijn HTC Legend, en die kan 1 volle dag langer met de accu doen, bij grofweg gelijk gebruik.
Doe mee op
my free farmOp woensdag 9 juni 2010 @ 09:07
schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Save the Whales, collect the whole set!!