quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende: Zeg ik nu tegen Jagar om kipfilet te bakken terwijl de Duutser er is? [..]Ghehe Ziet er in ieder geval tof uit!Ik kan zo slecht tegen van die kleine kopjes he!?
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:Mijn lijstje:O: yoghurt, banaan, muesli (krijg het alweer met moeite weg)T: bth pindakaas of sandwichspreadL: twee bth kaasT: bth pindakaas of sandwichspreadT: appelS: 5 km hardlopenD: knolselderij
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:Heel low carb (denk ik, want ik heb geen idee hoeveel carbs er in courgette zit!).
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:[..]Het zijn sperziebonen! Onthoud dat nou toch! Ik vind het wel een mooi lijstje. Zit er nog wat sport in het verschiet vanavond? Anders kun je de courgette ook gebruiken als vervanger van de pasta. Heel low carb (denk ik, want ik heb geen idee hoeveel carbs er in courgette zit!).
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:[..]Ik begrijp gewoon niet dat men denkt dat ik op vrije avonden en dagen gezellig allerlei openingen ga aflopen. Heb er nu al 4 liggen, naja ik kom van een andere planeet.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:Nou ja, als je espresso vraagt, lekker Klein natuurlijk. Koffie gewoon lekker filterkoffie maar ik drink nooit koffie op bezoek omdat veel mensen dat niet lekker maken, doe dan maar thee!
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:[..]Kip met cashew?Is gewoon kipfilet opbakken met wat wortel en paprika en cashewnoten, sojasaus erbij In je L zit ook al groente, dus daar hoef je niet te veel op te letten.Eventueel brood erbij (of rijst, of aardappel)Ik doe gewoon 2 kipfilets, 2 paprika, 4 wortels en 30-40gr cashews en paar beste scheuten sojasaus
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:Mar, met zulke kopjes voel ik mij gewoon nog lomper Jagar, had mezelf al verbeterd Even niet nagedacht...[..]Bij thee laten ze bijna nooit het zakje zitten Ik wil sterke thee! Moet net zo zwart als koffie zijn
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:31 schreef Nallie het volgende:[..]Misschien tijdelijk even iets anders als ontbijt dan? Of is het eten in het algemeen?Hoe gaat het verder met je gezonde regime, merk je al wat?
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef motorbloempje het volgende:Zeg, XM, waren jullie nog van plan om tijdens jullie verblijf iets af te zakken naar 't zuiden? Wellicht kan ik jullie tegemoet komen voor een middagje?
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:Haha xm wandelende carb-encyclopedie! Vik waarom eet je dan niet iets anders vind je lijstje trouwens niet veel, en alleen knolselderij voor je d?Mar grote bak espresso kan ook helemaal niet :p
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef motorbloempje het volgende:Jammer
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef LadyBlack het volgende:Mar, ik ben jaloers op je espressomachine!! Later als ik veel geld heb koop ik ook een mooie espressomaker
quote: Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:Verdorie, KPN blijft geld afschrijven voor een abonnement dat ik per 1 maart al niet meer heb.