abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 september 2000 @ 14:16:55 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_332991
Admins en Modjes,

is het ok om Mariska af te zeiken?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_332993
Huh? Dat is vragen naar de bekende weg lijkt mij. Tuuuuuuuuuuurlijk, zo'n mens is gemaakt om af te zeiken toch? Hebben jullie ook gemerkt hoe ze net als Esmeralda de amateur psycholoog uit probeert te hangen?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 9 september 2000 @ 14:46:31 #3
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_333008
Ik ben het met de Opperhoer eens, afzeiken tot op haar schaambeen!!!!!!! Neem nu dat infantiele gezing van deze heks uit het noorden. Ik keek vanmiddag naar de uitzending van gisterenavond en daar zong zij met volle overgave tijdens het werk. Als ik busagier was geweest had ik echt een speer in haar strot geduwd!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_333010
over die mariska is nu al veel geschreven en ik heb er al veel over gelezen ook . maar ik heb haar eigenlijk nog niet gezien.
ik heb dus even de vraag of iemand kan uitleggen waarom ze zo irritant of stom is..
B.V.D.
dag
Ik ben best wel blij nu
pi_333078
quote:
Op 09 september 2000 14:46 schreef Dolfijntje het volgende:
Neem nu dat infantiele gezing van deze heks uit het noorden.
Mariska een heks noemen is een belediging voor alle heksen. Dat zijn doorgaans hele lieve mensen. Dat kun je van 'onze Maris' toch niet zeggen
Dat kind doet echt alles om maar in the picture te staan. Ik heb nog maar weinig mensen gezien die zo camerageil zijn zoals zij.
pi_333177
quote:
Op 09 september 2000 14:47 schreef krekelaar het volgende:
maar ik heb haar eigenlijk nog niet gezien.

dag


Eeeeh...nog helemaal niet gekeken dus? Ze is nl. continu met haar bek in beeld, en als de camera's even niet op haar gericht zijn zie je haar wel buiten dartelen met water ofzoiets. Zo spontaan is ze wel namelijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_333292
afzeiken??? ik zou nog niet eens in haar bek willen schijten!!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_333295
Is er iemand bij wie je wel in de bek zou willen scheiten dan?
Laat maar trouwens, ik wil het niet eens weten

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie op 09-09-2000 20:27]

pi_334284
nou het is me nu wel een beetje duidelijk eigenlijk.
volgens mij is ze niet echt populair. hopen dat ze nog even in de bus blijft dus.
anders hebben we weer wat minder te zeiken. en dat is toch een hot item op dit forum..
nietwaar?ik vrees alleen dat het niet lang zal duren voordat ze eruit ligt..
Ik ben best wel blij nu
  zondag 10 september 2000 @ 22:20:48 #10
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_334361
quote:
Op 09 september 2000 20:26 schreef Ossie het volgende:

Laat maar trouwens, ik wil het niet eens weten


leuke topic:-->>Bij wie zou Laffer nu eens graag in z'n bek willen schijten!

[Dit bericht is gewijzigd door Cardan op 10-09-2000 23:34]

  maandag 11 september 2000 @ 08:47:57 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_334636
Kinders toch, ik had jullie nog zo gewaarschuwd en nog laten jullie je verrassen
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')