quote:
Op zondag 6 mei 2012 11:37 schreef Terreros85 het volgende:[..]
Geert Wilders verdeelt de hele wereld in goed en kwaad, zwart en wit. Blank is goed, gekleurd is fout. Christendom/Jodendom is goed. Islam is fout. Nuance bestaat niet bij hem.
Iedereen verdeelt de wereld in goed en kwaad. Jij en ik ook. Niets mis mee en bovendien is het gelukkig niet verplicht het waslijndenken.
quote:
Hij kleineert zijn tegenstanders.
Doe jij ook waarop ik reageerde.
quote:
Hij trapt na (bij Cohen) als een ander denkt.
Over natrappen gesproken, Men buitelt op dit moment zelfs over elkaar en geen partij uitgezonderd om te roepen hoe gemeen Wilders wel niet is.
quote:
Ach, laat maar. Hij beledigt Islamitsche landgenoten keer op keer door dingen te introduceren als de kopvoddentax.
Niet huilen, elke dag worden hele volkstammen mensen beledigd en kopvoddentax is nooit geïntroduceerd.
quote:
En als hij dan eindelijk in het centrum van de macht, loopt hij weg door het belang van zijn potentiële kiezers boven het landsbelang te stellen.
Ja, bijzonder stom van hem om de macht weg te geven.
quote:
Dan mag ik toch wel zeggen dat hij een puber is?
Tuurlijk mag dat, niemand heeft het je verboden of wel? Maar niet om het een of ander, je bent hypocriet bezig. Je ageert tegen kleineren en je doet het zelf ook.
quote:
Iemand die uiteindelijk alleen aan zichzelf denkt.
Ik weet niet of hij alleen aan zichzelf denkt maar het lijkt mij niet bepaald een pretje dat er regelmatig naar je leven wordt gestaan vooral door de religie van de vrede, de islam.
quote:
Of denk je dat Geert echt begaan is met al die oudjes, werklozen en gehandicapten.
Geen idee en jij gokt ook maar wat.
quote:
De rest in zijn fractie misschien, maar Geert absoluut niet.
Knap van je dat je zijn gedachten kan lezen.