quote:
Op maandag 23 april 2012 01:29 schreef Wootism het volgende:[..]
Nou het is meer dat ik tot nu toe nog nergens een touchpad ben tegengekomen die zo accuraat is als die van de Macbook. + dat de structuur van de glazen oppervlakte erg fijn is. Allemaal hardwarematig.
Maar nu praat je over andere dingen. Het
ging over kinetic scrolling, maar nu heb jij het over precisie en scructuur van het materiaal, overigens twee dingen die net zo goed mogelijk zijn in Windows, dat is echt niet OS afhankelijk. Prima dat je macbooks fijner vindt vanwege bovenstaande redenen, maar dat betekent dus niet dat een ander OS het niet kan.
quote:
Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Henno het volgende:[..]
En vanwege een dergelijk standpunt is OS X nog steeds veel gebruiksvriendelijker dan Windows. Het is een optelsom van veel kleine handigheidjes die het 'm doen. En kinetisch scrollen is wel degelijk beter, het kost veel minder moeite om grotere afstanden te scrollen terwijl je toch nauwkeurigheid behoudt (je kan het effect tegenhouden door het touchpad aan te blijven raken, of een zwiep geven om ver te scrollen)
Dat kun je vinden, alhoewel het toch user preference blijft. Maar dat is een eindeloze discussie. Grote afstanden scrollen doe ik uberhaupt niet, dan type ik de eerste paar letters van de naam in en sta ik gelijk op het resultaat dat ik zoek cq. dicht in de buurt. Voor een smartphone zie ik de voordelen wel, aangezien je daar geen hardware keyboard hebt (meestal), maar voor een computer zie ik kinetic scrolling echt niet voor meer verkoopcijfers zorgen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise