abonnement Unibet Coolblue
pi_110975826
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef BramKVO het volgende:
Voor het seizoen dacht er heus niemand dat juve zou meespelen voor de titel, ze werden hoogstens genoemd als outsider. Dus zeg aub niet dat het maar normaal is dat ze voor de titel spelen.

En ondanks die gelijke spelen, kon juve altijd met zijn sterkste kern aantreden. Iets wat je dus van Milan Totaal niet kan zeggen. Cassano, Boateng en anderen werden nodeloos gemist. Daarom zeg ik dat een fit Milan wellicht de Scudetto had gepakt. Maar het was nu eenmaal zo niet en ook dat is voetbal.
Voor het seizoen niemand? Hooguit omdat ze vorig jaar dramatisch jaar hadden.
Maar kwalitatief heeft Juventus gewoon de sterkste ploeg(ook al scheelt het niets).

En Juve altijd compleet? Alsof we nooit iemand gemist hebben....
En een fit Ac had de titel normaal gesproken ook niet gepakt dit jaar hoor.
pi_110985828
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Voor het seizoen niemand? Hooguit omdat ze vorig jaar dramatisch jaar hadden.
Maar kwalitatief heeft Juventus gewoon de sterkste ploeg(ook al scheelt het niets).

En Juve altijd compleet? Alsof we nooit iemand gemist hebben....
En een fit Ac had de titel normaal gesproken ook niet gepakt dit jaar hoor.
Ja , juve altijd compleet en verder wil ik hier echt niet reageren om niet opnieuw polemieken te starten, maar kom op Dude , lees eens je andere zinnen en toets ze dan eens aan de Italiaanse (sport)werkelijkheid.
pi_110990283
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 05:43 schreef BramKVO het volgende:

Ja , juve altijd compleet en verder wil ik hier echt niet reageren om niet opnieuw polemieken te starten, maar kom op Dude , lees eens je andere zinnen en toets ze dan eens aan de Italiaanse (sport)werkelijkheid.
Logisch dat je er niet verder op ingaat! Je weet zelf ook heel goed dat wat je zegt onzin is.
Juve heeft lang niet altijd het hele elftal(basis) compleet gehad.

Sowieso moet je daar niet om gaan janken,
kijk maar eens hoeveel blessures Juve afgelopen vele jaren altijd had!!
Daar kan dit jaar van Ac lang niet tegen op.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:08:21 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110991142
Jij schrijft zelf dit

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar kwalitatief heeft Juventus gewoon de sterkste ploeg(ook al scheelt het niets).

Dan is BramKVO zijn theorie toch niet zo vreemd dat zonder die vele blessures het dubbeltje zomaar de andere kant op had kunnen vallen.

Neemt niet weg dat zolang er geen geval is van omkoping, de kampioen altijd de terechte kampioen is
pi_110991717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:

Dan is BramKVO zijn theorie toch niet zo vreemd dat zonder die vele blessures het dubbeltje zomaar de andere kant op had kunnen vallen.

Neemt niet weg dat zolang er geen geval is van omkoping, de kampioen altijd de terechte kampioen is
Ja inderdaad heb ik dat gezegd.
En dan nog gaat het bij Juve gewoon sterk dit seizoen, hebben gewoon het beste spel(ook beter dan een compleet Ac) en kwalitatief gewoon ietsje sterker.
Mooiste spel ook nog eens. Dus tja dit seizoen verdiend Juve het gewoon!

En nee niet mee eens dat kampioen de terechte is.
Tuurlijk meeste punten gehaald maar zoals ik al eerder zei:
Beste ploeg, beste spel, mooiste spel. Die verdienen de titel, niet een ploeg dat toevallig meer punten pakt. Al weten we allemaal dat voetbal niet werkt op papier.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:54:25 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111003872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja inderdaad heb ik dat gezegd.
En dan nog gaat het bij Juve gewoon sterk dit seizoen, hebben gewoon het beste spel(ook beter dan een compleet Ac) en kwalitatief gewoon ietsje sterker.
Mooiste spel ook nog eens. Dus tja dit seizoen verdiend Juve het gewoon!

En nee niet mee eens dat kampioen de terechte is.
Tuurlijk meeste punten gehaald maar zoals ik al eerder zei:
Beste ploeg, beste spel, mooiste spel. Die verdienen de titel, niet een ploeg dat toevallig meer punten pakt. Al weten we allemaal dat voetbal niet werkt op papier.
Zolang mooiste spel, beste spel, beste ploeg nog een subjectief begrip is houd ik het er maar op dat degene met de meest punten de terechte kampioen is
pi_111004945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef Tarado het volgende:

Zolang mooiste spel, beste spel, beste ploeg nog een subjectief begrip is houd ik het er maar op dat degene met de meest punten de terechte kampioen is
Hoezo een afgezaagde gezegde met je meeste punten, overwinnaar is terecht.
pi_111005184
Lekker nat veld bij Chievo-Roma _O-
pi_111006767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef tralalala het volgende:
Lekker nat veld bij Chievo-Roma _O-
Heeft meer weg van een pot waterpolo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_111057424
Sneijder komt net op tijd in vorm lijkt het, hij maakt de 0-1 tegen Parma *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_111062818
Die tegengoal van Juve :') _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_111066956
Die idioot van een Conte gaat ons op deze manier alsnog van het kampioenschap beroven.....
De grote kwaliteiten van de ploegen heffen het dit seizoen nog erg op maar ja dat kan ook niet altijd blijven goed gaan. Ongelofelijk dit....
pi_111067099
Ja want het is conté zijn fout dat buffon de bal verliest.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:01:20 #64
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_111068150
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef BramKVO het volgende:
Ja want het is conté zijn fout dat buffon de bal verliest.
:D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_111069632
Delio Rossi ook lekker bezig bij Fiorentina. :')
pi_111069908
Juventus speelt er nog maar eens een gelijk, maar leuke stand zo met Napoli op 3. ;)
pi_111075490
wat een fout van Buffon... hij maakt het er zo niet minder spannend op... hopelijk wint Juve nog twee keer. Moet lukken met het resterende programma.
pi_111076445
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef BramKVO het volgende:
Ja want het is conté zijn fout dat buffon de bal verliest.
Nee maar Conte heeft het hele seizoen genoeg geblunderd.
Het had nooit zo spannend dienen te zijn.
pi_111093237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee maar Conte heeft het hele seizoen genoeg geblunderd.
Het had nooit zo spannend dienen te zijn.
Inderdaad het is te spannend, zonder blessures, met Pirlo en zonder spookdoelpunt was Milan al kampioen .
pi_111097189
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Inderdaad het is te spannend, zonder blessures, met Pirlo en zonder spookdoelpunt was Milan al kampioen .
Zonder dat afgekeurde doelpunt had Juve gewoon gewonnen in Ac(want tja die ene werd niet geteld dus anders had Juve gewoon gewonnen als die ene wel telde dan.) Rot lekker op met je jankende baby verhaaltjes zeg....

Al was het elftal van Ac helemaal compleet hadden ze nog niet verder gestaan, ze hebben gewoon een mindere ploeg klaar. Juve was dit seizoen gewoon duidelijk de betere.
En Ac heeft zo vaak ook scheids mee gehad, en Juve ook vaak zat tegen.

Dus janken doe je thuis maar.
pi_111103773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zonder dat afgekeurde doelpunt had Juve gewoon gewonnen in Ac(want tja die ene werd niet geteld dus anders had Juve gewoon gewonnen als die ene wel telde dan.) Rot lekker op met je jankende baby verhaaltjes zeg....

Al was het elftal van Ac helemaal compleet hadden ze nog niet verder gestaan, ze hebben gewoon een mindere ploeg klaar. Juve was dit seizoen gewoon duidelijk de betere.
En Ac heeft zo vaak ook scheids mee gehad, en Juve ook vaak zat tegen.

Dus janken doe je thuis maar.
1) als dat doelpunt, die door de hele wereld werd gezien, had geteld, was het 2-0. De kans dat Juventus nog terug kwam, bestond weliswaar, maar leek toch erg klein te zijn. Het leek meer gedenkwaardig dat Milan scherp ging kunnen counteren.
2) hadden ze niet verder gestaan ? Nee natuurlijk niet, 13 spelers ( de helft Vd kern ) missen, zou natuurlijk niet hebben geholpen. Milan moest en competitie en Coppa en Champions league afwerken met soms maar 13 fitte spelers. En bij de langdurig afwezigen zaten sterkhouders als Boateng, Cassano, Pato en Silva. De eerste drie, nota bene spelers die iets kunnen forceren, misten zowat het hele seizoen.
3) eigenlijk ben ik niet het type die hierover zeurt. Maar omdat jij ook maar niet stopt met je onzin over conté ( die immens populair is in Turijn ) en omdat je maar weigert toe te geven dat de vele afwezigen wel degelijk een rol speelden, zeur ik hier met plezier wat verder.
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:31:00 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111108329
Ga allebei lekker in een hoekje zien huilen zeg. Dit gezeur hebben weer nou al dertig keer behandeld. Nou weten we het wel.

Beter nieuws is dat Napoli grote kans maakt om weer CL te gaan spelen *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111125245
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:14 schreef BramKVO het volgende:

1) als dat doelpunt, die door de hele wereld werd gezien, had geteld, was het 2-0. De kans dat Juventus nog terug kwam, bestond weliswaar, maar leek toch erg klein te zijn. Het leek meer gedenkwaardig dat Milan scherp ging kunnen counteren.
2) hadden ze niet verder gestaan ? Nee natuurlijk niet, 13 spelers ( de helft Vd kern ) missen, zou natuurlijk niet hebben geholpen. Milan moest en competitie en Coppa en Champions league afwerken met soms maar 13 fitte spelers. En bij de langdurig afwezigen zaten sterkhouders als Boateng, Cassano, Pato en Silva. De eerste drie, nota bene spelers die iets kunnen forceren, misten zowat het hele seizoen.
3) eigenlijk ben ik niet het type die hierover zeurt. Maar omdat jij ook maar niet stopt met je onzin over conté ( die immens populair is in Turijn ) en omdat je maar weigert toe te geven dat de vele afwezigen wel degelijk een rol speelden, zeur ik hier met plezier wat verder.
1) Voor zelfde geld was Juve keihard terug gekomen juist omdat ze ineens 2-0 achterstonden.
Daarbij maakten ze alsnog regulier 2 goals!! Waarvan 1 afgekeurd onterecht. Dus was het gewoon 2-2. Het is nou eenmaal zo gegaan en beide ploegen kregen onterecht een goal afgekeurd. Dus dat staat gelijk!! Dus ga niet janken dat alleen Ac benadeeld is.

2)Cassano en Pato zijn ook niet bepaald sterren ofzo hoor die veel forceren.
Laten het soms zien ja dat klopt. Maar Juve heeft al 5 jr op rij elke wedstrijd een B-elftal opgesteld wegens miljoenen blessures(veel meer dan Ac nu af en toe eens heeft).
Dus jank lekker ergens anders.

3) Jij niet het type die zeurt? Wie zit hier elke week te janken over blessures(terwijl dat reuze meevalt) over de afgekeurde goals die zogenaamd alleen bij Ac gebeuren.
En nu zeur je weer dat Conte super populair is, nou alle reacties tonen anders.
pi_111125274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
Ga allebei lekker in een hoekje zien huilen zeg. Dit gezeur hebben weer nou al dertig keer behandeld. Nou weten we het wel.

Ik huil niet dus zit niet zo dom te praten zeg.
Ik zeg juist tegen die huilebalk dat ie eens moet kappen met al dat janken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:28:26 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111126510
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik huil niet dus zit niet zo dom te praten zeg.
Ik zeg juist tegen die huilebalk dat ie eens moet kappen met al dat janken.
Jullie zijn allebei even erg. Jij zit zelf alleen maar te janken over Conte. Dus jij bent ook gewoon een huilebalk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')