quote:
Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef Marie30 het volgende:[..]
Ok ze heeft het nog niet fysiek gegeven maar ze zag het idee wel zitten toch? Het zeggen alleen al: ik ben bijna alleen op vakantie... heeft ook een bedoeling mi.

En dan zijn er nog wat zaken, als je huwelijk niet meer loopt ga je als moeder zijnde niet drie weekends achter elkaar op café met een andere vent flirten. Als je huwelijk niet meer loopt, los je het op ten goede of vraag je een scheiding aan. Zodra alles achter de rug is, kan ze nog lang genoeg op café zitten als de kinderen bij vaders op bezoek zijn... Zijn gewoon bepaalde dingen die mij zouden doen twijfelen aan haar integriteit.
Dat kwam toevallig zo ter sprake aangezien we het over vakanties hadden. Ik gaf aan dat ik nog niet wist of ik dit jaar wegging aangezien ik het niet zie zitten om alleen op reis te gaan. Zij vertelde toen dat zij binnenkort toevallig voor het eerst "alleen" op vakantie gaat.. U ziet... nuance

Maar goed.. verder kan ik me wel voorstellen dat je er zo over denkt hoor. Heb ik zelf ook wel een beetje. Als mijn vrouw dit zou doen zou ik me wel genaaid voelen inderdaad. Maar aan de andere kant weten jij en ik ook niet precies wat er binnen die relatie allemaal speelt en in welk stadium ze nu precies zijn aanbelandt. Zoals ik het nu inschat is het behoorlijk kapot en de kans dat het nog goed gaat komen, acht ik zeer klein.
Ik heb haar overigens ook gezegd dat ik vind dat ze er voor haar kinderen alles aan moet doen. Dat was ze zeker met me eens.