abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 september 2000 @ 13:12:25 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_332933
Need i say more
pi_332988
Mja, ik moet er ook nog even inkomen. Tot nu toe erger ik me rot aan Koen en Mariska en is er verder nix leuks te beleven. Ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe Big Brother. Die wordt volgens mij wel goed Ik heb gisteren gemist trouwens omdat ik uit eten was met Meerhoerman, maar ik ben er niet echt rouwig om dat ik een aflevering heb gemist. zegt al genoeg denk ik.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_333199
quote:
Ik vind er tot nu toe eigenlijk niks
aan
Ik ook niet...
pi_333479
diana ook niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 10 september 2000 @ 11:58:42 #5
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_333820
/me ook niet
Hallo...?
pi_333996
(Hallo iedereen, long time no see)

Niemand vind er volgens mij echt wat aan, en toch wordt er gekeken.

Vandeweek d8 ik: 'ach toch maar weer es kijken' en toen zag ik iemand met een stoel op zijn hoofd lopen, schreeuwend: 'we moeten ons verbergen' (of zo). Daarna ging een ander op een kanon aandacht trekken door een menselijke kanonskogel te imiteren.

Tsja.

Op naar BB2. Ik zat er wel weer een beetje in na afgelopen donderdag. Beau zal echter nooit wennen, Esther wel. Leuke meid.
Streams volgen durf ik niet omdat ik dan weer blocksync verlies (Hello, I'm Kwello).

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps op 10-09-2000 14:55]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  zondag 10 september 2000 @ 15:22:35 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_334020
Ik zit ook met smart te wachten op BB2, zal vast wel honderd keer leuker worden dan de Bus Ik vind die nieuwe regels ook wel gaaf, muntjes voor heet water, je eigen boter karnen e.d. dat wordt nog wat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')