abonnement Unibet Coolblue
pi_136815888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 00:30 schreef Musil het volgende:

[..]

Dit.
Denk trouwens dat voor de man in de mond komen in basis lekkerder is ook. Warm, zacht, nat..
Dit beaam ik als man. :9
pi_136815910
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Vlokkie het volgende:

[..]

:')

Doen wat je zelf prettig vindt toch? :)
Als jij van sperma in je gezicht houdt moet je dat gewoon doen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136896697
In iemands gezicht spuiten is wel geil, maar ze moeten het niet bij mij flikken.

Hypocriet eigenlijk :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136898220
Liever in de mond dan over het gezicht, maar het is allebei fijn. Geen reden voor eigenlijk.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:10:12 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136901189
In het gezicht vind ik niet fijn, het is ongemakkelijk, als het in je ogen komt doet het verschrikkelijk pijn en in je haar is ook niet prettig.
Ik kan me voorstellen dat het voor een man leuk is maar kan me niet voorstellen dat er echt vrouwen zijn die er opgewonden van raken, maar die zullen er vast zijn.
Ik denk als een vrouw er opgewonden van raakt is dat omdat ze weten dat de man het fijn zou vinden, maar als een man er niks aan zou vinden zullen er maar weinig vrouwen zijn denk ik die er om zullen vragen.
Maar zou hij het echt heel opwindend vinden dan zou ik het wel doen, gelukkig vind hij in mijn mond of op mijn borsten vele malen leuker.

[ Bericht 11% gewijzigd door snakelady op 19-02-2014 19:27:13 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_153926896
ik zelf vindt het zeer geil en opwindend om in haar gezicht te mogen spuiten , mijn vrouw vindt het ook heerlijk ,sperma is trouwens niet vies of slecht voor je gezondheid, zij likt het er dan lekker van af ,een beetje laat ze voor mij over,al kussend en likkend mijn sperma proevend geeft mij een geile kick , zo erg zelfs dat mijn zwaard weer paraat staat wat vrouwtje lief dan zo heerlijk vindt voor een 2 beurt, want als een man zijn vrouwtje beft krijgt toch ook die heerlijke kutsappen binnen die ook niet vies of slecht zijn, het is trouwens aan iedereen zelf te beslissen of hij dit graag heeft of niet en dat moet je dan maar respecteren .
loverboy voor iedereen
  maandag 29 juni 2015 @ 15:56:00 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153928057
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:16 schreef walker1958 het volgende:
ik zelf vindt het zeer geil en opwindend om in haar gezicht te mogen spuiten , mijn vrouw vindt het ook heerlijk ,sperma is trouwens niet vies of slecht voor je gezondheid, zij likt het er dan lekker van af ,een beetje laat ze voor mij over,al kussend en likkend mijn sperma proevend geeft mij een geile kick , zo erg zelfs dat mijn zwaard weer paraat staat wat vrouwtje lief dan zo heerlijk vindt voor een 2 beurt, want als een man zijn vrouwtje beft krijgt toch ook die heerlijke kutsappen binnen die ook niet vies of slecht zijn, het is trouwens aan iedereen zelf te beslissen of hij dit graag heeft of niet en dat moet je dan maar respecteren .
Nominatie voor beste eerste post ooit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 29 juni 2015 @ 15:57:19 #258
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_153928102
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:16 schreef walker1958 het volgende:
ik zelf vindt het zeer geil en opwindend om in haar gezicht te mogen spuiten , mijn vrouw vindt het ook heerlijk ,sperma is trouwens niet vies of slecht voor je gezondheid, zij likt het er dan lekker van af ,een beetje laat ze voor mij over,al kussend en likkend mijn sperma proevend geeft mij een geile kick , zo erg zelfs dat mijn zwaard weer paraat staat wat vrouwtje lief dan zo heerlijk vindt voor een 2 beurt, want als een man zijn vrouwtje beft krijgt toch ook die heerlijke kutsappen binnen die ook niet vies of slecht zijn, het is trouwens aan iedereen zelf te beslissen of hij dit graag heeft of niet en dat moet je dan maar respecteren .
Kick je nou echt een anderhalf jaar topic omhoog om te laten zien dat je binnen het thema "tenenkrommend slecht schrijven" een nieuw hoogtepunt hebt bereikt?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 29 juni 2015 @ 16:25:38 #259
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_153928987
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:57 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Kick je nou echt een anderhalf jaar topic omhoog om te laten zien dat je binnen het thema "tenenkrommend slecht schrijven" een nieuw hoogtepunt hebt bereikt?
Amen voor deze post
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_153930447
Laat die meneer dat lekker schrijven jongens. Niet zo fitten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:02:23 #261
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_154027474
Mijn vriendin vind het ook leuk op ze tijd, variatie is er altijd. Dus in mond, gezicht, lichaam enz.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:05:48 #262
230788 n8n
Pragmatisch
pi_154027570
Ik vind het in theorie helemaal fantastisch maar in de praktijk een beetje mêh
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_154032812
Ik heb er zelf niks mee. Ik ben wel een keer gepijpt op vakantie door een chinees in lloret de mar. Ik waarschuwde haar netjes dat ik ging klaarkomen en het toen ging ze schreeuwen: "in mijn gezicht! In mijn gezicht". Dat heb ik toen gedaan maar voor mij voegt het niks toe.

Nee het was niet Angel-Joy (denk ik).
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_154046159
in het mondje is beter,geeft niet zoeen troep ook. ^O^
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_154048378
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:16 schreef walker1958 het volgende:
ik zelf vindt het zeer geil en opwindend om in haar gezicht te mogen spuiten , mijn vrouw vindt het ook heerlijk ,sperma is trouwens niet vies of slecht voor je gezondheid, zij likt het er dan lekker van af ,een beetje laat ze voor mij over,al kussend en likkend mijn sperma proevend geeft mij een geile kick , zo erg zelfs dat mijn zwaard weer paraat staat wat vrouwtje lief dan zo heerlijk vindt voor een 2 beurt, want als een man zijn vrouwtje beft krijgt toch ook die heerlijke kutsappen binnen die ook niet vies of slecht zijn, het is trouwens aan iedereen zelf te beslissen of hij dit graag heeft of niet en dat moet je dan maar respecteren .
^O^ Proficiat
pi_154087706
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb er zelf niks mee. Ik ben wel een keer gepijpt op vakantie door een chinees in lloret de mar. Ik waarschuwde haar netjes dat ik ging klaarkomen en het toen ging ze schreeuwen: "in mijn gezicht! In mijn gezicht". Dat heb ik toen gedaan maar voor mij voegt het niks toe.

Nee het was niet Angel-Joy (denk ik).
Die Chinees schreeuwde echt in het Nederlands 'In mijn gezicht!!'? :P
pi_154087725
Ik vind het heerlijk om in de mond of over het gezicht van een vrouw klaar te komen.
Vind het gewoon een mega geil gezicht.
pi_154094037
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:57 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Die Chinees schreeuwde echt in het Nederlands 'In mijn gezicht!!'? :P
Ja. Het was een Nederlandse Chinese.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')