abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 april 2015 @ 16:38:52 #276
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151649355
Ik me afvragen waarom het zo slecht begint en ik niet volg over wie jullie hebben... heb ik alleen 'Britain's got MORE talent' gedownload en gekeken... :') o|O Nu nog maar ff de eckte aflevering dan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151654513
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik me afvragen waarom het zo slecht begint en ik niet volg over wie jullie hebben... heb ik alleen 'Britain's got MORE talent' gedownload en gekeken... :') o|O Nu nog maar ff de eckte aflevering dan.
:D !
Mokkel met stuntstok
  maandag 13 april 2015 @ 19:18:46 #278
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151654640
Wendy geweldig vinden en 'never seen anything like it'. Echt?
C'mon son. :N

En bij die rolschaatsers moest ik hier aan denken:
'So fresh...' mweh.

Calum 'Golden Buzzer' Scott die z'n zusje eruitzong was zo'n beetje het enige dat wel aardig was. :Y Maar hij heeft wel een beetje zo'n stem waar je snel uitgekeken op raakt. James Arthur is ook zo'n type. Eerst van onder de indruk. Maar telkens die stem moeten aanhoren is too much. Ugh. Ik kan dat 'Impossible' niet meer horen. Wat hebben ze dat grijs gedraaid op de radio hier zeg.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 april 2015 @ 13:45:37 #279
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_151822839
Ugh, dat jochie ;( alsof BGT dacht van, hmm, daar kunnen we wel wat mee... hem bij de pre-auditions al helemaal opslokte en nu zo voorgefabriceerd afleveren voor de tv auditie. :r Overgeproduceerd liedje, miste compleet authenticiteit. Was haast een playbackshow. Maar ja, nu One Direction uit elkaar valt, moet je de gillende tienermeisjes toch wat geven om ze zoet te houden. Misschien iets meer van hun eigen leeftijd.

Vast die moeder van 5 ook verteld 'oh, en zeg er meteen maar ff bij dat je uit een relatie komt waar huishoudelijk geweld bij kwam kijken, als je door wilt... zo'n sob story doet het altijd goed'. :') Was wel aardig, maar heel veel mensen kunnen zo, of beter dan dat zingen.

Maar kom op. Laten we nu weer eens mensen beoordelen op talent en niet de zielige verhaaltjes of geinige persoonlijkheden. Gaan ze ook lui doorsturen omdat ze zo leuk 'excentriek' zijn en we dat moeten omarmen. Of omdat ze oud zijn en dat schattig is. Pleur toch op met je positieve discriminatie. Als iemand geen talent heeft, dan houdt het gewoon op.

Hmmm. Heerlijk, je ff ergens over te beklagen. :D O+ Vind zulke shows best wel grappig hoor, daar niet van. :P

Net als vorige aflevering eigenlijk alleen de golden buzzer acts waar ik dan ook wel wat talent in zie. Misschien is talent iets uitputbaars. 't Lijkt met de jaren steeds minder te worden... of mensen met talent willen niet door die neppe shows gedwongen worden wie ze zijn op te geven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151823065
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:45 schreef shiznuts het volgende:
Ugh, dat jochie ;( alsof BGT dacht van, hmm, daar kunnen we wel wat mee... hem bij de pre-auditions al helemaal opslokte en nu zo voorgefabriceerd afleveren voor de tv auditie. :r Overgeproduceerd liedje, miste compleet authenticiteit. Was haast een playbackshow. Maar ja, nu One Direction uit elkaar valt, moet je de gillende tienermeisjes toch wat geven om ze zoet te houden. Misschien iets meer van hun eigen leeftijd.

Vast die moeder van 5 ook verteld 'oh, en zeg er meteen maar ff bij dat je uit een relatie komt waar huishoudelijk geweld bij kwam kijken, als je door wilt... zo'n sob story doet het altijd goed'. :') Was wel aardig, maar heel veel mensen kunnen zo, of beter dan dat zingen.

Maar kom op. Laten we nu weer eens mensen beoordelen op talent en niet de zielige verhaaltjes of geinige persoonlijkheden. Gaan ze ook lui doorsturen omdat ze zo leuk 'excentriek' zijn en we dat moeten omarmen. Of omdat ze oud zijn en dat schattig is. Pleur toch op met je positieve discriminatie. Als iemand geen talent heeft, dan houdt het gewoon op.

Hmmm. Heerlijk, je ff ergens over te beklagen. :D O+ Vind zulke shows best wel grappig hoor, daar niet van. :P

Net als vorige aflevering eigenlijk alleen de golden buzzer acts waar ik dan ook wel wat talent in zie. Misschien is talent iets uitputbaars. 't Lijkt met de jaren steeds minder te worden... of mensen met talent willen niet door die neppe shows gedwongen worden wie ze zijn op te geven.
Ben het hier wel mee eens ja. Vond de 2e aflevering al een heel stuk minder. En dat rotjoch met z'n suikerzoete kutliedje inderdaad :r En dat wijf die er even 5 kinders uitgescheten heeft. Wees er maar trots op. En zo goed zong ze nou ook weer niet :r

Die ouwe met de cowbells kon ik wel om lachen _O- Maar die zie ik niet verder dan de 2e ronde komen.

De illusionist heeft potentie, maar is wel een beetje een herhaling van die kerel die de vorige AGT gewonnen heeft (en die had meer charisma).
  zondag 10 mei 2015 @ 03:26:33 #281
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152451250
De broer van Robin Williams? _O_ Heerlijk ouderwetse slapstick humor.
Had ik m'n golden buzzer voor gebruikt! :D

Die van vorige week vond ik ook best lachen:
Ik dacht die heten vast 'Diversity'. :') _O-

Anyways. Er is toch nog hoop voor BGT! :P
Vond de afgelopen keren qua dans en zang ook wel een enkele aardige act erbijzitten, maar zat niet echt een X/wow factor bij ofzo.

Valt me trouwens op dat Simon niet meer zo kritisch is. Jammer. ;( Sowieso gaan er veel te veel door die gewoon niks zijn, op basis van hoe zielig hun verhaal is of leuke persoonlijkheid ze hebben. :N
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152454061
Simon is nog steeds onder de invloed van hypnose door die hypnose-hond van de vorige aflevering:)

Ik vond die rus ook veel op robin williams lijken, leuke act ook :)
Die lui uit siberie waren ook erg goed.

Bij de volgende ronde gaan er een hoop uit die ze nu door laten, zoals die jongen van 16 en die man op de bongo,s etc..
  zondag 10 mei 2015 @ 14:53:28 #283
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152458988
Om eerlijk te zijn ben ik weleens klaar met van die 'licht-' of 'projectie-acts'. :@
En van al zulk soort acts die er in het verleden waren, vond ik deze dan eigenlijk de minste nog.

Die Ella was trouwens ook wel erg goed:
Beetje Minnie Riperton meets Alisha Keys ofzo. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 10 mei 2015 @ 15:06:22 #284
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152459377
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152695168
David heeft zijn golden buzzer gebruikt voor een dame die een keyboard op een strijkplank had liggen en een original song over crumble zong o|O
pi_152697617
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:03 schreef Sorella het volgende:
David heeft zijn golden buzzer gebruikt voor een dame die een keyboard op een strijkplank had liggen en een original song over crumble zong o|O
Is al de tweede keer dat hij een kut act een golden buzzer geeft :X
  zondag 17 mei 2015 @ 23:18:40 #287
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152698582
En dat wint dan ook nog een award voor 'best tv judge' ofzo... ;( Helemaal van het padje af.
Of die teruggenomen buzzers omdat het toch best 'apart' was en met het initieel niet begreep... :N
Echt. Iets liken om de verkeerde redenen. :r
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152702488
Het is al een paar jaar achteruit aan het gaan...
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:17:44 #289
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_152782633
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:52 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Is al de tweede keer dat hij een kut act een golden buzzer geeft :X
Dat is zijn rol, afgesproken werk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_152782652
Eigenlijk wetende dat eigenlijk vrijwel alles nep is zou ik nog bijna overwegen om te stoppen met kijken, mja weet niet.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:19:47 #291
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_152782672
Alles is gescript hoor, alle kandidaten op tv doen eerst auditie voor een andere jury die bepaald wie door mag, echte goede artiesten worden gescout om mee te doen. De vier weten allang wie komt en wat ze doen. Ik wed dat zelfs de gouden buzzers van te voren worden afgesproken.

David Walliams krijgt milljoenen voor zijn deelname juist om zijn campy smaak
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:20:26 #292
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_152782680
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:18 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk wetende dat eigenlijk vrijwel alles nep is zou ik nog bijna overwegen om te stoppen met kijken, mja weet niet.
Over 10 dagen gaan we live das leuk, lekker alles in een week erdoorheen jassen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_152783130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:19 schreef Stefan het volgende:
Alles is gescript hoor, alle kandidaten op tv doen eerst auditie voor een andere jury die bepaald wie door mag, echte goede artiesten worden gescout om mee te doen. De vier weten allang wie komt en wat ze doen. Ik wed dat zelfs de gouden buzzers van te voren worden afgesproken.

David Walliams krijgt milljoenen voor zijn deelname juist om zijn campy smaak
En die voor jury laten dan ook voor de kijkcijfers ook van die 'grappige' acts door :')
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:51:10 #294
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_152783401
Ja, de semi finals bevatten elke aflevering minstens 1 kutact, dat je weet er waren betere. Maar je hebt ook afwisseling nodig anders is t saai

Over de kwaliteit, dit jaar zit er idd weinig tussen, niks dat echt wow is

Die trampolineact bv, dat zag ik 20 jaar geleden al op tv
Er zitten veel professonele acts bij die worden ingehuurd of gevraagd

Daarom vind ik t leuker als zon hondje als pugsey wint dan zo;n schaduwact uit het oostblok
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:04:06 #295
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152783777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Over 10 dagen gaan we live das leuk, lekker alles in een week erdoorheen jassen
En dan gauw vergeten en hopen dat AGT een aardig seizoen tegemoet gaat. Dat begint weer over 6 dagen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:08:03 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_152783907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En dan gauw vergeten en hopen dat AGT een aardig seizoen tegemoet gaat. Dat begint weer over 6 dagen.
Dat kijk ik dus niet, kan de Amerikaanse Ant en Dec niet uitstaan (die donkere man) en weet niet of ze er nog inzitten maar de Hof en Sharon Osborn ook niet.

BGT vind ik leuk om die jury inc Simon en Ant en dec, de manier waarop het s gefilmd en BGMT kijk ik ook graag.

Ooit AGT geprobeerd maar na een paar afleveringen vond ik daar ook niks meer aan. Nederland is helemaal waardeloos
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:10:14 #297
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152783976
Ach so, de man van Mariah Kerriesaus. Nick Canon. :P
Ja, Sharon is echt verschrikkelijk. :') Gelukkig is er Howard Stern! :D

Gelukkig is America reusachtig, dus doorgaans wel aardig wat talent te vinden dan weer...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:12:50 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_152784046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:10 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, de man van Mariah Kerriesaus. Nick Canon. :P
Ja, Sharon is echt verschrikkelijk. :') Gelukkig is er Howard Stern! :D

Gelukkig is America reusachtig, dus doorgaans wel aardig wat talent te vinden dan weer...
Ja, maar ik kijk t niet alleen voor het talent, echt compleet plaatje
Kijk ook pas sinds t seizoen Susan Boyle. eerste 2 seizoenen gemist
Moet wel zeggen dat deze jury combinatie top is

En je merkt dat Walliams rustiger is. Zat tijdens de opnames al in huwelijkscrisis en nu aan t scheiden geloof ik
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:14:49 #299
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_152784107
Joah, uiteindelijk vergeet je al die acts en lui toch wel weer. 't Is natuurlijk voornamelijk gewoon entertainment ja.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2015 @ 11:34:03 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152784639
De leukste acts winnen toch niet.

Verzin jij m leuke TT?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')