Hier nog even een report van Awakenings op 7 april. (2 weken geleden)
Aantal spacers: 6.
Ingenomen: ~400(en zeer waarschijnlijk +)mg mdma, GHB
Bijzonderheden: De eerste keer van m’n broertje!
We waren met een gemengde groep van 6 man, waaronder dus ook mijn broertje. Ik was even huiverig in het begin omdat we met deze groep nog nooit samen wat hadden ondernomen, we konden elkaar wel maar nog niet op space-niveau zeg maar.

Na een gemiste trein en wat ander getreuzel liepen we uiteindelijk rond 23:00 de Westergasfabriek in. Zoals gewend was de setting weer top en beukte de eerste beats al van top tot teen door m’n stelsel. M’n broertje deed gezellig mee met het eerste ‘nuchtere’ zagen, maar ik merkte al aan hem dat hij toch wel vrij zenuwachtig was.

Na wat rondkijken, relaxen en dansen werd het volgens 2 van de aanwezigen toch al tijd voor een eerste drop, om 00:00. Slecht idee vond ik zelf, dus ik stelde het nog even uit. Om 01:30 gingen er 4 van onze 6 al behoorlijk lekker, waar mijn broertje en ik nuchter moesten toekijken. Toen maar besloten dat het tijd werd voor onze eerste drops. Een halve speaker voor m'n broertje en een glas met ~180mg vitamine M voor mij..
Het plan was om in de lounge ruimte met z’n tweeën te wachten op de space, ook omdat de Fok! Meet daar rond 2:00 zou plaats vinden.. Helaas ging het niet allemaal volgens plan, mijn broertje kwam onverwachts was klasgenoten tegen, die elkaar wat te vertellen hadden uiteraard. Na, of tijdens de meet ´n greet begon de mdma al zijn werk te doen en was het in no-time een uur of 3. Keiharde misser dus.

Ik ging al behoorlijk lekker op dat moment, PAS draaide toch een partij lekker en ook de rest van de groep voegde zich bij om even goed los te gaan. Met mijn eerste keer xtc in gedachten ging ik na hoe mijn broertje ging. Lekker aan het dansen was hij zeker, maar het was allemaal een beetje ingetogen. Toen Dave Clarke om 3:15 begon met zijn set, wist ik dat het tijd was om bij te pakken. “Nee, ik ga lekker genoeg hoor.” kreeg ik terug toen ik een halve speaker wou delen met hem. “Niet zeuren, bijpakken!” gaf ik hem als weerwoord. Zijn postuur is vrijwel gelijk aan die van mij dus dit moest hij makkelijk kunnen handelen. En zo geschiedde het..
Een uur of 4 moet het geweest zijn, ik weet het niet. Waar hij eerst nog ingetogen aan het dansen was, liep hij nu te zagen als nooit tevoren! Ook de nodige knuffels, “Ik ben zo blij dat je me broer bent!!11”, “JEZUS DIT IS NIET NORMAAL” en vele schreeuwen van genot kwamen regelmatig van pas. Hoewel ik het kauwen/klepperen wel redelijk onder controle kan houden, had de kaak bij mijn broertje de vrije loop genomen. Moet wel zeggen dat ik dit toch wel vreemd vond, om m’n broertje zo te zien, maar lekker ging hij zeker! Heb hem de tijd daarna ook voorgesteld aan ijsjes, fruit, mentholsigaretten en mijn favoriet: de
hoofdspin. Ondertussen had hij zich voorgesteld aan bijna iedereen die hem een duimpje omhoog gaf.

HEERLIJKE set trouwens. Chapeau voor meneer Clarke!
Half 5 keek ik op m’n horloge. Ik wist niet meer hoe laat Dave begon, maar ik had het idee dat ik al lang moest bijpakken. Even zoeken in mijn ‘speciale’ vakje, maar er miste een Speaker.. Enkel een resterend halfje die ik gereserveerd had voor mijn broertje was er nog. Kutzooi dacht ik, want iets kopen van de interne handelaar die snel door het publiek heen liep (iemand anders hem ook opgevallen?) leek mij geen goed plan. Gelukkig had een vriend van me nog wat mdma over, alleen was de hoeveelheid nogal lastig in te schatten. We probeerde een nette dosis in een glas cola te krijgen, maar volgens mij ging er iets te veel in..
Rush begon met draaien. Hier had ik op gewacht, beukwerk. Het glas cola was ondertussen half leeg, en ik gaf mijn broertje zijn laatste halfje. Hoewel er ton van dingen in die 2 à 3 uur daarna zijn gebeurd, zou ik ze zo niet kunnen opschrijven, of überhaupt omschrijven. Treinen haalde mij en mijn vrienden niet meer in. Vliegtuigen ook niet. Hell, lichtsnelheid kon ons niet bijhouden! Wat een BEEST van een set draaide Rush. Zagen, beuken, rammen en met de vuisten de lucht in. DAT was wat er speelde, niets meer, niet minder. Begeleid door de lasers, lichten, ijsjes, sigaretten en alle andere mede-spacers daar. Alles klopte, iedereen had het naar z’n zin en dít, dít was hoe het hoorde te zijn.
Na deze climax begonnen bij mij de hallucinaties nogal de overhand te krijgen en bood de vaagheid zich aan. Ook bij mijn vrienden en in mindere mate bij mijn broertje. Langzaam ging de energie weg en werd het tijd om naar huis te gaan. Nog even een drankje gedaan in de lounge en nog wat van Billy Nasty meegepakt maar toen was de energie er toch echt uit. 10:00 uur kwamen we thuis en mijn broertje ging na een klein drankje na direct na bed. Ik bleef met m’n vrienden op het dak-terras nog even liggen in de zon, die toevallig die ochtend heerlijk fel scheen. Iemand had nog wat GHB bij zich en onder het genot daarvan nog even lekker zitten uitspacen. 12:00 uur raakte mijn hoofd het kussen en ging ik met een verzadigd gevoel naar bed. Zeker weten één van de betere avonden uit mijn leven en hopelijk ook uit die van mijn broertje.
[ Bericht 0% gewijzigd door BMS-THAD op 22-04-2012 21:48:41 ]