quote: Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:[..]Geen zorgen. Een nog grotere VVD maakt het land straks nog een stuk a-socialer.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef eriksd het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)ncipe-akkoord__.htmlHier een summier lijstje.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef Auti het volgende:[..]Niets is zeker. Zeker nu.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef EchtGaaf het volgende:[..]Als je de tendens bekijkt: CDA is compleet weggevaagd en PVV duikt omlaag. waar blijven die kiezers dan? Die gaan massaal naar de VVD. Dan kan je wel inpakken. CDA/VVD wilden mensen met uikering op -3,75% zetten. Het meeste van allemaal. Hoe verrot is je politieke geweten dan?
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef eriksd het volgende:Ik ben nu alweer klaar met discussieren. Snel terug naar de SC.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:10 schreef eriksd het volgende:[..]Werkend Nederland de norm. Prima. Altijd maar dat nemen van de allerzwaksten als maatstaf.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef EchtGaaf het volgende:[..]Maatstaf zou moeten zijn: iedereen levert % evenveel in. Is dat niet normaal?
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:12 schreef Auti het volgende:Ik ga niet doemdenken.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:12 schreef eriksd het volgende:[..]Dat is niet vorm te geven in een coherent pakket. De motor van de economie zijn de midden- en hogere inkomens, die moet je ontzien.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:13 schreef EchtGaaf het volgende:[..]VVD-excuus in optima forma. Overheid is schild voor de sterken
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef Cerbie het volgende:Zolang je op een uitkering nog kunt autorijden, roken en de postcodelootjes kunt kopen valt er nog wel wat te snijden.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef Auti het volgende:[..]Ik kan autorijden helaas niet betalen.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef EchtGaaf het volgende:Cerbie is een oetlul is weg.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Cerbie het volgende:[..]
quote: Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef Tem het volgende:[..][ afbeelding ]
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef EchtGaaf het volgende:[..]Remlof heeft die weggetrapt.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef TitusPullo het volgende:Het is hoogstens uitgelokte zedeloosheid en bovendien is het een ode aan de schepping.
quote:Overigens was er ook een persoon onder de slachtoffers die zeker heeft bestaan. Ik vermoed dat deze persoon in het complot zit en onder een nieuwe identiteit verder leeft. Barbara Olson: Vrouw van U.S. Solicitor General Theodore Olson en dus lid van de Bush Administration. Barbara was bekend van Fox News en CNN.Nou... wat een toevalligheid weer. Als ik zoiets zou beramen, dan zou ik ook zorgen dat er enkele prominente figuren tussen de slachtoffers zaten, want dan heb je de situatie dat vrijwel iedereen een slachtoffer "kende".
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef eriksd het volgende:Geert heeft ook zo'n beeldschone medewerkster.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef EchtGaaf het volgende:Hou het netjes hier, Pullo.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 18:52 schreef Auti het volgende:[..]Nice! Maar waarom moet ze nou een zonnebril in haar haar hebben? Dat kan ik echt niet uitstaan heh..Nooit begrepen en ik zal het nooit begrijpen ook, ik vind het zo iets stoms en raar.. een zonnebril.. in je HAAR. Die Henk Jan Smits deed dat ook altijd.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef 99.999 het volgende:Ben ook even een middagje weg, valt het kabinet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mutti - Het is dat ik de opmerking van Drugshond niet begrijp. Maar anders zou ik deze als zeer beledigend ervaren.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef Drugshond het volgende:[..]\Hey grolsch drinker.... wanneer val jij van je sokkel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In 2004 vond ik het trollen en zeuren nog te leuk . Ik kan tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:[..]Een Israelische?
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Tem het volgende:[..]Is zij joods?[ afbeelding ]
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef Nautilus. het volgende:Ze is wel vervelend.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef TitusPullo het volgende:Emoticon is een verschrikkelijk boek, de rest ken ik niet.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Tem het volgende:[..]Leon ook.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef betyar het volgende:[..][ link | afbeelding ]