quote:
Op dinsdag 24 april 2012 09:06 schreef darpios het volgende:[..]
Helpt ook niet als je Meteor loopt te spammen op Baal's minions.

Lag bij Duriel is wel weer minder. Vaak ben je dan gelijk dood.
[..]
Stygian dolls zijn irritant als ze een pack met Fanatic + Extra strong zijn en dan met bosjes om je heen ontploffen. Fire Enchanted alleen op Hell als je geen 75+ alres hebt. MSLE zelfde verhaal. Desnoods ff een Wisp Projector omdoen. Iron Maiden en helemaal tijdens een WW dan ben je erg kansloos idd.

Was vroegah trouwens nog wel leuk, Blood Golem + Iron Maiden bug. Zolang je golem niet ge-oneshot werd dan kregen monsters gewoon iets van 3000% damage reflected en je golem bleef 100% hp.
Scenario die ik beschreef deed 5-6k met max physical en fire resistance, maar er was volgens mij ook nog een bug waarbij op nightmare fire enchanted mobs meer damage deden dan ze moesten doen.
Whisp projector kwam pas in 1.10

MSLE als melee kon heel lang goed gaan maar je kon ook ineens de helft van je leven verliezen als je op 3 of 4 frames per attack zit kun je niet echt reageren als ineens alle bolts wel voor max damage raken.
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:[..]
Het is me in tien jaar 1x gebeurd. En dat was op hell classic hardcore terwijl Diablo bezig was met zijn inferno

Voor de rest is het prima te doen, zeker op LoD door al die belachelijke items. Stygs waren alleen lastig met CE- en FE-mods, die combi was gewoonweg pijnlijk, maar als je niets doet dan ontploffen ze ook niet

Waren nog wel meer nare combinaties dolls, manaburn, holy freeze, champion packs, of in combinatie met die stunnenende mobs. een gewone kon al tot 1200 damage voor pysical resistance, possesed 14400 of resistance capped 7700 damage. Dolls hadden gewoon teveel nare combinaties/eigenschappen, misschien omdat ik ook veel melee speelde.
Ik ben wel een aantal chars kwijt geraakt aan lag , op duriel crypt in geladen dood, pindleskin geen idee nog geen charge gezien, baal vlam/lag/dood.