quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:[..]Jouw condooms zijn overdatum.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:[..]Wat, wanneer ik logica gebruik is het ineens cockblocken?
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:[..]Wel als je het tegen iemands ontmaagding gebruikt.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef kutkloon7 het volgende:[..]Ik heb een vriend van me zijn ontmaagding geblockt, heb ik dat al eens verteld ?
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:Kindjes die vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:[..]Zie je, 't is gewoon karma.Nog een crush SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie ogen Fok is gewoon een Text Based MMORPG :')Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:Ariel en Alice zien er zo kinderlijk uit.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:We hadden een dubbeldate met twee geile wijven en toen had ik afgezegd en toen wou zijn chickie ook niet meer.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:[..]Zie je, 't is gewoon karma.Nog een crush SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:[..]Ik wilde ook pics van mijn crushes posten maar ken ze alleen IRL.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:[..]Dan mag jij op Ursula crushen.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:[..]Schattig is leuk, bij meisjes. Of tekenfilmfiguren.
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:Hai
quote: Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef Captain_Maximum het volgende:[..]Ursula lijkt op een docente waar ik vroeger les van heb gehad.