abonnement Unibet Coolblue
pi_332778
Zo te zien ligt iedereen vredig te slapen ... er wordt zelfs niet gesnurkt
pi_332781
als kathy naast mister Belgie ligt .. dan heeft ze een teddybeer als je begrijpt wat ik bedoel
pi_332914
Als ik het goed zag??? was het Zoe, die naast bijna mister Begie lag.
  zaterdag 9 september 2000 @ 23:57:50 #4
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_333505
weer even lekker smullen zeg!

Die Diana zit er helemaal door. Ze zit zichzelf helemaal op te fokken.
20 minuten geleden had ze het er nog over dat ze het niet erg zou vinden als ze de bus uitgestemd zou worden, nu wil ze de regie laten aanrukken want ze wil haar koffers pakken.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_333526
22:54 diana wil weg (er zitten er een paar in de tuin waaronder diana)
diana : "ik wil echt weg omdat ik het niet leuk vind. Ik voel me gevangen , ik wil lol maken maar ik verveel me eigen hier.
Ik wil echt weg , maar blijf omdat ik aan die 10.000 gulden vast zit.
Ik wil weggestemt worden.
Ik vraag gewoon aan de populairste , want die moet iemand uitkiezen die op de bank gaat zitten , of die mij danmaar op de bank wil zetten.
Ik zie dit als een kwelling voor me zelf , zometeen houd ik hier nog een "tik" aan over, nou ben ik wel een sterke persoonlijkheid dus dat zal wel niet zo snel gebeuren.
(er moeten ALTIJD 3 personen op de bank zitten)
Het enigste wat mij nog tegenhoud is , is dat het geld niet van mij is maar van mijn broertje.
Ik zit hier gewoon vast. Ik heb hier geen lol , alleen op sommige momenten , maar dat zijn er te weinig.

Ze vertellen ook dat als er iemand vrijwillig opstapt dat dan de 50.000 gulden regel (tussenprijs voor de populairste) vervalt

diana blijft maar door zeuren over het feit dat ze er uit wil en gaat daarna de bus in


23:45 diana komt snikkend en huilend naar buiten gelopen en verteld dat ze NU meteen weg wil ( zou ze bart soms missen [edit] dacht toen dat ze gek was op busbart1 maar verkeerd begrepen , dat was mariska [edit] ).
diana : "laat maar iemand van de regie komen hoor want ik wil er nu uit"
diana : "ik huil niet snel hoor maar ik wil nu naar huis"
de andere vragen hoe ze dat dan wil doen
diana : " nou laten ze me maar naar huis brengen of anders komt mijn vader wel"

de andere proberen nu diana over te halen , maar het haalt niks uit

ze roepen nu iemand van de redactie.
Hierop komt er een stem die vraagt of diana even naar de fitness ruimte wil komen.

bert is er kennelijk niet , want rut zegt dat die morgen misschien diana had kunnen overhalen.

De meeste zitten buiten omdat dit speelt maar er blijven er ook een paar slapen en richard wil het die ook even vertellen , maar rut zegt :"nou doe dat maar niet , want dan krijg je misschien een hoop drukte en misschien willen ze het ook niet weten , want ze blijven toch daar liggen".

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 13-09-2000 03:37]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 10 september 2000 @ 00:23:29 #6
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333540
Diana gaat inderdaad onmiddellijk weg. Ze wil feest en niet zich eindeloos vervelen in de bus met mensen die ze niet leuk vindt. Ook vindt ze het Bus-programma en -concept helemaal niks. Ze heeft spijt dat ze is ingestapt.

Nu heeft ze een huilbui en probeert het vertrek te regelen met de regie.
De overigen praten na. Ze hebben begrip en vinden het verstandig, al vinden ze het tijdstip ongeschikt. Sommigen slapen al en kunnen geen afscheid nemen. Bovendien komt ze na een goede nachtrust tot inkeer, meent er een. Nee, zegt een ander, ze was vastbesloten.

Van buiten wordt geroepen door (dronken?) publiek.

Een van de slapers is wakker geworden (Zoe?) en komt buiten informeren wat er aan de hand is. Die krijgt het hele verhaal ook nog eens te horen.

Buiten zitten Kathy, Hans, Richard, Paulus, Sandra, Amenita, Ruth en Zoe. De rest is in bed, onwetend van de crisis waarover tot in het oneindige door de buitenzitters nagesproken wordt.

  zondag 10 september 2000 @ 00:31:51 #7
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333550
Uit het napraten blijkt dat meerderen al moeilijke momenten hebben gehad, en er weinig aan vinden. Maar zij voelen zich sterk en willen doorzetten. Misschien wordt het nog leuk. Akeliger kan het toch niet worden, dus ze kunnen het wel aan.
  zondag 10 september 2000 @ 00:38:59 #8
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333557
Diana komt net weer terug van de regie. Ze blijft toch! Ze blijft in ieder geval toch maandag. Dan kunnen haar ouders ook geinformeerd worden. De regie heeft haar een boek beloofd, tegen de verveling. Want de verveling is het ergste voor Diana. De regie heeft haar voorgehouden dat ze altijd gezegd heeft dat ze een doorzetter is. Ze moet het zich zelf leuk maken. En ze vindt Bart(?) toch leuk. En nog iemand. Ze blijft in eider geval nog twee dagen.
Hans vindt het kanp, had het niet verwacht. Diana ook niet. Een half uur heeft ze tegenover de regie volgehouden onmiddellijk naar huis te willen, maar toen ging ze toch om.
  zondag 10 september 2000 @ 00:48:03 #9
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333568
En nu gaat iedereen naar bed. Eind goed al goed. Er is uiteindelijk niets gebeurd. "Niks aan de handa!" zei onze volksschrijver na een geslaagde operatie.
  zondag 10 september 2000 @ 00:58:45 #10
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333576
Nu is Sandra in tranen. Ik weet nog niet waarover. Ze wordt getroost door Kathy.
Gaat het over Diana-gedoe? Sandra zou ook wel naar huis willen, maar voelt zich gepasseerd door Diana? Dat gedoe heeft het nog moeilijker gemaakt om snel weg te gaan. Kathy zegt: hou maar vol, tis het einde van de wereld niet. We besloten dit te doen, 14 dagen definitief, en nu moeten we volhouden.
Ruth is er bij komen zitten en zit begrijpend te zwijgen.
pi_333578
diana komt uit de fitness ruime en verteld tot maandag te blijven.
diana: " ze hebben op me in gepraat". "Omdat ze het maandag beter kunnen filmen en regelen met familie , ze vertelde me dat dat beter was omdat dat gewoon tijdens de live-uitzending kan en niet zoals nu via de achterdeur".
diana: "ze hebben me miijn boek gegeven , want ik verveel me echt dood hier , ik zag me eigen al opweg gaan naar de get down , ze hebben echt op me ingepraat want ik wou echt weg".
Diana : "misschien dat deze situatie ook mensen wakker schud zodat er meer gaat gebeuren hier".

00.50 rut en sandra praten zonder mic en krijgen van de regie te horen dat ze deze moeten omdoen.
nu zit sandra met een ander belgisch meiske te praten en begint sandra weer te huilen.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 10 september 2000 @ 01:16:15 #12
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333591
En ook Sandra is er weer overheen. "Ik voel me opgelucht nu ik erover geweend heb. Niet dat ik me niet nog steeds slecht voel, maar het helpt wel." De huilbui betrof inderdaad het feit dat ze nooit goed over het Busavontuur had nagedacht, tot ze 14 dagen geleden moest beslissen. Toen besloot ze mee te doen, en nu zit ze erin en zit ze vast in die afschuwelijke bus. Maar, Kathy's "Het is het einde van de wereld niet" helpt haar eroverheen. Bovendien blijkt Kathy hetzelfde probleem te hebben als Sandra.
Ruth heeft ook nog wat te melden: hij wil "gewoon zichzelf blijven". "Ik doe wat ik wil." "Ik wordt niet bestuurd." Etc.
  zondag 10 september 2000 @ 01:40:16 #13
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_333611
Sandra slaapt op de bank. De rest op de grote matras. Kathy heeft de smaak te pakken en praat nog een tijd bemoedigend op Diana in.
Het praten is afgelopen, iedereen ligt in slaaphouding. Iemand ademt zwaar. Kathy ligt met arm om Diana heen.
Welterusten wens ik de passagiers, en zelf ga ik nu ook.

{Ik hoop dat de streamverslaggevers van Bus 1 zich weer aan hun hobby wijden. Vergeet niet dat zo'n BB/Bus-show aan het begin enerverender is dan aan het eind als alle controversiele en labiele mensen eruit gelopen of gestemd zijn.)

pi_333623
quote:
Op 10 september 2000 01:40 schreef Prediker het volgende:
[knip]
{Ik hoop dat de streamverslaggevers van Bus 1 zich weer aan hun hobby wijden. Vergeet niet dat zo'n BB/Bus-show aan het begin enerverender is dan aan het eind als alle controversiele en labiele mensen eruit gelopen of gestemd zijn.)
Ik geloof dat de streamverslaggevers van bus 1 zich nog steeds aan hun hobby wijden , maar ik geloof ook dat de streamverslaggevers uit bus 1 nu ieder hun eigen forum hebben ofzo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')