quote:
Op vrijdag 20 april 2012 09:17 schreef tja77 het volgende:Ik blijf het een waardeloze instelling vinden om er maar vanuit te gaan dat je uit bij Roda punten laat liggen. Als de spelers hetzelfde denken, weet je zeker dat ze op hun plaat gaan. Maar na de wedstrijd wel het verwijtende vingertje dat de spelers er niet voor gaan, en dat ze angst uitstralen. nee, met zo'n instelling bereik je wat.
Niets inderdaad.
quote:
Wat kan mij het boeien dat PSV sinds december geen uitwedstrijd meer gewonnen hebt? Dan wordt de kans dat je er wel eentje wint alleen maar groter, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je inderdaad verkeerd. Als je 10.000 keer met een dobbelsteen géén zes gooit, is de kans dat je NU zes gaat gooien nog steeds 1/6e. Dat komt omdat gegevens uit het verleden geen invloed hebben op het resultaat nu, iets wat ze bij Ajax nog steeds niet doorhebben

quote:
Het stikt hier van de bange schijthakken (niet aan jou gericht hoor), niks mis mee, maar kom dan na de wedstrijd niet aankakken met het feit dat PSV ongeinspireerd, en inzetloos heeft gevoetbalt.

Zulke mensen hadden we ook in het Feijenoordtopic, met zo'n "Told you so" houding. Feest vieren als hun verwachtingen MEEVALLEN (dus we wél winnen van Ajax), heb ik een keer met mijn positivisme ongelijk werd ik afgemaakt.

!