quote:
Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef eriksd het volgende:Sowieso wel een interessante vraag, hoeveel mensen bereid zijn te betalen voor hulp. Toen het mes in het aantal bezoeken aan de psycholoog werd gezet, was de wereld ook te klein. Achteraf valt het allemaal wel mee.
Is die hele hulpsector eigenlijk niet een soort aanbod-creert-de-vraag geworden, omdat mensen de kosten toch niet voelen?
Tsja, stel je voor dat een eigen zaak niet gaat lukken, dan kan het altijd nog via de GGZ of het ziekenhuis. Je kan ook veel verschillende kanten op. Maar het blijft interessant ja. Ik ben ook niet bereid te betalen voor de hulp die ik nu krijg, ik vind het raar dat zij veel praat en er langzaam over doet. Ik was binnen een paar bezoeken klaar geweest, maar volgens mij wacht ze gewoon totdat de 'gratis' bezoeken over zijn en doet ze er dan nog een paar bij.
Give me reason, but don't give me choice.
And if somebody hurts you yeah I want to fight, but my hands been broken one too many times.
So I use my voice, I'll be so fucking rude. Words they always win, but I know I'll lose.