I Feel you guys
Ik ben al ruim een jaar verder dan jullie, soms kijk ik hier nog eens omdat ik t interessant vind...
Maar toch apart om telkens precies die gevoelens terug te lezen die ik ook had, zoals Tom hierboven zegt over een relatie van een jaar waarover wordt gedaan alsof het niets was..
Misschien een positief puntje voor jullie: Nu ik dit allemaal lees denk ik telkens van ''oh ja dat dacht ik toen ook''... Waarmee ik wil zeggen : Soms lijkt dat gevoel voor altijd te zijn, maar het gaat ECHT over..
Vooral die scheiding tussen de relatie waarin je iemand zijn/haar alles/liefste etc bent, hetgeen in een dag omgeslagen kan zijn naar iemand die geen sms'jes meer beantwoordt, je niet feliciteert met je veraardag etc blijft heel lastig te bevatten. Maar hou in je gedachte dat dit vaak een groot toneelstuk/mindplay is. Mijn ex feliciteerde me ook niet met mijn verjaardag, een week nadat het uitwas. Te veel gevoelens, mevrouw deed hooghartig, en deed er alles aan om te laten zien dat ze mij niet meer nodig had..
Nu een jaar later alle contact met haar verbroken, krijg ik gewoon netjes een lief sms'je met gefeliciteerd en hoe het gaat en weet ik het wat, terwijl nu juist de gevoelens weg zijn die er toen nog zeker waren...
Het enige waar ik nog altijd mezelf voor mijn kop voor kan slaan, is het feit dat ik mijn ex nadat het uitging nog zo kansloos achter haar broek heb aangezeten. Gebruik die tip dus nu het nog kan...