abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juli 2002 @ 19:02:43 #1
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5179497
Heb je op- of aanmerkingen of gewoon iets dat je kwijt wil met betrekking tot het muziekforum, post het dan hier. Ook kun je hier eventuele ideeën plaatsen die realiseerbaar zijn in dit forum.
pi_5179548
Ik surf nog steeds met plezier op dit forum, en vooral in muziek uiteraard .
Alles is perfect naar mijn mening, niks wat me dwars zit eigenlijk. Mods zijn ook genoeg aanwezig, en komen ook met leuke ideën. Hoe graag ik, in een kraakpand wonende zigeuner, ook tegen de gevestigde orde wil schoppen, er valt weinig te trappen .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_5179723
Ik zit hier ook nog met plezier, alleen 1 ding ergert me al sinds het begin : De 'Breezahstempel' die overal op gedrukt word zodra iets geen rock is. Op Tweakers krijg je al een waarschuwing al je dat woord gebruikt, kan dat hier ook niet? of kan er geen centraal 'dit vind ik breezah muziek' topic komen? dan kan iedereen daar lekker zeiken en hoef je het niet steeds te lezen... Voor de rest : dit forum roels dus ga zo door!
pi_5179807
quote:
Op zondag 28 juli 2002 19:43 schreef LoekB het volgende:
Op Tweakers krijg je al een waarschuwing al je dat woord gebruikt, kan dat hier ook niet?
Ja, dat kan hier ook niet. Dit is namelijk Fok!.
I intend to live forever, or die trying.
pi_5179831
quote:
Op zondag 28 juli 2002 19:43 schreef LoekB het volgende:
Ik zit hier ook nog met plezier, alleen 1 ding ergert me al sinds het begin : De 'Breezahstempel' die overal op gedrukt word zodra iets geen rock is. Op Tweakers krijg je al een waarschuwing al je dat woord gebruikt, kan dat hier ook niet? of kan er geen centraal 'dit vind ik breezah muziek' topic komen? dan kan iedereen daar lekker zeiken en hoef je het niet steeds te lezen... Voor de rest : dit forum roels dus ga zo door!
Dat moeten ze op got met de volgende woorden ook doen:

UTFS
slotje
Pics

pi_5179838
muziek forum is tot zover nog goet alleen het centrale poll topic is/was een fout. Voor de rest niet te veel centrale topics maken maar gewoon cliché topics sluiten als het nodig is.
pi_5179842
quote:
Op zondag 28 juli 2002 19:56 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat moeten ze op got met de volgende woorden ook doen:

UTFS
slotje
Pics


wat is er mis met Pics?
pi_5179866
Ik irriteer me wel eens aan die hokjes-discussies en dan de daaruit voortvloeiende discussie wat wel of geen 'real thing' is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 juli 2002 @ 20:19:08 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5179985
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:01 schreef weerdo het volgende:
Ik irriteer me wel eens aan die hokjes-discussies en dan de daaruit voortvloeiende discussie wat wel of geen 'real thing' is.
ja maar die horen er wel gewoon bij, want dat zijn vooroordelen die iedereen heeft over bepaalde muziekstromingen en daar moet over gediscusieerd kunnen worden. Misschien krijgt daardoor iemand een ander inzicht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 28 juli 2002 @ 20:40:03 #10
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5180111
Het "wat draai je nu" topic zou eventueel ook wat minder spammy kunnen... Momenteel lijkt het omhoogkrikken van je post count het enige doel om daarin te posten, omdat echt bijna niemand de moeite neemt om een kleine omschrijving te geven van wat die persoon aan het beluisteren is. En is het echt nodig om 6 of 7 keer op rij een post daarin te maken? Gebruik dan de edit functie, zou ik zo zeggen.
pi_5180144
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:19 schreef rubbereend het volgende:
ja maar die horen er wel gewoon bij, want dat zijn vooroordelen die iedereen heeft over bepaalde muziekstromingen en daar moet over gediscusieerd kunnen worden. Misschien krijgt daardoor iemand een ander inzicht
Jouw inzicht zeker

In de regel worden die discussies met het motto "korte metten met andersdenkenden" gevoerd, en staat men absoluut niet open voor de mening van anderen.

  zondag 28 juli 2002 @ 21:20:05 #12
2889 Zander
He's gone
pi_5180459
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:40 schreef Grobbel het volgende:
Het "wat draai je nu" topic zou eventueel ook wat minder spammy kunnen... Momenteel lijkt het omhoogkrikken van je post count het enige doel om daarin te posten, omdat echt bijna niemand de moeite neemt om een kleine omschrijving te geven van wat die persoon aan het beluisteren is.
Hier ben ik het wel mee eens. Sowieso is het wel leuk als posters wat meer vertellen over de muziek die ze luisteren, dat geldt ook voor bijvoorbeeld het 'Welke cd heb je gekocht'-topic. Ik vind het altijd wel leuk om (korte) recensies over cd's te lezen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5181175
quote:
Op zondag 28 juli 2002 20:40 schreef Grobbel het volgende:
Het "wat draai je nu" topic zou eventueel ook wat minder spammy kunnen... Momenteel lijkt het omhoogkrikken van je post count het enige doel om daarin te posten, omdat echt bijna niemand de moeite neemt om een kleine omschrijving te geven van wat die persoon aan het beluisteren is. En is het echt nodig om 6 of 7 keer op rij een post daarin te maken? Gebruik dan de edit functie, zou ik zo zeggen.
Daar heb je gelijk in, ik heb het wel eens op jouw manier geprobeerd maar dat wil niet echt lukken omdat toch niemant de moieite neemnt om het te lezen, laat staan erop te reageren, dan gaat de lol er wel vanaf.
pi_5182938
Ik vind dat er een centraal topic moet komen waar mensen kaartjes of oude cd's/lp's kunnen ruilen cq zoeken.

Voor de rest: Geen aanmerkingen

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juli 2002 @ 00:03:16 #15
862 Arcee
Look closer
pi_5183010
Ik herhaal hier even wat ik in een soortgelijk topic in 't Film-forum schreef:
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 00:43 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dit forum een typisch voorbeeld van dat er op FOK! eik niets veranderd is. Dit naar aanleiding van al die discussies over dat 't vroeger allemaal beter was, die trouwens ook al veel langer lopen, die discussies. Grote fora als ONZ, SC, GC of flamegevoelige fora als ANM en KB hebben wellicht te lijden onder relschoppers, maar in specifiekere (kleinere) fora valt dat reuze mee. Als je specifiek in iets geïnteresserd bent, zoals hier in Film, dan kun je je ei nog prima kwijt. Ik wel iig.

Zo, dat mag ook wel 'es gezegd worden.


Dat geldt wat mij betreft ook voor Muziek.
  maandag 29 juli 2002 @ 00:05:06 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_5183047
Om even in te haken op Zander en Lenl:

Als we die draadjes dan niet "wat draai je nu" en "welke cd heb je voor 't laatst gekocht" noemen, maar bijvoorbeeld:

  • Vertel wat over wat je nu luistert

  • en
  • Geef een korte recensie van laast aangeschafte cd
  • Wellicht? Eventueel kunnen die topics naast de "wat draai..." enzo staan, er is immers een verschil tussen

    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      maandag 29 juli 2002 @ 00:10:51 #17
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_5183139
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 00:05 schreef Elegy het volgende:
    Om even in te haken op Zander en Lenl:

    Als we die draadjes dan niet "wat draai je nu" en "welke cd heb je voor 't laatst gekocht" noemen, maar bijvoorbeeld:

  • Vertel wat over wat je nu luistert

  • en
  • Geef een korte recensie van laast aangeschafte cd
  • Wellicht? Eventueel kunnen die topics naast de "wat draai..." enzo staan, er is immers een verschil tussen


    Het is misschien een idee om dit zoveel mogelijk te stimuleren. Mensen die zich hierin kunnen vinden, vooral ook een korte omschrijving leveren in de Wat draai je nu topics en in de wat heb je laatst gekocht... als zijn het maar een of 2 regels, een omschrijving van wat het is, of wat je ervan vind.... sommige lezers zullen dan best geinteresseerd kunnen raken... Mij zegt het iig meer dan enkel titels.
      maandag 29 juli 2002 @ 00:19:43 #18
    2889 Zander
    He's gone
    pi_5183246
    Er zijn al eerder pogingen ondernomen om speciale recensie-topics op te starten (o.a hier), maar op de een of andere manier komen ze nooit echt van de grond, hoewel de bijdragen kwalitatief best goed zijn (imo). Toch een beetje jammer, want als je naar het 'welke cd heb je gekocht'-topic kijkt wordt er meer dan genoeg interessante muziek gekocht.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
      maandag 29 juli 2002 @ 00:21:42 #19
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_5183281
    Ik ga een topic aanmaken
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      maandag 29 juli 2002 @ 00:50:31 #20
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_5183681
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 00:19 schreef Zander het volgende:
    Er zijn al eerder pogingen ondernomen om speciale recensie-topics op te starten (o.a hier), maar op de een of andere manier komen ze nooit echt van de grond, hoewel de bijdragen kwalitatief best goed zijn (imo). Toch een beetje jammer, want als je naar het 'welke cd heb je gekocht'-topic kijkt wordt er meer dan genoeg interessante muziek gekocht.
    Waarom zullen we niet gewoon met 1 van de mods afspreken om zo'n recensietopic vast te pinnen bovenaan het het topic overview? Dan zakt ie niet zo snel weg, en merken mensen het wellicht ook sneller op.

    [Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 29-07-2002 00:56]

      maandag 29 juli 2002 @ 00:53:46 #21
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_5183718
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 00:21 schreef Elegy het volgende:
    Ik ga een topic aanmaken
    Goed initiatief! Ik zal morgenochtend ook wel iets schrijven dan... CD's en meningen zat.
    Enne, moeten de recensies persé in de Nederlandse taal? Ik heb er al een aantal geschreven in het Engels namelijk... Scheelt me wat tijd als ik die niet terug hoef te vertalen.
    pi_5183738
    quote:
    Op zondag 28 juli 2002 19:54 schreef dwerg het volgende:

    [..]

    Ja, dat kan hier ook niet. Dit is namelijk Fok!.


    Maar misschien is het een ideetje voor hier?
      maandag 29 juli 2002 @ 01:05:50 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_5183839
    Het topic kan je hier vinden:

    [Centraal]Recenseer hier je geluidsdragers

    Ik heb er een korte recensie geschreven van Sophia - Spite.

    Natuurlijk kan het in het engels, waarom niet? Ik zou alleen niet weten hoe de andere fokkers er overdenken

    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      maandag 29 juli 2002 @ 01:08:06 #24
    24752 mandatory
    Wat moet je nou?
    pi_5183870
    quote:
    Op zondag 28 juli 2002 19:02 schreef Seborik het volgende:
    Heb je op- of aanmerkingen of gewoon iets dat je kwijt wil met betrekking tot het muziekforum, post het dan hier. Ook kun je hier eventuele ideeën plaatsen die realiseerbaar zijn in dit forum.
    Doek dat hele subforum op.
    Bladiebla...
      maandag 29 juli 2002 @ 01:24:15 #25
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_5184023
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 01:05 schreef Elegy het volgende:
    Natuurlijk kan het in het engels, waarom niet? Ik zou alleen niet weten hoe de andere fokkers er overdenken
    Ik heb een (door mij) in het Engels geschreven recensie van Bran Van 3000's Discosis neergeplant, zeg maar of het Engels een lastig obstakel is of niet.
    Snel naar bed nu.
      maandag 29 juli 2002 @ 01:36:12 #26
    1358 Xhorder
    He's back...
    pi_5184145
    quote:
    Ik heb een (door mij) in het Engels geschreven recensie van Bran Van 3000's Discosis neergeplant, zeg maar of het Engels een lastig obstakel is of niet.
    Snel naar bed nu.
    off-topic: we zoeken nog schrijvers voor Musique Machine
    ... na vijf jaar
      maandag 29 juli 2002 @ 10:32:12 #27
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_5186543
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 01:36 schreef Xhorder het volgende:

    [..]

    off-topic: we zoeken nog schrijvers voor Musique Machine


    off-topic: heb net de site bekeken, wat houdt het eigenlijk allemaal in? Welke muzieksoorten? of maakt dat niet uit?

    -edit, aha, ik zie het al

    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_5186794
    Ik zou graag die spam topics over de mp3 collecties en dergelijke willen zien verdwijnen. Dat heeft geen enkele toegevoegde waarde.

    Ten aanzien van recentietopics ben ik van mening dat je mensen niet kan en moet dwingen. Ik heb er wel een voorkeur voor om zo'n centraal topic eventueel in genres te splitsen, er is nu al een "DJ topic - laatst gekocht vinyl" bijvoorbeeld wat redelijk loopt.

      maandag 29 juli 2002 @ 11:08:29 #29
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5186879
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 00:50 schreef Grobbel het volgende:

    [..]

    Waarom zullen we niet gewoon met 1 van de mods afspreken om zo'n recensietopic vast te pinnen bovenaan het het topic overview? Dan zakt ie niet zo snel weg, en merken mensen het wellicht ook sneller op.


    Dat kan niet, users kunnen niet in sticky topics reageren.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juli 2002 @ 11:22:39 #30
    2057 Tokus
    www.metalfan.nl
    pi_5187003
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:08 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Dat kan niet, users kunnen niet in sticky topics reageren.


    misschien dat dat dan 's moet veranderen, want het zou wel makkelijk zijn als dat "Ik zoek een nummer" topic altijd bovenaan staat.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      maandag 29 juli 2002 @ 11:26:57 #31
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5187041
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:22 schreef Tokus het volgende:

    [..]

    misschien dat dat dan 's moet veranderen, want het zou wel makkelijk zijn als dat "Ik zoek een nummer" topic altijd bovenaan staat.


    Dat zou iets voor het gehele forum worden dan, maar het zou ook niet echt leuk zijn als er in een FAQ gereageerd zou kunnen worden worden.

    Bepaalde topics zijn opgenomen in de FAQ, zoals dat "Ik zoek een nummer"-topic, misschien dat er binnenkort nog een lijstje inkomt met alle vaste topics.

      maandag 29 juli 2002 @ 11:34:14 #32
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_5187113
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:26 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Dat zou iets voor het gehele forum worden dan, maar het zou ook niet echt leuk zijn als er in een FAQ gereageerd zou kunnen worden worden.


    Als Arjen eens wat ging doen zou hij er bijvoorbeeld voor kunnen zorgen dat een sticky automatisch op slot zit, maar dat je het slotje er ook vanaf kunt halen, zodat users erin kunnen reageren.
    quote:
    Bepaalde topics zijn opgenomen in de FAQ, zoals dat "Ik zoek een nummer"-topic, misschien dat er binnenkort nog een lijstje inkomt met alle vaste topics.
    Gezien het feit dat er nog veel topics zijn in de trant van "Ik zoek een nummer" betwijfel ik of er veel mensen zijn die de FAQ lezen.

    Voor de rest vind ik Muziek veruit het leukste forum. De sfeer is zelfs minder vijandelijk geworden heb ik het idee.

    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
      maandag 29 juli 2002 @ 11:40:12 #33
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5187177
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:34 schreef FLIPNEUS het volgende:
    Gezien het feit dat er nog veel topics zijn in de trant van "Ik zoek een nummer" betwijfel ik of er veel mensen zijn die de FAQ lezen.
    Hierbij ook nog de kanttekening dat wanneer zo'n "Ik zoek een nummer"-topic hoog in de active list staat en meteen zichtbaar is wanneer je het Muziekforum opent, er nog steeds topics van de soort "Ik zoek een nummer" geopend worden.
      maandag 29 juli 2002 @ 11:42:52 #34
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_5187218
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:40 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Hierbij ook nog de kanttekening dat wanneer zo'n "Ik zoek een nummer"-topic hoog in de active list staat en meteen zichtbaar is wanneer je het Muziekforum opent, er nog steeds topics van de soort "Ik zoek een nummer" geopend worden.


    Denk je?

    Omdat mensen echt niet willen lezen wat er al staat?

    Eigenlijk heb je daar wel een punt, dat zie je ook bij bijvoorbeeld topics over een nieuw album, als die relatief hoog staat komt er regelmatig TOCH een tweede topic over.

    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
      maandag 29 juli 2002 @ 11:50:26 #35
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5187288
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:42 schreef FLIPNEUS het volgende:

    [..]

    Denk je?


    Ik weet het zeker, want ik doe ze zelf dicht.
    quote:
    Eigenlijk heb je daar wel een punt, dat zie je ook bij bijvoorbeeld topics over een nieuw album, als die relatief hoog staat komt er regelmatig TOCH een tweede topic over.
    Inderdaad, dan ook.
      maandag 29 juli 2002 @ 11:53:01 #36
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_5187316
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 11:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
    Denk je?

    Omdat mensen echt niet willen lezen wat er al staat?


    [Cover] ~1990 U2 - newyearsday cover?
    Ik zoek een trance nummer dat lijkt op........
    Radio Tour de France
    Hoe heet dit nummer...
    Welke plaat is dit
    Welk liedje draaien ze nu op...
    Frustrated?

    Dit is de oogst van drie dagen. Zeven topics die in feite willen zeggen 'Ik zoek een nummer'.

    I intend to live forever, or die trying.
      maandag 29 juli 2002 @ 11:53:43 #37
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_5187334
    Ik had moeten weten dat Seborik sneller dan mij is.
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_5188547
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 01:36 schreef Xhorder het volgende:

    [..]

    off-topic: we zoeken nog schrijvers voor Musique Machine


    Hmmm, iemand die leuke stukjes kan schrijven, is ook welkom op de frontpage hoor. Niks voor jou Xhorder?

    Ach, misschien ga ik m'n Engels een beetje oppoetsen...

    En verder: ik stoor me eigenlijk alleen soms aan de wat draai je nu topics, niet als niet iedereen een omschrijving of wat dan ook geeft, dat mag iedereen zelf weten. Ik probeer het vaak wel, gewoon omdat ik het leuk vind, en leuk vind om te lezen.
    Wat ik wel irritant vind als iemand het presteert om binnen een twintig minuten 10 nummers te posten. M.a.w. zijn gehele playlist. Daar zie ik simpelweg de lol niet van in...

    Maar wat me niet zint, negeer ik gewoon hoor...

    pi_5191546
    Kunnen er niet gewoon 2 review topics geopend worden? 1 normale waar mensen hun recenties in kunnen zetten en waar er op gereageerd kan worden enzo en een sticky waarin de mods de recenties posten? Zo staat er tenminste altijd een bovenaan en zullen er misschien meer mensen geinspireerd worden om zelf stukjes te schrijven.. Of is dit allemaal veel te omslachtig?

    Zoals Calvobbes ook al zei; een algemeen muziek-trading topic zou ook wel ok zijn. Volgens de FAQ is het verkopen van spullen hier niet toegestaan maar als het niet gaat om winst maken maar meer om het vinden van zeldzame dingen ed is dat toch geen probleem?

      maandag 29 juli 2002 @ 17:33:10 #40
    2889 Zander
    He's gone
    pi_5191831
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:11 schreef Kid_RisK het volgende:
    Kunnen er niet gewoon 2 review topics geopend worden? 1 normale waar mensen hun recenties in kunnen zetten en waar er op gereageerd kan worden enzo en een sticky waarin de mods de recenties posten? Zo staat er tenminste altijd een bovenaan en zullen er misschien meer mensen geinspireerd worden om zelf stukjes te schrijven.. Of is dit allemaal veel te omslachtig?
    Dit is een goed idee, denk ik. Ik vind dat discussie in het recensie-topic wel mogelijk moet zijn, vooral als meerdere mensen dezelfde plaat bespreken kan het best interessant zijn. Ik ga trouwens ook een review schrijven voor het topic, kijken of ik vanavond een beetje geinspireerd ben...

    Verder is dat 'ruilhandel'-topic ook niet zo'n verkeerd idee. Zelf kom ik bijv. regelmatig op platenbeurzen, tweedehands platenzaken en dergelijke, ik zou best m'n ogen open kunnen houden voor redelijk zeldzame artikelen die anderen zoeken.

    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_5191892
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 10:58 schreef drexciya het volgende:
    Ik zou graag die spam topics over de mp3 collecties en dergelijke willen zien verdwijnen. Dat heeft geen enkele toegevoegde waarde.
    En LP collecties? mag dat wel volgens jou?

    Of is iedereen die geen gebruik maakt van cd's geen echte muziekliefhebber?

      maandag 29 juli 2002 @ 17:42:54 #42
    2889 Zander
    He's gone
    pi_5191925
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:40 schreef JamesHetfield het volgende:
    En LP collecties? mag dat wel volgens jou?

    Of is iedereen die geen gebruik maakt van cd's geen echte muziekliefhebber?


    Daar gaat het helemaal niet om, het zijn meer die spamtopics waarin mensen hun hele MP3-collectie met een paar duizend titels posten. Dat is inderdaad nutteloos...
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
      maandag 29 juli 2002 @ 17:44:58 #43
    20551 zodiaque
    Epibreëer.
    pi_5191949
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:33 schreef Zander het volgende:

    [..]

    Dit is een goed idee, denk ik. Ik vind dat discussie in het recensie-topic wel mogelijk moet zijn, vooral als meerdere mensen dezelfde plaat bespreken kan het best interessant zijn. Ik ga trouwens ook een review schrijven voor het topic, kijken of ik vanavond een beetje geinspireerd ben...


    Centrale muziekrecensietopics zijn leuk, maar ik heb toch altijd het idee dat iedereen er overheen leest, daarom open ik vaak een apart topic in de hoop dat meer mensen het lezen. Als in een topic 70 recensies staan over Metal en jaren tachtig muziek, dan is de review die je dan zelf hebt geschreven (bijvoorbeeld over Super Collider) een vreemde eend in de bijt en zal minder gelezen worden (denk ik). Mijn doel is niet om zomaar een leuk stukje te schrijven, ik wil mijn enthousiasme juist aan zoveel mensen als mogelijk is kenbaar maken en ze misschien nieuwsgierig maken. De opzet van een centraal recensietopic is mooi, maar het is voor mij althans wat minder aantrekkelijk, vanwege het soort CD's dat ik koop.

    Maar misschien is het onzin en lezen meer mensen mijn recensies over een CD (en reageren er op) dan dat ik een eigen topic open. Op dit moment echter ben ik in de veronderstelling dat een apart topic meer lezers trekt.

    Maar wie weet...

    I wasn't supposed to BE here today!
      maandag 29 juli 2002 @ 17:49:53 #44
    2889 Zander
    He's gone
    pi_5192013
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:44 schreef zodiaque het volgende:
    Als in een topic 70 recensies staan over Metal en jaren tachtig muziek, dan is de review die je dan zelf hebt geschreven (bijvoorbeeld over Super Collider) een vreemde eend in de bijt en zal minder gelezen worden (denk ik).
    Dat is ook wel weer waar, misschien zou je de recensies evengoed ook in losse topics kunnen plaatsen en dan een centraal sticky topic aanmaken met een index van alle geplaatste recensies op alfabet of stijl. Dit topic dan weer regelmatig updaten. In de afgelopen twee jaar zijn er vast al een flink aantal recensies geplaatst, al is het een monnikenwerk om alle topics daar weer op na te lopen...

    Maar goed, het zijn maar ideeen natuurlijk.

    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_5192184
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:49 schreef Zander het volgende:
    Dat is ook wel weer waar, misschien zou je de recensies evengoed ook in losse topics kunnen plaatsen en dan een centraal sticky topic aanmaken met een index van alle geplaatste recensies op alfabet of stijl. Dit topic dan weer regelmatig updaten.
    Dat lijkt mij ook het beste idee. In losse topics wordt een eventuele discussie ook wat overzichtelijker. Het zou denk ik wel handig zijn om de bewuste topics vooraf te laten gaan van zoiets als "[REVIEW]"
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:44 schreef zodiaque het volgende:
    (bijvoorbeeld over Super Collider)
    Ow ja, die moet ik nog steeds luisteren

    [Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 29-07-2002 18:09]

    In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
    Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
    Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
    Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
      maandag 29 juli 2002 @ 18:08:24 #46
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5192202
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:33 schreef Zander het volgende:
    Verder is dat 'ruilhandel'-topic ook niet zo'n verkeerd idee. Zelf kom ik bijv. regelmatig op platenbeurzen, tweedehands platenzaken en dergelijke, ik zou best m'n ogen open kunnen houden voor redelijk zeldzame artikelen die anderen zoeken.
    Jah, maar daar ga ik dus niet over, maar dat is allemaal al mee naar achteren genomen. Met betrekking tot die ruil/koop/verkoop etc. dingen dus.
      maandag 29 juli 2002 @ 18:10:39 #47
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5192225
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 17:49 schreef Zander het volgende:
    In de afgelopen twee jaar zijn er vast al een flink aantal recensies geplaatst, al is het een monnikenwerk om alle topics daar weer op na te lopen...
    Inderdaad.

    En ik wil het aantal sticky-topics ook niet exponentieel laten toenemen omdat dit de overzichtelijkheid nu ook weer niet echt ten goede komt, er zijn er nu 2 en met een luistersessie 3.
    Er zouden er eventueel nog een of twee bij kunnen.

      maandag 29 juli 2002 @ 18:11:13 #48
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_5192230
    quote:
    Op maandag 29 juli 2002 18:06 schreef MuadDib het volgende:

    [..]

    Dat lijkt mij ook het beste idee. In losse topics wordt een eventuele discussie ook wat overzichtelijker. Het zou denk ik wel handig zijn om de bewuste topics vooraf te laten gaan van zoiets als "[REVIEW]"


    Het aparte topics openen voor recensies heeft ook mijn voorkeur eerlijk gezegd.
    pi_6543643
    Laat ik deze nog maar eens omhoog schoppen in de hoop op wat feedback.
    pi_6543871
    Die Punkers Unite moet maar eens gesloten worden. Het is een broeinest van extreem-links radicalen, en zulks moet vermeden worden. Stelletje posers die verwachten dat alles gratis is in deze maatschappij . De kop indrukken!
    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
    pi_6543894
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 18:59 schreef Diverse_Reality het volgende:
    Die Punkers Unite moet maar eens gesloten worden. Het is een broeinest van extreem-links radicalen, en zulks moet vermeden worden. Stelletje posers die verwachten dat alles gratis is in deze maatschappij . De kop indrukken!
    Je komt niet echt overtuigend over.
    pi_6543905
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 18:59 schreef Diverse_Reality het volgende:
    Die Punkers Unite moet maar eens gesloten worden. Het is een broeinest van extreem-links radicalen, en zulks moet vermeden worden. Stelletje posers die verwachten dat alles gratis is in deze maatschappij . De kop indrukken!
    Nee man, humor: wanna-be anarchistjes die de revolutie prediken vanachter hun duurbetaalde PC'tje. Ik vind het een vermakelijk topic.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_6544248
    Enige opmerking is dat de niet nader te benoemen moderator hier soms zijn "periode" heeft waarop hij zich eens lekker afreageert op zijn pispaaltjes (die ik maar niet bij naam zal noemen).

    het tweede punt is het zoek een nummer topic: ik denk dat daar bijna nooit iemand voor zn plezier is rondsnuffelt om anderen te helpen waardoor heel veel "kennis verloren gaat". Er kunnen beter topics worden geopend met duidelijke topic titels en niet van die vage omschrijvingen waar niemand wat aan heeft (waar ik ook nromaal een %^$^% hekel aan heb) waardoor mensen die hier wa door muziek surfen meteen zien of ze diegene kunnen helpen. En zodra er antwoord is wordt het topic gesloten en er moet een maximum aantal "kicks" worden ingesteld.

    pi_6547848
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 19:18 schreef LenL het volgende:
    het tweede punt is het zoek een nummer topic: ik denk dat daar bijna nooit iemand voor zn plezier is rondsnuffelt om anderen te helpen waardoor heel veel "kennis verloren gaat". Er kunnen beter topics worden geopend met duidelijke topic titels en niet van die vage omschrijvingen waar niemand wat aan heeft (waar ik ook nromaal een %^$^% hekel aan heb) waardoor mensen die hier wa door muziek surfen meteen zien of ze diegene kunnen helpen. En zodra er antwoord is wordt het topic gesloten en er moet een maximum aantal "kicks" worden ingesteld.
    Ik zal erover nadenken, zijn er meer mensen die hier een mening over hebben, of misschien wat andere ideeën hebben?
    pi_6548082
    Volgens mij is het 'oplossingspercentage' van de 'Ik zoek een nummer' -topics best hoog, ik zie eigenlijk niet in waarom het anders zou moeten. Ik probeer in ieder geval altijd te kijken of ik nog een antwoord weet, maar ja: met vragen als 'ik zoek een trancedeuntje met de tekst 'yeah yeah yeah'' kan ik niet zoveel.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_6548336
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 19:18 schreef LenL het volgende:
    Enige opmerking is dat de niet nader te benoemen moderator hier soms zijn "periode" heeft waarop hij zich eens lekker afreageert op zijn pispaaltjes (die ik maar niet bij naam zal noemen).
    Kom op zeg, klinkt alsof sommige mensen hier ten dele vallen aan een mobbing.
    Het is natuurlijk ook flagrant dat die niet nader te noemen (stel je voor) pispaaltjes hier zelf komen zieken, beetje koketteren met hun pueriele gedrag. Daarbij mag je natuurlijk enigzins ouwehoeren, tussen het slotje door. Moet men er hier soms een protestantse ethiek op nahouden, terwijl dit alles op vrijwillige basis berust? Rot op, dan kom ik hier niet eens meer.
    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
      donderdag 31 oktober 2002 @ 01:02:46 #57
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_6549175
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 23:30 schreef Zander het volgende:
    Volgens mij is het 'oplossingspercentage' van de 'Ik zoek een nummer' -topics best hoog, ik zie eigenlijk niet in waarom het anders zou moeten. Ik probeer in ieder geval altijd te kijken of ik nog een antwoord weet, maar ja: met vragen als 'ik zoek een trancedeuntje met de tekst 'yeah yeah yeah'' kan ik niet zoveel.
    Zo was er ook nog eens iemand die wekenlang zat door te zagen over een nummer dat ie weken daarvoor in een bepaalde scene op de achtergrond hoorde van een aflevering van GTST of zoiets... Verder geen enkele aanknopingspunten, behalve een vage omschrijving van de scene. Beetje zinloos om dan rond te gaan vragen, toch.

    [Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 31-10-2002 01:14]

    pi_6549223
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 23:30 schreef Zander het volgende:
    'ik zoek een trancedeuntje met de tekst 'yeah yeah yeah'' kan ik niet zoveel.
    Yeaaah: D-Shake!
      donderdag 31 oktober 2002 @ 01:14:12 #59
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_6549311
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 19:18 schreef LenL het volgende:
    het tweede punt is het zoek een nummer topic: ik denk dat daar bijna nooit iemand voor zn plezier is rondsnuffelt om anderen te helpen waardoor heel veel "kennis verloren gaat". Er kunnen beter topics worden geopend met duidelijke topic titels en niet van die vage omschrijvingen waar niemand wat aan heeft (waar ik ook nromaal een %^$^% hekel aan heb) waardoor mensen die hier wa door muziek surfen meteen zien of ze diegene kunnen helpen. En zodra er antwoord is wordt het topic gesloten en er moet een maximum aantal "kicks" worden ingesteld.
    Niet mee eens, 1 centraal topic werkt veel beter. Ik kijk er in elk geval meteen in om te kijken wat er nu weer gevraagd wordt. Maar zoals Zander ook al zegt, al die housenummers (minuut 3.45 tot 6.12 van de mix van Tiesto op 1 november) kan ik niks mee. Alleen normale nummers, en daar heb ik toch al redelijk wat van opgelost.
    pi_6549328
    quote:
    Op donderdag 31 oktober 2002 01:14 schreef ranja het volgende:

    Alleen normale nummers, en daar heb ik toch al redelijk wat van opgelost.


    Jouw kennis beperkt zich toch van 1914 tot 1968?
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 oktober 2002 @ 01:18:22 #61
    2057 Tokus
    www.metalfan.nl
    pi_6549358
    quote:
    Op woensdag 30 oktober 2002 23:30 schreef Zander het volgende:
    Volgens mij is het 'oplossingspercentage' van de 'Ik zoek een nummer' -topics best hoog, ik zie eigenlijk niet in waarom het anders zou moeten. Ik probeer in ieder geval altijd te kijken of ik nog een antwoord weet, maar ja: met vragen als 'ik zoek een trancedeuntje met de tekst 'yeah yeah yeah'' kan ik niet zoveel.
    Dat dacht ik toch ook. Ik kijk er regelmatig of ik iets zie wat ik weet, maar als ik dan verder lees zijn anderen me vaak toch voor dus heeft reageren geen nut meer.
    Dus ik vind het "Ik zoek een Nummer" topic best goed zo hoor.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      donderdag 31 oktober 2002 @ 01:19:59 #62
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_6549375
    quote:
    Op donderdag 31 oktober 2002 01:15 schreef CloudBox het volgende:

    [..]

    Jouw kennis beperkt zich toch van 1914 tot 1968?


    pi_6549398
    Nou ja, als ik tijd en zin heb dan zal ik eens kijken hoeveel vragen er uit het vorige topic daadwerkelijk opgelost zijn, volgens mij toch ruimschoots de helft.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
      donderdag 31 oktober 2002 @ 12:41:28 #64
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_6553252
    quote:
    Op donderdag 31 oktober 2002 01:21 schreef Zander het volgende:
    Nou ja, als ik tijd en zin heb dan zal ik eens kijken hoeveel vragen er uit het vorige topic daadwerkelijk opgelost zijn, volgens mij toch ruimschoots de helft.
    Volgens mij ook. Veel meer dan de helft, schat ik. Ik heb het al eens 1 van de succesvolste topics op Fok! genoemd.

    Trouwens, ik ben wel zo'n 'gek' die altijd in het 'Ik zoek een nummer'-topic kijkt om te zien of er een vraag is die ik kan beantwoorden. Ik beschouw het namelijk ook als een soort popquizje. Ik ben er dan ook voor om het zo te houden zoals het is. En zeg nou zelf, als ik de titel van een vage Zweedse versie van 'Op een mooie Pinksterdag' op die manier kan vinden, dan kan bijna elke vraag opgelost worden. Tenzij je zelf het nummer niet goed omschrijft, uiteraard...

    En over het Muziekforum als geheel:
    Ik sluit me aan bij wat Arcee hiervoor al gezegd heeft. 'Muziek' is een ware oase van rust en beschaving vergeleken bij veel andere onderdelen van Fok!. Natuurlijk is niet iedereen het altijd met elkaar eens (zou ook saai zijn), maar dat wordt dan meestal op een normale manier geuit. Persoonlijke aanvallen zijn hier gelukkig een zeldzaamheid. Dat ligt natuurlijk aan de muziekfans die hier komen, maar ook aan de manier waarop er ge-mod wordt. W.m.b. niets op aan te merken, Seborik!

    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_6561752
    ik vind het zelf ook niet zon belangrijk punt, dat ik zoek een nummer gedoe, maar je moet tog iets te klagen hebben :p ik zocht eerst (nog steeds) naar dat klassieke deuntje uit die beter milieu begint bij jezelf reclames van een tijdje terug, en nog een andere die ik al ben vergeten. Allebei voor zover ik weet geen uitkomst dus mijn percentage is 0. Maar verder kom ik er nooit, en als jullie zeggend at het goed werkt, dan zal het zo zijn. Muziek loopt imo wel aardig.
      donderdag 31 oktober 2002 @ 22:02:08 #66
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_6562806
    quote:
    Op zondag 28 juli 2002 19:02 schreef Seborik het volgende:
    Heb je op- of aanmerkingen of gewoon iets dat je kwijt wil met betrekking tot het muziekforum, post het dan hier. Ook kun je hier eventuele ideeën plaatsen die realiseerbaar zijn in dit forum.
    Ja! Een te groot en stijgend gehalte aan "post hier je favoriete" of iets in die trand - topics.

    Deze hebben geen enkele aanleiding tot discussies, het zijn meer dump topics en er wordt meer gepost wat men goed vind dan op anderen gereargeerd.

    quote:
    oase van rust
    Juist, er wordt hier eigenlijk te weinig gediscussieerd. Laatst met het kutmarrokanen (nederlandse versie) kwamen er best interessante discussies voort in de verdere loop van het topic. Iets wat ik lange tijd gemist had. Misschien komt het ook gewoon door de categorie muziek.

    Over het algemeen goed, alleen het beleid mbt. "post hier je ........... topics" waar meer gespamd wordt dan gepraat mag van mij streng verscherpt worden. Een topic waar alleen gedumpd wordt en weinig gediscussieerd/gepraat vind ik overbodig en storend, en ik ben niet de enige die met deze ergernis zit opgescheept

    [Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 31-10-2002 22:12]

      donderdag 31 oktober 2002 @ 22:16:30 #67
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_6563099
    quote:
    Ik vind dat discussie in het recensie-topic wel mogelijk moet zijn, vooral als meerdere mensen dezelfde plaat bespreken kan het best interessant zijn. Ik ga trouwens ook een review schrijven voor het topic, kijken of ik vanavond een beetje geinspireerd ben...
    Tuurlijk moet discussie mogelijk zijn, dat is verdomme het kernbegrip der fora!
      donderdag 31 oktober 2002 @ 23:00:22 #68
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_6564004
    quote:
    Op donderdag 31 oktober 2002 22:02 schreef Yokozuna het volgende:
    Juist, er wordt hier eigenlijk te weinig gediscussieerd. Laatst met het kutmarrokanen (nederlandse versie) kwamen er best interessante discussies voort in de verdere loop van het topic. Iets wat ik lange tijd gemist had.
    Oh, ik ben helemaal vóór discussie, maar die discussies over de kutmarokkanen gingen totaal niet meer over muziek. Die discussies vind je meer dan genoeg in OOG en POL, dus dat hoeft w.m.b. niet hier.

    Met 'een oase van rust' bedoel ik natuurlijk dat je in Muziek weinig (geen) flamewars uitgevochten ziet worden. Misschien vind jij dat jammer, maar ik vind het persoonlijk een verademing. En nogmaals: er is genoeg te vinden als je je eens lekker wilt ergeren of geamuseerd achterover wilt leunen met een zak popcorn en een biertje.

    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
      vrijdag 1 november 2002 @ 15:17:14 #69
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_6571505
    quote:
    Met 'een oase van rust' bedoel ik natuurlijk dat je in Muziek weinig (geen) flamewars uitgevochten ziet worden.
    Ok.

    Maartoch liever een discussie met een kleine flamewar dan geen discussie.

    Een centraal topic voor cd recensies is wel tof, zolang er maar geen pop en metal door elkaar staat

    pi_6571910
    quote:
    Op vrijdag 1 november 2002 15:17 schreef Yokozuna het volgende:
    Een centraal topic voor cd recensies is wel tof, zolang er maar geen pop en metal door elkaar staat
    Elk album (singles mogen eventueel ook, als het er maar duidelijk instaat) apart topic, staat ook in de FAQ. Een centraal topic vol recensies is echt bagger.
    pi_6572298
    Ik gun mezelf weinig tijd tot schrijven van recensies maar zal mijn best eens doen. Zelf was ik immers ook wat blij met sommige persoonlijke overwegingen die ik hier las.

    ff een vraag:
    bestaat er ook al een DVD-topic?
    Zo nee, kan dat onder muziek, moet dat onder films (zo dat bestaat?) ook als het een concert-DVD betreft?

    Ik heb vanmiddag namelijk maar eens een DVD-speler aangeschaft. Eindelijk kwam het kreng dan binnen via de import (10 weken wachttijd vond ik toch erg lang).
    Nu verneem ik graag concertregistratie en filmtips en ben ik zeker bereid er zelf wat te verzorgen zodra ik de eerste DVD's heb aangeschaft

    salva cum reverentia
    pi_6572503
    Concert DVD's kunnen in muziek, daar zijn al wat meer topics over.
    pi_6585951
    Maar weer een schopje.
    pi_6586027
    Voorstanders van een centraal artiesten-roddeltopic?
      Admin zaterdag 2 november 2002 @ 14:29:51 #75
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_6586035
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:29 schreef Seborik het volgende:
    Voorstanders van een centraal artiesten-roddeltopic?
    Ik heb net zo'n meuk story/privetopic gesloten
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_6586068
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:29 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Ik heb net zo'n meuk story/privetopic gesloten


    Ja, er zijn al meer van dat soort Prive-gevalletjes, dus misschien is een centraal iets wel een oplossing als er nog geen topic over de artiest is...
    pi_6586072
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:29 schreef Seborik het volgende:
    Voorstanders van een centraal artiesten-roddeltopic?
    Ja!
    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
      Moderator zaterdag 2 november 2002 @ 14:33:37 #78
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_6586089
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:29 schreef Seborik het volgende:
    Voorstanders van een centraal artiesten-roddeltopic?
    Ik zat een tijdje geleden ook met dat Xander-Wendy topic...omdat het zo ontzettend NIET over muziek of tv gaat dan, is het wel eens moeilijk wat je ermee moet doen.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_6586101
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:33 schreef Mike het volgende:

    [..]

    Ik zat een tijdje geleden ook met dat Xander-Wendy topic...omdat het zo ontzettend NIET over muziek of tv gaat dan, is het wel eens moeilijk wat je ermee moet doen.


    Inderdaad, daarom.

    Misschien tijd voor een Hummy-forum.

    pi_6586104
    Maak een centraal roddeltopic in GC aan... lijkt me het makkelijkst.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6586120
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:34 schreef sweek het volgende:
    Maak een centraal roddeltopic in GC aan... lijkt me het makkelijkst.
    Muziekliefhebbers zitten niet te wachten op roddels over koningin Beatrix.

    Gewoon per forum dan of zoiets...

    pi_6586138
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:35 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Muziekliefhebbers zitten niet te wachten op roddels over koningin Beatrix.

    Gewoon per forum dan of zoiets...


    Wat doe je dan met zangeres/actrices enzo? Veel van die showbizmensen doen aan meerdere dingen, vandaar GC...
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6586155
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:37 schreef sweek het volgende:

    [..]

    Wat doe je dan met zangeres/actrices enzo? Veel van die showbizmensen doen aan meerdere dingen, vandaar GC...


    Dan kun je kiezen.
    pi_6586195
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:38 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Dan kun je kiezen.


    Volgens mij gaat dat niet goed gaan... Maar ok, ik heb hier niks te zeggen.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6586200
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:40 schreef sweek het volgende:

    [..]
    Maar ok, ik heb hier niks te zeggen.


    Tuurlijk wel, daar is dit topic voor.
    pi_6586213
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:41 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel, daar is dit topic voor.


    Ok dan:

    Er moet meer over dEUS gepraat worden hier.

    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6586222
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:42 schreef sweek het volgende:

    [..]

    Ok dan:

    Er moet meer over dEUS gepraat worden hier.


    Dat topic heb ik donderdag of vrijdag omhoog geschopt, maar er kwam geen reactie.
    pi_6586233
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:43 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Dat topic heb ik donderdag of vrijdag omhoog geschopt, maar er kwam geen reactie.


    Hmm...
    Ik zal af en toe maar eens "toevallig" iets posten daar dan...

    In Nederland zijn ze nog veels te klein...

    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      zaterdag 2 november 2002 @ 15:25:48 #89
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_6586619
    quote:
    Een centraal topic vol recensies is echt bagger.
    Ja, dat weet je tenslotte van tevoren als mod die in de toekomst kan kijken.....
    pi_6586634
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 15:25 schreef Yokozuna het volgende:

    [..]

    Ja, dat weet je tenslotte van tevoren als mod die in de toekomst kan kijken.....


    Inderdaad, ik ben helderziend.

    Maar om ook even serieus te reageren, zo'n topic is er al eens geweest, er staat ook zoiets in dit topic.

    pi_6586799
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 15:25 schreef Yokozuna het volgende:

    Ja, dat weet je tenslotte van tevoren als mod die in de toekomst kan kijken.....


    kortzichtigheid ten top, waar gaat het heen...
    pi_6600789
    Heeft iemand misschien nog wat naast de reeds gemaakte opmerkingen?
      zondag 3 november 2002 @ 18:26:02 #93
    24292 Yokozuna
    drum- & forumnerd
    pi_6603212
    quote:
    Op zondag 3 november 2002 16:14 schreef Seborik het volgende:
    Heeft iemand misschien nog wat naast de reeds gemaakte opmerkingen?
    Veel plezier vanavond
    pi_6613139
    quote:
    Op zondag 3 november 2002 18:26 schreef Yokozuna het volgende:

    [..]

    Veel plezier vanavond


    Bedankt, het was cool, maar daar is dit topic niet voor.
    pi_6615872
    Is het misschien een idee om het "Ik zoek een nummer uit die en die reclame"-topic te sluiten en het gewoon onder te brengen in "Ik zoek een nummer" ?

    Het eerste topic loopt bijna niet en de meeste vragen die erin kunnen, komen toch in "Ik zoek een nummer" terecht.

      maandag 4 november 2002 @ 12:22:09 #96
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_6615913
    quote:
    Op zaterdag 2 november 2002 14:38 schreef Seborik het volgende:

    [..]

    Dan kun je kiezen.


    Juwaaaaa, het recht van elk individu!
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      maandag 4 november 2002 @ 12:23:17 #97
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_6615923
    quote:
    Op maandag 4 november 2002 12:19 schreef Seborik het volgende:
    Is het misschien een idee om het "Ik zoek een nummer uit die en die reclame"-topic te sluiten en het gewoon onder te brengen in "Ik zoek een nummer" ?

    Het eerste topic loopt bijna niet en de meeste vragen die erin kunnen, komen toch in "Ik zoek een nummer" terecht.


    Zeker weten. En de "ik zoek leuke chill out trance club nummers met klassiek en rap-nummers"-topics?
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_6615974
    quote:
    Op maandag 4 november 2002 12:23 schreef Witchfynder het volgende:

    [..]

    Zeker weten. En de "ik zoek leuke chill out trance club nummers met klassiek en rap-nummers"-topics?


    Die kunnen wat mij betreft gewoon openblijven.
    pi_7405123
    You put your right foot in,
    You put your right foot out;
    You put your right foot in,
    And you shake it all about.
    You do the Hokey-Pokey,
    And you turn yourself around.
    That's what it's all about!

    Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een kick.

    pi_7410988
    pi_7430510
    Deze gaat de diepvries in, er komt binnenkort vervanging.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')