quote:
Zolang je vóór 14 mei je contract afsluit zit je goed. Ook al gaat je contract in ná 14 mei.
Ik weet het niet wat ik ga doen:
quote:
Minimaal ¤32.50 voor 90 min, onbeperkt sms (heerlijk zinloos) en maar 200MB data (

), met 1GB data wordt het ¤42.50 en dan heb je dus nog steeds maar 90 minuten.
- HTC Desire houden en sim-only nemen: voordelig door bellen/internetten, maar wel een toestel wat toch soms erg z'n ouderdom toont; als ik een nieuw toestel wil, wil ik ook wel direct een One X of S3.
(In theorie zou ik met deze constructie de resultaten van het onderzoek van OPTA kunnen afwachten; maar daar verwacht ik niets van).
- Los toestel + sim-only: erg dure aankoop nu (¤534) en zo'n ¤15 p/maand = ¤894 / 37.28 p/maand (2 jaar)
- Toestel i.c.m. abonnement: geen dure aankoop nu, maar wel belabberde voorwaarden en veel per maand.
Alleen zou ik dan wel nu al een abonnement moeten afsluiten; Vodafone Smart 100 is nog steeds ietwat interessant; zeker in vergelijking met de nieuwe VF abonnementen, maar ik vind het gemiddeld nog steeds veel.
Heel erg jammer deze ontwikkelingen; ik was er als een van de eersten bij toen de One X bekend werd, maar het zou zomaar kunnen dat ik 'after all' niet met een One X overblijf...
Huidige Vodafone Smart 100 is 100 minuten, 3000 sms en 1GB data voor ¤42.50.
Dat wordt straks voor zelfde geld 90 minuten, 3000sms en 1GB data, met andere voorwaarden:
- Nu 2 maanden met je tegoed; straks 1 maand (je betaalt dus voor iets wat je later afgenomen kan worden)
- Ze doen nu heel innoverend dat je nu ook voip e.d. mag gebruiken, maar dat horen ze vanwege netneutraliteit allang te doen (ofwel; data = data die je mag gebruiken zoals je wil)
- Nu mag je 60 dagen p/jaar uit je bundel voor nationale tarieven bellen, smsen en internetten. Het is maar de vraag of dat zo blijft straks.