abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 13:22:01 #151
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114266607
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef Gehenna het volgende:
Op de Nedersaksen ^O^
[ afbeelding ]
mag ik ook westfaals blijven praten... Ik hoor toch niet in dit topic met mijn sallandse dialect :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Westfaals
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_114266689
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat vind ik ook debiel. Dat een heel dorp moet wijken voor 1 persoon.
Dat snap ik ook niet. Bovendien, die man wordt door het hele dorp met de nek aangekeken, daar wil je dan toch niet meer wonen?
pi_114267364
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:24 schreef Nemephis het volgende:

Dat snap ik ook niet. Bovendien, die man wordt door het hele dorp met de nek aangekeken, daar wil je dan toch niet meer wonen?
Dat zijn mensen zonder zelfreflectie, die denken dan heel boos dat iedereen altijd tégen ze is (duh).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 juli 2012 @ 13:45:22 #154
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_114267522
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

mag ik ook westfaals blijven praten... Ik hoor toch niet in dit topic met mijn sallandse dialect :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Westfaals
quote:
Vanuit taalkundig en historisch oogpunt worden de Oost-Nederlandse dialecten Twents, Achterhoeks en Sallands ook tot het Westfaals gerekend
Nou vooruit ;)
nee, jij dan!
  maandag 16 juli 2012 @ 15:14:04 #155
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114271593
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zijn mensen zonder zelfreflectie, die denken dan heel boos dat iedereen altijd tégen ze is (duh).
Dat of ze kicken er gewoon op om iedereen tegen zich in het harnas te jagen of ze willen altijd wat te zeiken hebben. Net als mensen die vlakbij vliegveld Eelde gaan wonen en dan lid worden van VOLE. Dan heb je je huiswerk niet echt gedaan voor je dat huis kocht, denk ik dan.

De Welte-tent met Zuidlaardermarkt heeft ook zoiets: was tot 2 uur open maar er hadden mensen geklaagd. 8)7 Die 5 dagen per jaar waarin het dorp al een grote puinhoop is. Ga dan niet aan de Stationsweg en omliggende straten wonen. :{w
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 16 juli 2012 @ 19:00:48 #156
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114280984
Ik woon al mijn hele leven in Drenthe (ben hier ook geboren), maar van mij mag dat carbidschieten ook wel verboden worden. :X
Van die keiharde knallen krijg je bijna een hartverzakking en het ziet er niet eens mooi uit. Bovendien is het gevaarlijk.
Ik vind het echt 10x niks.

Bouwvakkers. }:| Een straat in het centrum van Emmen zou 1,5 maand afgesloten zijn vanwege "herinrichtingen", maar nu is het al 2,5 maand later en ze zijn nog steeds niet klaar ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Redactie Frontpage maandag 16 juli 2012 @ 19:13:19 #157
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_114281470
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in Drenthe (ben hier ook geboren), maar van mij mag dat carbidschieten ook wel verboden worden. :X
Van die keiharde knallen krijg je bijna een hartverzakking en het ziet er niet eens mooi uit. Bovendien is het gevaarlijk.
Ik vind het echt 10x niks.

Bouwvakkers. }:| Een straat in het centrum van Emmen zou 1,5 maand afgesloten zijn vanwege "herinrichtingen", maar nu is het al 2,5 maand later en ze zijn nog steeds niet klaar ...
Jij woonde op Möppelt toch?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:14:56 #158
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114281542
quote:
4s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Djeez het volgende:

[..]

Jij woonde op Möppelt toch?
Niet meer gelukkig.
Geen mafkezen meer in klederdracht uit Staphorst. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Redactie Frontpage maandag 16 juli 2012 @ 19:17:07 #159
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_114281627
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Niet meer gelukkig.
Geen mafkezen meer in klederdracht uit Staphorst. *O*
Nu is het Emm?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:19:12 #160
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114281730
quote:
4s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nu is het Emm?
Jup.
Ik vind het centrum veel fijner en de mensen ook.
In Meppel werd ik regelmatig raar aangekeken wanneer ik hoge hakken (>10 cm) aanhad. En het was nog erger als dan ik ook nog een jurk aanhad (wel boven de knie, maar geen minijurk).
Mensen keken me dan echt aan alsof ik erbij liep als een stripper. :')
Dat is in Emmen gelukkig heel anders.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Redactie Frontpage maandag 16 juli 2012 @ 19:20:43 #161
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_114281801
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jup.
Ik vind het centrum veel fijner en de mensen ook.
In Meppel werd ik regelmatig raar aangekeken wanneer ik hoge hakken (>10 cm) aanhad. En het was nog erger als dan ik ook nog een jurk aanhad (wel boven de knie, maar geen minijurk).
Mensen keken me dan echt aan alsof ik erbij liep als een stripper. :')
Dat is in Emmen gelukkig heel anders.
Meppel is dan ook zeer bekrompen. Doen of ze de grote stad zijn, maar het zijn allemaal boeren
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:30:42 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114282303
quote:
4s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Djeez het volgende:

[..]

Meppel is dan ook zeer bekrompen. Doen of ze de grote stad zijn, maar het zijn allemaal boeren
Klopt.

Ik droeg dan een jurk van deze lengte (of vaak nog iets langer) en schoenen met hakken van deze hoogte:



En dan keken ze me echt aan alsof het een enorm sletterige outfit was. :{

Maar gewoon vuil terugkijken werkte meestal wel. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 16 juli 2012 @ 19:35:13 #163
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114282565
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in Drenthe (ben hier ook geboren), maar van mij mag dat carbidschieten ook wel verboden worden. :X
Van die keiharde knallen krijg je bijna een hartverzakking en het ziet er niet eens mooi uit. Bovendien is het gevaarlijk.
Ik vind het echt 10x niks.

Bouwvakkers. }:| Een straat in het centrum van Emmen zou 1,5 maand afgesloten zijn vanwege "herinrichtingen", maar nu is het al 2,5 maand later en ze zijn nog steeds niet klaar ...
Ja, lekker alles verbieden, want het is wel een hele dag per jaar. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114283588
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in Drenthe (ben hier ook geboren), maar van mij mag dat carbidschieten ook wel verboden worden. :X
Van die keiharde knallen krijg je bijna een hartverzakking en het ziet er niet eens mooi uit. Bovendien is het gevaarlijk.
Ik vind het echt 10x niks.

Bouwvakkers. }:| Een straat in het centrum van Emmen zou 1,5 maand afgesloten zijn vanwege "herinrichtingen", maar nu is het al 2,5 maand later en ze zijn nog steeds niet klaar ...
Hier in het dorp beginnen ze op oudejaarsdag om half 7 te knallen met een stuk of 50 carbid bussen. Ik denk dat het zo'n 200 meter van mijn huis is maar je zit dan inderdaad recht op in bed :D Maar zo erg vind ik het niet, beetje cultuur moet kunnen :P

En door die kutstraat die ik bijna elke dag moet oversteken rij ik steeds om :( Elke keer weer de goede hoop dat ze eindelijk klaar zijn rij ik weer tegen die afzetting aan en kan ik omkeren :( :(

En het centrum mooi? Wacht maar tot ze alles vertiefd hebben met dat Atalanta project, dan is het echt niks meer.

Edit: Ik zie dat de Hondsrugweg eind dit jaar dicht gaat, dat gaat een ramp worden :(

[ Bericht 3% gewijzigd door Kirov op 16-07-2012 20:22:55 ]
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 16 juli 2012 @ 21:16:26 #165
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114288342
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:35 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ja, lekker alles verbieden, want het is wel een hele dag per jaar. :')
Als het echt maar één dag per jaar zou gebeuren, zou ik het niet erg vinden, maar het gebeurt (in sommige dorpen/steden) echt wel een paar weken per jaar, en dat is gewoon echt te lang.
En de politie doet daar, zoals gewoonlijk, niks aan.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Kirov het volgende:
En door die kutstraat die ik bijna elke dag moet oversteken rij ik steeds om :( Elke keer weer de goede hoop dat ze eindelijk klaar zijn rij ik weer tegen die afzetting aan en kan ik omkeren :( :(

En het centrum mooi? Wacht maar tot ze alles vertiefd hebben met dat Atalanta project, dan is het echt niks meer.

Edit: Ik zie dat de Hondsrugweg eind dit jaar dicht gaat, dat gaat een ramp worden :(
Elke keer dat ik naar het centrum ga, hoop ik ook dat ze eindelijk klaar zijn, maar ze doen gewoon helemaal niks. :r Vaak zijn ze er niet eens, terwijl het wel onder werktijd is (en het niet regent).
Prutsers.
Ik weet niet welke weg de Hondsrugweg is, maar ze zullen ook daar vast langer bezig zijn dan het plan was. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_114294430
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Elke keer dat ik naar het centrum ga, hoop ik ook dat ze eindelijk klaar zijn, maar ze doen gewoon helemaal niks. :r Vaak zijn ze er niet eens, terwijl het wel onder werktijd is (en het niet regent).
Prutsers.
Ik weet niet welke weg de Hondsrugweg is, maar ze zullen ook daar vast langer bezig zijn dan het plan was. }:|
De Hondsrugweg gaat vlak langs het centrum, belangrijkste verkeersader van Emmen. Die gaat ondergronds en daar komt een groot plein wat het nieuwe dierenpark met het centrum moet verbinden.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 16 juli 2012 @ 23:57:43 #167
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114298920
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Als het echt maar één dag per jaar zou gebeuren, zou ik het niet erg vinden, maar het gebeurt (in sommige dorpen/steden) echt wel een paar weken per jaar, en dat is gewoon echt te lang.
En de politie doet daar, zoals gewoonlijk, niks aan.

[..]

Hoe wil je dat dan verbieden als het al verboden is? Je mag namelijk alleen op Oudjaarsdag met carbid knallen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114299037
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Hoe wil je dat dan verbieden als het al verboden is? Je mag namelijk alleen op Oudjaarsdag met carbid knallen.
Je bent zelfs nog een vergunning nodig
Beneath the gold, the bitter steel
pi_114299235
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Hoe wil je dat dan verbieden als het al verboden is? Je mag namelijk alleen op Oudjaarsdag met carbid knallen.
Keihard een dubbelverbod!

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, die doffe dreunen van carbid.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:06:42 #170
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114299424
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef Kirov het volgende:

[..]

Je bent zelfs nog een vergunning nodig
Ja, klopt. Niet dat wij die hadden. Wij stonden in een buurgemeente waar ze iets soepeler waren en die grenste aan ons dorp. Daarbij stonden wij ook nog op het land van de vader van een vriend van mij. Dat is het voordeel van een boerderij.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:08:24 #171
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114299505
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Keihard een dubbelverbod!

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, die doffe dreunen van carbid.
`
Ik ook, het hoort er gewoon bij.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:32:19 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114300465
Dan mag de politie er wel eens iets aan gaan doen. Het is nou niet alsof het niet opvalt ...
Maarja, de politie ... in Hoogeveen staken twee jongens vuurwerk af in een winkelstraat terwijl de winkels nog geopend waren, op 30 december.
Nergens een politieagent te zien.

Eén dag per jaar moet kunnen. Ik kan echt heel slecht tegen harde geluiden, maar die ene dag per jaar kan nog net. Ramen en deuren dicht en dan hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:26:38 #173
248821 Rauw.
op je bord.
pi_114307277
Gehoorbeschermers met filters een idee?
Die brengen het harde geluid terug tot een doffe "tok".
praten en omgevingsgeluiden horen is dan geen probleem.

Het hoort erbij net als oliebollen, knieperties en vuurwerk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 10:29:35 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114307346
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jup.
Ik vind het centrum veel fijner en de mensen ook.
In Meppel werd ik regelmatig raar aangekeken wanneer ik hoge hakken (>10 cm) aanhad. En het was nog erger als dan ik ook nog een jurk aanhad (wel boven de knie, maar geen minijurk).
Mensen keken me dan echt aan alsof ik erbij liep als een stripper. :')
Dat is in Emmen gelukkig heel anders.
Teh fuck emmen een fijn centrum... ik vind dat een kale sfeerloze leegte, zit geen greintje authenticiteit in... nee dan heb ik veel liever het centrum van zwolle...

Trouwens zijn bijna alle steden in drente bedeeld van een lelijk centrum... hoogeveen, assen, emmen allemaal van die kale nieuwbouw....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_114307398
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Teh fuck emmen een fijn centrum... ik vind dat een kale sfeerloze leegte, zit geen greintje authenticiteit in... nee dan heb ik veel liever het centrum van zwolle...

Trouwens zijn bijna alle steden in drente bedeeld van een lelijk centrum... hoogeveen, assen, emmen allemaal van die kale nieuwbouw....
Coevorden en Dalen vallen wel mee :P
Beneath the gold, the bitter steel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')