Dat is dan een fuck load aan obisidan. Over 6 blokjes is 1 minuut.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan ja. Maar je kan ook als afspraak doen dat er obsidian omheen moet ofzo.
Dat dacht ik ook al, maar ik vond het zo gemeen om hun ideeën weer af te kraken.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef Sitethief het volgende:
Correct me i'f I'm wrong, maar je hoeft maar een obsidian te slopen om in het midden te komen waar de endstone zit??
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Start de server vanaaf weer dan of wanneer?
ja maar dan wordt het echt onmogelijk..quote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Berend. het volgende:
Voorstel:
Aangezien we Spout gaan gebruiken. Heb ik een voorstel. Er zit een functie in die team mod waardoor je alleen de namen kan zien van je teamgenoten. Je kan dus niet elkaar heel makkelijk vinden door namen. Je zult dus echt de enemy moeten volgen en dan hun base vinden.
+ dat de namen bij Spout heel erg zichtbaar zijn en het erg makkelijk wordt.
Spout is echt heerlijk die mogelijkheden en nja idd geen namenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Berend. het volgende:
Voorstel:
Aangezien we Spout gaan gebruiken. Heb ik een voorstel. Er zit een functie in die team mod waardoor je alleen de namen kan zien van je teamgenoten. Je kan dus niet elkaar heel makkelijk vinden door namen. Je zult dus echt de enemy moeten volgen en dan hun base vinden.
+ dat de namen bij Spout heel erg zichtbaar zijn en het erg makkelijk wordt.
Naja, je moet dan gewoon echt goed iemand in de gaten houden. Misschien heb je wel gelijk hoor, daarom vraag ik het ook. Het probleem is dat bij SpoutCraft de namen erg groen en zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het echt onmogelijk..
Goed idee, maakt het een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Berend. het volgende:
Voorstel:
Aangezien we Spout gaan gebruiken. Heb ik een voorstel. Er zit een functie in die team mod waardoor je alleen de namen kan zien van je teamgenoten. Je kan dus niet elkaar heel makkelijk vinden door namen. Je zult dus echt de enemy moeten volgen en dan hun base vinden.
+ dat de namen bij Spout heel erg zichtbaar zijn en het erg makkelijk wordt.
Duss....dan geen constant Shift meer hoeven te gebruiken?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Berend. het volgende:
Voorstel:
Aangezien we Spout gaan gebruiken. Heb ik een voorstel. Er zit een functie in die team mod waardoor je alleen de namen kan zien van je teamgenoten. Je kan dus niet elkaar heel makkelijk vinden door namen. Je zult dus echt de enemy moeten volgen en dan hun base vinden.
+ dat de namen bij Spout heel erg zichtbaar zijn en het erg makkelijk wordt.
Uhu.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef STING het volgende:
[..]
Duss....dan geen constant Shift meer hoeven te gebruiken?
wel lastiger te vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef STING het volgende:
[..]
Duss....dan geen constant Shift meer hoeven te gebruiken?
Ja, dat is toch juist leuk?quote:
ja maar nu kan je nog een beetje een spoor krijgen als je iemands naam zietquote:Op donderdag 19 april 2012 17:01 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, dat is toch juist leuk?
Dan moet je echt iemand achter na gaan ipv met luck iemand zijn naam zien.
Nee dat is baas.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het echt onmogelijk..
MC zonder texturepackquote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tenzij, ik zeg maar iets, eerder is afgesproken dat via Sprout niemand een tp gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |