donderdag 26 april 2012 @ 13:55:06 #176
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110813076
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 04:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Staande houden mag niet als beveiliger/burger! Staande houden is het opvragen van identificatie en dat mag alleen een bevoegd opsporingsambtenaar (bv. politieagent).
Aanhouden mag wel! Maar alleen op heterdaad.

1 beveiliger flikte het eens om mij bij de arm te pakken en toen heb ik hem even verteld dat ik hier niet van gediend ben en als hij dit nog een keer doet ik aangifte doe van vrijheidsberoving.

Ik zou je als beveiliger keihard hebben uitgelachen...
Ook hoi !
pi_110816180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ik zou je als beveiliger keihard hebben uitgelachen...
De rest van de wereld lacht jou als beveiliger uit.
Just give me all of the bacon and eggs you have. Wait, wait, I worry what you just heard was, “Give me a lot of bacon and eggs.” What I said was, “Give me ALL the bacon and eggs you have.” Do you understand?
pi_110816918
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 04:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Staande houden mag niet als beveiliger/burger! Staande houden is het opvragen van identificatie en dat mag alleen een bevoegd opsporingsambtenaar (bv. politieagent).
Aanhouden mag wel! Maar alleen op heterdaad.

Ik kom helaas bijna dagelijks bij deze (waardeloze) C1000 en die "beveiligers" ( spijkerbroek en zwarte jas :') ) zien mij ook regelmatig als student aan. Ik geef hier geen gehoor aan en loop gewoon door. Meestel zien ze dan ook wel dat ik niet boodschappen doe als een student (red bull + lauw broodje) maar als echte klant daar kom. 1 beveiliger flikte het eens om mij bij de arm te pakken en toen heb ik hem even verteld dat ik hier niet van gediend ben en als hij dit nog een keer doet ik aangifte doe van vrijheidsberoving.
Meneer de beveiligert en winkelpersoneel waren best onder de indruk en lieten mij doorlopen.

Ik probeer zo veel mogelijk de tijden te ontlopen als die studenten daar rond lopen. Het zijn voornamelijk MBO studenten van het Deltion verderop. Maar het lijken meer op kinderen uit groep 8.
_O-

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')