pi_110514673
registreer om deze reclame te verbergen
Gnomgnomgnom. Volkorenbeschuitje, huttenkase, zongedroogd tomaatje, en heeeul veel zwarte peper *O*

Midnightsnack new-stylo :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 01:26:50 #52
162870 motorbloempje
Make that the cat wise...
pi_110517927
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen. :')

Cold turkey stoppen? Pleisters halen? Gewoon doorroken? ;(
Cold turkey, bij voorkeur als je ziek bent en van zuurstof al de longen uit je lijf hoest! Werkte bij mij prima!
Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Prissor het volgende:
Motorbloempje of hor dan ook jij bent de meest waardeloze admin op heel het internet.
Wolve en ik hebben een huis gekocht in Yorkshire!
pi_110519314
Ik.zat gister vakantiefotos te kijken en toen kwam.ik deze tege.:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lijk er wel zwanger..

Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Amber ♥ & ♥ Tess
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110519338
Wow Vicks _O_
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
pi_110519350
SPOILER
^O^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_110519360
vicky, looking good!
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_110519385
Goedemorgen!

Nadat ik er een nachtje over heb geslapen is mijn jurkjes-mening de volgende:
SPOILER
En vandaag de 6e dag dat mijn weegschaal bevroren lijkt. Tot op de 100 gram exact hetzelfde getal. Met een beetje geluk precies een week lang *) (en dan er verdorie wel weer eens wat af zeg)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110519429
Had ik ook afgelopen week. Nu opeens 6 ons minder :)
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110519445
Maar ik schommel altijd ontzettend! Gewoon een kilo is niet ongewoon bij mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110519455
ik was net ook exact als gister, maar langer dan drie dagen heeft het nog niet geduurd. Isa, morgen een kilo dr af!
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_110519477
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 06:57 schreef Vicky het volgende:
Ik.zat gister vakantiefotos te kijken en toen kwam.ik deze tege.:

SPOILER
Ik lijk er wel zwanger..

Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:
SPOILER
:)
Waar zijn je tieten gebleven vick ?
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
  donderdag 19 april 2012 @ 07:48:25 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110519568
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh corrigerend ondergoed, welk merk of van welke webshop is een beetje goed?
Ik had een ding van de action :')
Geen verschil natuurlijk
Triumph heeft een goede (mooie en dure) collectie die echt wel werkt. Shape Sensation en Pure Shape even aanklikken rechtsboven in het menuutje

Verder is het spul van de Hunkemoller ook wel oke en wat betaalbaarder.

Als je echt geld wilt uitgeven, zoek je een goede lingeriezaak en ga je voor een mooie body van Primadonna ofzo. Maar da's wellicht wat te gortig voor één bruiloft...

Xx
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
  donderdag 19 april 2012 @ 07:57:35 #63
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110519645
Hier vliegt gewicht er ineens af ondanks 2 cupcakes, een patatje zonder en broodje kroket gister.

Ik gok dat dat stress is?
pi_110519658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Triumph heeft een goede (mooie en dure) collectie die echt wel werkt. Shape Sensation en Pure Shape even aanklikken rechtsboven in het menuutje

Verder is het spul van de Hunkemoller ook wel oke en wat betaalbaarder.

Als je echt geld wilt uitgeven, zoek je een goede lingeriezaak en ga je voor een mooie body van Primadonna ofzo. Maar da's wellicht wat te gortig voor één bruiloft...

Xx
Thanks Tink, ik ga eens kijken op die site als mijn laptop eens wil opstarten :') , heb ook nog een kortingsbon vd hunkemoller.
Bijna weekend *O*
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
pi_110519738
quote:
8s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:33 schreef Joene het volgende:

[..]

Waar zijn je tieten gebleven vick ?
die zijn er nog wel hoor.. Je ziet ze alleen nu even niet
Amber ♥ & ♥ Tess
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110519757
ik zie anders nog genoeg tiet :9
I have serious issues
pi_110519763
Dit zijn echt weer van die artikelen dat ik echt na 2 zinnen al niet meer snap waar welk lichaamsdeel is :')

Mooie taille
pi_110519777
ja, doe er een filmpje bij ofzo :D
I have serious issues
pi_110519782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie anders nog genoeg tiet :9
"

Denk dat als je buikspieren aanspant en je bilspieren ook je buik ook weg is en je rechter op staat?

Goed joh ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110519788
Mooi Vicky! Wat een verschil!

En de eerste oefening snapte ik nog deels(heb ik ook ooit van de fysio gekregen voor mijn rug geloof ik), maar daarna haakte ik ook af.
pi_110519803
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

die zijn er nog wel hoor.. Je ziet ze alleen nu even niet
Gelukkig ! dat ze er nog zijn dus he , jammer dat je ze niet ziet dus ! ^O^

Maar goed bezig dus ! vickster !
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:16:05 #72
54772 Silmarwen
pi_110519823
Vicky goed man!
  donderdag 19 april 2012 @ 08:16:10 #73
291810 J0ycie88
Vandaag is morgen gisteren..
pi_110519825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:57 schreef Silmarwen het volgende:
Hier vliegt gewicht er ineens af ondanks 2 cupcakes, een patatje zonder en broodje kroket gister.

Ik gok dat dat stress is?
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverend ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_110519830
Hoera ongesteld en al 4 dagen niet gekakt :')
  donderdag 19 april 2012 @ 08:17:40 #75
54772 Silmarwen
pi_110519837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverend ;)
Heb net wat artikelen erover gelezen. Het ligt dus aan hoe je lichaam reageert. Je lichaam maakt meer adreline aan waardoor de schildklier sneller werkt, waardoor je inprincipe af zou moeten vallen, maar vaak gaan mensen door de stress meer/anders eten waardoor ze alsnog aankomen.

Zo begreep ik het iig.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:18:42 #76
291810 J0ycie88
pi_110519848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:17 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Heb net wat artikelen erover gelezen. Het ligt dus aan hoe je lichaam reageert. Je lichaam maakt meer adreline aan waardoor de schildklier sneller werkt, waardoor je inprincipe af zou moeten vallen, maar vaak gaan mensen door de stress meer/anders eten waardoor ze alsnog aankomen.

Zo begreep ik het iig.
Ok. Dat weet ik het ook niet meer.. ;)
pi_110519850
Gewoon doorzetten joycie! Komt vast goed
pi_110519854
*O*

* Barretje80 "mag" vandaag op een shoppingspree van (8> :P
eens kijken of ik nog wat leuke zomer jurkjes kan vinden.. iemand nog winkel tips?? :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_110519870
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:19 schreef Barretje80 het volgende:
*O*

* Barretje80 "mag" vandaag op een shoppingspree van (8> :P
eens kijken of ik nog wat leuke zomer jurkjes kan vinden.. iemand nog winkel tips?? :P
Nee :') -O-

Ik wil ook op shoppingspree :@
pi_110519883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

je lichaam moet af en toe ook even alles een beetje stabiliseren he ! :Y
of tenminste dat hou ik mezelf voor..

iedereen hier kent plateau's dus maak je geen zorgen.. ik heb wel eens 3 weken stil gestaan :P gewoon doorzetten dan komt het vanzelf wel goed! ^O^

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 19 april 2012 @ 08:27:21 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110519962
Ik heb ook weken stil gestaan en nu snapt m'n lijf opeens weer wat ook alweer de bedoeling was :)
  donderdag 19 april 2012 @ 08:28:18 #82
291810 J0ycie88
pi_110519968
Dan ga ik gewoon doorzetten.. En begin maar weer eens met een lijstje. (als jullie tips of aanmerkingen hebben graag, misschien doe ik wel gewoon iets fout)

O: Magere kwark met 0%suiker ranja.
T: Volkoren mini-eierkoek.
L: Left over van gisteren avond. 100GR spaghetti, denk nog ongeveer 200 gr roerbakgroente en wat gehakt met tomatensaus.
T: Fruit, en misschien een cracker met smeerkaas
D: Maggi dagschotel broccoli kaas met gehakt.
pi_110519974
Je moet wel doorzetten, anders kom je gewoon weer aan. Zo simpel is het ook.

Ik sta al 2 jaar stil en ik steek er te weinig moeite in om echt nog verder af te vallen, maar als ik de moeite die ik er nu WEL insteek OOK loslaat, weet ik zeker dat het me lukt om binnen 3 maanden die 25 kilo er weer bij te vreten :')
  donderdag 19 april 2012 @ 08:30:42 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110519988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan ga ik gewoon doorzetten.. En begin maar weer eens met een lijstje. (als jullie tips of aanmerkingen hebben graag, misschien doe ik wel gewoon iets fout)

O: Magere kwark met 0%suiker ranja.
T: Volkoren mini-eierkoek.
L: Left over van gisteren avond. 100GR spaghetti, denk nog ongeveer 200 gr roerbakgroente en wat gehakt met tomatensaus.
T: Fruit, en misschien een cracker met smeerkaas
D: Maggi dagschotel broccoli kaas met gehakt.
Ik vind je ontbijt een beetje magertjes... En 0% suiker ranja is tricky. Je lijf denkt "heej zoetigheid, nu komt er suiker", maar dat gebeurt dan niet. Daardoor kan het zijn dat je alleen maar meer trek krijgt.

Hoeveel drink je?
pi_110519999
ik zie twee warme maaltijden en je gaat pas tegen de lunch echt brandstof in je lijf pompen. Wat ik zou tippen: skip een van de warme maaltijden en eet gewoon drie boterhammen instead, en pak iets voedzamers in de ochtend. Juist wel iets met suiker en vezels om je lichaam op te starten.
I have serious issues
  donderdag 19 april 2012 @ 08:31:43 #86
291810 J0ycie88
pi_110520006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind je ontbijt een beetje magertjes... En 0% suiker ranja is tricky. Je lijf denkt "heej zoetigheid, nu komt er suiker", maar dat gebeurt dan niet. Daardoor kan het zijn dat je alleen maar meer trek krijgt.

Hoeveel drink je?
Ik drink gemiddeld 4 flesjes water, en daarnaast thee..

Is het dan misschien een optie om er een stuk fruit bij de eten smorgens?
pi_110520022
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie twee warme maaltijden en je gaat pas tegen de lunch echt brandstof in je lijf pompen. Wat ik zou tippen: skip een van de warme maaltijden en eet gewoon drie boterhammen instead, en pak iets voedzamers in de ochtend. Juist wel iets met suiker en vezels om je lichaam op te starten.
Suiker is een werktuig van de duivel.

:')
  donderdag 19 april 2012 @ 08:32:53 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_110520025
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Suiker is een werktuig van de duivel.

:')
Niet zo cynisch op de vroege ochtend lieverd :*
pi_110520031
je hoeft ook geen kopje suiker weg te lepelen he, een paar druiven of muesli met rozijnen is ook prima :P
I have serious issues
  donderdag 19 april 2012 @ 08:33:45 #90
291810 J0ycie88
pi_110520035
Verder mag ik rond de 1750 kcal's volgens mijn BMR. Zou dat teveel zijn of is dat wel netjes? Ik ben 1,63 en weeg nu 94,5 ongeveer..
pi_110520041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet zo cynisch op de vroege ochtend lieverd :*
Nee, ik geloof wel echt dat suiker heeulheeeul slecht is en dat je daar mee op moet passen.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:34:21 #92
291810 J0ycie88
pi_110520043
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
je hoeft ook geen kopje suiker weg te lepelen he, een paar druiven of muesli met rozijnen is ook prima :P
Goeie tip.. Als ik kwark eet sochtends wat fruit erbij..
pi_110520052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder mag ik rond de 1750 kcal's volgens mijn BMR. Zou dat teveel zijn of is dat wel netjes? Ik ben 1,63 en weeg nu 94,5 ongeveer..
het is netjes, maar je gaat er niet superhard mee. Niet dat dat moet he! ;) maar hou er rekening mee dat het niet met kilo's tegelijk gaat :D
I have serious issues
pi_110520061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Oooo spraakverwarruuuuuung!!

Ik denk wanneer mensen zeggen "met suiker" direct aan kristalsuiker. :')
pi_110520069
en joycie, wat ik al eerder tegen je heb gezegd... Ga bewegen! Fietsen, wandelen, maakt niet uit, maar hou dat lijf scherp en actief!
I have serious issues
pi_110520079
Wandelen kost nagenoeg geen moeite, kun je lekker opbouwen in een tempo waar jij je lekker bij voelt en als je dat regelmatig doet, werkt het echt GOED!
pi_110520088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wandelen kost nagenoeg geen moeite, kun je lekker opbouwen in een tempo waar jij je lekker bij voelt en als je dat regelmatig doet, werkt het echt GOED!
I second that!
I have serious issues
  donderdag 19 april 2012 @ 08:38:00 #98
291810 J0ycie88
pi_110520104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
en joycie, wat ik al eerder tegen je heb gezegd... Ga bewegen! Fietsen, wandelen, maakt niet uit, maar hou dat lijf scherp en actief!
Ja bewegen moet ik zeker.. Denk dat ik vanmiddag een rondje ga wandelen.

En het hoeft niet snel te gaan maar een halve kilo zou ik prettig vinden per week.
pi_110520113
Wat is mis met twee warme maaltijden? Als die weinig calorieën bevatten (100g spaghetti lijkt mij wel heel veel) is dat toch prima? Lekker ook nog!

Of ik quote ff als ik traag typ op de tablet..
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 19 april 2012 @ 08:39:18 #100
291810 J0ycie88
pi_110520132
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Wat is mis met twee warme maaltijden? Als die weinig calorieën bevatten (100g spaghetti lijkt mij wel heel veel) is dat toch prima? Lekker ook nog!
Gekookte spaghetti ;) is 30 gram ongekookt ongeveer..

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')