Of gewoon vertrouwen op je collega's dat ze met hun poten van jou spullen afblijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
Ik zie het weer gebeuren, collega's die gaan pauzeren en hun pc niet locken. (locken= windows knop op je toetsen bord + L).
Klacht: Collega's die hun computer niet locken als ze gaan.. bijv pauzeren
Klacht: Collega's die huilen als er iets gebeurd is met hun gevoelige data of computer terwijl ze weg waren en hun pc was niet gelockt.
Had ik laatst. Mijn collega's hadden mijn beroep veranderd naar crisis manager van chemie packquote:Op woensdag 18 april 2012 12:10 schreef SeanFerdi het volgende:
typ rare berichten op hun facebook, dan leren ze het wel af.
PC gebruiken als honeypot. Weggaan en dan naar de systeembeheerder gaan om te zien wie er met je pc rommelt en die erbij naaien = WIN.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon vertrouwen op je collega's dat ze met hun poten van jou spullen afblijven.
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:13 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Had ik laatst. Mijn collega's hadden mijn beroep veranderd naar crisis manager van chemie pack
Nee, je hebt waarschijnlijk een overeenkomst getekend waarin staat dat je informatie vertrouwelijk moet behandelen, en dus je scherm moet vergrendelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
PC gebruiken als honeypot. Weggaan en dan naar de systeembeheerder gaan om te zien wie er met je pc rommelt en die erbij naaien = WIN.
De eerst systeembeheerder met god-complex in deze topic die er voor uitkomt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nee, je hebt waarschijnlijk een overeenkomst getekend waarin staat dat je informatie vertrouwelijk moet behandelen, en dus je scherm moet vergrendelen.
De eerste de beste die bij mij komt huilen dat er iets is gebeurt omdat 'ie z'n scherm niet heeft vergrendeld lach ik eerst uit voor ik een formele reprimande ga opstellen.
Echt zo'n type dat je expres van je usb een virus trekt en je windows zo instelt dat ie de hd herkent als cd-rom speler.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De eerst systeembeheerder met god-complex in deze topic die er voor uitkomt.
Ik ben heul geen systeembeheerder. Ik ben managing consultant, vandaar de formele reprimandequote:Op woensdag 18 april 2012 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De eerst systeembeheerder met god-complex in deze topic die er voor uitkomt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nee, je hebt waarschijnlijk een overeenkomst getekend waarin staat dat je informatie vertrouwelijk moet behandelen, en dus je scherm moet vergrendelen.
De eerste de beste die bij mij komt huilen dat er iets is gebeurt omdat 'ie z'n scherm niet heeft vergrendeld lach ik eerst uit voor ik een formele reprimande ga opstellen.
Je klinkt een beetje als een nsb-erquote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik ben heul geen systeembeheerder. Ik ben managing consultant, vandaar de formele reprimande
Online dictator, offline pennenpoetser.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een autist.
Ach, vertrouwelijk omgaan met data van je klanten is een groot goed. Als jij dat NSB praktijken vind dan wil ik graag weten hoe je bedrijf heet. Doe ik daar in ieder geval geen zaken meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een nsb-er
Je neemt jezelf veel te serieus. Je bent inderdaad een smerige NSB-er. Die zogenaamde professionaliteit is ook maar een wassen neus, daar trapt niemand in.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:19 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ach, vertrouwelijk omgaan met data van je klanten is een groot goed. Als jij dat NSB praktijken vind dan wil ik graag weten hoe je bedrijf heet. Doe ik daar in ieder geval geen zaken meer.
als je personeel hebt dat zulke "grappen" uithaalt, door bv informatie te laten lekken middels andermans pc, moet je daar wat aan doen. Denk dat eerder bedrijven met jullie geen zaken willen doen als dat uitlektquote:Op woensdag 18 april 2012 12:19 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ach, vertrouwelijk omgaan met data van je klanten is een groot goed. Als jij dat NSB praktijken vind dan wil ik graag weten hoe je bedrijf heet. Doe ik daar in ieder geval geen zaken meer.
Ik wil niet in de GeleRaaf terecht komen omdat iemand data heeft gelekt.
Op mijn werkvloer komt niemand die er niets te zoeken heeft en van collega's verwacht ik gewoon dat ze van mijn computers afblijven. Is dat zo vreemd?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:19 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik wil niet in de GeleRaaf terecht komen omdat iemand data heeft gelekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |