Zo dan, ook maar eens een keer reageren.
Lees al een tijdje mee maar het blijft toch lastig om de oefeningen te herkennen, maar youtube biedt uitkomst

. Altijd al skinny geweest, maar wil nu gewoon een keer goed doorpakken, ben flink meer gaan eten (van 3 boterhammen naar 12 bv.) en probeer ook wat meer te letten op wat er binnenkomt.
Zelf aan het beginnen, maar door m'n drukke werkschema komt het er gewoon niet van om vaker dan 2 en heel soms 3x per week te trainen. Zit momenteel met een stage waar ik vaak de 45+ uur haal, en daarbovenop komt dan nog 4x s'avonds werk. Hierdoor kan ik dus meestal alleen op dinsdag en zaterdag ochtend knallen (Sportschool is maar open tot 12 en zondags gesloten). Kost me wel een ochtendje uitslapen, maar je moet wat.
Maakt het wel lastig om een fatsoenlijk schema op te bouwen, omdat ik soms het idee heb er maar zoveel mogelijk oefeningen in te douwen. Dinsdag pak ik meestal benen / borst (Squat, bench press e.d.). Om dan zaterdag Rug / Bi/triceps te pakken om en om. Waar ik dan meestal in de week dat ik op zaterdag biceps pak, maandag nog 1 of twee oefeningen triceps doe.
Maar hierdoor heb ik vaak het gevoel dat ik eigenlijk van beide net niet doe. Ik lees hier veel over de deadlifts, maar heb enorm moeite met de houding. Hoe is hier het beste op te trainen? Gewoon enkel de stang en zonder gewicht? Of wel gewoon flink pakken?
Kan ik hiermee nu wel gewoon beginnen met een SS schema, of is twee keer per week daarvoor gewoon te beperkt? Welke oefeningen buiten compound oefeningen (Squat's e.d.) raden jullie aan? En hoe m'n deadlift houding te verbeteren?