quote:
Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef Snakey het volgende:[..]
Een goede trainingsmaat vinden is moeilijk inderdaad. In Nederland omdat er niemand in de gym is die een vergelijkbaar schema heeft, of sowieso aan bodybuilding doet. In Spanje moeilijk omdat ik steenkolenspaans spreek, en de engelse gasten wil ik niet mee trainen omdat de meeste engelsen hier aan de kust scum of the earth is...
Een tijdje geleden was er wel een gozer waarmee ik had kunnen trainen. Welliswaar Spaans, maar met zijn kleine beetje engels en mijn kleine beetje Spaans hadden we wel wat conversaties, en hielpen elkaar regelmatig. Maar die is verdwenen, sinds anderhalve maand ofzo niet meer gezien helaas.
Ik heb het dan wel getroffen met mijn trainingsmaat.
Het was zowieso een oude bekende die ik al langer kon, het was geen vriend, maar een bekende uit het uitgaanscircuit.
Ook is hij aan het kuren, en wordt logischerwijs steeds sterker.
Zelf doe ik dat niet, maar ik probeer wel bij te blijven, en dat lukt best aardig, ik til mezelf ze wel steeds naar nieuwe grenzen.
Tja, en het schema, we hebben gewoon een vierdaagse split die we samen uitvoeren.
Pas geleden hebben we alleen de schouders opgesplitst bij de andere dagen, ik heb het eerder al vermeld.
Eigenlijk komen alle theorieen en ideeen van mij, en hij volgt gewoon