pi_110520419
registreer om deze reclame te verbergen
Wat ik wel heb is als ik iemand na een keer te hebben gezien weer op die manier ontmoet, dat ik dan spanning ervaar voor het weerzien. Maar dat duurt hooguit een paar minuten en is alleen maar leuk.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110524445
Ik ben ooit eens tijdens een 1e date meteen een drinkwedstrijd begonnen met de dame in kwestie... het werd toen al snel een stuk losser en gezelliger :P
On my way home I thought of many things... Are we allowed to make brand new beginnings?
pi_110524592
sowieso moet er lekker gedronken worden!

De bedoeling is dat het leuk is. En een dag lang erbij zitten als op de gemiddelde verjaardag is dat niet.
pi_110524874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:24 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
sowieso moet er lekker gedronken worden!

De bedoeling is dat het leuk is. En een dag lang erbij zitten als op de gemiddelde verjaardag is dat niet.
Nou, als je genoeg stof hebt om over te praten is dat natuurlijk wel leuk! Maarja, alcohol maakt je wel wat losser als je iets verder wil gaan. Iets wat ik niet durf ;(
Just give me all of the bacon and eggs you have. Wait, wait, I worry what you just heard was, “Give me a lot of bacon and eggs.” What I said was, “Give me ALL the bacon and eggs you have.” Do you understand?
pi_110525104
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, als je genoeg stof hebt om over te praten is dat natuurlijk wel leuk! Maarja, alcohol maakt je wel wat losser als je iets verder wil gaan. Iets wat ik niet durf ;(
Stof om over te praten :') Dat heb ik met mn oma.

Praten hoeft niet over afgebakende onderwerpen te gaan. Lul gewoon wat, doe gek. leef.

Godkanker zeg, vind je het gek dat en mens zich doodverveelt tussen al dat ingedutte zuinige volk op deze aardkloot.

/frustraties :')
pi_110525142
Maar wat bedoel je eigenlijk met dat durf je niet? :D
pi_110525173
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Stof om over te praten :') Dat heb ik met mn oma.

Praten hoeft niet over afgebakende onderwerpen te gaan. Lul gewoon wat, doe gek. leef.

Godkanker zeg, vind je het gek dat en mens zich doodverveelt tussen al dat ingedutte zuinige volk op deze aardkloot.

/frustraties :')
Ja hoho, stof om te praten bedoel ik meer dat er geen kutstiltes vallen :') Ik ga het echt niet hebben over de geopolitieke problemen in het Midden Oosten of de hongersnood in Somalië.
Just give me all of the bacon and eggs you have. Wait, wait, I worry what you just heard was, “Give me a lot of bacon and eggs.” What I said was, “Give me ALL the bacon and eggs you have.” Do you understand?
pi_110525188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met dat durf je niet? :D
Lang verhaal, komt er op neer dat ik geen initiatief neem :P
pi_110525373
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lang verhaal, komt er op neer dat ik geen initiatief neem :P
Met wat? Drinken bestellen?
pi_110525460
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Met limbodansen.
Nee gast, je snapt me wel :P
pi_110525577
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Tja, daar kan je lang over dicusieren... maar bottom line is, dat je dat dan gewoon moet doen.
Is moeilijk, ik heb er ook moeite mee gehad in het verleden... maar alle keren dat ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon, lukte verbazingwekkend veel :Y

edit - ik doelde trouwens op het initiatief nemen, ik quote de verkeerde post :P
On my way home I thought of many things... Are we allowed to make brand new beginnings?
pi_110525639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tja, daar kan je lang over dicusieren... maar bottom line is, dat je dat dan gewoon moet doen.
Is moeilijk, ik heb er ook moeite mee gehad in het verleden... maar alle keren dat ik dacht, fuck it, ik doe het gewoon, lukte verbazingwekkend veel :Y

edit - ik doelde trouwens op het initiatief nemen, ik quote de verkeerde post :P
Geloof me, daar ben ik pas op een kutmanier achtergekomen en daar wordt aan gewerkt :P
pi_110525732
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Met limbodansen.
Nee gast, je snapt me wel :P
Aha, met wipperdewapski :D naughty boy!

tsja. Ik doe altijd maar wat, maar volgens mij ben ik een open boek en leg ik daarmee effectief de bal bij de dame in kwestie en die weet dan heus wel dat ze meer dan welkom is.

Maar ik stond er vroeger ook wat minder makkelijk in. Wat er in de tussentijd gebeurd is weet ik niet. Ik werd me bewust van mn sterfelijkheid denk ik :P
pi_110525876
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:55 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Aha, met wipperdewapski :D naughty boy!

tsja. Ik doe altijd maar wat, maar volgens mij ben ik een open boek en leg ik daarmee effectief de bal bij de dame in kwestie en die weet dan heus wel dat ze meer dan welkom is.

Maar ik stond er vroeger ook wat minder makkelijk in. Wat er in de tussentijd gebeurd is weet ik niet. Ik werd me bewust van mn sterfelijkheid denk ik :P
Nee, het is echt gewoon de eerste stap. Als ik iemand echt leuk vind dan durf ik niks hoor ;) En ik ben wel een open boek, maar als je een chick hebt die vindt dat alle initiatief van de man af moet komen dan heb je er nog niks aan.
pi_110526034
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, het is echt gewoon de eerste stap. Als ik iemand echt leuk vind dan durf ik niks hoor ;) En ik ben wel een open boek, maar als je een chick hebt die vindt dat alle initiatief van de man af moet komen dan heb je er nog niks aan.
Waarom zou je genoegen nemen met zo'n passieve tuthola?

Er zijn er genoeg die het initiatief nemen als je een beetje interesse toont.
pi_110526090
Maar een eerste stap, goeie vraag. Ik ben daar ook niet zo'n ster in denk ik. ik doe maar wat.
pi_110526116
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ja ik snap het ook niet :')_! vrouwen...
Ach volgende keer beter.
pi_110526309
Kvind het wel een goeie voor op date... Wat vind jij van de hongersnood in Somalië?
Rustig aan.
pi_110528088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel een goeie voor op date... Wat vind jij van de hongersnood in Somalië?
Voor een date waarbij je halverwege het gevoel hebt dat je het niks vindt wel ja. En dan wat zij ook beweerd, gewoon het tegenovergesteld beweren :D
  donderdag 19 april 2012 @ 16:19:47 #70
370789 PatriciaPrecies
Wil geen scharrels meer
pi_110536773
Kan wel natuurlijk, zo'n onderwerp. Weet je ook gelijk of diegene het nieuws volgt/ verstand heeft van economische/maatschappelijke kwesties enzo. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

For the record, Prins_Eerlijk: ik ben niet passief. Ik wil mijn situatie duidelijk verbeteren en ik weet dat ik met m'n verlegenheid waarschijnlijk een beetje saai of slecht overkwam op mijn date(s). Het gaat volgende keer vast beter als ik me meer openstel en niet zo onzeker doe.
ISFP
Fok? *Aint nobody got time for dat.*
pi_110537569
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor een date waarbij je halverwege het gevoel hebt dat je het niks vindt wel ja. En dan wat zij ook beweerd, gewoon het tegenovergesteld beweren :D
Das leuk man :) Lekker trollen op date.
Rustig aan.
pi_110537611
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef PatriciaPrecies het volgende:
For the record, Prins_Eerlijk: ik ben niet passief. Ik wil mijn situatie duidelijk verbeteren en ik weet dat ik met m'n verlegenheid waarschijnlijk een beetje saai of slecht overkwam op mijn date(s). Het gaat volgende keer vast beter als ik me meer openstel en niet zo onzeker doe.
Ik vond je niet zo onzeker... :o
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

"Oh Kingtoppie!" smaksmaksmak
:9
Haha, nu draag ik je bij me in mijn ''signature'' :o
Rustig aan.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:46:58 #73
370789 PatriciaPrecies
Wil geen scharrels meer
pi_110538006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vond je niet zo onzeker... :o

[..]

Haha, nu draag ik je bij me in mijn ''signature'' :o
Noooooo
Ik wist wel dat je dat zou doen, ook al wist ik het zeker haha. Mag hoor :)
ISFP
Fok? *Aint nobody got time for dat.*
pi_110538050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Noooooo
Ik wist wel dat je dat zou doen, ook al wist ik het zeker haha. Mag hoor :)
En anders pech :(
Rustig aan.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:50:15 #75
370789 PatriciaPrecies
Wil geen scharrels meer
pi_110538130
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En anders pech :(