pi_110455664
registreer om deze reclame te verbergen
Maar als ze ligt te kletsen, ga je dan ook naar haar toe? Je hoeft er dan niet persé op te reageren denk ik?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:25:46 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110455878
Dan ga ik idd ook naar haar toe :@ Stomme is, dat ik denk dat lief er wakker van wordt (niet dus :P ) en ik vind dat hij uitgeslapener moet zijn omdat hij met zware machines werkt. Vannacht maar proberen niet naar haar toe te gaan, thanks :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_110456139
Als ean kletst ga ik meestal ook niet. Maar ze wil nu elke nacht gaan staan en dat lukt niet echt. En dan gaat ze huilen. En ze heeft een eigen wil als iets
Als het niet lukt of ze d'r zin niet krijgt gaat ze huilen
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:19:57 #54
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_110459425
Wat ik doe als Larissa ligt te kletsen, is gewoon genieten van haar vrolijke geluidjes O+ Niet naar haar toe gaan. Helaas heb ik de volgende ochtend wel wallen van hier tot Tokio :') maar dat is het mij allemaal waard :P

Merk wel dat ze echt alles na gaat doen, ook als je je nek ff losmaakt (schouders ophalen, nek beetje draaien). Papa deed dat, en toen deed zij het ff later ook na, maar dan op een wat extremere manier (hoofd hard naar achteren en opzij gooien). Dat doen we dus maar ff niet meer in haar bijzijn...
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_110459662
BJ, mooie foto's

En vermaanddagen *O*

Sterkte met de nachten Susie, een lichte slaper blijkbaar?

Hier een beetje zieke mini. Beetje hoesten, beetje proesten, beetje koorts.. Drinkt wel aardig en slaapt ook wel redelijk. Dus zal wel loslopen. Maar dat hoort niet bij die kleintjes, ziek zijn :{
pi_110459833
Omdat Elise bij mij slaapt ben ik ook klaarwakker als zij wakker is. Het blijft niet bij kletsen, ze is dol op mama knijpen, mama's haren trekken en op mama's wangen bijten.. :P

Hier heeft Elise net 2,5 uur gekrijsd.. En gespuugd. Of dat nou kwam van het hysterische huilen, of dat hysterische huilen van het spugen, dat weet ik niet. Geen koorts en gewoon vrolijk geweest vandaag.. Zucht al de 3e avond op rij dat ze zo overstuur is. Sinds ik dr toen een uur in dr eigen bed heb laten liggen. Slecht idee dus ;)
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:48:40 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110461039
Oeh, eng TT! Ze is dus echt duidelijk in de fase van nadoen O+

Dat hoort idd niet DF! Kleintjes die ziek zijn zijn zielig :*

Arme Elise, bang dat je haar weer in haar eigen bed legt dus? :*

Miep hier ligt al sinds kwart over 6 te slapen... Ze kan het dus wel :P Och, we zien wel hoe de nacht weer verloopt, morgen vrij en weinig in de planning. En nee, later naar bed laten gaan heeft niet veel zin, want dan raakt ze overstuur....
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:56:32 #58
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_110461540
Sannne & E'tje :* !

Susie, ik hoop dat het mee gaat vallen vannacht. Balen dat je d'r niet later in bed kunt krijgen!

Hier is er ook weer eentje met een hoop kabaal naar bed gegaan. Een uur lang helemaal overstuur, huilen en heel zielig snikken. Om 20.00uur wilde ze ook nog niet drinken en toen schoot ik helemaal in de stress.
Van ellende maar 120cc uit de vriezer gehaald, ontdooid en om 21.00uur de fles gegeven. En warempel, die pakte ze dus wel en na de laatste slok leek het alsof de man met de hamer kwam.
Op die toer ligt ze nu dus in bed, knock out...
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:57:40 #59
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_110461612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:26 schreef Sannne het volgende:
Omdat Elise bij mij slaapt ben ik ook klaarwakker als zij wakker is. Het blijft niet bij kletsen, ze is dol op mama knijpen, mama's haren trekken en op mama's wangen bijten.. :P

Hier heeft Elise net 2,5 uur gekrijsd.. En gespuugd. Of dat nou kwam van het hysterische huilen, of dat hysterische huilen van het spugen, dat weet ik niet. Geen koorts en gewoon vrolijk geweest vandaag.. Zucht al de 3e avond op rij dat ze zo overstuur is. Sinds ik dr toen een uur in dr eigen bed heb laten liggen. Slecht idee dus ;)
Nou met dat verhaal moedig je me ook niet aan om onze kleine te laten liggen o|O ;) (en huilen) zodat hij zelf eens in slaap valt zonder in slaap gevoed te worden.
Hier dus nog steeds hetzelfde drama :{ , verder is het een voorbeeldig ventje en lachebekje :)
Hij draait al lekker zelf en rolt zo heel de box door.

Ik zag de nieuwe "aanwinst" van Asyniur voorbijkomen O+ en las in het borstvoedingstopic dat hij drinkt als een tierlier :+

En weer mooie foto's!!! (er kunnen niet genoeg foto's voorbijkomen)

Ik vind, tenminste als ik die van mij als voorbeeld neem, een heel ander gezicht. Normaal zag je hem altijd liggen in de box.
En nu als je ineens eens kijkt zit hij zo "wijs" op zijn buik in het rond te kijken O+

Trouwens ff iets anders ik dacht dat "danoontjes' altijd slecht waren, maar nu zag ik de reclame dat er geen zoet of suiker of kleurstoffen inzaten.
Geven jullie zo'n danoontje? Of hou je het gewoon bij yoghurt?
Rayen 1 jaar en nog wat maanden :P !
pi_110463402
TJ het zou zo makkelijk zijn als we die gebruiksaanwijzing nog even mee hadden moeten persen he.. ;)

Het blijft toch proberen meis, ik heb het geprobeerd met Elise en weet nu dat het geen succes was. Eerst maar overdag haar bed proberen dus, dat is wél al 2 keer gelukt!

Af en toe............................................... ;)

Elise krijgt weleens een danoontje. Maar ze is er niet dol op eigenlijk.. Liever gewone kwark met eventueel een schepje gepureerd fruit erdoor..
pi_110463595
NTS net zo lang zitten ploeteren als wij dus ;) Is stiekem een beetje troostend hihi. Fijn dat je toch een oplossing hebt kunnen vinden.. Elise viel uiteindelijk ook in slaap na een voeding.
  woensdag 18 april 2012 @ 08:22:40 #62
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110472052
Mogguh!

En hoe is het vannacht gegaan Susie?

Hier iig goed, 20.30 03.00 07.15
Straks ff samen boodschappen halen..Eerst maar ff bakkie koffie (zonder koffiemelk, }:| )

Danoontje heb ik volgens mij niet gegeven toen ze nog geen jaar waren....tenminste...kan het me niet herinneren....
05.12.2003 Wesley
04.06.2006 Jordy
03.03.2012 Cristel
pi_110472198
Goedemorgen lady's & baby's!

Susie, wanneer Cas kletst ga ik ook niet heen. Meestal valt hij een aantal minuten later wel in slaap. Gisteravond was het even weer paniek om 21:30, fles gegeven en geslapen tot 07:00 vanmorgen! Op zijn buik O+ Man, dat zag er schattig uit! Knietjes opgetrokken...

We gaan nu beginnen met het afbouwen van de flesvoeding, deze week krijg hij 180/6 in de ochtend, 150/5, 150/5 en voor het slapen 180/6. Die 2 van 150/5 wil ik gaan minderen zodat we uitkomen op 2 of 3 flessen. En dan sap/tussendoortje ipv die ene fles.
  woensdag 18 april 2012 @ 08:43:22 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110472303
Lief dat je het vraagt PE! Het ging goed eigenlijk! *O* 4.15 hoorde ik wat gebabbel, dat heb ik even aangehoord, maar ben er toen toch even naar toe gegaan :@ En dat was eigenlijk maar goed ook, want mevrouw lag bijna met haar hoofd tegen de bovenkant van haar ledikant! :X }:| Knap zo met een slaapzak aan! :o Weer toegestopt, girafje gegeven en ze tukte weer verder. Toen heb ik haar nog ergens om 5.00 gehoord en toen ging de wekker van lief om 6.00! *O* Toen ben ik er ook maar uit gegaan en hebben we lekker zitten tutten beneden. Om 8.00 weer naar bed gebracht en ligt ze nu lekker te tukken O+

Danoontje? Denk niet dat ik dat ga geven voordat ze 1 ofzo is. Weet ook niet waarom eigenlijk :P

Ik ga straks Anouk haar ID-kaart ophalen _O- Vind dat zo grappig, met name die foto :+ Dan nog even naar de Etos voor luiers, mooie kortingsbonnen binnen gekregen, dus even inslaan die hap. En ik bedacht me nog dat ik dan ook gelijk naar de Hema kon, maar weet niet meer waarom :?
  woensdag 18 april 2012 @ 08:51:36 #65
116890 _evenstar_
Easy Growing ;)
pi_110472457
Lol susie daar zien ze er vaak zo charmant uit.. O. Was net een week of 2 uit had dus nog vocht in zijn lijfje hij lijkt op cartman van southpark :D
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 april 2012 @ 08:51:42 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110472458
Tjonge... Ik zie dat Anouk wakker is en lekker aan het rommelen in bed... is het haar gewoon gelukt om zich op haar buik te draaien!! Zonder slaapzak dan natuurlijk, maar toch... }:|
pi_110472501
Fijn Susie!

WIj gaan straks een id kaart aanvragen. En hij moet ook nog op de foto..... ben benieuwd....lijkt me vrij lastig maar goed. Ook nog even naar de bibliotheek om hem lid te maken. En ook naar de etos. Die kortingsbonnen heb ik ook en het etoshuismerk is ook in de aanbieding dus ik ga ook even inslaan.....

Oh, en hier was het vanochtend 8 uur. Midas lijkt op zijn mama, houdt ook van uitslapen.
  woensdag 18 april 2012 @ 08:53:55 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110472507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Lol susie daar zien ze er vaak zo charmant uit.. O. Was net een week of 2 uit had dus nog vocht in zijn lijfje hij lijkt op cartman van southpark :D
_O- Hier is het ook net een ontsnapte boef ofzo, kijkt toch een partij chagerijnig! _O-
  woensdag 18 april 2012 @ 08:58:03 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110472572
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Kyara het volgende:
Fijn Susie!

WIj gaan straks een id kaart aanvragen. En hij moet ook nog op de foto..... ben benieuwd....lijkt me vrij lastig maar goed. Ook nog even naar de bibliotheek om hem lid te maken. En ook naar de etos. Die kortingsbonnen heb ik ook en het etoshuismerk is ook in de aanbieding dus ik ga ook even inslaan.....

Oh, en hier was het vanochtend 8 uur. Midas lijkt op zijn mama, houdt ook van uitslapen.
Hier is de korting voor Pampers.

Mama en papa van Anouk houden beide van uitslapen, dus weet niet van wie ze de vroege vogel actie heeft? :P Ze zal later wel zo'n vreselijke puber worden die de hele dag in bed ligt :X :D
pi_110472809
Ja, hier ook korting voor pampers. En ook nog een andere aanbieding van het huismerk. En die gebruiken we ook dus ik ga straks 8 pakken luiers halen.....
  woensdag 18 april 2012 @ 09:33:21 #71
116890 _evenstar_
Easy Growing ;)
pi_110473420
Ik durf die aanbieding op het moment niet te halen, qua gewicht zou hij maat 3 moeten, maar daar krijg ik continue lekkers mee, en met maatje 2 niet.. maar goed ik denk dat 3 pakken vooruit halen in maatje 2 ook weer niet heel practish gaat zijn :+

Oh en liggen is voor mietjes.. ik had O. in de voedingskussen liggen. niet helemaal plat en hij gaat zo hoppa recht op zitten :o
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_110473547
Je kan combineren hé, Evenstar ;)

Ik moet weer een pak kruidvat luiers erbij halen. Morgen maar gezellig met mijn ventje de stad in.
pi_110473646
Niet bijgelezen maar ik breek ff in: Het is mijn mini's vermaanddag! Ze is vandaag 7 maanden O+

Fotospam onder spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een vraagje... Eva gaat volgens mij verlatingsangst ervaren, en vooral 's avonds.
Ik moet haar echt in slaap voeden, anders is het echt keihard brullen en zodanig dat het echt dwars door je heen gaat... Dit is tussen 7 en 8 en vaak als ze rond 10-11 uur wakker wordt. 's Nachts kan ze wel gewoon in slaap vallen in haar bedje, dus ik snap er niks van!

Maar je merkt sowieso wel dat als ze je niet ziet dat ze dan gaat piepen.
Is leuk hoor als ze zo'n mamahonger heeft want het is ook wel iets liefs, maarja ze is dan zoooo moe maar gaat niet slapen omdat ze zo enorm tekeer gaat. Ik durf bijna niet weg vrijdagavond, dan moet ik foto's maken voor toneel en mijn man gaat dan kijken, m'n vader komt oppassen... maar ik durf bijna niet weg te gaan! Iemand ideetjes?
What's comin' will come, an' we'll meet it when it does.
pi_110473743
Midas zit net in maat 2 dus ik dus het wel aan om zoveel te halen.

TAP, gefeliciteerd met Eva's vermaanddag! Mooie foto's!
Geen idee verder. Hoop dat je een oplossing vindt.
pi_110473909
Geen idee TAP. Wij zitten ongeveer met hetzelfde. Cas is soms ook wat pieperig tijdens zijn eerste deel slaap. Wij gaan dan even naar boven, knuffelen en vasthouden en leggen hem dan langzaam weer in bed. Nu moeten we oppas regelen voor 10 mei, hebben een feestje van 21:00 tot 00:00. Misschien dat we hem maar gewoon zelf de fles doen om 21:00 uur.... Of wanneer mijn zusje oppast dat het dan niet hoeft, die kan dat wel aan. Maar als zijn ouders komen oppassen dan doen we het gewoon even anders...

Misschien je vader gewoon lekker met haar beneden laten zitten wanneer ze wel gaat huilen? O+

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')