pi_110403946
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij, Isa en HPKW..........dan heb ik nu officieel geen idee meer wie HPKW is hahaha.
Ik snap ook goed dat het niet voor veel mensen is hoor :) ook al is 'mijn' dansschool wel van het iets stoerdere buikdansen en niet dat gezweefteef.
Er zijn veel bijvoegelijke naamwoorden die ik met buikdansen kan associeren, stoer hoort daar in mijn wereld toch echt niet bij ;)
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 18:02:00 #77
268312 Sarabi
Before Sunrise
pi_110404003
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Er zijn veel bijvoegelijke naamwoorden die ik met buikdansen kan associeren, stoer hoort daar in mijn wereld toch echt niet bij ;)
Dat kan :D maar er zit veel verschil in, zoals bijvoorbeeld Tribal Fusion buikdansen en wij doen veel drumsolo's dat zie ik niet als een lieve dans.
Ken zelfs een buikdanseres die alleen op metal danst.
Maar goed het blijft natuurlijk buikdansen.
Filmcentrum, een jonge en energieke filmsite met de nadruk op interactiviteit.
http://filmcentrum.nl/
pi_110404017
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

Dat mág! :') :P
Ik vond het sowieso eigenlijk altijd wel leuk met die groep mensen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110404220
Ik eet vanavond pasta a la norma van Jamie oliver!
In order to be irreplaceable one must always be different.
It is the set of the sails, not the direction of the wind that determines which way we will go.
pi_110404279
:W Wanneer wordt het nou lente? Het is echt huu koud buiten. }:|

quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dit. Ik ging 2 uur mountainbiken zonder carbs en zat van te voren al in ketose. Zwaarste rit ooit. De laastste 10 km kon ik de pedalen echt niet meer rond krijgen. Ik kon nog max 15 km/u halen. Paar keer gestopt maar na een paar minuten fietsen weer lood in de benen..
Ben daarna met ketose gestopt, :') ik wil wel lekker kunnen sporten.
Het schijnt te helpen om 'even' uit ketose te komen door bv een eiwitshake met wat carbs te nemen vlak voor je gaat sporten!
You only live once, but if you do it right, once is enough.
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 18:12:02 #81
162870 motorbloempje
Make that the cat wise...
pi_110404336
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef ElDinosaur het volgende:
:W Wanneer wordt het nou lente? Het is echt huu koud buiten. }:|

Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 graden -O-
Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Prissor het volgende:
Motorbloempje of hor dan ook jij bent de meest waardeloze admin op heel het internet.
Wolve en ik hebben een huis gekocht in Yorkshire!
pi_110404488
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me ook af. Tot volgende week blijft 't hier onder de 10 graden -O-
Hetzelfde weer hier, maar dan met 14 graden :(

Zouden we dan wel een normale zomer krijgen dit jaar? O+
Foto's
Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef Lois het volgende:
An :o wat doe je met me O+ O+ O+
pi_110404652
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Hetzelfde weer hier, maar dan met 14 graden :(

Zouden we dan wel een normale zomer krijgen dit jaar? O+
Geen superhitte wel lekker weer O+ graag!

XM goed bezig! Koken voor jezelf enzulks :Y ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 16 april 2012 @ 18:21:13 #84
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_110404731
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

10 graden is luxe man.

Bah, kutdag. Emailtje van collega/docent die me in 1 zin kritiek geeft. zonder aanhef, zonder afsluiten. 1 zin, kritiek. that's it. Ik ben bijna in staat hem heel sarcastisch terug te mailen. 'Hoi xxx, bedankt voor je feedback, ik waardeer de constructieve manier waarop je het brengt. De allerbeste wensen, jagärtrut"
pi_110404741
Succes kwak!
It is the set of the sails, not the direction of the wind that determines which way we will go.
pi_110404811
Ik heb net 4 aubergines, 2 courgettes, 2 citroenen, brood en een bak tahin bij de Turk gehaald voor ¤7

Bij de ap zou ik al meer dan 7 euro kwijt zijn voor alleen de aubergines en de courgettes..
pi_110404844
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

10 graden is luxe man.

Bah, kutdag. Emailtje van collega/docent die me in 1 zin kritiek geeft. zonder aanhef, zonder afsluiten. 1 zin, kritiek. that's it. Ik ben bijna in staat hem heel sarcastisch terug te mailen. 'Hoi xxx, bedankt voor je feedback, ik waardeer de constructieve manier waarop je het brengt. De allerbeste wensen, jagärtrut"
Collega, bedankt voor je constructieve bijdrage.

Zo doe ik dat wel eens nadoceren docent die het er naar maakte.

Niet per se een aanrader
  maandag 16 april 2012 @ 18:26:36 #89
268312 Sarabi
Before Sunrise
pi_110404893
Succes Kwak!

Ik ga ook maar eens naar mijn training.
Filmcentrum, een jonge en energieke filmsite met de nadruk op interactiviteit.
http://filmcentrum.nl/
pi_110405135
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

10 graden is luxe man.

Op de juiste manier kritiek leveren is lastig, het goed ontvangen is ook een kunst (sinds ik een lezing over kritiek ontvangen heb gehoord, kijk ik er anders tegenaan, behalve direct na het moment dat ik kritiek heb gekregen :') ). Kan me voorstellen dat de kwestie of de Duutser wel of niet naar de sneeuw verhuist je gemoedstoestand flink beinvloed heeft.

Even laten bezinken voor je eventueel reageert.
crap in = crap out
pi_110405193
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Op de juiste manier kritiek leveren is lastig, het goed ontvangen is ook een kunst (sinds ik een lezing over kritiek ontvangen heb gehoord, kijk ik er anders tegenaan, behalve direct na het moment dat ik kritiek heb gekregen :') ). Kan me voorstellen dat de kwestie of de Duutser wel of niet naar de sneeuw verhuist je gemoedstoestand flink beinvloed heeft.

Even laten bezinken voor je eventueel reageert.
Het was niet eens persoonlijke kritiek. En ik weet absoluut dat ik labiel ben, en reageer (als ik reageer) pas morgen. Maar a) kritiek per email, b) email zonder "hoi Jagärtrut" c) 1 zin
vind ik niet kunnen.

Ik lig al vaker met hem overhoop (dat weet hij niet, maar ik wel), dus dit deed de emmer overstromen. Helaas.
pi_110405587
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het was niet eens persoonlijke kritiek. En ik weet absoluut dat ik labiel ben, en reageer (als ik reageer) pas morgen. Maar a) kritiek per email, b) email zonder "hoi Jagärtrut" c) 1 zin
vind ik niet kunnen.

Ik lig al vaker met hem overhoop (dat weet hij niet, maar ik wel), dus dit deed de emmer overstromen. Helaas.
Oew, dat is altijd jammer. Met sommige mensen kun je gewoon niet lekker samenwerken.
Heb je veel met deze man te maken? Of kun je hem zoveel mogelijk vermijden?
Doe wat je niet durft.
pi_110405667
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew, dat is altijd jammer. Met sommige mensen kun je gewoon niet lekker samenwerken.
Heb je veel met deze man te maken? Of kun je hem zoveel mogelijk vermijden?
veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.

Ach ja, ik ben er klaar mee. Ga maar eens een omelet in elkaar flansen. Trek!
pi_110405684
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

veel. tot juni ofzo, dan vertrekt hij naar een veel prestigeuzere uni, waar hij vindt dat hij veel beter op z'n plaats is. Arrogante zak.

Einde in zicht *O*

Eetse ;)
pi_110405760
Lijstje:

O: druiven (geen trek :@ )
T: boterham filet AM
T: boterham geitenkaas
L: 2,5 geklutst en gebakken ei met courgette, paprika,ui enz. halve komkommer en een halve bak cherrytomaatjes
T: blokje choco
D: witlof ham-kaas en aardappelen uit de oven
T: ik zou fruit moeten eten maar de peren zijn nog om iemand de hersenen mee in te slaan :D nog even wat verzinnen dus.
  maandag 16 april 2012 @ 18:51:51 #96
100341 MarMar
Een excuus is geen reden!
pi_110405789
Klinkt alsof hij het helemaal niet waard is om je zo druk over te maken Jagar :* even laten bezinken idd.
Ik vind m nu al een lul overigens..

Oh en ik ben voor het eerst heel egoistisch wel een beetje blij met een week rotweer :P ik mag niet in de zon met mn nieuwe zalf, dat zal wel goedkomen deze week.
Vanaf volgende week begint het weer lente te zijn zag ik.

Syrena, vooral ff aan jezelf denken nu, aangeven dat je niet de hele dag meewilt en onder voorbehoud de rest omdat je nu nog niet weet hoe het over een maand is, lijkt me niet meer dan redelijk :*
Een koe is een dier dus een dier is een koe!
pi_110405808
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Goed nieuws :W
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 18:53:01 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110405828
Werkweekplanning gemaakt. Houvast ftw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's
pi_110405898
Houvast is zeker belangrijk bij lowcarb! :Y Is die hüttenkäsepannenkoek lekker? :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 april 2012 @ 18:55:47 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110405925
Ja ik vind van wel! En beetje bestendige bodem ipv 100 gr kwark of alleen een gekookt ei. Vooral dat laatste doet me niet veel qua bodem / vulling.
Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')