abonnement Unibet Coolblue
pi_121943799
Wat een kansenaflevering. :')

Todd. _O- Geniaal figuur. Viel me nog mee dat ie de washplant van Dave niet confisceert. :') Het zou me niks verbazen. Wel zelfkennis met z'n "I failed." ^O^

Fred. :') "I need a little extra credit..." Komt ie aan met $100.000 aan splinternieuw materiaal. :') Only in America. :N

Het wordt met de aflevering kanslozer...
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:57:58 #277
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_121943859
Meh, hoop dat Fred echt nog de pot met goud vind daar. Niet om Fred ofzo, irritante gast, maar gewoon omdat het vet is :9
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_121945406
Zou een random fokker hier dat niet veel beter kunnen dan die gasten? Denken die gasten niet na of zo voordat ze weer een nieuwe seizoen beginnen :') Overigens heb ik echt een hekel aan die pa (Todmann?) met zijn irritante kut accent.

En helemaal blij zijn dat ze extra krediet kunnen krijgen, want ja zo rollen ze in Amerika gewoon even een extra creditcard en het is gebeurd. Wat nog het meest debiele is, is dat alles kapot gaat, maar niemand ook maar even met het idee komt om een keer reserve onderdelen te kopen of zo als backup :')
pi_121945525
ik zie wel in dat het lastig is om goud te vinden en je apparatuur werkende te houden in de middle of nowhere; echter zou je je daarop kunnen voorbereiden door backups te hebben van materiaal & voldoende reserve onderdelen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_121945741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef drumstickNL het volgende:
ik zie wel in dat het lastig is om goud te vinden en je apparatuur werkende te houden in de middle of nowhere; echter zou je je daarop kunnen voorbereiden door backups te hebben van materiaal & voldoende reserve onderdelen.
voldoende reserve onderdelen is leuk bedacht maar er zitten zoveel onderdelen in de machines.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121945952
Klopt; ik bedoel dan met name slijtage gevoelige onderdelen / dus die backups hebben voor het geval er wat uitvalt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_121946734
Och, waarom zie ik dit topic nu pas?! Ik ben geen geroutineerde tv-kijker, maar Gold Rush volg ik wel. Zelfs zo erg dat ik nieuwe afleveringen download :{ Fantastische serie!
pi_121949627
Vanaf vanavond (22.00u) ook Jungle Gold op de Nederlandse Discovery (HD).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_121958000
Todd :')
  donderdag 24 januari 2013 @ 06:14:39 #285
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_121971772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf vanavond (22.00u) ook Jungle Gold op de Nederlandse Discovery (HD).
had ik al een tijd geleden gezien, is 1 grote acteer show, gold rush is nog enigzins echt

Gold rush moet je eigenlijk downloaden, aangezien de Amerikaanse voice-over 10 keer beter is dan de Engelse voice-over die Discovery nu uitzendt ( im seizoen 1&2 was het nog wel de juiste voice over volgens mij, maar seizoen 3 is opeens anders dan de Amerikaanse Discovery (fout die nieuwe!!!!))

Amerikaanse versie drinking game:

take a sip if the following occurs:

-the narrator mentions that the crew must do X or some awful occurrence will happen: e.g. must get the track back on the dozer or they won't get 1000 ounces

-the narrator mentions that they must fix a piece of broken equipment or the season is over

-Todd Hoffman makes an incredibly stupid mistake that slows them down.

-A Hoffman (pere or fils) says something absurd about the amount of gold they will recover: e.g. we're going to get 1000 ounces, we're all millionaires we just have to dig it out of the ground, etc.

-A member of the crew admits to an opioid addiction

-Jack Hoffman is left alone, with resulting disasterous consequences (e.g. giant and dangerous hole dug, gold counting done by himself, etc.)

-the crew shoot off guns like redneck idiots (applies to season 1 only because of Canadian gun laws)

-Parker wears his ugly kid hoodie

-Parker deliberately misprounouces "Smith Creek" as "Smith Crick"

-Harness, or another useless mechanic, fails to fix a piece of equipment in time

-there is a cartoon of some sort of catastrophe shown (e.g. glory hole filling up with water and washing away the excavator)

-Thurber looks perturbed and/or constipated

-Dakota Fred threatens some sort of violence

-Dustin whines

-The phrase "glory hole" is said by anyone, including the narrator

-John Schnabel has a major health scare

-Parker receives a dressing down from one of his parents


Take a shot if any of the following occurs:

-MSHA or other government agency shuts down, or threatens to shut down, one of the mines

-Tony Beets mentions the importance of drilling

-John Schnabel fakes his convalescence from a health scare in a local hotel, made to appear like a hospital room

-Jack Hoffman says "No guts, no Glory."


Take 2 shots if the following happens:

-Someone actually finds a respectable amount of gold that could, absent the salaries and subsidies they receive from the discovery channel, reasonably defer their operating costs. (This has yet to happen)

Unfortunately, following these rules, you will be drunk within about 40 minutes, assuming you use beer. Luckily, the show airs on Friday night. If you use liquor, you're going to end up in the hospital or dead.

[ Bericht 36% gewijzigd door klabbakus op 24-01-2013 06:19:47 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 06:22:33 #286
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_121971787
Ik heb nog wel een vraag die echt nergens beantwoord wordt, ik zoek er al een tijd naar

ze zitten in Canada nu, de Hoffmans, hoe breng je dat geld/goud naar de VS zonder te smokkelen of dikke belasting te betalen? is echt nergens te vinden dat antwoord
pi_121971838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 06:22 schreef klabbakus het volgende:
Ik heb nog wel een vraag die echt nergens beantwoord wordt, ik zoek er al een tijd naar

ze zitten in Canada nu, de Hoffmans, hoe breng je dat geld/goud naar de VS zonder te smokkelen of dikke belasting te betalen? is echt nergens te vinden dat antwoord
Je moet gewoon in belasting betalen in Canada en de rest neem je mee in die hoek van de wereld met een vodje ook wel bekend als een sjek ;)
  Lieve Belg zaterdag 26 januari 2013 @ 22:58:37 #288
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_122092776
Whaha, Justin die zo een grote boulder op hun equipment laat vallen. Je weet op voorhand al dat dat problemen gaat geven :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 27 januari 2013 @ 06:22:44 #289
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_122102228
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 06:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je moet gewoon in belasting betalen in Canada en de rest neem je mee in die hoek van de wereld met een vodje ook wel bekend als een sjek ;)
lul niet
je kan niet zo maar geld, cheque of goud meenemen over de grens zonder er dikke invoerbelasting over te betalen
  zondag 27 januari 2013 @ 06:23:25 #290
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_122102229
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Jump het volgende:
Whaha, Justin die zo een grote boulder op hun equipment laat vallen. Je weet op voorhand al dat dat problemen gaat geven :D
mja ze filmen alles en dan later monteer je dat zo
  zondag 27 januari 2013 @ 06:26:24 #291
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_122102233
Ik wil Rob Geuz hier wel eens een controle willen zien uitvoeren

'er zit zand in de rubbers'
'zelfs de muizen sterven hier in jouw ellende'
'wat een ouwe troep! jongens gooi dat gewoon weg, hier kan je toch niet in leven'
pi_122110572
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 06:22 schreef klabbakus het volgende:

[..]

lul niet
je kan niet zo maar geld, cheque of goud meenemen over de grens zonder er dikke invoerbelasting over te betalen
Jij moet niet liegen hoor, over zoiets als geld bestaat er helemaal geen invoerbelasting dus als het geld is waar al inkomstenbelasting over is afgedragen dien je slechts melding te maken bij de costums als het over de $10.000 is en meer niet.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:22:24 #293
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_122243499
Vandaag alles tot episode 12 gekeken. Wederom vermakelijke TV. In B.C. ben ik zelf eens in een spookstadje geweest van goudmijnwerkers, en heeft altijd iets mysterieus en nostalgisch dat goud mijnen.

Weet iemand hoe het trouwens werkt met die investeerder? Die legt een lening van bijv. 4 ton op tafel voor Diesel, machines en salaris(?) in ruil voor 10% v/d opbrengst?

En wat ik ook niet snap is die grote blauwe trommel van de Hoffmans (:') die dus niet werkt omdat de sealings loslaten op de gleuven. Dit test je toch van te voren? En die 'uitvinder' is ook opeens uit het programma verdwenen. Het zou toch veel handiger zijn om dat ding met garantie te kopen, en nadat dat ding zich heeft bewezen om 97% goud te filteren pas af te betalen.

Ik kan wel respect opbrengen voor die jonge mecanic, vindingrijk en heeft verstand van zaken. Indian River crew heeft die Todd niet nodig. Zelfopgeworpen leider zonder competenties.

Wachten op epidsode 13, al die specials sla ik over.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_122243824
Ja die jonge gast doet het best nog wel aardig gezien zijn leeftijd.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 30 januari 2013 @ 06:47:29 #295
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_122244458
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jij moet niet liegen hoor, over zoiets als geld bestaat er helemaal geen invoerbelasting dus als het geld is waar al inkomstenbelasting over is afgedragen dien je slechts melding te maken bij de costums als het over de $10.000 is en meer niet.
wedden van wel
maar ik heb helemaal geen zin in deze discussie met jou, aangezien je er geen bal van weet
  woensdag 30 januari 2013 @ 06:49:44 #296
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_122244474
nogmaals de vraag:
hoe gaan de Hofmans die berg goud naar de VS krijgen? zonder invoer belasting of de volledige waarde te houden?

(ervan uitgaand dat ze het niet het land insmokkelen ik hoor daar niks over in dit programma)
pi_122244723
Ze zitten toch in Alaska? Dat is gewoon een staat van de VS.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_122245191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 06:49 schreef klabbakus het volgende:
nogmaals de vraag:
hoe gaan de Hofmans die berg goud naar de VS krijgen? zonder invoer belasting of de volledige waarde te houden?

Waarom zouden ze uberhaubt de pot met goud mee willen nemen, zoals we in bering sea gold ka zien verkopen velen ook meteen het goud om cash te hebben en hun werknemers uit te kunnen betalen. Dat zal bij hun toch ook wel zo zijn.

Verder krijgen ze sowieso niet de volledige waarde, het land wat ze aan het ontgingen zijn is van iemand die ook nog eens minstens 10% van de opbrengsten krijgt.
pi_122246574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 06:47 schreef klabbakus het volgende:

[..]

wedden van wel
maar ik heb helemaal geen zin in deze discussie met jou, aangezien je er geen bal van weet
Dat wil ik best wedden, daar jij door alleen je vraagstelling al aangeeft nergens een weet van te hebben.
  Lieve Belg zondag 3 februari 2013 @ 12:47:18 #300
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_122413209
Eindelijk hebben ze nog eens een goede clean up. En al bij al een aflevering zonder al te veel drama bij een van de groepen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')