Ik heb zo waar een enkel gewonnen in de competitie

Dat was lang geleden.
We moesten op smash court en om de 1 of andere manier speel ik daar altijd best goed op. Ik heb volgens mij ooit 1 keer een wedstrijd verloren op smash court. Verder win ik ze altijd. Best grappig

Enkel moest ik tegen een jochie van 15/16. Trainde bij de bond en kon echt wel goed ballen. Mooie slag en goed gevoel in zijn handjes. Ik begon wat slapjes en hij erg sterk. Ik stond binnen no time met 0-2 achter terwijl hij alles in de hoeken sloeg.
Om de 1 of andere reden leek hij een beetje onverschillig en maakte hij ook heel veel fouten door het te makkelijk opvatten van ballen. Ik kwam een beetje terug en uiteindelijk won ik de set met 6-2. Best apart.
2de set begon hij weer sterk en kwam ik weer met 0-2 achter. Ik kwam toen ook weer terug, maar uiteindelijk verloor ik de set met 4-6.
In de 3de set een beetje angstig lopen tennissen. Hij sloeg soms fantastische ballen, maar regelmatig ook de meest bizarre ballen mis.
Toch met hangen en wurgen 7-5 gewonnen

Ook nog even dubbeltje gespeeld en die was echt leuk. Ik speelde met een jongen die ook linkshandig is en ook een haarband draagt. Aangezien we teamkleding hebben zagen we er precies hetzelfde uit

Eerste set verloren we omdat we een beetje mat begonnen. 3-6
We hadden sowieso nog nooit met elkaar gespeeld dus dat is altijd even wennen.
Uiteindelijk gingen we meer het spel maken en begonnen we echt goed te tennissen. Winnen we de 2 andere sets met 6-0 6-2

In totaal met 7-1 gewonnen. Jammer dat we de 2de dames enkel verloren in 3 sets. Verder waren we eigenlijk de veel betere ploeg.
Topdagje gehad en we staan minimaal 1 week bovenaan

Volgende week moeten we tegen de sterkste ploeg in onze poule dus ik denk niet dat we daar heel erg veel tegen gaan doen, maar deze week kunnen ze ons niet meer afnemen

Daarnaast kunnen we met een beetje mazzel nog wel wat puntjes pakken met onze dames
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"