abonnement Unibet Coolblue
pi_110384131

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35

De OP is hier te vinden!

Game on :).
  maandag 16 april 2012 @ 10:18:13 #2
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110386698
Weer een 6-0 overwinning :D , sta nu zelfs 4.4 in de single.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110388461
Gisteren 7-1 gewonnen. Tegenstander kwam maar met 1 heer opdagen, dus de tweede herensingle, de herendubbel en de 2e mix hadden we al gewonnen toen ze binnenkwamen :')

Zelf wel gesingeld. Ik kreeg in de eerste of tweede game last van mijn hamstring. Het schoot erin. Waarschijnlijk een spiertje verrekt, maar wat deed dat pijn. Maar het ging zo makkelijk dat ik besloot door te gaan. De tegenstander had een alles of niets spelletje. Dan weer een ace of een winner langs de lijn, dan weer een onbegrijpelijke bal het net in. Kortom eerste set half kreupel met 6-3 gewonnen. In de tweede 5-3 voor, maar toen schoot het er bij het maken van een sliding nog erger in. Toen kon ik helemaal amper lopen :{ Sinds halverwege die tweede set had die jongen ook eindelijk door dat het misschien wel beter was om de bal in het spel te houden en mij te laten lopen :') Uiteindelijke tiebreak geworden en die toch nog eenvoudig gewonnen. Daar was ik wel blij mee, want een derde set had ik niet echt gered.
pi_110388612
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef TheArt het volgende:
Gisteren 7-1 gewonnen. Tegenstander kwam maar met 1 heer opdagen, dus de tweede herensingle, de herendubbel en de 2e mix hadden we al gewonnen toen ze binnenkwamen :')

Zo dat is suf

Ik snap verder niks van die "competities", ik zit bijv. in een mix team waar er maar 1 heren- en 1 vrouwen singel is en het is niet standaard dat een heren- of damesteam 4 singels en 2 dubbels speelt, ik wil meer singelen ;(
  maandag 16 april 2012 @ 11:24:52 #5
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110388689
Gisteren weer gewonnen, ditmaal met 5-0.
HE 6-1, 6-1
DE 6-1, 6-1
DD 6,1, 6-4
HD 6-1, 7-6
GD 6-4, 6-1

Kortom geen set verloren, en lekker staan ballen. Staan nu bovenaan. Ikzelf heb in de GD en de HD meegedaan, vooral de HD ging lekker. Weinig fouten, veel snelheid, veel serve volley. De GD ging helemaal niet lekker, maar kon toch een beetje mijn stempel op de wedstrijd drukken.
Volgend weekend weer winnen, en het kampioenschap komt dichtbij.
pi_110388761
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zo dat is suf

Ik snap verder niks van die "competities", ik zit bijv. in een mix team waar er maar 1 heren- en 1 vrouwen singel is en het is niet standaard dat een heren- of damesteam 4 singels en 2 dubbels speelt, ik wil meer singelen ;(
Jij speelt zaterdag gemengd. Dat is inderdaad met 1 herensingle, 1 damessingle, een herendubbel, een damesdubbel en een mix. Ik speel zondag gemengd en dat zij 8 partijen. 2 herensingles, 2 damessingles, een herendubbel, een damesdubbel en 2x een mix.

Vandaar :)
pi_110388792
Gisteren wederom met 6-2 op onze broek gehad. Wel 5 driesetters. Daar pakten we er 2 van (beide de GD, supertiebreak 10-8, supertiebreak 10-7).
tegenstanders waren niet leuk. Jonkies van 16-17 die iedere keer in discussie gingen over ballen in/uit. Formulier was ingevuld en zonder een hand te geven waren ze weg :')
Moest zelf 1e HE, HD en 2e GD spelen. Alle drie in 3 sets (heb deze comp 5 driesetters uit 5 wedstrijden :P ). 6.5-7 uur op de baan gestaan. Single en dubbel net verloren, beide wel kansen gehad. Helaas, op naar volgende week! Dit jaar een erg sterke poule voor de 5e klasse. Af en toe een 3, veel 4-5 en vrijwel geen 6-7
~Si vis amari, ama~
pi_110388897
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef FedExpress het volgende:
Gisteren wederom met 6-2 op onze broek gehad. Wel 5 driesetters. Daar pakten we er 2 van (beide de GD, supertiebreak 10-8, supertiebreak 10-7).
tegenstanders waren niet leuk. Jonkies van 16-17 die iedere keer in discussie gingen over ballen in/uit. Formulier was ingevuld en zonder een hand te geven waren ze weg :')
Moest zelf 1e HE, HD en 2e GD spelen. Alle drie in 3 sets (heb deze comp 5 driesetters uit 5 wedstrijden :P ). 6.5-7 uur op de baan gestaan. Single en dubbel net verloren, beide wel kansen gehad. Helaas, op naar volgende week! Dit jaar een erg sterke poule voor de 5e klasse. Af en toe een 3, veel 4-5 en vrijwel geen 6-7
Wij hadden dat vorig jaar in de 5e klasse. Vorig jaar hadden er 4 teams 1 of 2 3'tjes, verder wat 4'tjes en 5'jes. Op de minste twee teams na amper 6'jes.
Dit jaar is het echter totaal anders. Heel veel 5'jes en 6'jes, af en toe een 4'tje ertussen. Wij hebben dan een 3'tje en 4'tje, dus we zouden eigenlijk kampioen moeten worden. Maar we hebben die eerste competitiedag zo finaal verkloot :')
  maandag 16 april 2012 @ 11:32:25 #9
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110388938
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:27 schreef TheArt het volgende:

[..]

Jij speelt zaterdag gemengd. Dat is inderdaad met 1 herensingle, 1 damessingle, een herendubbel, een damesdubbel en een mix. Ik speel zondag gemengd en dat zij 8 partijen. 2 herensingles, 2 damessingles, een herendubbel, een damesdubbel en 2x een mix.

Vandaar :)
Denk niet dat het aan de dag ligt, want wij spelen ook op zondag maar 5 wedstrijden in de mix competitie. Misschien is het regionaal en landelijk.
pi_110389008
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Denk niet dat het aan de dag ligt, want wij spelen ook op zondag maar 5 wedstrijden in de mix competitie. Misschien is het regionaal en landelijk.
Is inderdaad het verschil tussen regionaal en landelijk. Ik ging er even voor de makkelijkheid vanuit dat je zaterdag speelt, maar dat is dus niet zo :)
pi_110389020
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Denk niet dat het aan de dag ligt, want wij spelen ook op zondag maar 5 wedstrijden in de mix competitie. Misschien is het regionaal en landelijk.
Ja. Alleen landelijk (en misschien jeugd ofzo) is 8 potten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 16 april 2012 @ 11:51:07 #12
372892 InsideOutService
Wat is een volley?
pi_110389595
Uitgaan na een hele dag tennissen, we weten allemaal hoe dat afloopt :').
Kunstgras is geen ondergrond.
pi_110389669
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 11:51 schreef InsideOutService het volgende:
Uitgaan na een hele dag tennissen, we weten allemaal hoe dat afloopt :').
Je hebt een teamgenote gedaan?
  maandag 16 april 2012 @ 11:58:56 #14
372892 InsideOutService
Wat is een volley?
pi_110389845
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je hebt een teamgenote gedaan?
Was het maar zo'n feest. De 16-jarige meisjes vlogen over de bar en er was gratis drank, dat wel.

Tennistechnisch nog alles gewonnen terwijl ik geen backhand voluit kan slaan vanwege een elleboogblessure. De pijnlijke conclusie is dus dat ik beter ben wanneer ik mijn backhand over het net duw ;(.
Kunstgras is geen ondergrond.
pi_110389957
Afgelopen zaterdag een klinkende 5-0 overwinning in de derby hier, daarna nog flink na zitten bieren bij hun in de kantine.

HD: 61 63
GD: 62 63

Heerlijk gespeeld, vooral de service in de gemengd dubbel.

Al met al tevreden en nog geen wedstrijd/set verloren in de eerste 4 wedstrijden.
pi_110397627
3-3 gespeeld. Ze hadden de beste heren natuurlijk als laatste gezet. Triest gebeuren. :P

1e en 2de(ik) enkel daarom ook makkelijk gewonnen evenals de 1ste dubbel. De rest verloren gegaan(wat niet nodig was). Ik ben bang dat het andere team uit de stad kampioen gaat worden. ;(

Daar moeten we naartoe op de laatste dag, zal wel leuk zijn als we daar kampioen worden. :) Volgende week tegen de laatste en die moeten we eigenlijk gewoon winnen met 6-0 om bij te blijven. Ik doe niet mee dat is dan wel weer jammer :r
pi_110400007
Iemand wel eens op Kushioncourt gespeeld?
Hoe bevalt dat?
pi_110403516
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Nyota het volgende:
Iemand wel eens op Kushioncourt gespeeld?
Hoe bevalt dat?
Is zowat gelijk aan hardcourt. Bal komt echt naar je toe. Als de baan nat is moet je echt speciale schoenen (met vlakke zool) aan anders ga je echt glijden terwijl je niet verwacht. Als je baan droog is kan je onmogelijk glijden. Het is een betonnen ondergrond met een rubbere bovenlaag met gaatjes erin. Ik persoonlijk vind het wel een lekkere baan. Alleen misschien voor sommige blessuregevoelig.
pi_110403979
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Is zowat gelijk aan hardcourt. Bal komt echt naar je toe. Als de baan nat is moet je echt speciale schoenen (met vlakke zool) aan anders ga je echt glijden terwijl je niet verwacht. Als je baan droog is kan je onmogelijk glijden. Het is een betonnen ondergrond met een rubbere bovenlaag met gaatjes erin. Ik persoonlijk vind het wel een lekkere baan. Alleen misschien voor sommige blessuregevoelig.
Thanks! Duidelijk geen baan voor mij (wat ik al dacht) en ik ben super blessuregevoelig. Vroeger wilde ik niets anders dan gravel, maar nu verknocht aan smashcourt.

Geen kushioncourt voor mij :N
  † In Memoriam † maandag 16 april 2012 @ 20:37:30 #20
21636 Feestkabouter
pi_110411609
Met 1 groot verschil: van hardcourt/beton/mateco krijg ik heel snel pittige last van mijn enkels, terwijl cushioncourt toch wel wat zachter is (cushion?), want daarbij krijg ik geen last van mijn enkels.

Wat anders: muts van de tegenstanders heeft gisteren een fout gemaakt bij het invoeren, verkeerde speelster (ons team) ingevuld bij een wedstrijd (op papier staat het wel goed). Moet ik haar gaan aansporen en voorkauwen om een brief te schrijven aan de KNLTB om het te corrigeren. Gedoe allemaal.....
pi_110414622
Weet iemand of er een richtlijn is wat betreft het online zetten van de uitslag? Onze tegenstanders van zaterdag hebben de uitslag nog niet ingevoerd...

Cushioncourt ken ik niet... Moet binnenkort met competitie uit spelen op tennisforce, wat dat dan ook mag zijn. :p
pi_110414712
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef tennisster198 het volgende:
Weet iemand of er een richtlijn is wat betreft het online zetten van de uitslag? Onze tegenstanders van zaterdag hebben de uitslag nog niet ingevoerd...

Cushioncourt ken ik niet... Moet binnenkort met competitie uit spelen op tennisforce, wat dat dan ook mag zijn. :p
Een aantal dagen dacht ik. Gewoon ff'kes wachten ;)
pi_110414808
Al die rare banen tegenwoordig. Dit jaar Heeft één van de tegenstanders Advantage Red Court. :?
pi_110415235
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef truedestiny het volgende:
Al die rare banen tegenwoordig. Dit jaar Heeft één van de tegenstanders Advantage Red Court. :?
Top spul, daar ballen wij op!
pi_110416068
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Een aantal dagen dacht ik. Gewoon ff'kes wachten ;)
Er staan pas twee van de vier uitslagen online, ik ben zo benieuwd naar die andere uitslag, van de andere teams. Wij hebben met 5-0 gewonnen, dat geloof ik verder wel dat dat online komt te staan! :D
  maandag 16 april 2012 @ 21:41:44 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110416247
Ik heb zo waar een enkel gewonnen in de competitie :D
Dat was lang geleden.

We moesten op smash court en om de 1 of andere manier speel ik daar altijd best goed op. Ik heb volgens mij ooit 1 keer een wedstrijd verloren op smash court. Verder win ik ze altijd. Best grappig :)

Enkel moest ik tegen een jochie van 15/16. Trainde bij de bond en kon echt wel goed ballen. Mooie slag en goed gevoel in zijn handjes. Ik begon wat slapjes en hij erg sterk. Ik stond binnen no time met 0-2 achter terwijl hij alles in de hoeken sloeg.
Om de 1 of andere reden leek hij een beetje onverschillig en maakte hij ook heel veel fouten door het te makkelijk opvatten van ballen. Ik kwam een beetje terug en uiteindelijk won ik de set met 6-2. Best apart.
2de set begon hij weer sterk en kwam ik weer met 0-2 achter. Ik kwam toen ook weer terug, maar uiteindelijk verloor ik de set met 4-6.
In de 3de set een beetje angstig lopen tennissen. Hij sloeg soms fantastische ballen, maar regelmatig ook de meest bizarre ballen mis.
Toch met hangen en wurgen 7-5 gewonnen :D

Ook nog even dubbeltje gespeeld en die was echt leuk. Ik speelde met een jongen die ook linkshandig is en ook een haarband draagt. Aangezien we teamkleding hebben zagen we er precies hetzelfde uit :')
Eerste set verloren we omdat we een beetje mat begonnen. 3-6
We hadden sowieso nog nooit met elkaar gespeeld dus dat is altijd even wennen.
Uiteindelijk gingen we meer het spel maken en begonnen we echt goed te tennissen. Winnen we de 2 andere sets met 6-0 6-2 :D

In totaal met 7-1 gewonnen. Jammer dat we de 2de dames enkel verloren in 3 sets. Verder waren we eigenlijk de veel betere ploeg.

Topdagje gehad en we staan minimaal 1 week bovenaan *O*
Volgende week moeten we tegen de sterkste ploeg in onze poule dus ik denk niet dat we daar heel erg veel tegen gaan doen, maar deze week kunnen ze ons niet meer afnemen :P
Daarnaast kunnen we met een beetje mazzel nog wel wat puntjes pakken met onze dames :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110417325
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Komakie het volgende:
-epic winstory-
Goed bezig ;)
~Si vis amari, ama~
pi_110417981
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Komakie het volgende:Ook nog even dubbeltje gespeeld en die was echt leuk. Ik speelde met een jongen die ook linkshandig is en ook een haarband draagt. Aangezien we teamkleding hebben zagen we er precies hetzelfde uit :')
Foto? :D

Lekker dat je je wedstrijden gewonnen hebt! 7-1 is een mooie uitslag zeg! :)
pi_110418433
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Top spul, daar ballen wij op!
Echt nog nooit van gehoord! Hoe ziet het eruit en hoe speelt het? :D
pi_110418759
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Echt nog nooit van gehoord! Hoe ziet het eruit en hoe speelt het? :D
Rood :P Het is eigenlijk een soort smashcourt alleen wel met zand. Redelijk traag en prima stuit. Kan er goed op glijden.
pi_110418986
Ik ben benieuwd. Die club heeft ook gravel maar een nieuwe ondergrond ervaren is altijd wel leuk.
pi_110421894
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Komakie het volgende:
Ik heb zo waar een enkel gewonnen in de competitie :D
Dat was lang geleden.

We moesten op smash court en om de 1 of andere manier speel ik daar altijd best goed op. Ik heb volgens mij ooit 1 keer een wedstrijd verloren op smash court. Verder win ik ze altijd. Best grappig :)

Enkel moest ik tegen een jochie van 15/16. Trainde bij de bond en kon echt wel goed ballen. Mooie slag en goed gevoel in zijn handjes. Ik begon wat slapjes en hij erg sterk. Ik stond binnen no time met 0-2 achter terwijl hij alles in de hoeken sloeg.
Om de 1 of andere reden leek hij een beetje onverschillig en maakte hij ook heel veel fouten door het te makkelijk opvatten van ballen. Ik kwam een beetje terug en uiteindelijk won ik de set met 6-2. Best apart.
2de set begon hij weer sterk en kwam ik weer met 0-2 achter. Ik kwam toen ook weer terug, maar uiteindelijk verloor ik de set met 4-6.
In de 3de set een beetje angstig lopen tennissen. Hij sloeg soms fantastische ballen, maar regelmatig ook de meest bizarre ballen mis.
Toch met hangen en wurgen 7-5 gewonnen :D

Ook nog even dubbeltje gespeeld en die was echt leuk. Ik speelde met een jongen die ook linkshandig is en ook een haarband draagt. Aangezien we teamkleding hebben zagen we er precies hetzelfde uit :')
Eerste set verloren we omdat we een beetje mat begonnen. 3-6
We hadden sowieso nog nooit met elkaar gespeeld dus dat is altijd even wennen.
Uiteindelijk gingen we meer het spel maken en begonnen we echt goed te tennissen. Winnen we de 2 andere sets met 6-0 6-2 :D

In totaal met 7-1 gewonnen. Jammer dat we de 2de dames enkel verloren in 3 sets. Verder waren we eigenlijk de veel betere ploeg.

Topdagje gehad en we staan minimaal 1 week bovenaan *O*
Volgende week moeten we tegen de sterkste ploeg in onze poule dus ik denk niet dat we daar heel erg veel tegen gaan doen, maar deze week kunnen ze ons niet meer afnemen :P
Daarnaast kunnen we met een beetje mazzel nog wel wat puntjes pakken met onze dames :)
Heeft hij ook een paardenstaart zoals jij? :P Soort Malisse + Dolgo dubbel :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 16 april 2012 @ 23:20:59 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110422151
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heeft hij ook een paardenstaart zoals jij? :P Soort Malisse + Dolgo dubbel :D
Ik heb geen paardenstaart :?
Het is wel lang geweest, maar nog niet zo lang :P

Nu is het ongeveer zo lang dat aan de voorkant de voorste haren mijn neus raken.
Het is wel eens langer geweest (tot mijn kin :P ) maar ik heb nooit een paardenstaart gehad :P
Er is wel ergens een foto van ons trouwens....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110422468
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb geen paardenstaart :?
Het is wel lang geweest, maar nog niet zo lang :P

Nu is het ongeveer zo lang dat aan de voorkant de voorste haren mijn neus raken.
Het is wel eens langer geweest (tot mijn kin :P ) maar ik heb nooit een paardenstaart gehad :P
Er is wel ergens een foto van ons trouwens....
Oh ik dacht dat je ook een paardenstaart had. Ik ken 1 foto van je en daar had je vrij lang haar :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 16 april 2012 @ 23:34:32 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110422728
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je ook een paardenstaart had. Ik ken 1 foto van je en daar had je vrij lang haar :D
'
Ik heb ook vrij lang haar. Hoewel het nu wel weer een stuk korter is. Ff kappertje gepakt voor de competitie :P
Maar zo lang dat ik er een staart van kon maken, net niet. Ik kwam er wel bij in de buurt ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110423240
En net nog heerlijk getennist. Mijn vorm is langzaam weer op een niveau dat ik er wel tevreden mee ben. Maar mijn service...het wordt maar erger en erger...ik probeer meer op mijn techniek te letten, maar ik doe allemaal dingen door elkaar heen en het gaat alleen maar slechter. Mijn pauperservice van 2 jaar geleden was eigenlijk veel beter als ik niet teveel nadacht :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110424170
Pfff wat een KUTavond... Zaterdag en zondag in de tuin gewerkt. Had overal spierpijn. Maar ging vanavond toch lessen en als we er dan toch zijn ook maar ff gemixt met m'n team.
Had ik beter niet kunnen doen. Liep niet echt lekker, eindelijk kwam ik een beetje in de rally, sla he mooi cross weg. Kwam die knap net zo hard terug op mijn backhand. Zet 2 korte stapjes, sla de bal tegen het hout, schiet het toch vol in m'n onderrug :'(
Lag ik daar toch zeker een minuut op de grond. Deed echt pijn. Lig nu in bed met een kruik in m'n rug. Denk dat ik geluk heb gehad en alleen een spiertje heb verrekt.
Eerst maar kijken hoe het morgen gaat. Zal wel helemaal stijf zijn. Pff echt niet leuk zo midden in de competitie. :{
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 01:22:15 #38
21636 Feestkabouter
pi_110425705
he balen zeg! blessure is altijd klote, zeker als het in je rug schiet.

zondag trouwens nog een knalharde bal vol op mijn ribben gehad!
stel je voor: een 6-speler (man) die een bal echt lekker op zijn forehand krijgt en stevig uithaalt....... en ik stond 1 meter van het net! op zich sloeg ie de bal langs me maar ik stapte opzij (er naartoe maar schatte hem behoorlijk verkeerd in), kreeg hem vol op mijn borst, net rechts van mijn borstbeen.
iedereen schrok zich de tering (behalve ikzelf, want ik voelde meteen dat het wel pijnlijk was maar niet ernstig of zo). even een minuutje bijgekomen, dacht dat ik er wel een week flink last van zou hebben, maar 10 minuten later was er echt helemaal niks meer aan de hand, voelde er niks meer van.
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:36:46 #39
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110428646
Ik sloeg in de mix op 5-4 en 30-40 op de service van de tegenstander, een volley drive hard door het midden. De vrouw kon nog net de bal afweren met haar hand, maar ging door de snelheid waarop het gebeurde tegen de vlakte. De volley drive was ECHT hard en lomp, ik zei sorry, maar was wel blij met het benutte setpunt. De 2e set wonnen we met 6-1.
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:48:59 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110430750
Ok als we toch in de aanslag verhalen zitten heb ik er ook nog wel 1. :P

Stond een keer te dubbelen en tegenstander slaat een bal fout aan het net. Hij pakt de bal en wil hem nog een keer hard in het net slaan, maar hij slaat over het net heen. Raakt mij echt iets van 5cm boven mijn zaakie. Hij was net hoog genoeg dat ik er niet veel van voelde, maar die vent was zo van slag dat we gelijk de set wonnen :')

Ook ooit trouwens een maatje vol in zijn zak geraakt met training terwijl hij aan het net stond. Heel pijnlijk, maar niemand kon het laten om in lachen uit te barsten. Heel slecht, maar het was ook wel weer stiekem erg grappig. Het leek echt op zo'n film situatie :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110430838
Ochja ik tik wel eens bij een service vol op men scheenbeen. Toen ging ik ook gestrekt even naar de grond :P En een paar jaar terug wilde ik een ultieme kuch spinbal geven, maar na het raakpunt ramde ik vol op men voorhoofd. TOK :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:54:11 #42
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110430872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef Drassss het volgende:
Ochja ik tik wel eens bij een service vol op men scheenbeen. Toen ging ik ook gestrekt even naar de grond :P En een paar jaar terug wilde ik een ultieme kuch spinbal geven, maar na het raakpunt ramde ik vol op men voorhoofd. TOK :')
Onder het mom: Nadal nadoen? _O-
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110430910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Salamando het volgende:

[..]

Onder het mom: Nadal nadoen? _O-
Zoiets :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:58:13 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110431006
Vroeger toen ik mijn service nog niet kon richten, speelde ik een dubbel toernooi met een wat oudere heer (60+) Een varkensboer was het.
Halverwege het toernooi, mocht ik serveren, hij aan het net. Ik sloeg mijn eerste service behoorlijk hard tegen zijn achterhoofd. Hij kijkt om en zegt, "ik ga ff zitten denk ik"
Is de enige keer dat me dat is overkomen, en ik vond het wel sneu voor het mannetje, toernooi wonnen we wel in de 7. Maar sindsdien als hij met mij tennist, staat hij toch iets verder naar buiten als ik serveer.
pi_110431080
Gister gemixed met het team. Speel dit jaar echt heerlijk aan het net, echt het gevoel dat ik veel vooruit gegaan ben tov afgelopen seizoen.

Lekkerste rally was gister een backhand rally van 20 slagen ofzo met de andere gast. Tot ik zo nodig een dropshot wilde slaan en hem teveel tijd gaf om hem weg te leggen :').

Verder weinig fouten gemaakt, als ik dit vol kan gaan houden kan het een heel leuk jaar gaan worden.
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:02:50 #46
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110431155
Ik heb ook een keer staan mixen, was in de 6, maar het vrouwtje was met moeite een 7. Op een gegeven moment sla ik een bal hard, en zij wil die bal terugslaan, en met haar uitzwaai, ramt ze zichtzelf tegen haar bril. Dikke snee in haarneus, en bloedde behoorlijk. Heel haar zonnebankbruine verrimpelde huidje onder het bloed. Mens was een jaar of 50 maar voelde zich duidelijk jonger, echt veel te bruin, en platina blond haar, en een veel te grote mond.
Liep ze naar de EHBO en daar werd gevraagd hoe het toch kwam dat ze een snee in haar neus had. heeft die trut verteld dat ik een bal vol op haar gezicht had geslagen, en dat ik geen sorry had gezegd. Kutwijf.

Wedstrijd overgens wel gewonnen.
pi_110431190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:02 schreef tja77 het volgende:
Ik heb ook een keer staan mixen, was in de 6, maar het vrouwtje was met moeite een 7. Op een gegeven moment sla ik een bal hard, en zij wil die bal terugslaan, en met haar uitzwaai, ramt ze zichtzelf tegen haar bril. Dikke snee in haarneus, en bloedde behoorlijk. Heel haar zonnebankbruine verrimpelde huidje onder het bloed. Mens was een jaar of 50 maar voelde zich duidelijk jonger, echt veel te bruin, en platina blond haar, en een veel te grote mond.
Liep ze naar de EHBO en daar werd gevraagd hoe het toch kwam dat ze een snee in haar neus had. heeft die trut verteld dat ik een bal vol op haar gezicht had geslagen, en dat ik geen sorry had gezegd. Kutwijf.

Wedstrijd overgens wel gewonnen.
:D
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:06:33 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110431287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:48 schreef Komakie het volgende:
Stond een keer te dubbelen en tegenstander slaat een bal fout aan het net. Hij pakt de bal en wil hem nog een keer hard in het net slaan, maar hij slaat over het net heen. Raakt mij echt iets van 5cm boven mijn zaakie. Hij was net hoog genoeg dat ik er niet veel van voelde, maar die vent was zo van slag dat we gelijk de set wonnen :')

Snap ik wel, zoiets kan hem een schorsing opleveren als jij er werk van maakt. Ik vind het altijd zo'n onzin, ballen gaan lopen meppen als ze niet meer in het spel zijn. Heb zelf ook een keer een tegenstander gehad die uit frustratie een bal in het net wou meppen, die uiteindelijk vlak langs m'n hoofd zoefde. Toen was ik wel even agressief op die gast.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:15:35 #49
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110431600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Snap ik wel, zoiets kan hem een schorsing opleveren als jij er werk van maakt. Ik vind het altijd zo'n onzin, ballen gaan lopen meppen als ze niet meer in het spel zijn. Heb zelf ook een keer een tegenstander gehad die uit frustratie een bal in het net wou meppen, die uiteindelijk vlak langs m'n hoofd zoefde. Toen was ik wel even agressief op die gast.
Ik mep altijd op het hekwerk achter de baan, dat hek is meestal 2,5 mtr hoog, en dat moet toch wel te raken zijn lijkt me.
maar ik ken iemand, die dat dus ook deed, jammerlijke was alleen dat hij zijn racket niet goed vast had, en het racket dus over het hek gooide, bij iemand prive in de tuin.
pi_110431904
Eerste speeldag 6-2 (enkel verloren, dubbel gewonnen).
Tweede speeldag 1-7 (dubbel en mix verloren).

Wat een chagrijnige kuttegenstanders tot nu toe zeg.
Toppunt was de mix tegen een meisje van 14 en kerel van 35?
Na de wedstrijd loopt die gast alleen van de baan af en laat haar slepen :').
pi_110431924
Wel zelf een supermooi team trouwens, we gaan ergens middenmoot eindigen (6e klasse).
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:28:16 #52
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110432030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef luckass het volgende:
Toppunt was de mix tegen een meisje van 14 en kerel van 35?
Na de wedstrijd loopt die gast alleen van de baan af en laat haar slepen :').
Wat een baas zeg... Ze moet er maar wat voor over hebben om te mogen mixen zal hij denken...
pi_110432128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat een baas zeg... Ze moet er maar wat voor over hebben om te mogen mixen zal hij denken...
We stonden echt tegen twee enkelspelers te mixen. Helaas net de supertiebreak niet gehaald.
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:32:46 #54
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110432186
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef luckass het volgende:

[..]

We stonden echt tegen twee enkelspelers te mixen. Helaas net de supertiebreak niet gehaald.
Altijd leuk als je zo'n kerel te kakken kunt zetten.
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:14 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110432199
Wij moesten afgelopen donderdag tegen een stel varkensboeren en koeienhandelaars en wat van die vrouwen uit hetzelfde dorp. Klikte in het begin absoluut niet, maar later na de wedstrijd gek genoeg wel. Toen kwam er bier op tafel namelijk :D. In 2 uur met z'n 8-en voor 85 euro opgezopen :').
Jammergenoeg wel verlorenb (0-4). Maar zij waren veel ervarener. Dat zie ik al als ik de bondsnummers op moet schrijven, en zij veel lagere nummers hebben ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110432284
Tja onze gemiddelde leeftijd is 23 terwijl we altijd tegen 35+ mensen ballen :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:36:11 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110432313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Drassss het volgende:
Tja onze gemiddelde leeftijd is 23 terwijl we altijd tegen 35+ mensen ballen :P
Ik speel in een 17+ team, dus waar we tegen moeten is onze leeftijd (20-35). Anders waren ze wel bij 35+ gaan tennissen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110432334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik speel in een 17+ team, dus waar we tegen moeten is onze leeftijd (20-35). Anders waren ze wel bij 35+ gaan tennissen.
Tja ik ook, maar hooguit kom je dan een paar verdwaalde 25+ mensen tegen terwijl de rest al dik in de 30 zit :P
pi_110433231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef luckass het volgende:
Wel zelf een supermooi team trouwens, we gaan ergens middenmoot eindigen (6e klasse).
*O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:05:55 #60
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110433549
Tis nu al duidelijk dat we topfavoriet zijn voor de titel, volgens mij hadden we beter een klasse hoger ingedeelt kunnen worden. ik denk dat we daar in de middenmoot meedraaien.
pi_110433753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:05 schreef tja77 het volgende:
Tis nu al duidelijk dat we topfavoriet zijn voor de titel, volgens mij hadden we beter een klasse hoger ingedeelt kunnen worden. ik denk dat we daar in de middenmoot meedraaien.
Ja dat hebben wij ook. Maar we zijn een nieuw team dus ik vergeef het de TC dat we te laag zijn ingedeeld :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:14:13 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110433908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja dat hebben wij ook. Maar we zijn een nieuw team dus ik vergeef het de TC dat we te laag zijn ingedeeld :)
Ach ja, weer een keer kampioen worden is ook niet verkeerd.
pi_110433952
Wij gaan zoals gebruikelijk weer vechten om degradatie te voorkomen :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:11:35 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110436178
Trouwens nog iets wat minder fijns gebeurd zondag.

Ik serveerde en ineens hoor ik een krak. Ik wist gelijk wel wat er aan de hand was en blijkt dat mijn frame geknapt is. :(
Als je onderstaand plaatje ziet is hij precies op de verbinding van de brug met het racket geknapt. En dan exact over de plek waar "Prestige" staat (aan de rechterkant) staat. Zo over de t van Prestige heen. :(



Ik heb de winkel gebeld en ze weten niet zeker of het onder de garantie valt. Opsturen en even afwachten...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110457608
Ligt eraan hoe oud het racket is denk ik. Mijn zoontje brak vorig jaar z'n racket (tijdens het inspelen nog wel), ik heb toen een nieuw racket gekregen van Babolat.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:26:52 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110459840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ligt eraan hoe oud het racket is denk ik. Mijn zoontje brak vorig jaar z'n racket (tijdens het inspelen nog wel), ik heb toen een nieuw racket gekregen van Babolat.
Net iets ouder dan een jaar. Het model is sowieso nog actueel.
Aan de ene kant ligt het eraan hoe oud het racket is, aan de andere kant gaat het ook om de situatie. Een racket mag op bepaalde plaatsen gewoon niet breken. Als hij dat wel doet is het gewoon een fout die ze (moeten) vergoeden.
Aan de andere kant kun je natuurlijk niet met een racket van 10 jaar oud aan komen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110459970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik mep altijd op het hekwerk achter de baan, dat hek is meestal 2,5 mtr hoog, en dat moet toch wel te raken zijn lijkt me.
maar ik ken iemand, die dat dus ook deed, jammerlijke was alleen dat hij zijn racket niet goed vast had, en het racket dus over het hek gooide, bij iemand prive in de tuin.
:D :D Ik zie het voor me... Fantastisch! _O_

Uitslagen van de competitie staan inmiddels online, ik was inderdaad te ongeduldig. En... we staan bovenaan! *) Nu kan ik het (nog) zeggen...
pi_110460374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Uitslagen van de competitie staan inmiddels online, ik was inderdaad te ongeduldig. En... we staan bovenaan! *) Nu kan ik het (nog) zeggen...
:P
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:48:47 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110461048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

:D :D Ik zie het voor me... Fantastisch! _O_

Uitslagen van de competitie staan inmiddels online, ik was inderdaad te ongeduldig. En... we staan bovenaan! *) Nu kan ik het (nog) zeggen...
Wij staan ook bovenaan *O*

Ik denk dat het volgende week afgelopen is met de pret, want dan krijgen we een team tegen ons die hele goede heren hebben en redelijk sterke dames.
Grappige is wel dat het bij ons precies andersom is. De heren zijn redelijk en de dames goed.
In ieder geval in de enkels. Alle 3 onze heren zijn dubbelspel specialisten en daar is regelmatig ook nog wel iets te pakken.
Enige manier om te winnen is als de dames hun punten pakken (2 enkels en een dubbel) en er minimaal een herendubbel of 1 mix gewonnen kan worden.
Ik denk dat de mix nog wel redelijk te doen is voor ons, maar herendubbel zal wel lastig worden.

Wordt een spannend dagje volgende week :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 april 2012 @ 08:44:58 #70
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110472328
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Komakie het volgende:
Trouwens nog iets wat minder fijns gebeurd zondag.

Ik serveerde en ineens hoor ik een krak. Ik wist gelijk wel wat er aan de hand was en blijkt dat mijn frame geknapt is. :(
Als je onderstaand plaatje ziet is hij precies op de verbinding van de brug met het racket geknapt. En dan exact over de plek waar "Prestige" staat (aan de rechterkant) staat. Zo over de t van Prestige heen. :(

[ afbeelding ]

Ik heb de winkel gebeld en ze weten niet zeker of het onder de garantie valt. Opsturen en even afwachten...
Dit zou gewoon onder fabrieksgarantie moeten vallen, een racket mag NOOIT door alleen tennis kapot mogen gaan. Dat er mensen zijn die met hun racket gooien, en vervolgens durven te beweren dat het door tennis is gekomen, wil niet zeggen dat als het racket door alleen tennis kapotgaat, dit niet onder garantie zou vallen. ook al geeft de winkel geen nieuw racket af, dan gewoon contact opnemen met de importeur van Head. Ik heb zelf al eens een Head door midden geslagen, en ik kreeg gewoon een nieuwe. Dat was een hol frame, en dus velen malen slapper dan het massieve frame van de prestige. Prestiges zijn volgens mij de sterkste frames van Head, en ik vind het knap dat je zo'n frame kapot hebt geslagen. Ik zeg niet dat je er mee gegooid hebt, maar dit soort frames breken niet makkelijk.

Overgens heb ik al eens een Prince racket bespannen, en dat was zo'n oversize carbon frame. Bij het aantrekken van de laatste lengtesnaar, scheurde de tubing het frame kapot, waardoor het stukje frame tussen de 2 tubings weg was. ik heb gezegd dat dit normailiter niet mag gebeuren, en zeker niet als je gewoon op 25 kg bespant.Racket was al een paar jaar oud, maar de eigenaar is er gewoon mee teruggegaan, en mocht een nieuw racket uitzoeken van een soortgelijke prijs.
  woensdag 18 april 2012 @ 11:42:41 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110477488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dit zou gewoon onder fabrieksgarantie moeten vallen, een racket mag NOOIT door alleen tennis kapot mogen gaan. Dat er mensen zijn die met hun racket gooien, en vervolgens durven te beweren dat het door tennis is gekomen, wil niet zeggen dat als het racket door alleen tennis kapotgaat, dit niet onder garantie zou vallen. ook al geeft de winkel geen nieuw racket af, dan gewoon contact opnemen met de importeur van Head. Ik heb zelf al eens een Head door midden geslagen, en ik kreeg gewoon een nieuwe. Dat was een hol frame, en dus velen malen slapper dan het massieve frame van de prestige. Prestiges zijn volgens mij de sterkste frames van Head, en ik vind het knap dat je zo'n frame kapot hebt geslagen. Ik zeg niet dat je er mee gegooid hebt, maar dit soort frames breken niet makkelijk.

Overgens heb ik al eens een Prince racket bespannen, en dat was zo'n oversize carbon frame. Bij het aantrekken van de laatste lengtesnaar, scheurde de tubing het frame kapot, waardoor het stukje frame tussen de 2 tubings weg was. ik heb gezegd dat dit normailiter niet mag gebeuren, en zeker niet als je gewoon op 25 kg bespant.Racket was al een paar jaar oud, maar de eigenaar is er gewoon mee teruggegaan, en mocht een nieuw racket uitzoeken van een soortgelijke prijs.
Ik denk dat het een maandagmorgen frame was ofzo. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij zo maar kapot gaat.
Sowieso, als hij ergens in de top stuk gaat zou het goed kunnen dat je er een keer mee gegooid hebt, maar vooral de plek waarop hij gebroken is vind ik erg bijzonder. Dat zou inprincipe niet van gooien met een racket kunnen komen, of er moet iets raars gebeurd zijn.
Daarnaast ziet het racket het er nog netjes uit. Geen grote krassen of beschadigingen of iets in die richting.
Ik ga in ieder geval van een gevalletje garantie uit. Ik doe soms nog wel eens wat in de snowboardindustrie dus ik weet wel ongeveer hoe die garantiezaken in elkaar zitten. Meestal doen merken er niet eens zo verschrikkelijk moeilijk over.

Ik ga vanmiddag inderdaad ook even naar Head/importeur bellen om te vragen hoe of wat. Winkels zijn niet altijd even behulpzaam als het om dit soort zaken gaat. Het levert ze niets op (behalve een tevreden klant, maar goed) en wel redelijk wat werk dus zeggen dat het geen garantie is, is dan het meest makkelijk.

Dus vanmiddag even zoeken naar de importeur en even bellen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 april 2012 @ 12:47:17 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110479752
Hmm importeur was niet bepaald behulpzaam.
Ik kreeg binnen 1 minuut (inclusief keuzemenu) te horen dat ik dat maar met de winkel moet regelen :(

Dan gaan we dat maar doen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 april 2012 @ 12:57:59 #73
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110480211
Slechte zaak zeg...Hun leveren een wanproduct
  woensdag 18 april 2012 @ 13:00:13 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110480305
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef tja77 het volgende:
Slechte zaak zeg...Hun leveren een wanproduct
het nederlands recht zit zo in elkaar dat je garantieclaims altijd bij de winkelier moet neerleggen waar je het kocht. zij zullen dan je geld terug moeten geven en kunnen het dan verder declareren (of niet).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 18 april 2012 @ 13:10:09 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110480726
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het nederlands recht zit zo in elkaar dat je garantieclaims altijd bij de winkelier moet neerleggen waar je het kocht. zij zullen dan je geld terug moeten geven en kunnen het dan verder declareren (of niet).
Weet ik, maar is de winkelier in staat om te bepalen dat het kapotte racket de schuld is van een slecht product, of door onkundig gebruik? Als de winkelier stug is en niet meewerkt, en beweerd dat er met het racket gegooid is, dan heb je in principe geen poot om op te staan. En dat terwijl de fabrikant tekort is geschoten en een slecht product heeft geleverd. Tevens zal het voor de winkelier niet veel uitmaken of de klant de volgende keer niet meer voor Head gaat, terwijl dat voor de fabrikant juist wel uitmaakt.
pi_110486067
Oeh! Kijk net ff online en zie dat we gedeeld op 6e plek staan, van 8, met andere club uit dit pokke dorp. :)

Zaterdag moeten we tegen nr 8. Eens kijken of we na de derde comp dag al laatste kunnen staan! :P
  woensdag 18 april 2012 @ 15:33:30 #77
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110487699
We staan vierde (van zeven)! Eerste wedstrijd hadden we een vrije dag, dus dat is redelijk netjes zo. Zondag met 4-2 gewonnen, twee singles (waaronder die van mij) zijn verloren gegaan. Al met al de tweede keer dat we met z'n allen op de baan stonden, heerlijke voorbereiding gehad :+

In de dubbel schoot de kramp er dan ook goed in, kon aan het net maar weinig uitrichten. Instappen of springen zorgden er al voor dat ik stond te huppelen om de kramp er uit te krijgen :') Gelukkig deed de tegenstander er maar weinig mee en omdat m'n service lekker liep kon ik het redelijk uitzingen! Het was een goeie voor de rating in elk geval, ik ben meteen 0,6 gestegen *O*
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110500769
0,6 gestegen door 1 wedstrijd? Waren de tegenstanders 2 punten lager ofzo. :D
  woensdag 18 april 2012 @ 20:12:48 #79
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110501311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:03 schreef truedestiny het volgende:
0,6 gestegen door 1 wedstrijd? Waren de tegenstanders 2 punten lager ofzo. :D
Het was minder spectaculair dan ik dacht :@

Ik was vergeten dat mijn beginranking voor 2012 met 0,4 omhoog was gegaan. Uiteindelijk maar 0,2756 omhoog gegaan dus.

Hoe werkt dat trouwens? M'n eindejaarsrating van 2011 was 6,4998, maar ik stond voor m'n eerste wedstrijd dus al op 6,0998 terwijl ik op m'n pas wel gewoon een 7 was.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110501595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het was minder spectaculair dan ik dacht :@

Ik was vergeten dat mijn beginranking voor 2012 met 0,4 omhoog was gegaan. Uiteindelijk maar 0,2756 omhoog gegaan dus.

Hoe werkt dat trouwens? M'n eindejaarsrating van 2011 was 6,4998, maar ik stond voor m'n eerste wedstrijd dus al op 6,0998 terwijl ik op m'n pas wel gewoon een 7 was.
Lol dat is wel de meest extreme variant. :D als je 2 tiende beter was geëindigd was je nu 6.47 :P en 6 op je pasje _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110501893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het was minder spectaculair dan ik dacht :@

Ik was vergeten dat mijn beginranking voor 2012 met 0,4 omhoog was gegaan. Uiteindelijk maar 0,2756 omhoog gegaan dus.

Hoe werkt dat trouwens? M'n eindejaarsrating van 2011 was 6,4998, maar ik stond voor m'n eerste wedstrijd dus al op 6,0998 terwijl ik op m'n pas wel gewoon een 7 was.
Bonus aan het begin van het jaar in een aantal speelsterktes. En nog steeds 7 zijn he ;(.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:25:07 #82
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110501964
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Lol dat is wel de meest extreme variant. :D als je 2 tiende beter was geëindigd was je nu 6.47 :P en 6 op je pasje _O-
Ik vind het zo vreemd dat ik qua ranking vóórdat het seizoen is begonnen eigenlijk al op 6,0998 sta (=6), maar dat ze voor het pasje de eindjaarsranking van 2011 aanhouden. Ik bedoel, wat is dan het nut van die verhoging van de ranking?

Overigens heb ik volgens mij al vier jaar achter elkaar zo'n bonus gekregen :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110510063
Zijn leeftijdscorrecties. Als je over de 50 of zoiets bent krijg je er automatisch punten bij ipv af zoals wij.
U MAD?
pi_110511334
Hoe jong zijn jullie dan? :P

Ik heb dat nog nooit gehad (ben nu 25).
pi_110511647
Men wil de ratings wat naar elkaar brengen en zodoende krijg je soms een bonus (tussen de 0,2 en 0,4). Die leeftijdscorrecties zijn weer iets anders en hebben niks te maken met wat InTre opviel :)
  woensdag 18 april 2012 @ 22:45:09 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110511717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef tja77 het volgende:
Slechte zaak zeg...Hun leveren een wanproduct
Tja, ze zijn niet verplicht om te helpen natuurlijk, maar een beetje behulpzaamheid zou wel fijn zijn.
Vanuit de snowboardbranche ben ik wel anders gewend. Merk je toch dat het handig is als je mensen kent....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110517786
M'n maatje laatst in de dubbel 1 wedstrijd van een 7.71 naar een 7.15 gegaan. Ze had als eindrating een 8.34 en die stond nog als 6de resultaat voor de berekening van de rating vermeld. Haalde ze een 5.1 met mij. Vervangt die 5.1 de 8.34. Hoppa 0,6 punten omhoog. Ik steeg toen van een 7.08 naar een 6.68 :P
  donderdag 19 april 2012 @ 10:12:02 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110522558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:18 schreef Daan2x256 het volgende:
M'n maatje laatst in de dubbel 1 wedstrijd van een 7.71 naar een 7.15 gegaan. Ze had als eindrating een 8.34 en die stond nog als 6de resultaat voor de berekening van de rating vermeld. Haalde ze een 5.1 met mij. Vervangt die 5.1 de 8.34. Hoppa 0,6 punten omhoog. Ik steeg toen van een 7.08 naar een 6.68 :P
Altijd lekker :)

Ik ben op zich niet meer zo heel erg bezig met mijn rating. Hij moet een beetje rond de 4 zitten om in mijn huidige team te kunnen blijven zitten, maar of het net iets meer of iets minder is maakt me niet zo bizar veel uit. Het zou op zich wel leuk zijn als ik weer 4 wordt in de dubbel, omdat ik vind dat het beter mijn niveau aangeeft, maar als ik 5 blijf vind ik het ook geen ramp.
De enkel vind ik sowieso niet meer zo belangrijk. In de dubbel kan ik prima mee komen als ik in de 4 speel. Als ik in de 4 enkel dan is het al een heel stuk lastiger.

En dat terwijl er tijden waren dat ik in de 4 toernooien won :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110528080
Pfff de weersvoorspelling voor dit weekend :'). Wat een treurige competitie tot nu toe zeg.
pi_110528162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef luckass het volgende:
Pfff de weersvoorspelling voor dit weekend :'). Wat een treurige competitie tot nu toe zeg.
Het verschil met het begin van de competitie vorig jaar is echt bizar groot :')
  donderdag 19 april 2012 @ 13:16:01 #91
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110528430
Klopt het hele weekend takkeweer.
Ik ben zondag verhinderd, dus doe niet mee, nu heeft een ander team gevraagd of ik in kon vallen bij hun team, en die spelen vrijdagavond. En volgens mij is het morgenavond best redelijk weer. Tis een 35+ herenteam, dus dat betekent 4 dubbels in totaal. Ff een vrijdagavondje flink hameren tussen de veteranen haha.
pi_110528503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef luckass het volgende:
Pfff de weersvoorspelling voor dit weekend :'). Wat een treurige competitie tot nu toe zeg.
Zaterdag valt volgens mij wel mee. Vooral zondag is wéér treurig })
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110531333
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het verschil met het begin van de competitie vorig jaar is echt bizar groot :')
Dat kan ik mezelf nog wel herrineren, damn wat heb ik toen lopen zweten zeg.

Kan ik hier nog ergens mijn actuele ratings weergeven? Staat nu niks in de OP van mij vermeld?
pi_110531440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zaterdag valt volgens mij wel mee. Vooral zondag is wéér treurig })
Beide zijn slecht hoor. Op beide dagen verwachten ze 3 tot 7 mm regen.
  donderdag 19 april 2012 @ 14:28:18 #95
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110531497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef TheArt het volgende:

[..]

Beide zijn slecht hoor. Op beide dagen verwachten ze 3 tot 7 mm regen.
:( :( :(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 19 april 2012 @ 14:29:13 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110531532
Kortom, het wordt gewoon weer briljant weer het weekend :P

Gelukkig hebben wij indoorbanen dus als het akkoord is met de tegenstander kunnen we altijd nog naar binnen. Ik heb alleen het idee dat de tegenstander komend weekend hier niet mee akkoord gaat. Belangrijke wedstrijd en ik weet dat minimaal 1 van de heren een echte gravelbijter is en dus niet zo goed op indoor.
Daarnaast komen ze op nog geen half uurtje rijden bij ons vandaan dus het is een kleine moeite om terug te komen, buiten dan dat het je een extra dag kost.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 19 april 2012 @ 14:34:24 #97
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110531791
We hadden nog een discussie zondag. Het was erg druk op de vereniging waar we naartoe moesten; zou het mogelijk zijn om dezelfde speeldag de partijen te verplaatsen naar onze vereniging, met wederzijdse goedkeuring uiteraard?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 19 april 2012 @ 14:36:14 #98
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110531862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:29 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast komen ze op nog geen half uurtje rijden bij ons vandaan
Speel jij landelijk? Alle verenigingen van onze poule zitten binnen 15-20 minuten van elkaar.
  donderdag 19 april 2012 @ 14:45:30 #99
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110532305
Trouwens dit kwam ik tegen in de poule waar ik in moest vallen. Hun zijn het enige team dat deze regel hanteren.



Alle andere teams spelen een volledige 3e set. Riekt naar competitievervalsing. Misschien zijn het wel een stel 65+ die een volledige 3e set niet meer trekken haha
pi_110532346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef tja77 het volgende:
Trouwens dit kwam ik tegen in de poule waar ik in moest vallen. Hun zijn het enige team dat deze regel hanteren.

[ afbeelding ]

Alle andere teams spelen een volledige 3e set. Riekt naar competitievervalsing. Misschien zijn het wel een stel 65+ die een volledige 3e set niet meer trekken haha
wtf, ik wist niet dat je daar de aanvangsttijden kon zien :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 19 april 2012 @ 14:48:03 #101
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110532428
Haha, ook weer wat geleerd dus...Maar nog wel ff contact opnemen met de captain hè....
  donderdag 19 april 2012 @ 14:56:33 #102
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110532781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:45 schreef tja77 het volgende:
Trouwens dit kwam ik tegen in de poule waar ik in moest vallen. Hun zijn het enige team dat deze regel hanteren.

[ afbeelding ]

Alle andere teams spelen een volledige 3e set. Riekt naar competitievervalsing. Misschien zijn het wel een stel 65+ die een volledige 3e set niet meer trekken haha
Mag dat zomaar? Dat zou wel dom zijn :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110533020
Vrijdagcompetitie bij ons is altijd derde set een normale tiebreak. Vanwege de tijd en je anders pas om half 3 de baan af komt. Afgelopen vrijdag kwamen wij pas half 1 de baan af. ;)
  donderdag 19 april 2012 @ 15:02:43 #104
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110533049
Overgens eerste competitieronde bij die vereniging alle 4 de wedstrijden via de super tiebreak. En 3 wonnen hun ervan.
  donderdag 19 april 2012 @ 15:04:10 #105
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110533121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Daan2x256 het volgende:
Vrijdagcompetitie bij ons is altijd derde set een normale tiebreak. Vanwege de tijd en je anders pas om half 3 de baan af komt. Afgelopen vrijdag kwamen wij pas half 1 de baan af. ;)
Alleen bij jullie verengiging? Of ook bij de verenigingen waar jullie moeten tennissen? Nu wordt er verschil gemaakt tussen de ene en de andere vereniging, en dat is een beetje raar
  donderdag 19 april 2012 @ 15:06:44 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110533243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Speel jij landelijk? Alle verenigingen van onze poule zitten binnen 15-20 minuten van elkaar.
Jep :)

Daarnaast speel ik in Kampen. Zitten niet echt veel verenigingen dicht in de buurt en dus moet je al snel reizen. En ik speel 4de klasse wat niet zo heel erg dik bezaaid is.

Ik moest afgelopen weekend in Emmen (dik 100 km verderop) en dat is nog het dichtste bij.
Ik moet de volgende keer naar TAM in Groningen en die spelen hun wedstrijden op een tennispark in Winsum, omdat ze te veel teams hebben. Winsum ligt nog eens 20min rijden boven Groningen. ongeveer 130km rijden :')
Als laatste moet ik naar Oldenzaal, wat ook niet bepaald naast de deur is. Iets meer dan 110km :P

Ach, je ziet nog eens wat van Nederland :P

Die lui waar we zondag tegen moeten die komen dan toevallig uit Lelystad wat in de buurt is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 19 april 2012 @ 15:11:56 #107
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110533503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jep :)

Daarnaast speel ik in Kampen. Zitten niet echt veel verenigingen dicht in de buurt en dus moet je al snel reizen. En ik speel 4de klasse wat niet zo heel erg dik bezaaid is.

Ik moest afgelopen weekend in Emmen (dik 100 km verderop) en dat is nog het dichtste bij.
Ik moet de volgende keer naar TAM in Groningen en die spelen hun wedstrijden op een tennispark in Winsum, omdat ze te veel teams hebben. Winsum ligt nog eens 20min rijden boven Groningen. ongeveer 130km rijden :')
Als laatste moet ik naar Oldenzaal, wat ook niet bepaald naast de deur is. Iets meer dan 110km :P

Ach, je ziet nog eens wat van Nederland :P

Die lui waar we zondag tegen moeten die komen dan toevallig uit Lelystad wat in de buurt is.
Landelijk zou ik ook nog wel een keer willen ballen, maar dat moet ik een ECHT goed team weten te regelen. En wat meer vrije tijd....
pi_110536126
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Alleen bij jullie verengiging? Of ook bij de verenigingen waar jullie moeten tennissen? Nu wordt er verschil gemaakt tussen de ene en de andere vereniging, en dat is een beetje raar
Bij ons doet elke vereniging dat. Staat ook gewoon in de regels voor de vrijdagavond in onze regio. Maar idd vreemd hun wel en de andere teams niet. Riekt een beetje naar competitievervalsing..
pi_110536169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jep :)

Daarnaast speel ik in Kampen. Zitten niet echt veel verenigingen dicht in de buurt en dus moet je al snel reizen. En ik speel 4de klasse wat niet zo heel erg dik bezaaid is.

Ik moest afgelopen weekend in Emmen (dik 100 km verderop) en dat is nog het dichtste bij.
Ik moet de volgende keer naar TAM in Groningen en die spelen hun wedstrijden op een tennispark in Winsum, omdat ze te veel teams hebben. Winsum ligt nog eens 20min rijden boven Groningen. ongeveer 130km rijden :')
Als laatste moet ik naar Oldenzaal, wat ook niet bepaald naast de deur is. Iets meer dan 110km :P

Ach, je ziet nog eens wat van Nederland :P

Die lui waar we zondag tegen moeten die komen dan toevallig uit Lelystad wat in de buurt is.
wtf _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110536545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jep :)

Daarnaast speel ik in Kampen. Zitten niet echt veel verenigingen dicht in de buurt en dus moet je al snel reizen. En ik speel 4de klasse wat niet zo heel erg dik bezaaid is.

Ik moest afgelopen weekend in Emmen (dik 100 km verderop) en dat is nog het dichtste bij.
Ik moet de volgende keer naar TAM in Groningen en die spelen hun wedstrijden op een tennispark in Winsum, omdat ze te veel teams hebben. Winsum ligt nog eens 20min rijden boven Groningen. ongeveer 130km rijden :')
Als laatste moet ik naar Oldenzaal, wat ook niet bepaald naast de deur is. Iets meer dan 110km :P

Ach, je ziet nog eens wat van Nederland :P

Die lui waar we zondag tegen moeten die komen dan toevallig uit Lelystad wat in de buurt is.
_O-. Hier is landelijk alles binnen een half uur :P.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:21:04 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110536833
ik speel regionaal maar het verste dat we weg moeten is 3 kwartier rijden (naar de waterpolobaan in waalre) :).
vanavond naar sint anthonis. wish me luck :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 19 april 2012 @ 16:23:13 #112
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110536938
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef luckass het volgende:

[..]

_O-. Hier is landelijk alles binnen een half uur :P.
Same, gewoon de driehoek Breda - Den Bosch - Tilburg.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110538244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef Maanvis het volgende:
ik speel regionaal maar het verste dat we weg moeten is 3 kwartier rijden (naar de waterpolobaan in waalre) :).
vanavond naar sint anthonis. wish me luck :').
Sint AN Tunnis!, altijd lastig :P
  donderdag 19 april 2012 @ 21:42:03 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110545907
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Landelijk zou ik ook nog wel een keer willen ballen, maar dat moet ik een ECHT goed team weten te regelen. En wat meer vrije tijd....
Op zich is het niet zo'n groot verschil. Alleen het aantal wedstrijden en het topniveau ligt hoger, maar daar hebben wij geen last van :P

Daarmaast is het nadeel wel dat de kans redelijk aanwezig is dat je tegen kiddo's staat te tennissen.

[ Bericht 83% gewijzigd door Komakie op 19-04-2012 21:53:12 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110547372
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef luckass het volgende:

[..]

_O-. Hier is landelijk alles binnen een half uur :P.
Nou dat is ook niet zo hoor. Ik heb (6e klasse, net als jij) al eens naar Breukelen moeten pendelen. Dat was met het OV anderhalf uur :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:49:59 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110549617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Sint AN Tunnis!, altijd lastig :P
was gezellig maar wel met 3-1 verloren. Ach, mag gezien ons verschil in ranking wel :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110550428
WTF... Gisteravond nog even wezen tennissen, word ik vanochtend wakker met een extreem stram gevoel in m'n schouder. Ik een beetje m'n arm heen en weer bewegen hoor ik me toch een pees/spier ofzo losschieten, klonk alsof je met een dik touw op een tafel slaat.
Mijn vrouw werd er wakker van! :o
Nu een uurtje later en mijn schouder heeft in jaren niet zo soepel aangevoeld!!! En helemaal nergens last van! :+ Bizar...
  vrijdag 20 april 2012 @ 08:19:30 #118
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110550708
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:51 schreef Vetnek het volgende:
WTF... Gisteravond nog even wezen tennissen, word ik vanochtend wakker met een extreem stram gevoel in m'n schouder. Ik een beetje m'n arm heen en weer bewegen hoor ik me toch een pees/spier ofzo losschieten, klonk alsof je met een dik touw op een tafel slaat.
Mijn vrouw werd er wakker van! :o
Nu een uurtje later en mijn schouder heeft in jaren niet zo soepel aangevoeld!!! En helemaal nergens last van! :+ Bizar...
Je wordt ouder....
pi_110554828
Dat sowieso, bijna 30, nog 6,5 maand. Maar gisteren niks extreems gedaan, beetje simpel lopen dubbelen. Totaal niet serieus... Maar ja, nog steeds nergens last van :)

Vanavond een verjaardag, dus biertje drinken. Morgen om 09:00 uur beginnen met tennis, dat wordt alles of niets voor ons. Alle spelers van ons zijn vanavond uitgenodigd... 8)7
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:21:52 #120
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110555058
Vanavond lekker beuken tussen de oudjes, ik ben qua ranking (en qua tennis zonder arrogant te zijn) de beste van het team. Na de wedstrijd friet met sate, en pilsen met die mannen, want dat kunnen ze wel. Wordt regelmatig 05:00 's nachts op vrijdag voordat iedereen weg is.
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:26:58 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110555227
Ik heb nog maar zelden zo slecht getraind als gisteren. Was echt dramatisch :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110589118
Wat een weer :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110589623
Die wolken :')
Die buienradar :')

Ik ga lekker nat worden vanmiddag en niet uit geiligheid.
U MAD?
pi_110589649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Die wolken :')
Die buienradar :')

Ik ga lekker nat worden vanmiddag en niet uit geiligheid.
same here
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_110590094
Hopelijk houden onze gravelbanen het...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:53:13 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110590290
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Norrage het volgende:
Hopelijk houden onze gravelbanen het...
haha gravel ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110590306
Het lijkt er eindelijk eens van te komen. Het wordt op de zondag eens beter dan op zaterdag :o Een wonder!
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:31:42 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110610663
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

haha gravel ;)
Schijtondergrond, maar wel door kunnen tennissen met regen, of echt tennissen en er met de regen af moeten.

Ik weet het wel.

Sowieso, tennissen met regen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:35:29 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110610939
Wij hebben nog wel een leuke verassing voor morgen.
1 van de heren uit mijn team is geblesseerd en kan morgen dus niet mee doen. Vervanger zoeken dus.

Vorig jaar speelde ons eerste team 2de klasse, maar die zijn er als team mee op gehouden. De heren van dat team spelen helemaal geen competitie meer (op 1 na)
Nu heeft hij 1 van die heren gevraagd :D

Toevalliger wijs moeten we ook nog tegen het team waarvan wij denken dat ze kampioen gaan worden. Die gasten gaan helemaal over de zeik als ze zien met wie we komen aanzetten :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110612074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef Komakie het volgende:
Wij hebben nog wel een leuke verassing voor morgen.
1 van de heren uit mijn team is geblesseerd en kan morgen dus niet mee doen. Vervanger zoeken dus.

Vorig jaar speelde ons eerste team 2de klasse, maar die zijn er als team mee op gehouden. De heren van dat team spelen helemaal geen competitie meer (op 1 na)
Nu heeft hij 1 van die heren gevraagd :D

Toevalliger wijs moeten we ook nog tegen het team waarvan wij denken dat ze kampioen gaan worden. Die gasten gaan helemaal over de zeik als ze zien met wie we komen aanzetten :')
_O-
pi_110614595
Zoo nou wat een competitieavond gister. Mag ik het samenvatten als: Het was gezellig! :D

Singel dramatisch. Moest aanvallen, maar ramde alles uit of in het net. 6-2 6-3 Later in de dubbel liep mijn backhand niet en de makkelijkste forehands gingen het net in. 6-1 6-2 :')
Achteraf gezien waren ze toch wel beter. Maar om er zo hard af te gaan was ook weer niet nodig. :)
Wel lekker wat biertjes gedronken achteraf tot ca. 2;00 uur met een gezellig team. :)

Volgende week nieuwe kans uit op gravel, eindelijk! :D Moet wel lukken want die staan laatste en is echt wel een niveauverschil. Gister moesten we dan ook tegen de koploper. Na tegen ieder team gespeeld te hebben en nu op de helft zitten worden we waarschijnlijk 3e.
pi_110616131
Rating is toch wel leuk zo nu en dan.
Eindrating 8.15. 2 keer een 5.3 gescoord en stond dus nu een 7.29.
Verlies van een 6.9 en krijg een 7.9 die vervangt een 8.15 en ik stijg in m'n rating naar 7.26. Haha...
pi_110620931
Ik balde die 6 echt compleet naar de kolere in de single _O_
kut lilliputter.
U MAD?
pi_110620934
Jeej, met 4-1 gewonnen van de nummer 2! Nu blijven we zeker bovenaan staan (voorlopig ;)). Heerlijk!

Zelf twee keer gewonnen van een meisje van 18 en dat kon ze niet waarderen. O+

Toen we de baan op zouden gaan miezerde het, bij de baan aangekomen ging het steeds harder regenen... Dus nog zonder een bal gespeeld te hebben weer terug naar de kantine. Kwartier later weer de baan op gegaan en de hele middag (en begin van de avond) in de zon gespeeld. :o Hier komt de uitdrukking 'april doet wat hij wil' vandaan, zeker weten!

Mijn nieuwe rating:
Rating enkel 5,8557
Rating dubbel 5,8627
InTrePidIvity??? ;)

Het gaat goed dus! *O*
pi_110648256
Hoi 7-1, tegen 8je gesingeld en het ging nog bijna mis de eerste set _O-. Mixje was ook prima.
pi_110649072
Kut regen :(
Onderbroken gisteren. Wel eindelijk een dubbel gespeeld die wat moeite kostte en leuk was om te spelen. Maar heel wat nare concentratieverslappingen aan onze kant, dus we moeten straks nog wel ff terugkomen van een 5-7 4-1 achterstand...
We stonden eerste set 0-3 achter, komen tot 5-3 terug, hebben setpoints op 5-4...paar geniale bizarre ballen van de tegenstander zorgden ervoor dat we die niet konden benutten :( en ja..dan verlies je de set met 5-7 ondanks een 40-0 op mijn service voor 6-6...
2e set ging toen gewoon lekker, maar ja...toen kwam de regen...

Wat een verschrikkelijke competitie voorlopig (alhoewel, eigenlijk was het weer gisteren prima tot aan het einde).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110649179
Hier vandaag de hele dag best prima vanaf 10 uur, gisteren was het ook prima weer.
pi_110649253
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik balde die 6 echt compleet naar de kolere in de single _O_
kut lilliputter.
Moest je tegen een jeugdspeler, of ben je stiekem een nare man? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef Komakie het volgende:
Wij hebben nog wel een leuke verassing voor morgen.
1 van de heren uit mijn team is geblesseerd en kan morgen dus niet mee doen. Vervanger zoeken dus.

Vorig jaar speelde ons eerste team 2de klasse, maar die zijn er als team mee op gehouden. De heren van dat team spelen helemaal geen competitie meer (op 1 na)
Nu heeft hij 1 van die heren gevraagd :D

Toevalliger wijs moeten we ook nog tegen het team waarvan wij denken dat ze kampioen gaan worden. Die gasten gaan helemaal over de zeik als ze zien met wie we komen aanzetten :')
Daar wil ik de update wel van horen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110649328
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef luckass het volgende:
Hier vandaag de hele dag best prima vanaf 10 uur, gisteren was het ook prima weer.
Ja in het westen was het ook prima. Een van onze dames die niet meedeed gister was in Haarlem en heeft de hele dag op een terrasje gezeten :'(
Hier heeft het tot 17.00 nauwelijks geregend...maar toen barstte het los...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 22 april 2012 @ 22:34:28 #140
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110654344
Stralend weer vandaag. Wel een beetje wind, maar de zon scheen volop! Lekkere tweede speeldag *O*

Dan ook nog eens met 5-1 winnen (van een team dat al twee keer eerder met 5-1 had verloren "We zijn in elk geval consequent", was de conclusie) waardoor we nu op 9-3 staan! Nog nooit eerder vertoond, zo'n daverende start van het competitieseizoen!

Zelf had ik m'n single afgestaan vandaag, maar de dubbel overtuigend gewonnen (6-2 6-3) zonder al teveel moeite. Lekker gevoel, al kan dat ook het bier van daarna zijn... Eerste lekkere tennisdag van het jaar!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 22 april 2012 @ 22:37:12 #141
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110654514
Eerst was het heel heet, 10 minuten later keiharde regen, toen weer heet, toen hagel, toen weer zon :').

Wat een dag :'). Wel weer 6-0 *O* . 18 uit 18 :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110654782
4-4 gespeeld.

Single geflatteerd met 6-2, 6-1 verloren. Stond langer op de baan dan de uitslag doet vermoeden. Heb zelf niet slecht gespeeld, maar die jongen speelde zeer sterk. Dubbel heel netjes met 6-3, 6-4 gewonnen. Erg blij mee. Mix helaas in de supertiebreak verloren. Stond haast alleen op de baan. Aan mijn mixpartner had ik helemaal 0, want die raakte geen bal goed :')
  zondag 22 april 2012 @ 23:25:16 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110657218
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Moest je tegen een jeugdspeler, of ben je stiekem een nare man? :D

[..]

Daar wil ik de update wel van horen :D
Hier is hij dan :P

Die gast is dik 2m en dat jochie waar hij tegen moet 1.70m ofzo. Was wel een mooi gezicht :')
Gaat allemaal wel wat lastig. Die jongen van ons heeft nog totaal niet gespeeld en die jongen van de tegenstander is echt goed geworden. Staat nu 2-1 in de 3de set.

Verder nog 2 dames singles gespeeld. Allebei de ploegen hebben er 1 gewonnen.
Daarna begon het met regenen.
Ik stond net in te spelen, begint het te regenen. 2 uur moeten wachten, daarna weer de baan op, begint het weer te regenen. Conclusie, Hemelvaartsdag inhalen...
Gewoon van 9:30 tot 17:30 op de tennisbaan geweest voor 10 minuten inspelen :(

Damesdubbel was helemaal mooi, daar staat het 30-40. Eerste game en toen er gelijk af :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 april 2012 @ 00:23:04 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110659479
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Schijtondergrond, maar wel door kunnen tennissen met regen, of echt tennissen en er met de regen af moeten.

Ik weet het wel.

Sowieso, tennissen met regen :')
Er zijn ook goeie kunstgrasbanen. Onderling is er nog veel verschil hoor :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110663541
Wij mogen vanwege die schijtregen afgelopen zaterdag ochtend in gaan halen op 28 april. We zijn niet eens begonnen met spelen, had anders schoonzwemmen geworden :P

Wel kut. Afgelopen zaterdag met 5 man, aankomende zaterdag met 2... Nog eventjes 2 vervangers erbij vinden!! :(
  maandag 23 april 2012 @ 11:11:22 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110666931
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn ook goeie kunstgrasbanen. Onderling is er nog veel verschil hoor :).
Er zijn maar weinig goede kunstgrasbanen. Het nadeel van die kunstbanen is dat het onderhoud heel vaak erg slecht is aangezien dagelijks onderhoud veel minder is dan bij gravel. Hoe minder dagelijks onderhoud, hoe meer het (vaak wordt verwaarloost)

Maar ook goede kunstgrasbanen vind ik helemaal niets. Gewoon de ondergrond is niet leuk om op te tennissen (vind ik)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110669392
Gister niet mee gespeeld want we hebben een roulatie systeem, en wat was ik daar blij mee zeg. Kut weer en slechte tegenstanders. Het team heeft dan ook 6-0 gewonnen. 2 punten achter nummer 2 nu(Andere club uit de stad).
  maandag 23 april 2012 @ 12:43:16 #148
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110670176
Rating enkel 4,3580

Nog nooit zo hoog gestaan *O* .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 23 april 2012 @ 12:49:57 #149
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110670426
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef Salamando het volgende:
Rating enkel 4,3580

Nog nooit zo hoog gestaan *O* .
Ik sta dubbel nu op 5,6, nog een partijtje winnen en ik ben binnen drie wedstrijden van 7 naar 5 gegaan :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110670637
Gisteren weer een zwaar dagje gehad. Kwam op de club, kreeg ik te horen dat ik er weer 3 moest spelen, omdat 1 van de heren ziek was (kwam alleen dubbel spelen). Alles gezien: regen-hagel-zon-onweer. Alleen de sneeuw ontbrak nog!

Single moest ik tegen een goede 4 (stond 3.8) en de eerste set was ook echt kansloos: 1-6. Vervolgens ging het bij mij wat beter draaien en kon ik onder de druk uit komen. Tweede set was spannend. Op 4-5, mijn service kreeg hij 2 matchpoints achter elkaar, beide overleefd en set 7-5 gewonnen! Derde set 2-5, mijn service kreeg hij weer matchpoints: 3x nadeel. Weer overleefd, door naar 4-5 15-15. Begon het keihard te hagelen en te onweren, konden we de baan af :') Na 5-10 minuten weer de baan op en ik kwam zelfs 6-5 voor! Toch tiebreak geworden en wat was dat spannend. Ging gelijk op, kreeg op 6-5* mijn eerste matchpoint, vol gas, maar helaas net niet. Vervolgens op *6-7 een dubbele fout geslagen ;(

HD in 3 sets verloren (maatje die dus ziek was, was 3e set helemaal leeg), mix supertiebreak 10-8 gewonnen (van mijn tegenstander uit de single, muhaha).

Als team helaas weer 6-2 verloren. Andere HE was helemaal zuur. 3e set *5-1 15-0 voor, kreeg hij kramp waardoor hij geen stap meer kon zetten en 7-6 verloor.

Nu 3 keer gespeeld, 2x 5 driesetters, 3x 6-2 verlies. Ik ga dit jaar overigens voor de langste streak driesetters. Nu 8 uit 8 :')
~Si vis amari, ama~
  maandag 23 april 2012 @ 14:30:23 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110674434
Goed bezig :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 april 2012 @ 16:32:40 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110679492
Ik ga vanavond voor het eerst weer les geven.
Bestuur van die vereniging heeft nu naar de school gebeld dat ze het er niet mee eens zijn dat ze geen inspraak hebben gehad in het bepalen van een nieuwe trainer.

Grappigste: we hebben het over een clubje dat 1 dag in de week lessen heeft (in totaal iets van 8 uur) en 6de klasse mix speelt met het hoogste team.
Ik begrijp dat ze een beetje een goede les willen hebben, maar het is niet alsof het een briljante trainer moet zijn :P

Klinkt trouwens wel stoer dat ik het eerste mix team training geef :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 april 2012 @ 19:20:54 #153
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110686497
In een team van de tegenstander zit iemand die M. Verkerk heet _O_. Ik ben nu al bang :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110687392
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Salamando het volgende:
In een team van de tegenstander zit iemand die M. Verkerk heet _O_. Ik ben nu al bang :D.
Tof! :D
pi_110687397
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Salamando het volgende:
In een team van de tegenstander zit iemand die M. Verkerk heet _O_. Ik ben nu al bang :D.
ik zou proberen hem ergens op te zoeken. Als hij ook daadwerkelijk Martin heet zou ik niet eens gaan
~Si vis amari, ama~
  maandag 23 april 2012 @ 19:39:24 #156
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110687536
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik zou proberen hem ergens op te zoeken. Als hij ook daadwerkelijk Martin heet zou ik niet eens gaan
Ik heb hem net opgezocht, hij heet Martijn _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_110687646
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik heb hem net opgezocht, hij heet Martijn _O- .
close enough ;( run, run!
~Si vis amari, ama~
pi_110687782
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Salamando het volgende:
In een team van de tegenstander zit iemand die M. Verkerk heet _O_. Ik ben nu al bang :D.
Volgens mij is er elk jaar wel iemand die tegen M Verkerk moet. Ik kan me dit ook herinneren in vorige topics :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110698590
Weersverwachting voor zaterdag is een hele grote piek met regen, onweer, storm en regen :(
Gelukkig is het nog 5 dagen ver weg dus hopelijk gaat die voorspelling voorbij, maar het ziet er wederom somber uit. Paar dagen terug was de lange termijn verwachting nog dat de 20 graden rond koninginnedag zou worden aangetikt, maar dat is nu volledig verdwenen..

Wát een competitie....Als het net zo gaat als de winter (verschrikkelijke winter en dan ineens een koudte-record) dan krijgen we straks, als het eenmaal zomer is, een zomer die veels te warm is en waarbij we allemaal doodgaan op de baan....

Ik ben momenteel een beetje pessimistisch. Toch door en door chagrijning wordt je hiervan? Ik vanavond ook mijn tennis-sessie afgelast omdat het hier continu aan het regenen is...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:43:07 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110704897
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Volgens mij is er elk jaar wel iemand die tegen M Verkerk moet. Ik kan me dit ook herinneren in vorige topics :D
Heb het een paar jaar geleden gehad, maar die heette geen Martin.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110708682
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Norrage het volgende:
Weersverwachting voor zaterdag is een hele grote piek met regen, onweer, storm en regen :(
Gelukkig is het nog 5 dagen ver weg dus hopelijk gaat die voorspelling voorbij, maar het ziet er wederom somber uit. Paar dagen terug was de lange termijn verwachting nog dat de 20 graden rond koninginnedag zou worden aangetikt, maar dat is nu volledig verdwenen..

Wát een competitie....Als het net zo gaat als de winter (verschrikkelijke winter en dan ineens een koudte-record) dan krijgen we straks, als het eenmaal zomer is, een zomer die veels te warm is en waarbij we allemaal doodgaan op de baan....

Ik ben momenteel een beetje pessimistisch. Toch door en door chagrijning wordt je hiervan? Ik vanavond ook mijn tennis-sessie afgelast omdat het hier continu aan het regenen is...
Mja misschien is het slecht weer. Is nu echt moeilik te voorspellen. Hoevaak het wel niet anders was als dat ze op maandag voorspelden.
En bijvoorbeeld zondag heb ik toen ik in de tuin aan het werken was zowaar 1 klein buitje op m'n kop gehad, terwijl 40 km verder op het bijna de hele dag aan het regenen was met hagelstenen en noem maar op.
Ik kijk vaak op de 24 uurs buienradar 1 dag van tevoren dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat. ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 08:42:01 #162
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110708693
Komend weekend geen competitie voor mij, het weekend erop wel. Spelen dus niet op zondag (koninginnedag) maar wel op zondag 6 mei.
  dinsdag 24 april 2012 @ 08:46:45 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110708760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:42 schreef tja77 het volgende:
Komend weekend geen competitie voor mij, het weekend erop wel. Spelen dus niet op zondag (koninginnedag) maar wel op zondag 6 mei.
Geldt voor iedereen die op de zondag speelt ;)

Gelukkig is koninginnedag geen inhaaldag dit seizoen. Daar zou ik echt geen zin in hebben...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 24 april 2012 @ 08:49:38 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110708798
Wel gaar dat met al die uitgevallen wedstrijden er geen pijl meer op te trekken is welke ploegen nou een beetje goed zijn en welke niet.
Het eerste van ons heeft gewoon ploegen die 3 dagen uitgespeeld gespeeld hebben, maar ook nog een ploeg die pas 1 dag heeft uitgespeeld.
Kun je toch helemaal niets mee? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110709444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:49 schreef Komakie het volgende:
Wel gaar dat met al die uitgevallen wedstrijden er geen pijl meer op te trekken is welke ploegen nou een beetje goed zijn en welke niet.
Het eerste van ons heeft gewoon ploegen die 3 dagen uitgespeeld gespeeld hebben, maar ook nog een ploeg die pas 1 dag heeft uitgespeeld.
Kun je toch helemaal niets mee? :P
Ja da's irritant. Zo is bij de landelijke competitie van mijn oudste zoon de 1e speeldag nog niet ingevoerd, die ze met 6-0 hebben gewonnen.

Overigens spelen mijn 2 kinderen 3 competities (woensdag, zaterdag en zondag) en hebben ze tot nu toe nog geen uitgevallen wedstrijden gehad *afkloppen*.

Wel hebben wij weer het probleem dat veel kinderen vaak 'niet kunnen'. Vakanties, andere sporten. Erg jammer, want tot dusverre zijn ze voor alledrie de competities in de race voor het kampioenschap.
pi_110710918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:49 schreef Komakie het volgende:
Wel gaar dat met al die uitgevallen wedstrijden er geen pijl meer op te trekken is welke ploegen nou een beetje goed zijn en welke niet.
Het eerste van ons heeft gewoon ploegen die 3 dagen uitgespeeld gespeeld hebben, maar ook nog een ploeg die pas 1 dag heeft uitgespeeld.
Kun je toch helemaal niets mee? :P
Ja inderdaad. We spelen volgende speeldag tegen een team voor de tweede plaats.
Zij hebben de eerste dag niet gespeeld (regen), tweede dag dik gewonnen en de derde weer ruim verloren tegen een zeer matig team (omdat hun twee beste heren er niet bij waren).
Dus dat wordt een wereld van verschil met of zonder die heren.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:30:24 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110713101
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:24 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja da's irritant. Zo is bij de landelijke competitie van mijn oudste zoon de 1e speeldag nog niet ingevoerd, die ze met 6-0 hebben gewonnen.

Overigens spelen mijn 2 kinderen 3 competities (woensdag, zaterdag en zondag) en hebben ze tot nu toe nog geen uitgevallen wedstrijden gehad *afkloppen*.

Wel hebben wij weer het probleem dat veel kinderen vaak 'niet kunnen'. Vakanties, andere sporten. Erg jammer, want tot dusverre zijn ze voor alledrie de competities in de race voor het kampioenschap.
Zo jammer als mensen niet kunnen omdat ze andere sporten doen. Dan moet je je gewoon niet opgeven voor de competitie. Ik snap dat ze het allemaal willen, maar je brengt gewoon je team in de problemen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110714851
Afgelopen zaterdag een 4-1 overwinning. Herendubbel was echt een rare wedstrijd. Verliezen de eerste set kansloos met 2-6 omdat mijn dubbelpartner eigenwijs was en de sterkste speler van hun trainingsballetjes gaf aan het net. Toen heb ik hem op het hart gedrukt, alles strak te gaan spelen en diep en te kappen met slicen. Resultaat 6-1 winst 2e set. Dan denk je dat je erover heen gaat in de derde, niets is minder waar. Hun vinden opeens ook weer een klein beetje ritme en het wordt 4-4. Waarop wij weten te breaken en ik uitgerekend op dat moment voor de eerste keer mijn service af geef als ik de wedstrijd uit mag serveren. Ook echt 2 gruwelijk domme ballen van mijn kant. Uiteindelijk op 6-5* hun weer weten te breaken en toch wel een kleine ontlading.

Mix easy met 6-3 6-1 gewonnen.

Gister ook echt tegen mijn teamgenoot staan singelen, normaal gesproken moet ik redelijk snel klaar zijn met hem. Maar echt schitterende rally's afgewisseld met een foute festival, met als resultaat 6-4 7-6(5) gewonnen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:56:04 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110727366
quote:
Het blijven wel helden :)
Lijkt me wel gaaf als Krajicek een keer bij ons komt spelen. Ons eerste heren team op zaterdag speelt eerste klasse. Dat speelde dat team ook vorig jaar :)

Grappig ook dat in dat zelfde team mijn trainer van vorig jaar ook een keer heeft mee gedaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110727431
Zou toch denken dat Richard nog makkelijk dik 1 kan staan. Maar hij speelt wss niet zo vaak.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:00:01 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110727545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Norrage het volgende:
Zou toch denken dat Richard nog makkelijk dik 1 kan staan. Maar hij speelt wss niet zo vaak.
Waarschijnlijk is dat het en een gebrek aan training.
Haarhuis staat vaker op de baan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110727565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat het en een gebrek aan training.
Haarhuis staat vaker op de baan.
Ik dacht dat Richard ook best vaak trainde, hij doet tenslotte toch best aardig mee op dat veteranen-circuit.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110732295
Aa jammer Krajiceck speelt niet in regio Gelderland... :P Zal wel leuk zijn zo'n held bij onze club.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:14:17 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110733337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:50 schreef truedestiny het volgende:
Aa jammer Krajiceck speelt niet in regio Gelderland... :P Zal wel leuk zijn zo'n held bij onze club.
Afgelopen weekend was Paul Haarhuis bij de andere club in mijn woonplaats (eredivisie senioren). Zonde dat ik niet ff ben gaan kijken :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:37:44 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110734566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik dacht dat Richard ook best vaak trainde, hij doet tenslotte toch best aardig mee op dat veteranen-circuit.
Dat is zo, maar Haarhuis traint nog best serieus.
In die poule waar hij in speelt doen trouwens nog best een paar andere helden mee (misschien wel iets minder bekend bij het grote publiek, maar goed)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110735590
quote:
Richard speelt in dezelfde poule als ons eerste heren 1 team (Buiten1) van zaterdag. Hij speelt thuis bij Het Spieghel wel de wedstrijden maar uit niet.
Helaas moest ons herenteam thuis tegen Spieghel en Richard was er helaas niet bij.
Een ander team in Almere (Centre Point 1) moet wel uit bij spieghel. Daar ken ik een paar spelers van. Die moeten aankomende zaterdag in Bussum spelen dus daar ga ik wel eventjes kijken of ik Richard ook kan spotten. :P
pi_110736876
Bij ons(Gelderland) is zaterdag hoofdklasse wel wat minder sterk. meestal 3tjes en wat in mindere mate 4tjes. Overgangsklasse is dan wel weer bijna altijd 3 met af en toe een 2.
  donderdag 26 april 2012 @ 14:08:45 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110813652
Even een vraagje; ik ben de laatste tijd behoorlijk wat sneller geworden (vermoedelijk omdat ik 4 maanden alles te voet en op de fiets heb gedaan), maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan; als iemand een bal kort speelt kan ik er wel bij maar heb ik daarna problemen met afremmen (dan worden het van die harde lompe stappen om af te remmen). Hoe doen jullie dat? Ik speel meestal op kunstgras en glijden vanaf die positie (als je al voorover hangt) is niet echt fijn ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110813790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef Maanvis het volgende:
Even een vraagje; ik ben de laatste tijd behoorlijk wat sneller geworden (vermoedelijk omdat ik 4 maanden alles te voet en op de fiets heb gedaan), maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan; als iemand een bal kort speelt kan ik er wel bij maar heb ik daarna problemen met afremmen (dan worden het van die harde lompe stappen om af te remmen). Hoe doen jullie dat? Ik speel meestal op kunstgras en glijden vanaf die positie (als je al voorover hangt) is niet echt fijn ;).
Op je voor voeten lopen en afremmen. Eigenlijk zou je al glijdend die bal moeten slaan dus eerder glijden als het kan..
pi_110819950
Ik ben ook wel 1 van de snelsten kwa lopen op de club hier en ik glij zowat naar elke bal. Anders kom ik idd zoals je zegt totaal niet uit en ben je vaak te laat bij de volgende bal omdat je te snel was bij de vorige.
Op kunstgras werkt dat ook prima voor mij. Al heb ik wel andere schoenen voor kunstgras dan voor andere ondergronden omdat ik anders teveel glij op kunstgras.
  donderdag 26 april 2012 @ 16:42:45 #182
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110820436
Gewoon eerder ernaar toe glijden, en het gewicht op de neus houden zoals hierboven al beschreven is. dat gaat gewoon goed op kunstgras, ik glij ook naar de bal als ik op snelheid ben. Wel opletten dat er genoeg zand ligt, ik heb al een aantal keer meegemaakt, dat ik tijdens het glijden ineens stilstond, en dat is niet bevorderlijk voor je enkel-/kniebanden. Als je op dat moment teveel je gewicht naar achteren hebt, heb je echt een probleem, als je je gewicht naar voren gericht hebt, kun je nog wel eens doorstappen.
  donderdag 26 april 2012 @ 19:46:54 #183
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110828491
1 mei is de volgende peildatum voor de ranking! Post ze hier en ik zorg ervoor dat het overzicht wordt bijgewerkt. Als je voor die tijd nog speelt, wacht dan even met doorgeven.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110828656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
1 mei is de volgende peildatum voor de ranking! Post ze hier en ik zorg ervoor dat het overzicht wordt bijgewerkt. Als je voor die tijd nog speelt, wacht dan even met doorgeven.
Liever niet :')
  donderdag 26 april 2012 @ 19:52:09 #185
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110828825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef luckass het volgende:

[..]

Liever niet :')
Dan kom je automatisch op 7,9998.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110828948
Wat een weer weer voor zaterdag ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110838831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
1 mei is de volgende peildatum voor de ranking! Post ze hier en ik zorg ervoor dat het overzicht wordt bijgewerkt. Als je voor die tijd nog speelt, wacht dan even met doorgeven.
Ik speel niet meer voor 1 mei :) Dankjewel alvast voor het bijwerken!

Rating enkel 5,8557
Rating dubbel 5,8627
  vrijdag 27 april 2012 @ 00:12:50 #188
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110846304
Rating enkel 4,3580 Rating dubbel 5,2830
Eindejaarsrating enkel 2011 4,5983 Eindejaarsrating dubbel 2011 5,0477

:7
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 27 april 2012 @ 00:40:12 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110847168
Rating enkel 4,7005 Rating dubbel 4,5145
Eindejaarsrating enkel 2011 4,7570 Eindejaarsrating dubbel 2011 4,7055

Gaat weer richting de 4 in de dubbel :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110847289
Rating enkel 5,3351
Rating dubbel 6,1958
Eindejaarsrating enkel 2011 5,5650 Eindejaarsrating dubbel 2011 6,2630

Tot nu toe 3-0 in de single, en 2-1 in de dubbel.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_110852060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een weer weer voor zaterdag ;(
Echt bagger wat er voorspelt wordt. Ben bang dat we weer mogen doorschuiven :(
pi_110852216
De laatste keer dat er 2 competitie-dagen waren die verplaatst moeten worden....is nooit geweest. Echt :'(
Wat een trieste maand :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110853777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:44 schreef detennismaster het volgende:
Rating enkel 5,3351
Rating dubbel 6,1958
Eindejaarsrating enkel 2011 5,5650 Eindejaarsrating dubbel 2011 6,2630

Tot nu toe 3-0 in de single, en 2-1 in de dubbel.
Competitie:
Enkel: 0-1 en Dubbel: 3-2
Toernooien voor de competitie:
Enkel: 2-1 en Dubbel: 5-4

Rating enkel 7,2675
Eindejaarsrating enkel 2011 8,1500

Rating dubbel 6,6811
Eindejaarsrating dubbel 2011 7,9508

Best wel tevreden tot nu. :)
pi_110854376
Speelsterkte enkel - 5
Rating enkel - 4,7497
Eindejaarsrating enkel 2011 - 4,7704

Speelsterkte dubbel - 5
Rating dubbel - 4,5228
Eindejaarsrating dubbel 2011 - 4,9752

Had ik in mn single afgelopen zondag dat MP nou benut, dan had ik een 2.8 ipv een 4.8 gehad voor mn single :P
~Si vis amari, ama~
pi_110855312
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dan kom je automatisch op 7,9998.
Enkel rating 6,8558
Dubbel rating 5,9765
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:47:56 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110862410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef Norrage het volgende:
De laatste keer dat er 2 competitie-dagen waren die verplaatst moeten worden....is nooit geweest. Echt :'(
Wat een trieste maand :(
Wij hebben gisteren in de lichte regen gewoon getennist.
Kunstgras O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110863991
Vanavond mogen we naar Baarn op gravel, blijft iig lekker droog en de wind wordt minder. Ideaal tennisweer. :)
We hebben nog geen mix verloren in de competitie, kijken of we dat iig vast kunnen houden. Dan is de herendubbel en enkel sowieso voor ons. En dan is het hopen op de dames of ze dit keer tegen hun wel hun dag hebben en meer kans maken. :) We gaan het zien. :)
Zou morgen naar Het Spieghel gaan, Krajicek bewonderen tegen ons eerste herenteam op gravel. Maar vrees dat het niet door gaat als ik zo 24 uur buienradar bekijk. :{
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:21:35 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110866131
90% kans op neerslag morgen |:(
Mijn vriendin moet uit op kunstgras dus wordt zo een lekker dagje morgen :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_110866628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:21 schreef Komakie het volgende:
90% kans op neerslag morgen |:(
Mijn vriendin moet uit op kunstgras dus wordt zo een lekker dagje morgen :(
Jij zit aan de verkeerd kant van het land ja morgen :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110866755
Ik schaam me er diep, heel diep voor, maar dan toch maar posten ;(

Speelsterkte enkel 5 Speelsterkte dubbel 6
Rating enkel 5,2477 Rating dubbel 5,4971
Eindejaarsrating enkel 2011 4,9459 Eindejaarsrating dubbel 2011 5,4610

:')
pi_110891814
Lijkt zo overal droog te worden. :)
pi_110892454
Ja echt bizar. Het lijkt wonder boven wonder droog te worden. Nog wel wat regen gedurende de middag maar het lijkt alsof het wel afgespeeld kan gaan worden.

Dit is de meeste veranderlijke weersvoorspelling die ik ooit heb meegemaakt, echt elke dag anders _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:44:39 #203
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110893809
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:21 schreef Norrage het volgende:
Ja echt bizar. Het lijkt wonder boven wonder droog te worden. Nog wel wat regen gedurende de middag maar het lijkt alsof het wel afgespeeld kan gaan worden.

Dit is de meeste veranderlijke weersvoorspelling die ik ooit heb meegemaakt, echt elke dag anders _O-
Hier (zuid Noord-Holland) is het echt bar slecht :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110894602
In het westen is het nog kut ja :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110911025
Bij ons in het oosten de hele dag droog, af en toe ook nog wat ''lichte zon'' tegen de wolkenvelden aan.
En nog een 4-2 overwinning. Singel gewonnen 6-1 6-2 dubbel verloren 6-3 7-5 onnodig maar vooral bar slecht was het!!!!!
pi_110986722
Even voor vandaag mijn update, afgelopen vrijdag weer behoorlijk gestegen door weer in de mix wedstrijd te winnen. :) Na 1-3 achter kreeg ik een bal terug gespeeld tussen de punten door, die precies op mijn hoofd kwam, was niet hard en ook niet erg, maar dat was mijn wekker leek het wel. Daarna geen servicegame meer afgestaan. 6-3 6-0 gewonnen. :P
Herendubbel ook eenvoudig met 6-4 6-4 gewonnen. M'n maatje stond heel vaak te kloten, maar pakte ik toch de belangrijkste puntjes in de wedstrijd. ;)
De avond afgesloten met een 3-2 overwinning. :)

Rating enkel 7,2675
Eindejaarsrating enkel 2011 8,1500
Rating dubbel 6,4528
Eindejaarsrating dubbel 2011 7,9508
:D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:24:06 #207
305856 Vetnek
amateur
pi_110991701
Onze wedstrijd is dan toch na 2,5 uur wachten afgelast zaterdag. Het werd hier weer eens niet droog...

Dus mijn huidige rating:

Speelsterkte enkel 7
Rating enkel 7,2099
Eindejaarsrating enkel 2011 7,9187

Speelsterkte dubbel 8
Rating dubbel 7,6785
Eindejaarsrating dubbel 2011 8,0277
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2012 @ 12:34:59 #208
21636 Feestkabouter
pi_110992057
begint lekker te stijgen in de dubbel, Daan!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:41:11 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110992248
Mijn vriendin heeft sinds afgelopen weekend een 7 achter haar naam. Staat 7.9 en is gelijk helemaal stoked :D

We hebben nu afgesproken om de clubkampioenschappen samen te gaan doen. Gewoon voor de leuk. Ze moet dan wel in de 5 mee doen, maar ach wat maakt het uit.
Ik ben wel benieuwd hoe dat wordt. Zij is 8, maar eigenlijk wel een wat beter. Verloor dit seizoen al 2 keer in 3 sets van een 6je. Het tennis is er wel, ze moet alleen nog leren om in wedstrijden constant te blijven en ze uit te spelen.
Aangezien ik een goede 5 ben in de dubbel ben ik benieuwd wat we gaan doen. Als we een wedstrijdje winnen zou dat al geweldig zijn :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2012 @ 12:46:16 #210
21636 Feestkabouter
pi_110992387
helaas zal ze misschien door jullie rating-verschil dan geen punten scoren
pi_110994135
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:34 schreef Feestkabouter het volgende:
begint lekker te stijgen in de dubbel, Daan!
Ja heerlijk en dat zelfs met mijn mixmaatje, die is inmiddels ook al 7.0 in d'r dubbel :)
Had niet echt verwacht, ook omdat iedereen zegt als je echt hoger wil moet je met iemand anders spelen blablabla. Nou mooi niet, ik tennis gewoon met wie ik wil en lukt zelfs om dik 7 te staan. :P
Maar eigenlijk wil ik 7 blijven dit jaar. Dus moet beetje uitkijken dat ik niet teveel stijg. :)
pi_110994163
Komende zondag 10 graden, wind en regen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:45:55 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110994276
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef truedestiny het volgende:
Komende zondag 10 graden, wind en regen.
geintje zeker
pi_110994982
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef tja77 het volgende:

[..]

geintje zeker
Nope helaas niet.
06-05-2012:
maximale temperatuur: 8 °C
windsnelheid: 31 km/u
Neerslag 9 mm (kans:83%)

Maargoed zeggen ze zovaak en dan blijft het toch opeens droog zoals bijvoorbeeld koniginnenavond/nacht. :)
Dus blijven duimen dan maar. :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:15:57 #215
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110995239
Ik hoop dat het lekker weer is, dikke kans dat ik mag single-en tegen een 3,1
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:07:20 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110999669
Nu het weer voor het weekend proberen te voorspellen. Wordt toch nog 3 keer anders :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111001516
Tuurlijk verandert het. maar het wordt niet zo lekker als nu met 20 graden(perfect tennis weer nu). :)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:54:13 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111001676
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:50 schreef truedestiny het volgende:
Tuurlijk verandert het. maar het wordt niet zo lekker als nu met 20 graden(perfect tennis weer nu). :)
potverdikkie. Bizar hoe lekker het gisteren was.
Vandaag is het alweer wat minder eigenlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111007079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:41 schreef Komakie het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds afgelopen weekend een 7 achter haar naam. Staat 7.9 en is gelijk helemaal stoked :D

We hebben nu afgesproken om de clubkampioenschappen samen te gaan doen. Gewoon voor de leuk. Ze moet dan wel in de 5 mee doen, maar ach wat maakt het uit.
Ik ben wel benieuwd hoe dat wordt. Zij is 8, maar eigenlijk wel een wat beter. Verloor dit seizoen al 2 keer in 3 sets van een 6je. Het tennis is er wel, ze moet alleen nog leren om in wedstrijden constant te blijven en ze uit te spelen.
Aangezien ik een goede 5 ben in de dubbel ben ik benieuwd wat we gaan doen. Als we een wedstrijdje winnen zou dat al geweldig zijn :D
Leuk! :) Ik heb ook een gezelligheidstoernooi met mijn partner (speelsterkte 8) gespeeld. Kwamen nog in de halve finale! Echt knap van hem!

Vind het altijd wel lastig om de 'kar te trekken', als sterkere speler van de twee.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:28:42 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111007485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
helaas zal ze misschien door jullie rating-verschil dan geen punten scoren
Gaat ook niet gebeuren. Als we dat zouden willen zou zij nog een heel punt moeten stijgen of ik zakken en dan nog heb 2.5 verschil en schiet je er dus weinig mee op.
Maar dat is ook niet de bedoeling van het hele gebeuren.
Ik speel zo goed als alleen maar met mijn vriendin op die club dus is het dan wel lachen om samen de clubkampioenschappen te spelen.
Gewoon om eens te kijken hoe ver we komen.
Voor hetzelfdegeld gaan we er 6-1 6-1 vanaf, maar dan weten we dat ook weer :P

Ik heb ook afgesproken om een toernooi met mijn vader te spelen. Die is 6, maar ook 62 dus dat wordt ook wel lachen. Ik heb al een 30+ toernooi uitgezocht zodat we niet te jonge gastjes tegen ons krijgen. Ik mag voor het eerst 30+ spelen dit jaar dus dat is mooi mee genomen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:32:19 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111007686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Leuk! :) Ik heb ook een gezelligheidstoernooi met mijn partner (speelsterkte 8) gespeeld. Kwamen nog in de halve finale! Echt knap van hem!

Vind het altijd wel lastig om de 'kar te trekken', als sterkere speler van de twee.
Ligt er een beetje aan welk niveau ik speel. In de 5 gaat dat nog wel prima. In de 4 heb ik er meer moeite mee.
Ik kan de 4 prima aan, maar dan moet ik niet veel meer hoeven doen dan mijn eigen spel spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:45:38 #222
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_111008429
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:48:50 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111008603
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef truedestiny het volgende:
Komende zondag 10 graden, wind en regen.
ze hebben al moeite om het weer van gister te voorspellen, geen reden om dramatisch te doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:55:29 #224
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111008981
quote:
^O^

Geen enkel 3tje of 2tje :o
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111009130
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef detennismaster het volgende:

[..]

^O^

Geen enkel 3tje of 2tje :o
Geef me een jaartje. :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:11:01 #226
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111009830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Geef me een jaartje. :D
Ik geef mijzelf 2/3 jaar. :D Net aan 6 gebleven en daardoor in competitie altijd 4de single. Daardoor niet echt hard gestegen en ik weet zeker dat ik ook mijn potjes had gepakt als ik 1ste, 2de of 3de single was geweest. Anders had ik nu ook rond de 4.8/4.9 gestaan. Want mijn teamgenoot die derde single speelt is van 5.3 naar 4.7 gegaan.

Straks met de toernooien is het wel weer chill want nu kan ik in de 6 mee doen, en daar weer voor de masters gaan. Vorig jaar in de 7 gewonnen en in de 6 gehaald (maar je mag maar 1 onderdeel bij masters) met een W/L van 81-14. In de 7 twee wedstrijden verloren.

Deze winter enorm veel vooruitgang: Ik ben vorig jaar erg veel gegroeid en moest dus erg wennen met serveren en bewegen. Nu gaat dat beter en is mijn bijnaam op de club inmiddels John Isner.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:58:39 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111016245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef detennismaster het volgende:

[..]

^O^

Geen enkel 3tje of 2tje :o
Vroegah....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:00:35 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111016351
quote:
Nog steeds de dubbelkoning van Fok!
Hoewel FedExpress me wel heel erg op de hielen zit :P

Salamando is onze enkel held ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 mei 2012 @ 23:38:30 #229
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111021937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog steeds de dubbelkoning van Fok!
Hoewel FedExpress me wel heel erg op de hielen zit :P

Salamando is onze enkel held ;)
Nou nou, ik heb een goede seizoensstart, maar ik ben benieuwd of ik dit zo vast kan houden, vast niet :P .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 2 mei 2012 @ 00:37:53 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111024156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef Salamando het volgende:

[..]

Nou nou, ik heb een goede seizoensstart, maar ik ben benieuwd of ik dit zo vast kan houden, vast niet :P .
Hey, we moeten er toch wat moois van maken in dit topic? :P

Daan moet er nog bij als snelste stijger. Met stip :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111027092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hey, we moeten er toch wat moois van maken in dit topic? :P

Daan moet er nog bij als snelste stijger. Met stip :P
Precies, dit forum mogen we lekker pronken, haha. :)

Kwam gister nog iemand tegen. Vroeg hij: Hee schrijf jij je nog in voor De Gouwen?
Euhm ja is goed, leuk. Misschien moeten we weer tegen jullie.
ja kunnen je weer van de baan slaan.
He pas maar op hoor, ben bijna 6. Haha. :P
M'n andere maatje: Hee ga jij eens niet naast je schoenen lopen. :)

Dus mooi als je op dit forum alles kwijt kan haha. :)
pi_111028059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog steeds de dubbelkoning van Fok!
Hoewel FedExpress me wel heel erg op de hielen zit :P

Salamando is onze enkel held ;)
beware 8-)

2x een 2e positie. not bad, haha ;) kijken hoe lang ik het vol kan houden!
~Si vis amari, ama~
pi_111028364
Waar is Chriz2k nou toch, die was altijd onze sterspeler. Maar kennelijk gaat de druk van beste fok-speler gepaard met drugs, alcohol en forumbans :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:46:35 #234
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_111029039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is Chriz2k nou toch, die was altijd onze sterspeler. Maar kennelijk gaat de druk van beste fok-speler gepaard met drugs, alcohol en forumbans :(
Vooral dat laatste ja :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:34:36 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111030244
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:58 schreef FedExpress het volgende:

[..]

beware 8-)

2x een 2e positie. not bad, haha ;) kijken hoe lang ik het vol kan houden!
Ik ben wel van plan om mijn dubbelrating nog veel beter te maken. Dus ik zou maar flink mijn best doen om me bij te houden :P

Enkel gaat mij niet veel beter lukken denk ik. Dan moet ik echt nog een hoop aan mijn condititie doen en dat gaat niet gebeuren denk ik :P
Aan de andere kant speel ik al wel 3 niveau's beter dan vorig jaar rond deze tijd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:35:36 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111030276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is Chriz2k nou toch, die was altijd onze sterspeler. Maar kennelijk gaat de druk van beste fok-speler gepaard met drugs, alcohol en forumbans :(
Die is op dezelfde weg gekomen als De Bakker.
Potentie, maar uiteindelijk gaat hij ten onder in de verleidingen van de sex, drugs en rock & roll :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 2 mei 2012 @ 12:59:57 #237
305856 Vetnek
amateur
pi_111035215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die is op dezelfde weg gekomen als De Bakker.
Potentie, maar uiteindelijk gaat hij ten onder in de verleidingen van de sex, drugs en rock & roll :P
Dat web zit ik nu al in :P Ben toch ook al een 7!!! ;(
pi_111035309
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die is op dezelfde weg gekomen als De Bakker.
Potentie, maar uiteindelijk gaat hij ten onder in de verleidingen van de sex, drugs en rock & roll :P
pi_111044522
Net even lekker getennist en zoals het hoort met vrij tennissen best of 5 gedaan. :P Als ik zo speel in de toernooien kan ik goed in de 4 mee denk ik. *O*
pi_111044585
Nieuw racket opgehaald *O* Vanavond voor het eerst mee de baan op
pi_111044640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef Godtje het volgende:
Nieuw racket opgehaald *O* Vanavond voor het eerst mee de baan op
Wat is het geworden?
pi_111044717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Wat is het geworden?
Head Speed Elite
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:46:33 #243
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111045044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Head Speed Elite
[ afbeelding ]
Lekker mep materiaal.
pi_111045726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lekker mep materiaal.
Laten we het hopen!
nadeel, bij een winkel gekocht die weten niet hoe ik speel.
Ze staan wel als goed bekend. Ze doen ook voor veel toppers bespannen en service als die in het land zijn schijnt.

Ben anderhalfuur bezig geweest met de uitleg.
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:11:41 #245
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111046168
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Laten we het hopen!
nadeel, bij een winkel gekocht die weten niet hoe ik speel.
Ze staan wel als goed bekend. Ze doen ook voor veel toppers bespannen en service als die in het land zijn schijnt.

Ben anderhalfuur bezig geweest met de uitleg.
Ai... Ik koop nooit een racket meer zonder te testen. Als ik de specs van dit racket bekijk is het een lekker allround racket, ideaal voor speelsterkte 6-7. (tenminste als ik de goede specs te pakken heb)

Ik test altijd een stuk of 3 rackets, en als er eentje bevalt bestel ik er meteen 2.

Op tenniswarehouse.com staan altijd een hoop gebruikerservaringen, daar kun je al een voorselectie uit maken. maar meestal gebruik ik mijn huidge racket als leidraad. Wil ik meer power, of meer conrole? Meer comfort? En verdiep me dan in de rackets.
Zo kies ik steevast voor een racket met 16 lengtesnaren, omdat het lekkerder tennist vind ik.
pi_111074854
Ik heb ook een nieuwe racket aangeschaft ter vervanging van mijn Wilson NCode nPRO Team. Het is de Wilson BLX Tour LTD geworden. Heerlijk racket met het gewicht iets meer in de top. Serveren gaat heel makkelijk en zonder inspanning. Ben een baseline speler en met dit racket kan ik constant hele diepe ballen slaan. Ik ben er blij mee.



Na één keer ermee gespeeld te hebben, heb ik meteen nog maar een tweede exemplaar besteld. Overigens voor het eerst een racket online besteld voor een super prijs.

Overigens is dit mijn eerste post hier. Heb mezelf voorgenomen weer wat fanatieker te gaan tennissen sinds jarenlang niks meer te hebben gedaan. Leuk om dit topic te volgen. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door mullier op 03-05-2012 15:47:26 (afbeelding toegevoegd) ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:12:36 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111081385
Ik speel al 10 jaar met hetzelfde racket, alleen af en toe een vernieuwde versie :P
Head Prestige MP _O_
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111084821
Sla sinds halverwege vorig jaar met de Wilson BLX Team, en mijn prestaties zijn toch wel verbeterd. Ook terug te zien in het verschil tussen de rating begin 2011 en eind 2011.
Service gaat makkelijker en diepe ballen sla ik zonder moeite, nu mijn ongeduld nog onder controle krijgen maar daar kan geen racket iets aan verbeteren. :P

Onze wedstrijd van 21-04-2012 was wegens regen verplaatst naar 28-04-2012. Helaas viel ook deze dag behoorlijk in de regen hier in het Noord Westen.
Koninginnedag konden we niet inhalen, zowel tegenstanders als wij gingen liever op het terras van een biertje genieten ergens in NL. Dus nu is de wedstrijd naar 17-05-2012 verplaatst. :o Bijna een maand later :@
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:31:51 #249
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111087500
Ik speel al 2 jaar met deze



Gewicht 314 gram, headsize 96 sg/inch

Na de competitie ga ik op zoek naar een racket met iets meer controle.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:53:40 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111088431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Vetnek het volgende:
Sla sinds halverwege vorig jaar met de Wilson BLX Team, en mijn prestaties zijn toch wel verbeterd. Ook terug te zien in het verschil tussen de rating begin 2011 en eind 2011.
Service gaat makkelijker en diepe ballen sla ik zonder moeite, nu mijn ongeduld nog onder controle krijgen maar daar kan geen racket iets aan verbeteren. :P

Onze wedstrijd van 21-04-2012 was wegens regen verplaatst naar 28-04-2012. Helaas viel ook deze dag behoorlijk in de regen hier in het Noord Westen.
Koninginnedag konden we niet inhalen, zowel tegenstanders als wij gingen liever op het terras van een biertje genieten ergens in NL. Dus nu is de wedstrijd naar 17-05-2012 verplaatst. :o Bijna een maand later :@
Bij ons ook, maar Koninginnedag is ook tegenwoordig (bij ons in ieder geval) geen officiele inhaaldag meer.

Gelukkig :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:39:35 #251
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111101682


Al 2 jaar de Wilson K-Blade 98! :) Speelt erg fijn! Wil denk ik over 1/1.5 jaar wel naar de 93 gaan. Die is ook wat zwaarder. Vind persoonlijk Blade veel mooier dan BLX.

Edit: Even een vraagje: Ik had voor de grap een snaar gekocht die 1.14 mm dik is. Heel erg dun dus. :P Maar nu net met het aantrekken trek ik de snaar gewoon kapot. :{ Is dit normaal?

[ Bericht 17% gewijzigd door detennismaster op 03-05-2012 21:28:53 ]
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111106852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:31 schreef tja77 het volgende:
Ik speel al 2 jaar met deze

[ afbeelding ]

Gewicht 314 gram, headsize 96 sg/inch

Na de competitie ga ik op zoek naar een racket met iets meer controle.
Mijn racket _O_ !
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:13:17 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111110800
gisteren was m'n arm stijf en m'n vingertoppen tintelden, tijdens het tennis. ik kon geen zak meer fatsoenlijk slaan. nu nergens meer last van. iemand een idee wat het kan zijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:20:27 #254
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111118440
quote:
17s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mijn racket _O_ !
Nee das mijn racket, maar je mag ze wel van me kopen. 2 in perfecte staat zijnde rackets. Lekkere rackets hoor, maar iets teveel power.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:20:45 #255
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111118451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Maanvis het volgende:
gisteren was m'n arm stijf en m'n vingertoppen tintelden, tijdens het tennis. ik kon geen zak meer fatsoenlijk slaan. nu nergens meer last van. iemand een idee wat het kan zijn?
Wat voor racket en snaar heb je?
pi_111119272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Maanvis het volgende:
gisteren was m'n arm stijf en m'n vingertoppen tintelden, tijdens het tennis. ik kon geen zak meer fatsoenlijk slaan. nu nergens meer last van. iemand een idee wat het kan zijn?
Oppassen, kan het begin van een tennisarm zijn. Zo begon die van mij wel in ieder geval
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:59:29 #257
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111119336
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Oppassen, kan het begin van een tennisarm zijn. Zo begon die van mij wel in ieder geval
Daarom vroeg ik me ook af, wat voor racket en snaar hij gebruikt.
Tennisarm kan verschillende oorzaken hebben namelijk, en het materiaal is er 1 van.
pi_111119511
5e dag (of beter gezegd: inhaaldag) morgen...en de 5e dag dat het bar koud is, de kans op regen groot is en de voorjaarscompetitie ronduit kut is qua weer. Snik :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:03:21 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111125323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Maanvis het volgende:
gisteren was m'n arm stijf en m'n vingertoppen tintelden, tijdens het tennis. ik kon geen zak meer fatsoenlijk slaan. nu nergens meer last van. iemand een idee wat het kan zijn?
Heb je heel veel getennist? Kan het gewoon overbelasting zijn door te veel tennissen? Heb je misschien wat andere inspanningen meer dan anders gehad de afgelopen tijd?
Het is een stukje overbelasting en dat kan komen door snaren en rackets, maar de grootste kans op overbelasting heb je door een handeling of de hoeveelheid ervan en daarna komt pas de mogelijkheid van een verkeerd racket of snaar. Zeker als je al langer met hetzelfde racket/snaar speelt en er geen last van hebt gehad.

Ik had het vorig jaar. Ik speel al jaren met een Prestige (wat niet een lieverdje onder de rackets is) en idem met de snaar. Ondertussen had ik ineens wel heel veel last van mijn arm. Kwam gewoon door overbelasting. 2 toernooien achter elkaar en daar ver gekomen. Daardoor zo veel getennist dat hij overbelast raakte.

Als je heel veel tennist zou ik gewoon eens iets rustiger aan doen en wat rust nemen. Desnoods een paar weken helemaal niet tennissen. Hoewel dat moeilijk is met de competitie natuurlijk.

Ballen zijn trouwens ook een mogelijkheid waarbij je snel last van je arm krijgt. Van sommige ballen krijg je gewoon snel last van je arm.

Zelfs als je veel tekst typt kan dat een probleem vormen uiteindelijk.

[ Bericht 35% gewijzigd door Komakie op 04-05-2012 13:09:53 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:10:18 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111125654
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:05 schreef Norrage het volgende:
5e dag (of beter gezegd: inhaaldag) morgen...en de 5e dag dat het bar koud is, de kans op regen groot is en de voorjaarscompetitie ronduit kut is qua weer. Snik :'(
Zondag wordt het ook gewoon weer schijtweer :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:20:55 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111126151
ik zal maandag even kijken of ik er nog last van heb bij het tennissen. nu heb ik iig nergens meer last van. maar als het terugkomt zal ik effe een week of wat niet gaan tennissen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:24:51 #262
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111126336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]

Al 2 jaar de Wilson K-Blade 98! :) Speelt erg fijn! Wil denk ik over 1/1.5 jaar wel naar de 93 gaan. Die is ook wat zwaarder. Vind persoonlijk Blade veel mooier dan BLX.

Edit: Even een vraagje: Ik had voor de grap een snaar gekocht die 1.14 mm dik is. Heel erg dun dus. :P Maar nu net met het aantrekken trek ik de snaar gewoon kapot. :{ Is dit normaal?
Iemand?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:34:10 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111126755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Iemand?
Normaal gesproken natuurlijk niet. Als hij dan al breekt, hoe moet dat dan als je er mee gaat tennissen?
Misschien even de leverancier bellen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:36:43 #264
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111126870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Normaal gesproken natuurlijk niet. Als hij dan al breekt, hoe moet dat dan als je er mee gaat tennissen?
Misschien even de leverancier bellen?
Ga ik doen. Bedankt! :) 1.14 is natuurlijk heel erg dun.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:40:16 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111127024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ga ik doen. Bedankt! :) 1.14 is natuurlijk heel erg dun.
Ja maar dan nog
Hoe en waar is hij eigenlijk gebroken?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:42:32 #266
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111127113
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja maar dan nog
Hoe en waar is hij eigenlijk gebroken?
Ik was met de lengte snaren bezig, toen trok ik de snaar aan en toen brak hij bij het racket, grote kans dat er dus een klein knikje in zat. Maar dat weet ik dus niet.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:56:38 #267
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111127730
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ik was met de lengte snaren bezig, toen trok ik de snaar aan en toen brak hij bij het racket, grote kans dat er dus een klein knikje in zat. Maar dat weet ik dus niet.
Weet je zeker dat het een tennissnaar is, en niet bijv. een squashsnaar.
1.14 mm kan wel, maar dan zou het polyester moeten zijn, en die trek je juist niet makkelijk kapot, en daar zou je een knik duidelijk in moeten zien.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:57:34 #268
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111127780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef Maanvis het volgende:
ik zal maandag even kijken of ik er nog last van heb bij het tennissen. nu heb ik iig nergens meer last van. maar als het terugkomt zal ik effe een week of wat niet gaan tennissen :).
Nogmaals, wat voor racket heb je, en wat voor snaar zit erin, en op hoeveel kg bespannen. Vaak liggen dit soort blessures aan het materiaal. Niet altijd hoor.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:00:13 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111127900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ik was met de lengte snaren bezig, toen trok ik de snaar aan en toen brak hij bij het racket, grote kans dat er dus een klein knikje in zat. Maar dat weet ik dus niet.
Hmm niet in de tubing? Want dan zou het natuurlijk zou kunnen zijn dat er iets scherps in gezeten heeft. Maar zo maar zou niet mogen gebeuren.
Tenzij het een squash/batminton snaar is inderdaad. Dan zou het kunnen, want die worden lang niet zo strak bespannen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111128688
Over strak bespannen gesproken: m'n kuit stond vorige week op strak. Ik dacht: een verkeerde beweging en die knapt. Dus niet gespeeld en woensdag een fysio bezocht. Hij is er nog niet helemaal over uit of het nu een verrekking is of toch een zweepslag (ik heb namelijk niet een bepaald specifiek moment gehad waarop het er in schoot.)

Maandag kijken we hoe het er voor staat en of ik dan zaterdag weer zou mogen tennissen. Maar ik vrees het ergste.

Kutzooi. Ben ik nu ook 6 in de dubbel geworden, ik wilde dit eigenlijk nog wat verder verstevigen tijdens de competitie...
pi_111130029
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef Nyota het volgende:
Over strak bespannen gesproken: m'n kuit stond vorige week op strak. Ik dacht: een verkeerde beweging en die knapt. Dus niet gespeeld en woensdag een fysio bezocht. Hij is er nog niet helemaal over uit of het nu een verrekking is of toch een zweepslag (ik heb namelijk niet een bepaald specifiek moment gehad waarop het er in schoot.)

Maandag kijken we hoe het er voor staat en of ik dan zaterdag weer zou mogen tennissen. Maar ik vrees het ergste.

Kutzooi. Ben ik nu ook 6 in de dubbel geworden, ik wilde dit eigenlijk nog wat verder verstevigen tijdens de competitie...
Wat ik toen had lijkt precies op jou verhaal.
Eerst gespeeld nergens last van was wel moe. Vorige dag weinig gedronken. En toen ik weer na even wat gedronken te hebben op wilde staan, kuit helemaal strak. Kon er nauwelijks op staan. Iedereen gelijk zweepslag blabla. Was op zondag gebeurd. Halverwege de week werd het niet echt beter. Woensdag naar Fysio gegaan, hij kon me toen niet veel vertellen. Waarschijnlijk een zeer heftige kramp dacht hij. Na een week werd het minder met genoeg rust. Die week daarna stond ik wel gewoon weer op de baan.
Was dus waarschijnlijk heftige kramp geweest of verrekking die ook vanzelf weer wegging.
pi_111130646
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Wat ik toen had lijkt precies op jou verhaal.
Eerst gespeeld nergens last van was wel moe. Vorige dag weinig gedronken. En toen ik weer na even wat gedronken te hebben op wilde staan, kuit helemaal strak. Kon er nauwelijks op staan. Iedereen gelijk zweepslag blabla. Was op zondag gebeurd. Halverwege de week werd het niet echt beter. Woensdag naar Fysio gegaan, hij kon me toen niet veel vertellen. Waarschijnlijk een zeer heftige kramp dacht hij. Na een week werd het minder met genoeg rust. Die week daarna stond ik wel gewoon weer op de baan.
Was dus waarschijnlijk heftige kramp geweest of verrekking die ook vanzelf weer wegging.
Jij geeft me weer een sprankje ;) Ik heb het nu al ongeveer 2 weken, goed belabberd. Ik moet wel genoeg rekken enzo, maar tegen de avond trekt het een beetje door heel m'n been heen. Ook herkenbaar, of dat niet?
Irritante is dat ik al ruim een half jaar behoorlijk intensief aan het sporten ben: nergens last van want voorzichtig geintensiveerd. Doe ik een tijdje even ietsje minder (3 x per week), krijg je dit.

Nou ja, maandagochtend maar eens kijken wat ie zegt. Ik mocht wel rustig joggen, maar ik houd het maar even bij een wandeling naar de supermarkt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:03:21 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111130737
Goed laten masseren een optie?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_111130877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef Komakie het volgende:
Goed laten masseren een optie?
De fysio heeft het woensdag op een bepaalde manier gemasseerd, dus ik neem aan dat hij weet wat hij doet. Hij zei dat m'n kuit verder wel heel soepel voelde en er is aan de buitenkant ook niets te zien. Het was een beetje een fuzzy klinisch beeld zei hij.
Daarna voelde het niet echt fijn en nu blijft ook met name dat zware gevoel in m'n kuit aanwezig.
pi_111136835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee das mijn racket, maar je mag ze wel van me kopen. 2 in perfecte staat zijnde rackets. Lekkere rackets hoor, maar iets teveel power.
Ik heb er al 2 :9 ! Destijds voor 89 Dollar bij tenniswarehouse gekocht :D
pi_111137780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee das mijn racket, maar je mag ze wel van me kopen. 2 in perfecte staat zijnde rackets. Lekkere rackets hoor, maar iets teveel power.
Wat wil je er voor hebben?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:40:19 #277
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111141041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmm niet in de tubing? Want dan zou het natuurlijk zou kunnen zijn dat er iets scherps in gezeten heeft. Maar zo maar zou niet mogen gebeuren.
Tenzij het een squash/batminton snaar is inderdaad. Dan zou het kunnen, want die worden lang niet zo strak bespannen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het een tennissnaar is, en niet bijv. een squashsnaar.
1.14 mm kan wel, maar dan zou het polyester moeten zijn, en die trek je juist niet makkelijk kapot, en daar zou je een knik duidelijk in moeten zien.
Ja weet ik zeker, :P

Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111148873
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
....

Edit: Even een vraagje: Ik had voor de grap een snaar gekocht die 1.14 mm dik is. Heel erg dun dus. :P Maar nu net met het aantrekken trek ik de snaar gewoon kapot. :{ Is dit normaal?
Heb je er rekening mee gehouden dat je je racket met dit soort snaren toch gauw een flink aantal kg minder strak moet bespannen? Vaak niet meer dan 20 kg.
pi_111154810
Jezus dat weer voor morgen en overmorgen :').
Ik heb zelden zo weinig zin gehad om op de baan te staan.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 00:11:00 #280
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111155629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Heb je er rekening mee gehouden dat je je racket met dit soort snaren toch gauw een flink aantal kg minder strak moet bespannen? Vaak niet meer dan 20 kg.
Nee, nooit geweten dat je er niet meer gewicht aan mag hangen dan. Ik heb daar eerlijk ook nog nooit van gehoord.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111155961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ai... Ik koop nooit een racket meer zonder te testen. Als ik de specs van dit racket bekijk is het een lekker allround racket, ideaal voor speelsterkte 6-7. (tenminste als ik de goede specs te pakken heb)

Ik test altijd een stuk of 3 rackets, en als er eentje bevalt bestel ik er meteen 2.

Op tenniswarehouse.com staan altijd een hoop gebruikerservaringen, daar kun je al een voorselectie uit maken. maar meestal gebruik ik mijn huidge racket als leidraad. Wil ik meer power, of meer conrole? Meer comfort? En verdiep me dan in de rackets.
Zo kies ik steevast voor een racket met 16 lengtesnaren, omdat het lekkerder tennist vind ik.
Hij slaat heerlijk trouwens! Veel meer controle, kracht, strakker spel.
O+
pi_111156704
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Nee, nooit geweten dat je er niet meer gewicht aan mag hangen dan. Ik heb daar eerlijk ook nog nooit van gehoord.
Het gaat denk ik ook niet om mogen, maar om het feit dat dergelijke poly-snaren vaker 4-5 kilo minder zwaar bespannen worden.

Over jouw snaar een gast die hem op 42lbs (19kg) bespant :

http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?t=421485&page=2

en over het bespannen met nog lagere kg's 16-18

http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?t=416609
  zaterdag 5 mei 2012 @ 02:10:05 #283
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111159282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Het gaat denk ik ook niet om mogen, maar om het feit dat dergelijke poly-snaren vaker 4-5 kilo minder zwaar bespannen worden.

Over jouw snaar een gast die hem op 42lbs (19kg) bespant :

http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?t=421485&page=2

en over het bespannen met nog lagere kg's 16-18

http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?t=416609
Ah, heel erg bedankt! Hier heb ik veel aan. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_111164401
Verdomme, zelfs op de inhaaldag regent het als een malle! Wat dan? Nog een keer inhalen :')
Deze kut-competitie, verdomme zeg :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111164546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef Norrage het volgende:
Verdomme, zelfs op de inhaaldag regent het als een malle! Wat dan? Nog een keer inhalen :')
Deze kut-competitie, verdomme zeg :(
:(

Morgen weer koukleumen
pi_111165263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:49 schreef luckass het volgende:

[..]

:(

Morgen weer koukleumen
:(

Weer 3 wedstrijden in de kou :') Hopelijk blijft het droog...
~Si vis amari, ama~
pi_111170529
Jullie wonen echt in het verkeerde deel van Nederland. Hier hele dag al droog.. Volgens mij is bij ons alles nog doorgegaan.
pi_111172480
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef Norrage het volgende:
Verdomme, zelfs op de inhaaldag regent het als een malle! Wat dan? Nog een keer inhalen :')
Deze kut-competitie, verdomme zeg :(
Nou uiteindelijk was het alleen een beetje mot-regen dus we konden gewoon spelen! Windstil en best lekker tennisweer! De zon wil ik nog steeds een keertje ervaren dit jaar, maar goed.

Nog een 3e set 7-6 eruit gesleept vandaag (de vorige keer gestaakte HD pot)...maar wat een chokepot was dat zeg pff...blij dat we die gewonnen hebben. Zo halverwege de wedstrijd meteen beginnen en daardoor op scherp staan is toch wel zenuwslopend. Ik was geen moment lekker ontspannen aan het spelen :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111173987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Daan2x256 het volgende:
Jullie wonen echt in het verkeerde deel van Nederland. Hier hele dag al droog.. Volgens mij is bij ons alles nog doorgegaan.
Ik heb heerlijk gespeeld in het zonnetje! O+ Single gewonnen met 6-1 6-0 _O_ (van een vijfje :o).

We hebben nu van de nummers 2, 3, 4 en 8 gewonnen en staan zelf 1e. Mag ik ons team nu al officieus kampioen noemen? w/
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:08:40 #290
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111175955
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:09 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ik heb heerlijk gespeeld in het zonnetje! O+ Single gewonnen met 6-1 6-0 _O_ (van een vijfje :o).

We hebben nu van de nummers 2, 3, 4 en 8 gewonnen en staan zelf 1e. Mag ik ons team nu al officieus kampioen noemen? w/
Wij hebben 18 uit 18 gewonnen, maar we hebben alleen nog maar tegen de knuppels gespeeld :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_111176114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Salamando het volgende:

[..]

Wij hebben 18 uit 18 gewonnen, maar we hebben alleen nog maar tegen de knuppels gespeeld :').
Oh, da's balen. Geen tegenstand is niet leuk (vind ik). Is je team laag ingeloot of vorig jaar gedegradeerd ofzo?

Wij hebben 15 wedstrijden gewonnen & 5 verloren als team. Alle speeldagen dagwinst :)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:32:38 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_111176666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Oh, da's balen. Geen tegenstand is niet leuk (vind ik). Is je team laag ingeloot of vorig jaar gedegradeerd ofzo?

Wij hebben 15 wedstrijden gewonnen & 5 verloren als team. Alle speeldagen dagwinst :)
We hebben promotieaanvraag gedaan en gekregen, spelen 5e klasse landelijk in een team dat eigenlijk volledig uit 5jes bestaat, dus :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:35:56 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111186904
Als het morgen hetzelfde weer wordt als dat het vandaag in Zwolle was (daar was ik toevallig) dan teken ik daar gelijk voor :)

Morgen richting Groningen. Weer een lekkere 140km in de auto :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 6 mei 2012 @ 09:25:00 #294
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111195912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat wil je er voor hebben?
Wat biedt je? Gripmaatje 3 is het. Ik hoef echt niet de hoofdprijs te hebben, gewoon een aanbetaling voor 2 nieuwe slagijzers. Ze zien er nog netjes uit, en als je een leuk bod doet, zet ik er nog ff een nieuwe bespanning voor je in. Kijk maar ff op internet wat het goedkoopste is wat ze nieuw zijn, en doe een bod dat er een stuk onder zit.
  zondag 6 mei 2012 @ 09:34:09 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_111195981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Heb je er rekening mee gehouden dat je je racket met dit soort snaren toch gauw een flink aantal kg minder strak moet bespannen? Vaak niet meer dan 20 kg.
Er zijn voldoende mensen die een polyester snaar net zo strak bespannen als een multifilament. Ikzelf zou het nooit doen, maar de snaar zou je makkelijk aan moeten kunnen trekken met 28 kilo of meer. Tis een dunne snaar, dus voelt de snaar iets flexibeler en comfortabeler. Ik bespan mijn rackets met polyester steevast 2 kg minder dan andere snaren. Het kan ook gewoon aan de snaar liggen, ik heb een coil relatief goedkope snaar liggen, heb er 8 rackets mee bespannen, en al 4 keer meegemaakt, dat de snaar kapot was VOOR ik het racket af kon geven bij de eigenaar. Ik heb die rol gewoon weggeflikkert. Je ziet dit soort snaarbreuken veelal bij cheap ass snaren.
pi_111223008
vandaag helaas weer verloren. wel puntje meer dan andere 3 keer: 3-5
Moest weer 3 potjes spelen. Single eenvoudig naar 6-4 6-2, ondanks dat ik me echt lamlendig voelde (verkouden, zware benen enz). Daarna verdween dat gelukkig. Dubbel was een pittige pot tegen een 3 en een 5 (wij beide 5). Ging erg en wonnen met 6-3 5-7 6-2. Mix met een 6 tegen 2 6'jes. Heb nog niet vaak zo'n eenvoudig mix gespeeld. Kon alles doen wat ik wilde aan het net. Bijna ieder punt eindigde met een volley van mij :') 2e set rustig aan gedaan, vond het gewoon gênant worden :P Bij 3-3 maar weer tandje erbij, hop 6-1 6-3
Voor het eerst niet-driesetters gespeelde deze competitie :D
~Si vis amari, ama~
pi_111224480
4-2 gewonnen. 3 punten achter nummer 1. Ik moest dubbelen met een niet zo'n goede jongen die het dan ook gewoon totaal verklootte... Enkeltje wel gepakt tegen een kerel die alleen maar van die hak slice ballen speelde.
pi_111224532
Wij staan eerste, vooralsnog alles gewonnen *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111225059
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Norrage het volgende:
Wij staan eerste, vooralsnog alles gewonnen *O*
Is toch niet leuk?
pi_111225439
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Is toch niet leuk?
Klopt, maar dan probeer je dat kampioenschap juist maar te halen. Kan ook niet altijd toch?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 6 mei 2012 @ 22:04:06 #301
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_111225887
Voll
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')