abonnement Unibet Coolblue
pi_110412833
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Is alleen koop? Ik ga met mijn (afgestudeerde, werkende) vriendin namelijk samenwonen in Tilburg :)
Yup

Een hypotheek is voor twee personen helemaal niet zo duur.. Hem verkrijgen is het probleem :)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_110413368
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Wanneer is dat?
40km valt precies in mijn straatje of zijn er ook langere afstanden om te lopen?
40 is de max.
Is voor mij een test, ik ben van plan om deze zomer de Kennedy Mars te lopen.
Rondje Tilburg is op 6 mei
Meer info: http://www.rondje-tilburg.nl/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110413465
Tilburg #243; Een rondje tilburg om te meeten ? :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_110415065
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Guard het volgende:

[..]

40 is de max.
Is voor mij een test, ik ben van plan om deze zomer de Kennedy Mars te lopen.
Rondje Tilburg is op 6 mei
Meer info: http://www.rondje-tilburg.nl/
Succes!
Die heb ik vorig jaar in Someren gelopen. 17,5 uur :)
Dit jaar ga ik voor de 4daagse van Nijmegen. Ik ben ingeloot, dus weer lekker aan het lopen geslagen.
Zorg dat je minimaal 1 keer minimaal 50km hebt gelopen zonder de volgende dag spierpijn te hebben. De overige 30 loop je er dan wel bij.
Ow, en bereid je vast voor op de Strabrechtse heihel indien je ook die van Someren gaat lopen. Dat was voor mij echt een mentale hel. Maarja, ik had een paar dagen voor de mars mijn opa begraven en was na de 40km stop de enige van mijn vriendengroep die nog niet was afgehaakt.

Ik liep 's ochtends rond half 9 zo ongeveer jankend Mierlo binnen waar (na 4 uur lang niemand meer langs de kant gezien te hebben en na mentaal gesloopt te zijn op de hei) weer mensen in hun voortuin zaten die iedereen zaten aan te moedigen! Laatste feestje/mensen langs de kant waren een stel boeren die in the middle of nowhere om half 5 's ochtends nog een house party hadden :P

Ik werd binnengepraat bij de finish waarbij mij direct een microfoon onder m'n neus werd gedrukt. Ik riep toen nog dat ik zoiets nooit meer zou doen. Maar nu denk ik daar anders over. Het uitlopen van deze mars was het beste wat ik op sportief gebied heb gedaan tot nog toe, en ik heb mezelf zowel fysiek als mentaal echt leren kennen. Daarbij hielp het enorm in de verwerking van het verlies van mijn opa.
pi_110415387
Ow, en loop ook eens 's nachts! Dat is echt heel anders dan overdag! (niet vergeten om fietslampjes op je rugzak en borst te plakken)

Ik heb als nachttraining het rondje Goirle, Poppel, Baarle Nassau, Alphen, Gilze, Riel, Goirle gedaan.
Zoals ik hem heb gelopen: 40,4km.

Mijn verste training was ongeveer 50km, helemaal binnendoor van Eindhoven naar Goirle. Volgende dag nergens last van, dus daarna niet meer getraind. Dat was 3 weken voor de kennedymars.
Een loopmaatje kon letterlijk niet meer lopen toen en heeft zich hier in Goirle op laten halen door zijn vader. Die heeft hem toen in de auto moeten tillen :P
pi_110416993
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Succes!
Die heb ik vorig jaar in Someren gelopen. 17,5 uur :)
Dit jaar ga ik voor de 4daagse van Nijmegen. Ik ben ingeloot, dus weer lekker aan het lopen geslagen.
Zorg dat je minimaal 1 keer minimaal 50km hebt gelopen zonder de volgende dag spierpijn te hebben. De overige 30 loop je er dan wel bij.
Ow, en bereid je vast voor op de Strabrechtse heihel indien je ook die van Someren gaat lopen. Dat was voor mij echt een mentale hel. Maarja, ik had een paar dagen voor de mars mijn opa begraven en was na de 40km stop de enige van mijn vriendengroep die nog niet was afgehaakt.

Ik liep 's ochtends rond half 9 zo ongeveer jankend Mierlo binnen waar (na 4 uur lang niemand meer langs de kant gezien te hebben en na mentaal gesloopt te zijn op de hei) weer mensen in hun voortuin zaten die iedereen zaten aan te moedigen! Laatste feestje/mensen langs de kant waren een stel boeren die in the middle of nowhere om half 5 's ochtends nog een house party hadden :P

Ik werd binnengepraat bij de finish waarbij mij direct een microfoon onder m'n neus werd gedrukt. Ik riep toen nog dat ik zoiets nooit meer zou doen. Maar nu denk ik daar anders over. Het uitlopen van deze mars was het beste wat ik op sportief gebied heb gedaan tot nog toe, en ik heb mezelf zowel fysiek als mentaal echt leren kennen. Daarbij hielp het enorm in de verwerking van het verlies van mijn opa.
Ik ga idd in Someren lopen, heb daar 8 jaar gewoond en heb dus jaren lang de wandelaars voorbij zien trekken. Heb mezelf altijd beloofd/voorgenomen om deze een keer te lopen
Dit jaar is de 50e editie, dus dat leek me wel een mooi moment.
Ik heb een flink aantal jaren terug rondje Someren gedaan(de halve mars in hetzelfde weekend), bijna onvoorbereid. Sindsdien loop ik vaker, al is het nooit meer dan 25 km. Daarom ook Rondje Tilburg als graadmeter, en als dat goed gaat eind mei de 50 km, ook rond Someren.

Ik ken de Strabrechtse hei bijzonder goed. Daar heb ik al veel gelopen, en de eerste paar keer verkeek ik me danig op de uitgestrektheid daarvan. Nu heb ik bijna ieder padje daar wel eens gehad, hopelijk helpt dat wat :)

Die nachttraining is wel een goeie.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110426232
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:48 schreef Guard het volgende:

[..]

M.a.w. je wordt oud :P
Ben ik al! 10.gif Niet dat ik nu nog elke zaterdag bij LeFreak los wil gaan, maar toch, gek om te zien dat het uitgaansleven in Tilburg zo verandert.
full stops and exclamation marks
pi_110426824
Morge :W
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_110431108
Zo het wordt 40 km wandelen op 6 mei. Heb me zojuist ingeschreven.

route van de 40 km

[ Bericht 44% gewijzigd door Guard op 17-04-2012 11:37:08 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110431156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef Guard het volgende:
Zo het wordt 40 km wandelen op 6 mei. Heb me zojuist ingeschreven.
^O^
5 mei ga ik start bewijs al ophalen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:05:06 #36
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_110431239
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef existenz het volgende:

[..]

Yup

Een hypotheek is voor twee personen helemaal niet zo duur.. Hem verkrijgen is het probleem :)
In principe viel het voor ons nog mee. Maar of het slim is terwijl ik nog studeer is een tweede..
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_110431809
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:02 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

^O^
5 mei ga ik start bewijs al ophalen :)
Dat doe ik denk ook ja anders moet ik dat 's ochtends doen op 6 mei doen en dan zal het vast druk zijn...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110431909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat doe ik denk ook ja anders moet ik dat 's ochtends doen op 6 mei doen en dan zal het vast druk zijn...
jah vertrek tussen 8 en 9 zag ik.
ik hoef er pas om 10:30 te zijn.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_110431970
ja ik ga ook wel iets langer over mijn 40 km doen dan jij over de jouwe :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110432395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef Guard het volgende:
ja ik ga ook wel iets langer over mijn 40 km doen dan jij over de jouwe :P
dat klopt, 2 uurtjes, ik ga proberen zelfs sneller te doen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_110432744
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dat klopt, 2 uurtjes, ik ga proberen zelfs sneller te doen.
Ik hoop binnen de 7 uur terug te zijn (pure looptijd; eventuele rust niet meegerekend, al ben ik niet van plan om heel veel te stoppen)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110433311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik hoop binnen de 7 uur terug te zijn (pure looptijd; eventuele rust niet meegerekend, al ben ik niet van plan om heel veel te stoppen)
Als ik alleen fiets stop ik sowieso niet, lopen is idd wel iets anders.
misschien kom ik je dan nog wel tegen op het eindplein
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_110433381
Ik geloof niet dat wandelaars een startnummer krijgen (zo te zien op de foto's van vorig jaar) dus daar kan je me niet aan herkennen :P
Anders laat ik wel even weten wat ik aandoe...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110433511
ik zal ook wel laten weten wat ik aanheb.
waarschijnlijk zwart shirt, drinkzak, korte losse fietsbroek
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:45:04 #45
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_110435079
http://www.festivalinfo.n(...)ngsfestival_Tilburg/

quote:
VOF De Kunst, Vengaboys, Jelle Amersfoort, Rolf Sanchez, Flamboyant ft. Fonk, The Artchitects, Sticks 'n Stones en Chili con Fusion komen naar Bevrijdingsfestival Tilburg in De Muzetuin, gelegen tussen de Fontys Hogescholen en de Concertzaal en tegenover de Heikese kerk. Het festival is gratis.
VENGABOYS! O+
  ESF Reporter woensdag 18 april 2012 @ 07:25:22 #46
87554 Cee
Welluk?
pi_110471524
Goedemorgen! Ik hoorde net een klap. Ligt er een vrachtwagen op z'n kant. Zo te zien en te ruiken vol mest. *O*
pi_110471556
quote:
Met die zakkenvuller van Wessel van Diepen op de wekkerradio werd ik vanochtend wakker...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110472575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 07:25 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Ik hoorde net een klap. Ligt er een vrachtwagen op z'n kant. Zo te zien en te ruiken vol mest. *O*
http://www.omroepbrabant.(...)an-West+Tilburg.aspx
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_110472596
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 07:25 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Ik hoorde net een klap. Ligt er een vrachtwagen op z'n kant. Zo te zien en te ruiken vol mest. *O*
Ik heb hem ook gespot. Leuke plek om te gaan liggen :P
pi_110476878
DIE LUCHT!!!!!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')