quote:
Dank voor de tip; ik zie bij ons in de gym de zwemmers ook vaak doen.
(zwemselectie traint bij ons in de gym)
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 20:09 schreef Stereotomy het volgende:Ennnn stop de tijd.
Heb mijn eerste 24-uurs fast gehouden
voor de lol en de experienz ja. Vandaag alleen een liter thee en 1.5 liter cola light opgedronken.
Hoe het ging:
- Wakker om 8:00
- Vrij makkelijk, geen 'hunger pangs' maar vanaf 's middags toch wel een algeheel slap gevoel
- Koude handen
- Was vandaag erg druk bezig met (zittend) werk achter de computer, dus de tijd ging snel
- 20 minuten op laag tempo naar werk gefietst
- Nu veel trek in voedsel

Weet niet of ik dit vaker ga doen. Iemand anders ervaring met een 24-uurs fast?
Nee. En ik zie het nu ook totaal niet in van 24-uurs fast, Intermediate fasting etc.
Het klinkt misschien plaussibel voor vooral mensen die willen cutten of afvallen, maar omdat iets lekker bekt hoeft het nog niet waar te zijn.
Wetenschappelijk verantwoorde onderbouwing heb ik nog niet gezien.
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef Diabox het volgende:Die Jesse van der Velde is een van de grootste debielen die op deze aardkloot rondwandelt, met nog minder verstand van zaken dan de gemiddelde brugklasser die net 'n les biologie heeft genoten.
Van z'n site:
[..]
Mag echt branden in de hel met z'n IQ van 'n prokaryoot.
+1. Het probleem van veel domme mensen is dat ze niet door hebben dat ze dom zijn.
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef gekkewiebel het volgende:Hoi allen!
Lurk hier al een tijdje mee maar nog nooit iets gepost geloof ik. Stats in het kort:
1,87m
83kg
BP 100kg
En de rest qua 1RMs hou ik even voor me, aangezien ik er filmpjes van heb gemaakt om m'n form te checken.
Deadlift 110kgOpgewerkt naar de 110 en overal filmpjes van gemaakt, maar vimeo staat maar 500mb toe, dus heb besloten alleen deze te uploaden.
https://vimeo.com/40343437Zie wel dat m'n rug telkens richting horizontaal gaat bij lift-off. Heb geprobeerd met een lege stang en daar is het ook enigszins het geval (wel iets minder). Is dit te verhelpen? Als ik het niet doe kom ik met m'n huidige form niet voorbij m'n knieën
Front Squat 60kgZelfde verhaal, ook hier enigszins opgebouwd maar alleen deze geupload. Clean nekt me hier steeds en loopt hier ook niet helemaal soepel.
https://vimeo.com/40343438Gewicht is aan de lage kant. Deed in Nederland altijd backsquat maar dat gaat hier niet (geen squat-/powerrack/iets soortgelijks)
Zouden jullie aub ongezouten kritiek kunnen leveren op m'n form? Wil graag weten of ik een beetje oke bezig ben

Veel feedback is al gegeven. Je instelling is in ieder geval goed: je staat open om wat te leren.
quote:
+1
quote:
quote:
+1
quote:
Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:[..]
Ik durf wel te beweren dat 75% van de mensen in de gym sporten om aesthetics en niet om sterker te worden. En benen zijn voor veel mensen niet nodig om er mooi uit te zien. Niet dat ik tegen benen trainen ben maar ik snap wel waarom veel het niet doen. Mijn benen zitten me nu alleen maar in de weg. Pas niet meer in broeken, te grote ass, dat soort dingen.
Mijn vermoeden waarom mensen hun benen niet trainen:
- om indruk op de vrouwtjes te maken hoeven alleen mijn borst en biceps maar groot te zijn en mijn buik strak.
- grote benen leiden de aandacht af van de bovenkant
- mijn toch al kleine piemel lijkt nog kleiner als ik van die grote benen heb
- met grote benen kan ik die skinny jeans niet meer aan
quote:
Die meuk is nog duurder dan de whey bij De Tuinen!
quote:
Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef DeRakker. het volgende:[..]
Zelfde maar het is me gelukt om een wijde gstar broek te vinden, meer dan genoeg ruimte dus ik kan weer lekker door
Het ding is gewoon dat skinny jeans op dit moment in zijn... het was de ruimste broek in de winkel.. verder was alles krap.
Hopelijk verandert de mode dat de wijdere broeken weer in worden.
Eens. Die skinny meuk is gewoon kut. Maar ook gewone broeken zitten vaak krap. Een smartphone krijg je nauwelijk in een broekzak en je ziet hem zo zitten.
Bij pakken is het ook ellende, al is het daar gelukkig mogelijk voor niet al teveel geld maatpakken te laten maken (Suit Supply / Society Shop).
quote:
Skinny jeans zijn het zoveelste niet op de consument aansluitende "product" van steriele mode-ontwerpers waarbij elk model (m/v) er steriel en geslachtloos uitziet.
Gelukkig is er nog de kleding van
Gasp], voor de echte (eind)bazen.
quote:
Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef DeRakker. het volgende:[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Als dit soort gasten jeans kunnen dragen mag er eigenlijk geen excuus zijn dat er mensen zijn die de benen niet trainen omdat ze anders geen jeans meer kunnen dragen.
Ze verpesten/verminken gewoon hen eigen lichaam door alles uit verhouding te laten lopen...
+1
Vrouwen komen en gaan; het ijzer blijft altijd bestaan.
SQ: 8x110kg, DL:10x130kg, BP: 2x110kg
BL: 1.90m BW: 95kg BF:? IQ: >130