abonnement Unibet Coolblue
pi_110356876
Ik denk dat veel FOK!kers wel eens een referallink hebben gezien waarmee iemand probeerde geld te verdienen. Of zelf heeft geprobeerd geld te verdienen met dit soort dingen.
Ik ook en vroeg mij af of mensen hier misschien nog websites weten die ook echt werken.
Hiermee bedoel ik niet dat je er rijk van kan worden of dat het makkelijk is. Maar websites die ook echt betalen want vaak als je de websites opzoekt staat er wel ergens op internet dat het nep is.

Zelf heb ik ervaring met:
www.slicethepie.com - reviews over muziek schrijven. En referrals
www.nucash.nl - advertenties klikken en email openen. Hiermee verdien je vooral met referrals.

www.euroclix.nl - een van de oudste. Schijnt betrouwbaar te zijn maar je krijgt niet veel mogelijk heden te verdienen dus geen ervaring met uitbetalen.
www.megatypers.com - reCaptcha's schijnt ook betrouwbaar te zijn. Alleen 3000 plaatjes typen voor $3,00 is mij wat veel.

Ook bezig geweest met www.zakelijkthuis.nl , maar sinds gister inloggen niet kon en de referrals allemaal dood zijn en vandaag een melding over de apache staat denk ik dat dat afgelopen is.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 15 april 2012 @ 17:17:39 #2
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110357025
3000 captcha's typen voor 3 dollar is echt slavenwerk. :')

Leuk voor mensen in lagelonenlanden, maar niets voor Nederlanders. Verder kan je beter leren programmeren/webdesignen, kan je lekker makkelijk thuis geld verdienen.
Niet altijd serieus
pi_110357108
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 17:17 schreef themole het volgende:
3000 captcha's typen voor 3 dollar is echt slavenwerk. :')

Leuk voor mensen in lagelonenlanden, maar niets voor Nederlanders. Verder kan je beter leren programmeren/webdesignen, kan je lekker makkelijk thuis geld verdienen.
Dat doe ik als opleiding maar ik ben er niet zo goed in :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_110357236
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 17:17 schreef themole het volgende:
3000 captcha's typen voor 3 dollar is echt slavenwerk. :')

Leuk voor mensen in lagelonenlanden, maar niets voor Nederlanders. Verder kan je beter leren programmeren/webdesignen, kan je lekker makkelijk thuis geld verdienen.
Daarnaast word er nog misbruik gemaakt van het uitvogelen van die captcha's ook nog..
uberhaupt mensen die voor 3000 capcha's akkoord gaan met 3$ _O-
pi_110357310
Euroclix is wel betrouwbaar, maar gaat heel traag, ooit voor de grap eens geprobeert in ver verleden, na 2 jaar had ik 25 euro ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 15 april 2012 @ 17:29:11 #6
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_110357355
De remedie in deze echter is een flinke dosis volwassenheid en kennis van zaken. Maar al met al is dit toch niet mijn manier. :7
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_110357468
Volgensmij kan je bijvoorbeeld beter iemand powerlevelen in een mmo, zelfs daar verdien je meer mee dan capachas. Al is dat nu wel iets te laat denk ik.
pi_110361537
Ik ben al een paar jaar bezig met een heel groot aantal site. Mails lezen enquêtes invullen.
Probleem is dat het verdienen wel heel langzaam gaat. En als ik het omreken naar de uren die je erin moet steken verdient het nog geen euro per uur.

Begin dit jaar zit ik bij JBP. En daar verdien ik zo'n $100 per maand, met minimale inspanning. Vorige week ben ik gestart bij A Daily Cash en daar hoop ik over een maand of twee ook lekker mee te gaan verdienen.

Gaat dus echt een stuk beter dan met mails lezen. ;)
Sig verwijderd door admin, niet terug plaatsen.
pi_110362581
Ik vroeg me al af waarom je voor dat bericht je account had aangemaakt maar nu zie ik je sig en snap ik het...

Iemand ervaring met dat soort websites? Het ziet er naar uit dat je investeert, heb je dan wel kans dat je ooit winst maakt?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 15 april 2012 @ 20:16:21 #10
369911 Adiman
The Conquer
pi_110364262
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef LKnappers het volgende:
Ik ben al een paar jaar bezig met een heel groot aantal site. Mails lezen enquêtes invullen.
Probleem is dat het verdienen wel heel langzaam gaat. En als ik het omreken naar de uren die je erin moet steken verdient het nog geen euro per uur.

Begin dit jaar zit ik bij JBP. En daar verdien ik zo'n $100 per maand, met minimale inspanning. Vorige week ben ik gestart bij A Daily Cash en daar hoop ik over een maand of twee ook lekker mee te gaan verdienen.

Gaat dus echt een stuk beter dan met mails lezen. ;)
wat houdt die JBP en A daily Cash in.
Kan het een twee drie niet zo vinden op google
pi_110364947
Vroegah had je van de referral-sites die echt in specifieke niches relatief veel betalen voor clicks. Ik heb toen wel eens dode links in dezelfde niche (links die nergens meer naartoe gaan) waar nog veel op geklikt werd gekocht en die vervolgens naar mijn eigen referral-link geleidt. Op die manier kon je toen wel gemakkelijk behoorlijk wat geld verdienen doordat de referrals meer opbrachten dan het kopen van dode links.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 15 april 2012 @ 22:05:13 #12
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_110372085
moneymiljonair gaat bij mij het snelst qua advertentie klikken.

Daarnaast doe ik dit bij euroclix, ipay, surfrace, geldrace, zinngeld en jiggy

Zijn allemaal betrouwbaar, heb me door allemaal minstens een keer uit laten betalen.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_110372307
Zoek gewoon een normale baan.
pi_110372471
Wanneer je echt geld wilt verdienen op internet kun je het beste niche artikelen schrijven en daar adsense op zetten, collega van me heeft ooit in 2 weekenden tijd een website gemaakt met informatie over waar je aan moet denken wanneer je een huis gaat kopen. In de hoogtij dagen had ie 1200 euro per maand aan adsense inkomsten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_110372713
Poker, werkt prima als je gewoon de regels volgt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110373210
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef raptorix het volgende:
Wanneer je echt geld wilt verdienen op internet kun je het beste niche artikelen schrijven kopen en daar adsense op zetten, collega van me heeft ooit in 2 weekenden tijd een website gemaakt met informatie over waar je aan moet denken wanneer je een huis gaat kopen. In de hoogtij dagen had ie 1200 euro per maand aan adsense inkomsten.
:) Het is alleen lasting om -nu nog- je eigen unieke niche te vinden. Onder andere omdat je zoveel concurrentie hebt zit je gewoon dagelijks te kutten om je google ranking op te krikken etc..
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_110374252
Unibet _O_
Putin for President _O_
pi_110693115
bouw een website, creëer content, en werkt je wat in in affiliate marketing.
ik ben zelf een site aan het maken, maar is nog niet af, het is voor mij ook allemaal redelijk nieuw.
link in handtekening.
groetjes
pi_110695555
Gewoon slim in en verkopen op marktplaats. Zoveel mensen die spullen aanbieden waarvan ze de waarde absoluut niet weten.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_110696543
webcam
  maandag 23 april 2012 @ 22:25:56 #21
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_110697992
Telewerken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_110698830
Bij het TNS Nipo en nog wat van die bureaus. Tns is het meest lucratief, je spaart bijvoorbeeld free record shop, blokker of bol.com bonnen en dat gaat best snel. Binnenkort doe ik mee met een post experiment en dat is 60 tot 100 euro :)
pi_110705908
Mijn vriendin gebruikt www.hitgeld.nl

Heeft altijd netjes uitbetaald gekregen en er zit zo'n soort van bot bij die automatisch die sites laadt (legaal).

En als je je verveelt kan je spelletjes doen om credits te verdienen. Zij speelt voornamelijk galgje en wint altijd. Had een galgje generator voor haar gevonden ;) Dus voor wie wilt: http://www.lennardheerscht.com/galg/
pi_111672912
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef Meteoric het volgende:
Bij het TNS Nipo en nog wat van die bureaus. Tns is het meest lucratief, je spaart bijvoorbeeld free record shop, blokker of bol.com bonnen en dat gaat best snel. Binnenkort doe ik mee met een post experiment en dat is 60 tot 100 euro :)
ik heb gezocht op de site van TNS Nipo maar ik kan nergens vinden waar je je zelf kunt aanmelden. :?
pi_112701428
Ben eens met Just Been Paid begonnen, werkt erg goed! Begon ruim een maand geleden en verdiende toen met mijn inleg $5 per dag. Nu is dat al opgelopen tot $10 per dag zonder dat ik daar moeite voor hoef te doen :) vragen mag je gerust aan me stellen!

Anderen nog ideeën over werkende manieren om geld te verdienen?
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')