Krakau is heel erg lijp, heel veel clubs enzo. Ook heel erg gezellig, aardige mensen, echt een studentenstad. Alles ligt daar gewoon rond het centrale plein. Maar, zou niet echt weten hoe het allemaal heette daar.
Wroclaw ben ik ook geweest, dat was ook een leuke studentenstad. Lijkt op Krakau, heel veel verschillende kroegen en clubs en er is altijd wel iemand.
En Belgrado vond ik ook wel relaxed, uitgaansgebied is daar op boten die in de rivier liggen. Ik was wel op een of ander feest met een heel opgefokte sfeer, omdat het onbeperkt zuipen was, maar als je wat leuks vindt, is het wel vet.
Ook in Sarajevo geweest, dat is ook wel een aanrader. En Tirana in de wijk Bloku heb je ook heel veel vette clubs/bars zitten en dat is heel erg goedkoop. Daarnaast zijn de mensen ook super aardig. Wel vind ik het daar anders gaan dan in Nederland, mensen gaan gewoon minder los en vaak reserveren ze een tafel en blijven daar dan gewoon omheen staan.
In Oekraine heb ik ook wel goede ervaringen, alleen vind ik de taal een probleem. Iedereen spreekt Russisch. Ik was daar in Odessa, dat is ook een badplaats waar veel Russie sche/Russisch sprekende mensen op af komen. Kon je wel heel leuk stappen en veel mooie vrouwen op de dansvloer. Alleen met niemand praten
Op 25-09-2008 19:32 schreef bevertonwhehehe het is Patriek Lodiers van de lama's