abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 april 2012 @ 13:01:59 #126
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110346512
Laminaat ligt aan hoe je het legt, denk ik. Bij mijn ouders in de kamer is het prima, maar in het halletje boven klinkt het inderdaad echt supergoedkoop, alsof ze de ondervloer vergeten zijn of zo. Ik vind het wel mooi, meestal. En je meubels maken er geen deuken in.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 15 april 2012 @ 13:03:35 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110346580
Parket is gewoon rot in onderhout (hihihihi).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_110346652
Ja, dan denk ik, het leven is te kort hoor. Waarom zou je in hemelsnaam tijd willen besteden aan het onderhouden van je vloer?

In dit tijd kun je ook iets doen met O+ wijn O+ ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110346761
Ik heb in een groot gedeelte van het huis parket liggen.
En in de woonkamer laminaat van een knaak/m2. Dat was eigenlijk maar voor een jaartje. Ligt er al 3 maanden in en eerlijk gezegd erg prettig in onderhoud.
Dat parket dat zit in de olie en dat was geen best idee. Dat doe ik niet meer, zeker niet met katten.
Het ziet er allemaal lekker doorleefd uit zeg maar :')

Ik word altijd een beetje hels als mensen beginnen over wat "goedkoop" is en wat niet.
Zelfde als de "ikea-keuken-kwestie".
  zondag 15 april 2012 @ 13:12:03 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110346817
Waarom zou je veel geld uitgeven als je met weinig ook toekan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 15 april 2012 @ 13:12:13 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110346822
Ik ben helemaal geen tegenstander van goedkoop :+. En de kans is best aanwezig dat als ik ooit ergens een eigen appartementje heb dat er ook laminaat in komt te liggen, maar dat betekent niet dat het mijn ideale lievelingsvloer is :D. Want dat is namelijk OVERAL MATRASSEN EN DEKENS O+ O+ O+ O+!!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 15 april 2012 @ 13:13:20 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110346854
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef wonderer het volgende:
Waarom zou je veel geld uitgeven als je met weinig ook toekan?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_110346878
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:09 schreef lezzer het volgende:
Dat parket dat zit in de olie en dat was geen best idee. Dat doe ik niet meer, zeker niet met katten.
Het ziet er allemaal lekker doorleefd uit zeg maar :')
Wat zou je anders doen dan?
Ik ben juist dol op olie (voor vloeren, tafels en wat dies meer zij). Ziet er mijns inziens mooier uit dan lak en nog fijner: je kunt het lokaal bijwerken zonder schuren en zonder dat je het hele oppervlak opnieuw hoeft te doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_110346883
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:09 schreef lezzer het volgende:

Ik word altijd een beetje hels als mensen beginnen over wat "goedkoop" is en wat niet.
Zelfde als de "ikea-keuken-kwestie".
Hoe bedoel je?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110346896
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat zou je anders doen dan?
Ik ben juist dol op olie (voor vloeren, tafels en wat dies meer zij). Ziet er mijns inziens mooier uit dan lak en nog fijner: je kunt het lokaal bijwerken zonder schuren en zonder dat je het hele oppervlak opnieuw hoeft te doen.
kots die intrekt in de vloer omdat jij net naar kantoor was de hele dag...
pi_110346930
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

kots die intrekt in de vloer omdat jij net naar kantoor was de hele dag...
:9~

Ook zo fijn met vloerbedekking. Maar dat vind ik sowieso om te kotsen zo goor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 15 april 2012 @ 13:16:04 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110346947
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

kots die intrekt in de vloer omdat jij net naar kantoor was de hele dag...
_O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_110346953
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou, ik heb wel eens een hele discussie gehad met DS4 over of je een ikea keuken moet nemen als je meer kunt betalen. Dat het een vervloeking is van je huis als je dan een huis hebt van bijvoorbeeld een half miljoen dat je daar dan een ikeakeuken in zet.

Nou, ik vind dat dat kan, ik vind 25K voor een keuken waar ik alleen eenvoudige maaltijden in maak en af en toe wat drinken uit de koelkast trek te veel. Ook als ik het zou kunnen betalen.
  zondag 15 april 2012 @ 13:16:39 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110346975
Mijn oude studentenkamer had oude vloerbedekking er in liggen :{. Ik heb in het jaar dat ik daar in gewoond heb volgens mij nooit met blote voeten rondgelopen _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 15 april 2012 @ 13:17:42 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_110347009
Als je de keuken die je mooi vindt bij IKEA kan kopen, dan zie ik niet in waarom je dat niet in welk huis dan ook zou mogen/kunnen plaatsen. Het is maar net wat je belangrijk vindt om geld aan uit te geven.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_110347025
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens een hele discussie gehad met DS4 over of je een ikea keuken moet nemen als je meer kunt betalen. Dat het een vervloeking is van je huis als je dan een huis hebt van bijvoorbeeld een half miljoen dat je daar dan een ikeakeuken in zet.

Nou, ik vind dat dat kan, ik vind 25K voor een keuken waar ik alleen eenvoudige maaltijden in maak en af en toe wat drinken uit de koelkast trek te veel. Ook als ik het zou kunnen betalen.
O ik heb sowieso dikke schijt aan wat anderen vinden dat ik met mijn huis en mijn geld zou moeten doen.

Prima wat jij vindt, doe daarmee wat je wilt in jouw huis. Doe ik dat in het mijne.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110347049
quote:
3s.gif Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je de keuken die je mooi vindt bij IKEA kan kopen, dan zie ik niet in waarom je dat niet in welk huis dan ook zou mogen/kunnen plaatsen. Het is maar net wat je belangrijk vindt om geld aan uit te geven.
Nou, dat vind ik dus ook.
Maar er zijn dus mensen die vinden dat je dan afbreuk doet aan het huis.
Terwijl een keuken helemaal niet waarde vermeerderend is.
  zondag 15 april 2012 @ 13:19:34 #143
296917 Abby79
Being myself!
pi_110347078
quote:
3s.gif Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je de keuken die je mooi vindt bij IKEA kan kopen, dan zie ik niet in waarom je dat niet in welk huis dan ook zou mogen/kunnen plaatsen.
Dat, zolang je hem zelf mooi vind en het voldoet aan je wensen, wat maakt het dan uit wat anderen vinden van de prijs ervan?
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef lezzer het volgende:
Terwijl een keuken helemaal niet waarde vermeerderend is.
Keukens zijn vaak het eerste wat er bij een verkoop door de nieuwe bewoners weer uitgesloopt wordt :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_110347084
Sowieso. Ik woon in mijn huis om een fijne plek te hebben om thuis te komen. Niet om het over 5 jaar meer waard te laten zijn.

Ik zal niet snel iets laten / doen uit dat oogpunt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110347087
Ik heb er trouwens wel Miele apparatuur in dan. Dat dan weer wel.
Maar die kastjes, daar is niet zo veel anders aan dan bij de lokale keukenboer hoor.
pi_110347102
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso. Ik woon in mijn huis om een fijne plek te hebben om thuis te komen. Niet om het over 5 jaar meer waard te laten zijn.

Ik zal niet snel iets laten / doen uit dat oogpunt.
En als je al een keer (of 2) gescheiden bent en je 25K keuken achter gelaten hebt, dan doe je dat helemaal niet meer :D
pi_110347108
Ik kocht mijn huis JUIST mede door de keileuke-helemaal-mijn-smaak Ikea keuken die er in zat bedenk ik me nu ineens :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110347127
Het leuke is dat je bij ikea voor een paar honderd euro nieuwe deurtjes hebt, en dan heb je weer helemaal een andere keuken ^O^
  zondag 15 april 2012 @ 13:24:27 #149
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110347224
Ik vind het belangrijker dat een keuken handig is ingedeeld en veel opbergruimte heeft.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 15 april 2012 @ 13:25:09 #150
296917 Abby79
Being myself!
pi_110347242
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kocht mijn huis JUIST mede door de keileuke-helemaal-mijn-smaak Ikea keuken die er in zat bedenk ik me nu ineens :D
Dat had ik echt niet gekund :P (ik heb 4 jaar geleden het studentenhuis van m'n vader overgenomen - zij hadden er tot 1979 in gewoond en daarna verhuurd - en het hele huis is toen gestript, dus alles nieuw, was ook wel nodig na 30 jaar bijna geen onderhoud!)

Ik heb nu zelfs 2 keukens eigenlijk :P (ik verhuur m'n benedenverdieping, dus heb heel veel "dubbel" ;))
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')