Bankendiscussie teruggelezen..
Toen we ruim tien jaar geleden gingen samenwonen ging dat heel snel en hadden we heel weinig te besteden, dus we kochten een supergoedkoop bankstel bij Seats & Sofa's. Na een jaar of twee kwam -ie al mijn neus uit, maar dat stomme bankstel blééf potdorie maar in prima staat!
En dan heb ik dus een probleem, want wat stuk is wil ik niet vervangen. We hadden bijvoorbeeld tot afgelopen december ook nog zo'n oeroude, bolle beeldbuis als teeevee... Als laatste in het dorp, denk ik!
Goed, twee maanden geleden zakte de bank tot mijn blijdschap dan toch nog door op de plek waar mijn lief zit en de stoffen bekleding begint ook eigenlijk wel wat te slijten. Kunnen we eindelijk eens een nieuwe kopen!
Geen bankstel meer, want dat vind ik een beetje truttig. Eerst één grote, nieuwe bank en op den duur nog een ander, klein bankje dat er een beetje mee contrasteert.
We kunnen en willen er nog steeds niet veel geld aan uitgeven en we hadden ons oog eigenlijk op de 3-zits Kivik van Ikea laten vallen (wegens platte brede leuningen - fijn, want daar zit ik vaak op) maar ik zie nu dat die er niet meer is met de ruige corduroy bekleding die we zo tof vonden. Meh. Enfin, deze dus:

De Ektorp van Ikea zit trouwens ont-zet-tend lekker, maar ik kan me niet over die ronde leuninkjes en dat 'rokje' aan de onderkant heenzetten.

</spuitelf>
[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 15-04-2012 09:12:10 ]