pi_110803313
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
4s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Ok _O_

ik bereid me voor op een avond met liters vodka, vuur en veul muziek _O-
Die Zweden weten wel hoe ze moeten feesten :D
een avond? Tijdens de avond is het meeste gedaan. Een dag.

Ik ga denk ik naar Stockholm. Nu 3x valborg meegemaakt, en ik vind het wel goed. Maar goed, in Uppsala zijn en niet vieren is ook lastig, dus maar eens de hort op.
pi_110804340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

een avond? Tijdens de avond is het meeste gedaan. Een dag.

Ik ga denk ik naar Stockholm. Nu 3x valborg meegemaakt, en ik vind het wel goed. Maar goed, in Uppsala zijn en niet vieren is ook lastig, dus maar eens de hort op.
op de avond gaat t vuur aan en vuurwerk etc etc.

Dan gaan de flessen open en de muziek aan _O_
pi_110814199
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:30 schreef gogosweden het volgende:

[..]

op de avond gaat t vuur aan en vuurwerk etc etc.

Dan gaan de flessen open en de muziek aan _O_
ben je ooit in Uppsala geweest met valborg?

Hier beginnen we om half 8 met champagne, en gaat het drinken de hele dag door. Tegen de avond zijn velen te lam om nog maar wat te doen!
pi_111605677
Heb een optie op een kamer in Uppsala per 1 juli *O*. Nu nog werk er bij vinden...
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_111605809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ben je ooit in Uppsala geweest met valborg?

Hier beginnen we om half 8 met champagne, en gaat het drinken de hele dag door. Tegen de avond zijn velen te lam om nog maar wat te doen!
nee! jammer genoeg niet.

Ik zal dit jaar ergens bij kalmar zijn, hopen dat het daar wel wat leuker is _O_
pi_111605854
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee! jammer genoeg niet.

Ik zal dit jaar ergens bij kalmar zijn, hopen dat het daar wel wat leuker is _O_
Je bedoelt volgend jaar?
pi_111606309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Je bedoelt volgend jaar?
ja klopt _O-

Midsommar bedoelde ik eigenlijk met mijn post
pi_111614822
Hier ook maar even mijn post uit trv;

Misschien al bekend bij jullie, maar ik wist het niet; Norwegian vliegt ook van Arlanda naar Amsterdam. Als ik de prijzen bekijk is het een mooi alternatief voor wie met ryanair reist. Duurder, maar wel vanaf Arlanda
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_111615033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef Knutknuttsson het volgende:

Misschien al bekend bij jullie, maar ik wist het niet; Norwegian vliegt ook van Arlanda naar Amsterdam. Als ik de prijzen bekijk is het een mooi alternatief voor wie met ryanair reist. Duurder, maar wel vanaf Arlanda
Ja, dat had ik ook gezien. Ik hoorde dat ze ook op Maastricht gaan vliegen!
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:09:49 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111615152
Ik rij morgen naar Västervik *O* zin in mooi Zweden :)

Hopen dat de snoeken een beetje honger hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_111615162
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik rij morgen naar Västervik *O* zin in mooi Zweden :)

Hopen dat de snoeken een beetje honger hebben
+ - 12 uur rijden
pi_111615193
welke vliegmaatschappijen vliegen er trouwens op Kiruna?

Voor zover ik weet is het alleen SAS
pi_111615251
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook gezien. Ik hoorde dat ze ook op Maastricht gaan vliegen!
En ryanair vliegt nu ook op Eelde/Groningen, alleen nog niet deze kant op. Maar daar wordt wel over nagedacht, zeiden ze. Voor mij zou dat ideaal zijn.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:26 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111615258
quote:
4s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

+ - 12 uur rijden
Dat klopt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_111615310
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat klopt.
ik moet straks 18 tot 20 uur rijden naar kalmar, en dan blijf ik nog binnen de grenzen van Zweden ook _O-
pi_111615391
quote:
4s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:10 schreef gogosweden het volgende:
welke vliegmaatschappijen vliegen er trouwens op Kiruna?

Voor zover ik weet is het alleen SAS
norwegian ben ik daar wel eens mee naar toe gevlogen...
pi_111615401
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:13 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En ryanair vliegt nu ook op Eelde/Groningen, alleen nog niet deze kant op. Maar daar wordt wel over nagedacht, zeiden ze. Voor mij zou dat ideaal zijn.
ik ben veel blijer met Bremen...
pi_111615486
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

norwegian ben ik daar wel eens mee naar toe gevlogen...
staat er anders niet tussen op hun website hoor ;(
pi_111615740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ben veel blijer met Bremen...
Is voor mij ook nog goed te doen. Ik vind alleen Nyköping-Uppsala een rotstuk. Maar zolang het zķveel in prijs scheelt in vergelijking met Stockholm, neem ik het wel voor lief.
Mijn vriendin en dochter vliegen trouwens in september met Norwegian retour voor 1600 kroon. Daar kan Ryanair zelfs nauwelijks tegenop. Als ze deze prijzen blijven hanteren, dan vlieg ik denk ik niet meer met Ryanair.
pi_111615835
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:31 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Is voor mij ook nog goed te doen. Ik vind alleen Nyköping-Uppsala een rotstuk. Maar zolang het zķveel in prijs scheelt in vergelijking met Stockholm, neem ik het wel voor lief.
Mijn vriendin en dochter vliegen trouwens in september met Norwegian retour voor 1600 kroon. Daar kan Ryanair zelfs nauwelijks tegenop. Als ze deze prijzen blijven hanteren, dan vlieg ik denk ik niet meer met Ryanair.
Mijn vriend woont in Bremen, vandaar! Dus voor mij schiet naar Amsterdam vliegen niet zoveel op.

Al komt hij waarschijnlijk in de zomer hier wonen, dus ik hoop erg binnenkort m'n laatste ryanairvlucht te maken. Ik krijg er langzamerhand een hekel aan!
pi_111617054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef Knutknuttsson het volgende:

Klopt, ik ben vorige week met Norwegian van Amsterdam naar Stockholm teruggevlogen. Tijd is beetje ongunstig (21.20 vanaf Schiphol) maar voor 65 euro enkeltje, halfleeg vliegtuig en Wi-Fi aan boord. Bij aankomst op Arlanda rijdt de Arlanda Express nog om het kwartier.
pi_111634249
Een andere optie is Germanwings vanaf Keulen (2.5 uur rijden vanaf Utrecht, maar de trein is ook vrij goedkoop) naar Arlanda. Vluchten zijn op het moment tussen de 50 en 100 (enkele reis), maar heb ze ook wel rond de 25 gezien. Als je in het zuiden moet zijn is Ryanair van Weeze naar Växjo ook goedkoop. Ben heen en weer gevlogen voor 80 euro.

Irritant dat KLM naar zo'n beetje heel Europa vliegt voor 99 euro, maar Arlanda is 160 :S.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_111647078
Als ik het zo zie zijn de meeste appartementen in Zweden zijn koop, met alsnog een bizar hoge bewonersvereniging "contributie". Waar kan je gewone huur-appartementen vinden?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_111648044
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef jakkop het volgende:
Als ik het zo zie zijn de meeste appartementen in Zweden zijn koop, met alsnog een bizar hoge bewonersvereniging "contributie". Waar kan je gewone huur-appartementen vinden?
Mwah...die "contributie" valt vaak wel mee als je ziet wat je ervoor terug krijgt.. Ligt ook een beetje aan de stabiliteit van de vereniging en hoe groot het appartement is. Ik woon ook zo en bevalt me prima.

Je ging naar Uppsala, toch? Voor huurappartementen buiten studentvestiging om zul je je moeten inschrijven. Uppsalahem, HSB. Er zijn er nog wel meer.
pi_111648609
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je ging naar Uppsala, toch? Voor huurappartementen buiten studentvestiging om zul je je moeten inschrijven. Uppsalahem, HSB. Er zijn er nog wel meer.
Heb me inderdaad ingeschreven, maar dat duurt nogal lang natuurlijk. Ben nu aan het kijken naar de particuliere markt, maar die is van nature lastiger te doorzien.
Eins, zwei, hoeplakai.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')