quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef heloef het volgende:Wat de neuk is hier aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef twi het volgende:[..]Naackte mannen. Lekker hè?
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:Hey twi, moet ik nog teruglezen of heeft die ene waar we het over hadden zich nog een beetje normaal gedragen?
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:[..]Wat voor geheimtaal is dit en roddelen jullie samen over ons???
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:Hey twi, moet ik nog teruglezen of heeft die ene waar we het over hadden zich nog een beetje normaal gedragen?Gepost van mijn Asus Transformer Prime. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zei als ie met jou opgesloten zou zitten keiharde neuqseks zou hebben.Maar das geloof ik vrij normaal om te zeggen op Fok
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef moneyfornothing het volgende:[..][ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef twi het volgende:Het is niet echt de moeite meer waard, nee.Gepost vanaf mijn zolderkamer.
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:[..]Hij zei als ie met jou opgesloten zou zitten keiharde neuqseks zou hebben.Maar das geloof ik vrij normaal om te zeggen op Fok
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef formerjellybean het volgende:Dit is eigenlijk weer de eerste keer sinds een hele lange tijd
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:[..]Was dat nog in het dromen topic?
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef xFriendx het volgende:[..]Met nog een klein stukje licht wat door de opening van het gordijn naar binnen sijpelt?
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:[..]nee gewoon hier
quote: Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:Ben je hierna die nieuwe martin gaus snarf?