pi_110668866
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat Rabobank vindt dat ze ieder jaar het NK moeten winnen :) Zij profileren zich als grootste ploeg van Nederland, dan moeten de prestatie's daar ook naar zijn.

Overigens vond ik vooral het optreden van Rabo in de AGR teleurstellend. Dat is toch hun koers. Mollema redt het nog een beetje maar voor de rest de hele dag wat kleurloos rond gereden daar.
Dat is het probleem dus juist. Het was dit jaar juist Vacansoleil die zich naarmate de eerste maanden van het wielerjaar vorderde, profileerden als dé ploeg van Nederland. Zij zouden wel even de fakkel overnemen van Rabo, de koers dragen in de AGR enz.

Maar niets van alles. Rabo eindigt in bijna elke klassieker (alleen MSR 20e om 21e niet) hoger dan Vacansoleil en wie krijgt de kritiek? Juist Rabo. Slaat echt nergens op.
pi_110669107
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nou ja, Gerrans vind ik toch wel een winnaarstype. Hij heeft niet voor niets in alle grote rondes een rit gewonnen en ook was hij als eens de snelste in de GP de Plouay. Alleen een echte klassieker had ie nog niet.

Maar Gerrans vind ik wel een renner waarvan je verwacht dat ie een klassieker kan winnen met een voor hem gunstig koersverloop. Hij is nergens topfavoriet, maar je staat ook niet met je ogen te knipperen wanneer hij Milaan - San Remo wint.

Dat geldt ook wel voor Iglinski. Dat zijn goede renners die al een en ander hebben gewonnen, maar nog moesten wachten op hun echt grote klassiekerzege.
Iglinskiy heeft nog nooit van zijn leven aanspraak gemaakt op welke klassieke zege dan ook of zelfs het podium, verre ereplaatsen. Dan waren Nuyens en Vansummeren die ik noemde nog minder vreemd eigenlijk..

Gaat me niet om Iglinskiy af te kraken, slechts het opmerkelijke aantonen dat in al die generaties op Knaven (dankzij ploeg) na nooit een "toevallige" Nederlandse klassieke zege is geweest. Dat er toevallig geen Nederlandse superkampioenen geboren worden ok, maar dat alle subtoppers nooit een uitschieter hebben gehad behalve Knaven in de laatste 25 jaar is statistisch echt bizar te noemen.
pi_110669332
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Iglinskiy heeft nog nooit van zijn leven aanspraak gemaakt op welke klassieke zege dan ook of zelfs het podium, verre ereplaatsen. Dan waren Nuyens en Vansummeren die ik noemde nog minder vreemd eigenlijk..

Gaat me niet om Iglinskiy af te kraken, slechts het opmerkelijke aantonen dat in al die generaties op Knaven (dankzij ploeg) na nooit een "toevallige" Nederlandse klassieke zege is geweest. Dat er toevallig geen Nederlandse superkampioenen geboren worden ok, maar dat alle subtoppers nooit een uitschieter hebben gehad behalve Knaven in de laatste 25 jaar is statistisch echt bizar te noemen.
Krijg je toch weer cyclisme a deux vitesses gedachten bij..
  maandag 23 april 2012 @ 12:24:00 #254
67089 Gillingham
The horror...
pi_110669372
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Voor toevallige uitschieters heb je geen doping nodig.
What's it going to be then, eh?
pi_110669450
Dat gezeik over Iglinskiy komt me ook echt de keel uit. Die jongen rijdt het hele voorjaar al enorm sterk en rijdt nu eens een keer tactisch ook goed. In de Waalse Pijl werd hij nog 13e na flink met z'n krachten gesmeten te hebben. Prima renner.
pi_110669544
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dat gezeik over Iglinskiy komt me ook echt de keel uit. Die jongen rijdt het hele voorjaar al enorm sterk en rijdt nu eens een keer tactisch ook goed. In de Waalse Pijl werd hij nog 13e na flink met z'n krachten gesmeten te hebben. Prima renner.
Hij is bovendien één van de weinige renners die presteert in zowel de kassei- als heuvelklassiekers
pi_110669648
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Hij is bovendien één van de weinige renners die presteert in zowel de kassei- als heuvelklassiekers
Eens. Ook al een keer 3e in de E3. Was de enige die meekon met Boonen en Pozzato destijds. Ook al een 8e in de RVV, 8e in Milaan-San Remo. Dan kan je een klassieker met een gelukje op een hele goede dag ook winnen.
pi_110669739
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef TheArt het volgende:

[..]

Voorjaar was Rabo was echt niet slecht qua uitslagen. Probleem was dat er bepaalde renners totaal niet op niveau waren. Dat er winnaars ontbreken bij Rabo is al heel lang duidelijk, maar daarom was het voorjaar niet slecht.
Tja, dan verschillen we van mening.
Ik vind 4 of 5 overwinningen, een paar top-10 plaatsen en een derde plaats toch wel erg pover.
Maar nog meer dan dat vind ik het zeer teleurstellend dat ze (vrijwel) nergens echt hebben meegedaan voor de overwinning, in heel het (klassieke) voorjaar niet. In veel koersen waren ze totaal niet zichtbaar danwel gevaarlijk.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de Rabobankploeg op voorhand tevreden zou zijn met deze resultaten. En om dat dan weer af te doen met loze kreten als 'een goed signaal', 'rek in onze brigade', 'perspectief voor de toekomst', 'de ploeg heeft er alles aan gedaan' zoals in het artikel op de Rabosite vind ik werkelijk treurig.
  maandag 23 april 2012 @ 12:32:23 #259
67089 Gillingham
The horror...
pi_110669741
En hij heeft natuurlijk de Strade Bianchi al een keer gewonnen. Er staan (op Löfkvist na) alleen grote namen op de erelijst van die toffe koers.
pi_110669864
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Tja, dan verschillen we van mening.
Ik vind 4 of 5 overwinningen, een paar top-10 plaatsen en een derde plaats toch wel erg pover.
Maar nog meer dan dat vind ik het zeer teleurstellend dat ze (vrijwel) nergens echt hebben meegedaan voor de overwinning, in heel het (klassieke) voorjaar niet. In veel koersen waren ze totaal niet zichtbaar danwel gevaarlijk.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de Rabobankploeg op voorhand tevreden zou zijn met deze resultaten. En om dat dan weer af te doen met loze kreten als 'een goed signaal', 'rek in onze brigade', 'perspectief voor de toekomst', 'de ploeg heeft er alles aan gedaan' zoals in het artikel op de Rabosite vind ik werkelijk treurig.
Wat bedoel je met 'meedoen voor de overwinning'? Dat is namelijk wel een bijzonder rekbaar begrip.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef Gillingham het volgende:
En hij heeft natuurlijk de Strade Bianchi al een keer gewonnen. Er staan (op Löfkvist na)calleen grote namen op de erelijst van die toffe koers.
Een koers die volgens Herbert helemaal niets voorstelt :') Echt die vent moet zo spoedig mogelijk opgenomen worden in een kliniek.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 13:14:18 #261
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_110671469
quote:

[..]

Iglinskiy heeft nog nooit van zijn leven aanspraak gemaakt op welke klassieke zege dan ook of zelfs het podium, verre ereplaatsen. Dan waren Nuyens en Vansummeren zie ik noemde nog minder vreemd eigenlijk..

De vraag is welke Nederlander in een superdag had gekund wat Iglinsky gisteren deed. Eigenlijk zie ik alleen Gesink in staat om zoiets (mits fit en in vorm) te doen.

Zelfde bij Gasparotto. Je kan moeilijk zeggen dat Mollema dat in een goede dag ook wel had kunnen winnen. Die had een goede dag en zat waar hij moest zetten.

Het valt te motiveren dat een Langeveld wel had kunnen doen wat Nuyens deed, maar had Langeveld een sprint gewonnen van Chavanel en Cancellara? Ik durf het te betwijfelen.

Ik ben het er wel mee eens dat de kasseiklassiekers van vorig jaar en de heuvelklassiekers van dit jaar mogelijkheden waren voor outsiders die niet benut werden, dat gaat alle jaren niet gebeuren. Je hebt ook bij de subtop afwerkers en niet-afwerkers en als je bij de niet-afwerkers zit, tja... dan ben je ook bij de subtop eigenlijk maar subtop. Klasse en talent genoeg, maar als je die sprint of die koelbloedigheid of dat killer instinct of die efficientie of dat koersintellect of hoe je 't allemaal maar wil noemen niet hebt, dan zal 't altijd moeilijk blijven, ook als de top het eens laat afweten.

Al is 't natuurlijk wel heel vreemd dat het allemaal "close but no cigar" renners zijn. Heeft dat iets met een verkeerde opleiding te maken? Hebben ze 't te gemakkelijk waardoor ze bij de jeugd altijd gewoon kunnen wegrijden en nooit tactisch moeten rijden om te winnen? Geen idee, maar het zit er zo ingebakken dat er toch ergens een configuratiefout moet inzitten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
I love the smell of nailpolish in the morning.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
pi_110671529
Ik ben blij dat ik hier in Grenoble (half jaar studie) niks van Herbert zijn gewauwel meekrijg. Dat die man al 15 jaar wielercommentaar mag geven... En dan Ducrot ernaast. Op die manier krijg je mensen ook niet warm voor de wielersport, met zo'n kleuters in het commentaarhok.
pi_110671670
Nederlanders bij Vacansoleil of in buitenlandse dienst hebben ook een lege prijzenkast.
Ball ist rund. Spiel dauert 90 Minuten. Soviel is schon mal klar. Alles andere ist Theorie. - Ball ab!
pi_110671702
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'meedoen voor de overwinning'? Dat is namelijk wel een bijzonder rekbaar begrip.

Klopt, moeilijk uit te leggen.
Ik heb eigenlijk nergens het gevoel gehad dat er wat te halen viel voor Rabo. Ze lieten zich zeer weinig zien, konden al helemaal niets forceren en waren meestal slechts pelotonvulling. Zeker op beslissende momenten was er niemand die echt mee kon komen. Zelfs een Boom in PR (waar hij toch behoorlijk aan het koersen was) had nergens de macht om echt voor de overwinning te gaan, en dat is dan nog de positieve uitschieter. Al met al vond ik het allemaal veel te flets, niet fris en afwachtend, ze hebben ook nooit echt geprobeerd om voorwaarden te scheppen om wel een man te laten winnen. Zo vind ik de Amstel een werkelijk treurig voorbeeld. Nota bene de kopman geeft aan dat hij gebaat is bij een harde koers en wat doen ze: ze laten zich meevoeren. Ik weet dat ze op voorhand hebben gezegd niet de koers op zich te willen nemen, maar als er op 10 km van de finish nog niets is gebeurd vind ik dat een gemiste kans. Overigens vind ik Mollema de enige uitzondering op het geheel. Hij heeft wel steeds vooraan meegekoerst.
Ik weet dat rabo een ploeg is die zich vooral focust op de tour, maar een heel (prachtig) voorjaar zo afwezig zijn in zowel etappekoersen als klassiekers vind ik erg matig.
  maandag 23 april 2012 @ 13:43:44 #265
139816 Tommeke
d'r op en d'r over
pi_110672739
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, Dekker en Boogie waren clean :')

Die generatie was eigenlijk best top. Met De Jongh, Van Bon etc... er nog bij.
pi_110672981
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, Dekker en Boogie waren clean :')

Die generatie was eigenlijk best top. Met De Jongh, Van Bon etc... er nog bij.
In 2001 hadden we Vlaanderen (Dekker), Roubaix (Knaven), Gent-Wevelgem (van Bon), LBL (boogerd), AGR (Dekker) moeten/kunnen winnen alleen Boogerd zat er toen 'ver' vanaf :D
Spartacus: de Zwitserse Laagvlieger
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wielerprono; 2008 #5, 2009 #5, 2010 #11, 2011 #13, 2012 #19
XL-Tennisgame; 2009 #41, 2010 #16, 2011 #5, 2012 #29
pi_110673010
Den Bakker, Blijlevens, Knaven, Voskamp, Hofmann... Hebben toch best wat aardige overwinningen behaald.
pi_110673137
Maar in al die jaren werden er amper klassementen gereden door Nederlanders, behalve Boogerd in 98. Wat we nu hebben met Gesink, Mollema, Kruijswijk, en Poels konden we toen alleen maar van dromen, maar nu hebben we alleen nog maar klassementsrenners. _O-
Feyenoord één.
pi_110673167
Ach ja, achteraf gezien is alles beter. Het gemekker over Schalken (of Krajicek zelfs) als 'net-niet tennisser' was ook behoorlijk luid gedurende de carriere. Blijlevens won ook altijd maar 1 sprint in de Tour.

Uiteindelijk acht ik de kans nog steeds klein dat niemand van de generatie Gesink/Boom/Mollema/Terpstra/Langeveld/... een klassieker gaat winnen. En dat is iets wat de generatie ten Dam niet kan zeggen.
pi_110673779
Argos mag naar de Vuelta trouwens, met Caja Rural, Andalucia en Cofidis. Benieuwd of ze daar nog een goede ploeg kunnen neerzetten. Ze rijden een vol programma met een behoorlijk kleine groep.
Feyenoord één.
pi_110674834
Zou me eigenlijk niks verbazen als ze Kittel en Degenkolb niet allebei naar de Tour sturen. Kittel voor de Tour en dan Degenkolb voor Polen/Vuelta.
pi_110675399
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Marcoss het volgende:
Zou me eigenlijk niks verbazen als ze Kittel en Degenkolb niet allebei naar de Tour sturen. Kittel voor de Tour en dan Degenkolb voor Polen/Vuelta.
Lijkt me toch dat ze hun twee beste renners in de Tour willen hebben.
Feyenoord één.
  maandag 23 april 2012 @ 15:25:48 #273
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_110676593
Iemand al opgevallen dat zowat alle voorjaarskoersen gewonnen zijn op een specialized fiets? En dat 9 van de 10 vorige zeges in Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen ook op een specialized waren. Best opmerkelijk vind ik
pi_110676850
Greipel wint erg makkelijk 2e etappe Ronde van Turkije, Goss nieuwe leider
pi_110677157
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat ze hun twee beste renners in de Tour willen hebben.
Lijkt me ook ja, maar dan houden ze weinig over voor Polen (waar ze ook een wildcard voor hebben ontvangen). Eigenlijk rijdt Argos teveel wedstrijden voor zo'n "kleine" ploeg.
pi_110686567
quote:
TeleVisie: Rabobank mist ziel

door Raymond Kerckhoffs
De doelstelling was begin 2008 duidelijk. Een nieuwe structuur, een nieuwe manager en een nieuwe doelstelling. Rabobank moest bij de beste sportploegen ter wereld gaan horen, zoals Ferrari (autosport), Real Madrid (voetbal), de Boston Red Sox (honkbal) en de LA Lakers (basketbal). In het vijfde jaar dat de bank de macht over de ploeg heeft overgenomen, glijdt de Nederlandse formatie echter weg naar de middenmoot van het peloton.De klassiekers brachten niet wat er van verwacht mocht worden. Nergens deed de ploeg echt voor de zege mee.
De prestaties van Bauke Mollema en in mindere mate Lars Boom en Matti Breschel waren aardig en hoopgevend, maar aan die strohalm houdt de ploeg zich al jaren vast. Het grote probleem van het voorjaar 2012 is dat er niemand echte stappen voorwaarts heeft gezet en dat vooral de renners op het tweede en derde plan met de huidige structuur op een dood spoor zitten. Er zit nauwelijks ontwikkeling in deze renners, waardoor de ploeg ook in kleinere wedstrijden geen dominantie toont. Van de 27 Rabo-renners hebben er dertien nog geen top 10-uitslag neergezet.

Triest dieptepunt was de Volta Limburg Classic (voorheen: Hel van het Mergelland, de op één na zwaarste eendagskoers in Nederland). Met een 34e en 36e plaats in de uitslag werd Rabobank daar zoek gereden. Slechts twee renners bereikten de finish. Het commentaar van ploegleider Jan Boven op Rabosport: „Individueel was het goed. Respect voor de inzet ook.”Hier komen we weer op het punt waar het al vanaf 2008 aan schort. Er is in alle geledingen van de ploeg nauwelijks sprake van zelfreflectie. Dit is juist iets dat binnen een sportploeg gekweekt moet worden. Aan de top van de ploeg ontbreekt de wielerkennis en doordat de onderlinge verhoudingen troebel zijn, is er binnen de gehele organisatie nauwelijks een wij-gevoel. Grote probleem is dat er geen leider (lees: baas) is.
Op papier is Harold Knebel die persoon, maar zijn bijnamen binnen de ploeg luiden ’de fotograaf’ en ’de hobbyist’. En zijn rechterhand Erik Breukink is ook niet de persoon die de verantwoording naar zich toetrekt. Gevolg: de spreekwoordelijke vuist ontbreekt. Het vuur, de verantwoording en het realisme zijn niet voor de volle honderd procent aanwezig. De ploeg bestaat grotendeels uit meelopers en mist daardoor de laatste jaren een ziel. In een interview met Telesport zei voormalig topploegleider José de Cauwer: „Je moet een ploeg niet als een bank leiden. Niet alles valt te programmeren, er moet ook veel vanuit de buik komen. Bij Rabobank gebeurt alles veel te dwangmatig.”

De balans moet dus meer naar de sport uitslaan. Hoe dankbaar we Rabobank ook moeten zijn als sponsor, de macht die de bank binnen de ploeg heeft genomen (en waar Jan Raas zich tot het uiterste tegen verzet heeft), pakt slecht uit voor het Nederlandse wielrennen. Wielrennen blijft een prestatiesport. En moet ook zo beoordeeld worden. Wanneer het niet goed is, weet je dat je kritiek krijgt. Daar moet je zeker niet voor weg lopen. Al vijf jaar lang is dat nu wel het geval. Er moet snel een sterke persoon vanuit het wielrennen worden aangetrokken die de boel gaat reorganiseren. Dat de bezem door de ploeg moet, is duidelijk. Anders is Rabobank niet meer serieus te nemen. In plaats van reageren moet het team weer ageren. Zorgen dat het voorop loopt met een visie voor de toekomst. Nu groeit de achterstand op de grote Angelsaksische ploegen alleen maar.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ank_mist_ziel__.html
Mart Smeets FTW
Iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren heeft of een groot hart of een klein brein...
pi_110686794
Beetje een zuur verhaal van Kerckhoffs
pi_110687588
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:26 schreef Marcoss het volgende:
Beetje een zuur verhaal van Kerckhoffs
Het is werkelijk waar belachelijk dat je zo'n slecht stuk in de krant mag zetten :') Die man presteert het om elke keer hetzelfde uitgekauwde verhaal te herproduceren en dan net te doen of het een geweldig stuk is en alles klopt wat erin staat.

Kerckhoffs valt sowieso niet serieus te nemen.
pi_110688319
quote:
In een interview met Telesport zei voormalig topploegleider José de Cauwer: „Je moet een ploeg niet als een bank leiden.
Hoe hij ook weer zijn eigen bronnen ook nog weer even extra op een voetstuk zet :')

Niet dat De Cauwer een slechte ploegleider was, maar toch
pi_110703697
Wordt Romandië nog ergens uitgezonden?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_110704255
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Hoe hij ook weer zijn eigen bronnen ook nog weer even extra op een voetstuk zet :')

Niet dat De Cauwer een slechte ploegleider was, maar toch
Vooral succesvol omdat hij Jurgen Vandenbroeck al in de jeugd volstopte met allemaal dingetjes. Kan ik niet bewijzen maar is wel waar.
pi_110704767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:26 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Vooral succesvol omdat hij Jurgen Vandenbroeck al in de jeugd volstopte met allemaal dingetjes. Kan ik niet bewijzen maar is wel waar.
Oké. :')
Feyenoord één.
pi_110705680
Ik besef dat die post royal sadness is, heb ook spijt dat ik hem gepost heb :') Hoewel het niet onwaar is :P
pi_110706063
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:

Een koers die volgens Herbert helemaal niets voorstelt :') Echt die vent moet zo spoedig mogelijk opgenomen worden in een kliniek.
Strade Bianche stelt ook niet zo veel voor, laten we wel wezen. Neemt niet weg dat het wel een prachtige koers is en er veel toekomst in zit. Om nu dat net als punt van kritiek op Herbert te hebben...

Overigens vind ik Herbert wel tof, maar Ducrot wauwelt maar wat in de rondte. Enkel Herbert en Boogerd zou ik best een goed duo vinden.
pi_110709526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef thettes het volgende:

[..]

Strade Bianche stelt ook niet zo veel voor, laten we wel wezen. Neemt niet weg dat het wel een prachtige koers is en er veel toekomst in zit. Om nu dat net als punt van kritiek op Herbert te hebben...

Overigens vind ik Herbert wel tof, maar Ducrot wauwelt maar wat in de rondte. Enkel Herbert en Boogerd zou ik best een goed duo vinden.
Als je alleen de erelijst al bekijkt, zou je de koers met wat meer respect moeten bekijken. Dit sloeg helemaal nergens op. Alsof het één of andere 1.2 koers in Oost-Europa is. Het zijn daar altijd grote namen die winnen en er eindigen ook altijd veel andere grote namen in de top-10. Je moet echt van goeden huize komen, wil je daar winnen.

Herbert volgt het wielrennen veel te slecht en daarom heeft hij daar in dat commentaarhok niets te zoeken.
  Redactie Sport dinsdag 24 april 2012 @ 09:31:35 #286
92686 borisz
Beginnend econoom
pi_110709615
Gewoon weer Mart al het commentaar laten doen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_110710273
quote:
Bondscoach Leo van Vliet heeft Thomas Dekker uitgenodigd voor een trainingsstage met de Nederlandse ploeg.

Dit maakte Dekker dinsdag bekend in het tijdschrift NUsport. "Hij nodigde me uit om na Luik-Bastenaken-Luik twee dagen te trainen met de ploeg. Het was de eerste keer in drie jaar dat ik hem sprak."
Dekker keerde in augustus 2011 terug in het profpeloton na een schorsing van twee jaar wegens het gebruik van doping.

De uitnodiging van Van Vliet komt kort nadat Dekker achttiende werd in de Amstel Gold Race. De Garmin-renner was na Bauke Mollema (tiende) de tweede Nederlander in de uitslag. Op zondag 23 september 2012 wordt het WK verreden over hetzelfde parcours.
Valt me nog mee dat Van Vliet hem heeft zien koersen
Spartacus: de Zwitserse Laagvlieger
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wielerprono; 2008 #5, 2009 #5, 2010 #11, 2011 #13, 2012 #19
XL-Tennisgame; 2009 #41, 2010 #16, 2011 #5, 2012 #29
pi_110710983
Een sprinter als Dekker verleert het na een schorsing ook niet, dat zag je wel in La Sarthe natuurlijk! /Van Vliet

Die man blijft hilarisch... :D Wel terecht dat Dekker meetraint, maakt prima progressie weer. :)
Jack does it in real time...
pi_110712087
quote:

[..]

Het is te bizar voor woorden dat sinds de jaren tachtig enkel Knaven een monument won.

Daar kunnen we nu echt niet meer omheen.
pi_110712090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:24 schreef DeeBee het volgende:
Een sprinter als Dekker verleert het na een schorsing ook niet, dat zag je wel in La Sarthe natuurlijk! /Van Vliet

Die man blijft hilarisch... :D Wel terecht dat Dekker meetraint, maakt prima progressie weer. :)
_O-
Het Grote Bakfeest - Bak voor het goede doel en steun het Rode Kruis!
Stuur je mooiste foto in van je taart en maak kans op een leuke prijs.
Facebook-pagina
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:01:17 #291
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_110712116
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef Gillingham het volgende:
En hij heeft natuurlijk de Strade Bianchi al een keer gewonnen. Er staan (op Löfkvist na) alleen grote namen op de erelijst van die toffe koers.
Rare uitspraak als je weet dat in het jaar dat Iglinskiy won Löfkvist tweede werd.
pi_110712150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:24 schreef DeeBee het volgende:

Dit heb je verzonnen.
Ball ist rund. Spiel dauert 90 Minuten. Soviel is schon mal klar. Alles andere ist Theorie. - Ball ab!
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:02:33 #293
67089 Gillingham
The horror...
pi_110712169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Zelva het volgende:

[..]

Rare uitspraak als je weet dat in het jaar dat Iglinskiy won Löfkvist tweede werd.
Leg uit.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:07:16 #294
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_110712301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Leg uit.
Wat is het waard als Iglinskiy Löfkvist versloeg en die volgens jou geen grote naam is? Dan heeft hij volgens jou een niet-grote naam verslagen en levert zijn overwinning daar niet of niet veel meer bewijskracht om je punt te onderbouwen.
pi_110712375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is te bizar voor woorden dat sinds de jaren tachtig enkel Knaven een monument won.

Daar kunnen we nu echt niet meer omheen.
Ik heb er geen verstand van, maar toeval is dit niet te noemen. Dit heeft alles te maken met 'kwaliteit' (in de breedste betekenis van het woord) lijkt mij. De kenners leggen er de vinger op.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:10:28 #296
67089 Gillingham
The horror...
pi_110712408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:07 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat is het waard als Iglinskiy Löfkvist versloeg en die volgens jou geen grote naam is? Dan heeft hij volgens jou een niet-grote naam verslagen en levert zijn overwinning daar niet of niet veel meer bewijskracht om je punt te onderbouwen.
Löfkvist is geen grote vis, maar wel een goede renner. Iglinsky versloeg in dat jaar tevens mannen als Cancellara, Pozzato, Flecha, enz.
pi_110712410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:54 schreef franklop het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat Van Vliet hem heeft zien koersen
Van Vliet is koersdirecteur van de Gold Race, die koers moet hij dus verplicht bekijken, denk dat hij Dekker daar heeft zien koersen :P
pi_110712418
Ik vind trouwens net als onder meer TheArt dat Iglinski te weinig respect voor zijn zege krijgt. Die jongen had echt al een en ander gewonnen en de nodige ereplaatsen behaald en niet in de minste koersen.
pi_110712655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind trouwens net als onder meer TheArt dat Iglinski te weinig respect voor zijn zege krijgt. Die jongen had echt al een en ander gewonnen en de nodige ereplaatsen behaald en niet in de minste koersen.
Eens,hij heeft in zijn carriere laten zien dat hij een zeer allround coureur is. Kasseienkoersen kan hij aan, maar bijvoorbeeld ook zwaardere klimmen als je naar zijn klasseringen in de Tirreno en Romandie kijkt.

Vorig jaar had ik hem in verschillende spelletje opgenomen, toen reed hij natuurlijk dramatisch :') .

Maar het was gewoon erop wachten tot dat hij een grote finale ging rijden en met Rodriguez mee en Nibali vooruit viel alles op zijn plaats. Rodriguez in de zin dat LBL hem toch niet zo lekker schijnt te liggen en Nibali omdat zijn motor net een beetje te klein is voor dit soort dingen. Rodriguez moest namelijk gewoon lossen bij de achtervolgende groep volgens mij.
Tevens zal de hele week kou, zowel in Nederland als Belgie als in Trentino toch een behoorlijk aanslag hebben gehad op de wielrenners. Dan komen er ook andere kwaliteiten bij kijken.

Overigens mochten we verwachten dat er een outsider zou winnen. De enige twee die aan de start stonden en stabiel hoge prestaties wisten neer te zetten in LBL waren Valverde en F. Schleck. De rest was allemaal zeer ongeregelmatig. Valverde was niet goed genoeg en Frankie werd door de kou bevangen. Zo vreemd was het allemaal dus niet.
Het Grote Bakfeest - Bak voor het goede doel en steun het Rode Kruis!
Stuur je mooiste foto in van je taart en maak kans op een leuke prijs.
Facebook-pagina
pi_110712686
Gesink vertrekt naar Californië
Ben benieuwd of hij daar weer een stap vooruit maakt.

Berlijn trekt zich terug voor Tourstart 2016

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')