pi_110416569
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als Kittel zich net zo blijft ontwikkelen als vorig jaar sluit ik niet uit dat Argos zelfs nog meer overwinningen gaat pakken dan Rabo..
Volgens mij had Skill vorig jaar al meer zeges (dankzij Kittel en van Hummel) dan Rabo..
Spartacus: de Zwitserse Laagvlieger
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wielerprono; 2008 #5, 2009 #5, 2010 #11, 2011 #13, 2012 #19
XL-Tennisgame; 2009 #41, 2010 #16, 2011 #5, 2012 #29
pi_110417910
Morgen begint de Ronde van Trentino met een ploegentijdrit. De ronde is live te zien op Eurosport. Naast de ploegentijdrit zijn er alleen maar 3 bergetappes met aankomst bergop. Één daarvan is bergop op de Punta Veleno. Het blijft een bizarre klim :D

Punta%2BVeleno%2B2%25C2%25B0%2Btent%2B005.JPG
  maandag 16 april 2012 @ 22:07:26 #103
350717 Redefine
Service hè
pi_110418070
In Italië spugen ze op een normale klim :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen, maar dat weet U niet.
pi_110418705
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Volgens mij had Skill vorig jaar al meer zeges (dankzij Kittel en van Hummel) dan Rabo..
Skil 30 en Rabo 26 inderdaad (Vacansoleil had er 25). Van die 30 kwamen er 17 van Kittel en 8 van van Hummel ja.
pi_110419112
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef TheArt het volgende:
Morgen begint de Ronde van Trentino met een ploegentijdrit. De ronde is live te zien op Eurosport. Naast de ploegentijdrit zijn er alleen maar 3 bergetappes met aankomst bergop. Één daarvan is bergop op de Punta Veleno. Het blijft een bizarre klim :D

[ afbeelding ]
_O- Laat het organiseren van wielerwedstrijden maar aan Italianen over.
Feyenoord één.
pi_110419255
Leuke voorbereiding op LBL voor Cunego en Scarponi :P
pi_110421878
quote:

[ afbeelding ]
mooi bochtje om aan de binnenkant te pakken
Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Geeft niks. Ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.
pi_110422055
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mooi bochtje om aan de binnenkant te pakken
Zou er iemand überhaupt in staat zijn om die bocht aan de binnenkant te pakken zonder om te vallen? :D
pi_110422812
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:18 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zou er iemand überhaupt in staat zijn om die bocht aan de binnenkant te pakken zonder om te vallen? :D
Hoeveel procent zal dat zijn?
Feyenoord één.
  dinsdag 17 april 2012 @ 06:26:16 #110
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110426480
ach tis nog geen Scanupia he ;)

Gardapano.jpg
I could have been wild and I could have
been free
But Nature played this trick on me
pi_110430150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 06:26 schreef Waaghals het volgende:
ach tis nog geen Scanupia he ;)

[ afbeelding ]
Daar ben ik eens een stuk naar boven gelopen, maar dan schrik je wel even zeg :D
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:36:41 #112
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_110430364
Mag je, helaas, niet meer fietsen.
pi_110430409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
Mag je, helaas, niet meer fietsen.
Volgens mij gooien ze hem nog 1 keer per jaar open bij een bepaald event.

Vanaf minuut 2 krijg je een goed beeld hoe steil het nou echt is :o
pi_110430456
Zo even wat inhalen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.nusport.nl/boers/2787833/fuck-middenmoot.html

Geen idee of dit nou sarcastisch is?
Vooral toen ik dit las
'Kijk, over mislukte koerscampagnes is het zaak je niet te veel op te winden.'

???
Geld lost natuurlijk altijd wel iets op >:) . Maar in het geval van Rabobank niet, aangezien het beleid wat ze nu willen uitvoeren goed te doen is met de financiele middelen die ze tot hun beschikking hebben. Sterker nog, wanneer enkele Nederlanders daar niet meer zouden worden overbetaald zou het meer dan genoeg moeten zijn. Men moet accepteren dat met een grotendeels Nederlandse ploeg zonder grote buitenlandse kopmannen je niet overal om de zege mee kan doen.

Wel leuk dat Boers zichzelf zo tegenspreekt. Het zit niet mee bij Rabo en er moet gelijke een grote koerswijziging plaatsvinden. Het loopt even niet bij BMC, en die mogen rustig afwachten tot het beleid zijn vruchten afwerpt. Andersom redeneren zou vele malen logischer zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef BusterPosey het volgende:
Galimzyanov schijnt op EPO-gebruik betrapt te zijn. -O-

Bron
Lul.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Gillingham het volgende:
Vandaag in NRC een stuk over de Amstel Gold Race. In feite was het meer een stuk over Freire en Rabobank. Het woord 'Vacansoleil' is geen enkele keer gevallen, laat staan dat 'Argos Oil' is gebruikt. Het is een redelijk kritisch stuk ten aanzien van Rabobank. Dat is niet direct onterecht, maar Rabobank deed het toch duidelijk beter dan Vacansoleil. In Nederland wordt vergeten dat Vacansoleil in wezen een ploeg is van dezelfde omvang als Rabobank. In de AGR mag je van die ploeg net zozeer een betere prestatie verwachten, maar dat krijgt geen aandacht.
Men ziet Rabobank nog steeds als het top team van enkele jaren terug toen ze wel een van de grootste budgetten ter beschikking hadden. Inmiddels is dat al lang niet meer zo en ik denk dat Vacansoleil puur voor het profteam het geeneens met zo'n lager budget moet doen. Zoals vaker gezien ligt de fout vaak bij de verwachtingen van de kijker en niet bij de prestatie van het team in die zin. Vacansoleil had je hier veel harder kunnen afslachten als pers zijnde(op basis van deze koers), zeker aangezien die wel een ''grote mond'' hadden vooraf. Rabobank temperde juist de verwachtingen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Marcoss het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)_linkname=0&ns_fee=0

Contador zo goed als zeker in de Eneco Tour, als hij bij Saxo Bank blijft.
Dat zou goed nieuws voor deze koers zijn. Voor Contador minder met al die valpartijen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
Only in Italy. Ze hebben vandaag de leiderstruien van de Giro gepresenteerd d.m.v. het bodypainten van de shirts op naaktmodellen _O-
[ afbeelding ]
:( Plaatje werkt niet.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Skil 30 en Rabo 26 inderdaad (Vacansoleil had er 25). Van die 30 kwamen er 17 van Kittel en 8 van van Hummel ja.
Argos is natuurlijk goed aan het groeien en hebben met Degenkolb een meer dan goede vervanger voor van Hummel binnengehaald. Bedoeling is om WT te worden vanaf volgend jaar. Misschien dat ze dan wel enigzins tegen het eigen beleid in moeten gaan om aan genoeg RiderValue te komen.
“Ask not what you can do for your country. Ask what’s for lunch.” - Orson Welles
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:11:31 #115
11102 knep
Mountainfreak
pi_110431450
quote:

[ afbeelding ]
Beter! Leuk klimmetje ( :P)

Punta_Veleno_Brenzone_profile.gif
pi_110431704
Afwachten wat er trouwens overblijft van de mooie parcours in Trentino. Weersverwachtingen zijn nogals slecht.
“Ask not what you can do for your country. Ask what’s for lunch.” - Orson Welles
pi_110432695
http://www.nu.nl/sport/27(...)ven-tour-france.html

quote:
Terpstra verkiest Ronde van Spanje boven Tour de France
Laatste update: 17 april 2012 09:38 info
AMSTERDAM - Niki Terpstra houdt woord en neemt komende zomer geen deel aan de Tour de France. De 27-jarige Nederlander richt zich in die periode op de Olympische Spelen en de WK op de weg in Valkenburg.

Foto: ANP
Dat is na een overleg met de ploegleiding van Omega Pharma-QuickStep besloten. ''Een Tour de France past niet echt in mijn programma'', zegt Terpstra in De Telegraaf.
''Ik rijd de Ronde van Spanje, want dat is wel weer ideaal met het oog op de WK. Ik moet dus kiezen tussen twee grote rondes, want allebei gaat zeker niet in zo'n jaar als dit.''
Terpstra zei vorig jaar al tijdens de Tour dat de kans klein was dat hij hem dit jaar opnieuw ging rijden. Er zijn weinig Touretappes waarin de nummer zes van de afgelopen Ronde van Vlaanderen zijn kwaliteiten optimaal kan benutten.
''Ik ben nu vier jaar achter elkaar gestart. In 2010 moest ik helaas al twee dagen na de proloog in Rotterdam ziek naar huis. En in de andere drie gevallen heb ik gemerkt dat een aanvallende renner als ik daar weinig kans heeft op een ritzege.''
Pieken
''Iedereen binnen de ploeg was het ook volledig met me eens dat de Spelen en de WK betere wedstrijden zijn voor mij om te pieken. Wat overigens niet uitsluit dat ik in de toekomst weer in de Tour start.''
Het eerstvolgende grote doel van Terpstra is na 2010 weer de NK op de weg te winnen, eind juni in Kerkrade.
Goede keuze, al geeft de Vuelta dit jaar ook weinig kansen voor Terpstra denk ik?
pi_110432764
In de Vuelta wordt niet elke vlakke etappe standaard dood gecontroleerd door de sprintersploegen en zie je vaker vluchters weg blijven, probleem voor Terpstra is wel dat vlak in Frankrijk echt vlak is en in Spanje meestal niet al valt dat gezien de AGR wellicht ook nog wel mee.
pi_110432806
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.nu.nl/sport/27(...)ven-tour-france.html

[..]

Goede keuze, al geeft de Vuelta dit jaar ook weinig kansen voor Terpstra denk ik?
Maakt niet uit. Vuelta is ook om de vorm helemaal optimaal te maken voor het WK. Daarvoor hoef je niet per se om etappewinst mee te strijden. Wil je wat van de Tour maken, moet dat wel. En daar worden alle vlakke etappes totaal doodgemaakt. In de Vuelta is dat veel minder.
pi_110432887
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Vuelta is ook om de vorm helemaal optimaal te maken voor het WK. Daarvoor hoef je niet per se om etappewinst mee te strijden. Wil je wat van de Tour maken, moet dat wel. En daar worden alle vlakke etappes totaal doodgemaakt. In de Vuelta is dat veel minder.
Nu ik nog eens kijk zitten er eigenlijk ook best wat vluchtetappe's in. Dacht dat het vrijwel alleen maar bergetappe's waren of vlak maar dan zo'n muurfinish.

Leuk nieuws :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:00:21 #121
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_110433307
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zag een gerelateerd filmpje:

_O-
pi_110433319
Hij kan ook eens een Ekimovje proberen, zo'n aanval vlak voor de finish zoals op op het WK in Australië en zondag. Meer kans dat het peloton in de Vuelta je niet terug pakt dan zo'n Cavendish machine in de Tour.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:13:02 #123
350717 Redefine
Service hè
pi_110436241
Terpstra reed twee jaar geleden ook al een erg goede Vuelta. Juist ook in het (midden) gebergte. Lastige ritten kan hij best wel winnen, zolang ze niet op een zware klim aankomen of over het echte hooggebergte gaan. Dus denk ik dat hij best wel wat ritjes uit kan zoeken. Natuurlijk win je niet zomaar even een rit in een grote ronde, maar kansloos is hij allerminst.

In de Tour valt tegenwoordig inderdaad niets meer te halen. Tot een paar jaar geleden had je tenminste nog twee, drie ritten die gewonnen werd door een aanvaller. Dat is nu helaas helemaal niet meer. Zoals Terpstra (en ook Boom) vorig jaar reed had hij grote kans gemaakt op een ritzege enkele jaren geleden. Die ene rit waar hij het langste voorop bleef was normaal gesproken echt een rit waar het peloton de vluchters liet gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen, maar dat weet U niet.
pi_110437306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

:o
Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Geeft niks. Ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:58:29 #125
246304 tdrone
oeeh vallende blokjes
pi_110440758
Valpartij van 2 renners van lampre in Giro del trentino, zat geen kopman bij
Wat doe ik hier?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')