quote:
Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef Leatherface het volgende:Ik vind trouwens net als onder meer TheArt dat Iglinski te weinig respect voor zijn zege krijgt. Die jongen had echt al een en ander gewonnen en de nodige ereplaatsen behaald en niet in de minste koersen.
Eens,hij heeft in zijn carriere laten zien dat hij een zeer allround coureur is. Kasseienkoersen kan hij aan, maar bijvoorbeeld ook zwaardere klimmen als je naar zijn klasseringen in de Tirreno en Romandie kijkt.
Vorig jaar had ik hem in verschillende spelletje opgenomen, toen reed hij natuurlijk dramatisch

.
Maar het was gewoon erop wachten tot dat hij een grote finale ging rijden en met Rodriguez mee en Nibali vooruit viel alles op zijn plaats. Rodriguez in de zin dat LBL hem toch niet zo lekker schijnt te liggen en Nibali omdat zijn motor net een beetje te klein is voor dit soort dingen. Rodriguez moest namelijk gewoon lossen bij de achtervolgende groep volgens mij.
Tevens zal de hele week kou, zowel in Nederland als Belgie als in Trentino toch een behoorlijk aanslag hebben gehad op de wielrenners. Dan komen er ook andere kwaliteiten bij kijken.
Overigens mochten we verwachten dat er een outsider zou winnen. De enige twee die aan de start stonden en stabiel hoge prestaties wisten neer te zetten in LBL waren Valverde en F. Schleck. De rest was allemaal zeer ongeregelmatig. Valverde was niet goed genoeg en Frankie werd door de kou bevangen. Zo vreemd was het allemaal dus niet.