quote: Op zondag 22 april 2012 15:33 schreef franklop het volgende:[..]toen hij ervanaf moest was het nog 600 meter en zat al 300/400 meter op kop ofzo
quote: Op zondag 22 april 2012 15:35 schreef Marcoss het volgende:[..]Klopt, maar toch verwacht ik van Renshaw (een topper op dat gebied) wel iets meer dan dat, maar misschien overschat ik hem dan
quote: Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Steven184 het volgende:Netjes hoor, Brown en Renshaw kwamen wel te vroeg op kop. Missen gewoon een mannetje.
quote: Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Felagund het volgende:, hopelijk kan hij in de Giro (ik neem aan dat ze hem meenemen) ook iets laten zien.
quote: Op zondag 22 april 2012 22:23 schreef bjarki het volgende:Oi, weer gemist
quote: Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:http://www.rabosport.nl/wielrennen/nieuws/4271/'Jonge_renners_geven_toch_een_mooi_signaal'&utm_source=twitter&utm_medium=socialmedia&utm_campaign=rabowielrennen_feed
quote: Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef vivelafete het volgende:[..]Een goed signaal Ik ben heus geen Rabo-basher, maar dit (klassieke) voorjaar was echt zwaar teleurstellend, bagger eerder. Ze hebben vrijwel nergens echt meegedaan in de koers, laat staan voor winstkansen.Molkema als uitzondering, die een zeer behoorlijke reeks neerzet.
quote: Op maandag 23 april 2012 10:20 schreef Tommeke het volgende:Vanochtend was Jaap de Groot bij vandaag de dag. Wat een prutser zeg Hij vond het voorjaar maar saai, want de Nederlanders deden het zo slecht. Alleen Mollema en Westra deden het volgens hem goed in Baskenland en Parijs-Nice. Zeker Terpstra vergeten Plus dat Boom erg goed reed in de Hel. Daarbij komt dat de meeste koersen best leuk waren om te zien.
quote: Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef TheArt het volgende:[..]Voorjaar was Rabo was echt niet slecht qua uitslagen. Probleem was dat er bepaalde renners totaal niet op niveau waren. Dat er winnaars ontbreken bij Rabo is al heel lang duidelijk, maar daarom was het voorjaar niet slecht.
quote: Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Leatherface het volgende:[..]Het vertrek van eerst Menchov en een jaar later Freire is in zekere zin een aderlating. Dat zijn toch renners die altijd wel een grote koers (grote ronde in het geval van Menchov dus en een klassieker in het geval van Freire) konden winnen.
quote: Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:Als Iglinskiy, Gasparotto, Gerrans, Zaugg, Vansummeren, Nuyens en Goss een klassieker kunnen winnen.. dat waren voor ze hun grote zege haalden toch ook niet renners die meer als winnaar bekend stonden dan de betere huidige Raborenners/Nederlanders.Maar ook bij vele "toevalstreffers" is het nooit een Nederlander die de dag van zijn leven rijdt.
quote: Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef Slobeend het volgende:Vacansoleil mag wel wat meer kritiek hebben vind ik. Waarom zij niet en Rabobank wel?Ze hebben geen goede klassieker gereden. Parijs-Nice en Tirreno wel erg goed natuurlijk, daarna was het niet veel meer.
quote: Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]Om dezelfde reden dat Rabobank vindt dat ze ieder jaar het NK moeten winnen Zij profileren zich als grootste ploeg van Nederland, dan moeten de prestatie's daar ook naar zijn. Overigens vond ik vooral het optreden van Rabo in de AGR teleurstellend. Dat is toch hun koers. Mollema redt het nog een beetje maar voor de rest de hele dag wat kleurloos rond gereden daar.
quote: Op maandag 23 april 2012 11:59 schreef Steven184 het volgende:[..]En dat was niet aangekondigd van te voren?
quote: Op maandag 23 april 2012 04:36 schreef The_Hives het volgende:[..]die reed echt beroerd bij de recreanten ofzo
quote: Op maandag 23 april 2012 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]Dat wel, zeker. Maar dat maakt het voor mij niet minder teleurstellend