abonnement Unibet Coolblue
pi_110546670
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef kevin_ het volgende:
Trouwens, sla Haywire a.u.b. over. Echt waar, wat een verschrikkelijk slechte film. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Oei, maar gauw afgezet. Wat een verschrikkelijk slechte film. De regisseur is een idioot doordat hij zo'n rare slechte sfeer wilt neerzetten wat de film waardoor de film maar goedkoop aan doet. Het verhaal slaat nergens op, en je ziet duidelijk dat die vrouw die gecast is een echte vechter is doordat ze steeds als ze stoot uitblaast. Cliché tot en met, vermijden dus.
Ik vroeg me al af of het aan mij lag toen ik hier enkele positieve reviews las. Die van mij daarentegen was zeer negatief. Zelden zo'n kutfilm gezien.
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:13:43 #102
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_110547919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of het aan mij lag toen ik hier enkele positieve reviews las. Die van mij daarentegen was zeer negatief. Zelden zo'n kutfilm gezien.
Terwijl er een redelijke cast in zit!
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:33:55 #103
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_110548535


Spannende film, sterk verhaal. Aangrijpend, boeiend, spannend, onvoorspelbaar.

IMDB: 8.7
Ik : 8
Tics van je petten.
pi_110548666
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef Yellowcard het volgende:
[ afbeelding ]

Computernerd Kenji ontdekt tijdens zijn zomervakantie de spectaculaire internetwereld van Oz. Tegelijkertijd ontmoet hij de grote familie van zijn vriendinnetje Natuski. Haar ooms, tantes en vooral, haar bijzondere oma. Met behulp van verbluffende computeranimatie en elegante lijntekeningen schakelt Summer Wars moeiteloos tussen ontroerende momenten temidden van een liefhebbende (schoon)familie en knallende confrontaties in cyberspace.

1 van de betere mangas die ik heb gezien. Leuk verhaal en goede mix tussen fictie en realiteit.

8/10
[mierenneukmodus]ze was zijn vriendin helemaal niet[/mierenneukmodus]
maar wel een eerrug leuke anime, 2x gekeken :s)
pi_110548687
God Bless America
http://www.imdb.com/title/tt1912398/

Uhh ik voelde me de hele film ongemakkelijk op één of andere manier.
De relatie tussen de hoofdpersonen en het afslachten. :?
Nee niet mijn kopje thee. Met een dosis humor had het kunnen werken maar dat zat er ook niet in.
Een 4 kan er nog net vanaf omdat ik het heb uitgekeken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_110549106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef davako het volgende:

[..]

Terwijl er een redelijke cast in zit!
Klopt ja, maar die hebben niet zo'n grote rol.
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:06:59 #107
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_110551389
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

[mierenneukmodus]ze was zijn vriendin helemaal niet[/mierenneukmodus]
maar wel een eerrug leuke anime, 2x gekeken :s)
Godsamme de zoveelste keer dat deze film gequote word. Ik ga hem dit weekend maar eens even bekijken :)
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:44:12 #108
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_110552173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Gaijin het volgende:
Exit Trough the Gift Shop

[..]

Echt een hilarische 'documentaire', die erg fijn is om naar te kijken. Aanrader!
8.5/10
Die ga ik zien :)
pi_110552717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef kevin_ het volgende:
Trouwens, sla Haywire a.u.b. over. Echt waar, wat een verschrikkelijk slechte film. :')
Inderdaad. Ik heb het dan nog 50 min volgehouden, maar toen was ik het echt zat. Wat een verschrikkelijk slechte film.
pi_110552765
Contraband

http://www.imdb.com/title/tt1524137/

Krijgt helaas maar een 6.5 ik vind het best een leuke film om te kijken met een spannend einde. En er zitten van die stukjes bij waar je denkt dat die elk moment gepakt kan worden. Maar dat gebeurd dan natuurlijk net niet
pi_110553339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg me al af of het aan mij lag toen ik hier enkele positieve reviews las. Die van mij daarentegen was zeer negatief. Zelden zo'n kutfilm gezien.
Ja dat vroeg ik mij ook af inderdaad. :)

quote:
13s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:41 schreef Soury het volgende:
God Bless America
http://www.imdb.com/title/tt1912398/

Uhh ik voelde me de hele film ongemakkelijk op één of andere manier.
De relatie tussen de hoofdpersonen en het afslachten. :?
Nee niet mijn kopje thee. Met een dosis humor had het kunnen werken maar dat zat er ook niet in.
Een 4 kan er nog net vanaf omdat ik het heb uitgekeken

Het is een zwarte/donkere comedy hè. Die zijn altijd wat vreemd.
pi_110553466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:29 schreef kevin_ het volgende:
Het is een zwarte/donkere comedy hè. Die zijn altijd wat vreemd.
hij is alleen niet echt grappig.
pi_110553597
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:33 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hij is alleen niet echt grappig.
Jij vindt de film niet grappig. Ik vond het geniaal. _O_
pi_110553755
geniaal nog wel 8)7 het idee is goed maar de uitwerking is minder. De IMDB review vat het mooi samen.
pi_110555832
Safe (2012)



Een Chinees meisje met een perfect geheugen wordt ontvoerd door een Chinese gang. Ze moet voor hun werken en krijgt daarbij de opdracht om een belangrijke code te onthouden. Maar de Chinezen zijn niet de enige geïnteresseerden in de code. Als ex-boxer Luke Wright (Jason Statham) door heeft dat er iets vreemds aan de hand is met het Chinese meisje, neemt hij het als taak op zich om haar te redden van de verschillende partijen die de nog onbekende code in handen willen krijgen.

Weer een 13 in een dozijn actiefilm van Jason Statham. De film kijkt best lekker weg, maar is nergens vernieuwend. Ook is het plot behoorlijk clichématig met de Russen en Chinezen als de slechteriken. Gelukkig zitten er een aantal verrassingselementen in, waardoor de film toch niet helemaal voorspelbaar is, maar Statham mag nu wel eens wat anders gaan doen, dit hebben we nu al tig keer gezien van hem. Gooi daar het zoveelste bijdehante kind bij en je hebt een behoorlijk middelmatige film.
pi_110555939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb het dan nog 50 min volgehouden, maar toen was ik het echt zat. Wat een verschrikkelijk slechte film.
Dan heb je de slechtste scene nog gemist. _O- Die op het strand.
  vrijdag 20 april 2012 @ 14:31:47 #117
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_110557774
Jason Statham is de Stallone en Schwarzenegger van de jaren 00 tot en met ongetwijfeld nog enkele jaren. Een echte baas en hij moet zich zeker niet gaan lenen voor dramafilms oid. Dat past niet bij hem. Hij is gewoon een actieheld.
Bedankt Hans.
  vrijdag 20 april 2012 @ 14:36:21 #118
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_110557885
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef bascross het volgende:
Jason Statham is de Stallone en Schwarzenegger van de jaren 00 tot en met ongetwijfeld nog enkele jaren. Een echte baas en hij moet zich zeker niet gaan lenen voor dramafilms oid. Dat past niet bij hem. Hij is gewoon een actieheld.
Vind de meeste van zijn films nog wel aardige wegkijkfilms maar er komen de laatste tijd zóveel films van hem uit dat hij moet uitkijken dat ie niet tot het niveau van Nicolas Cage gaat zakken.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 14:54:24 #119
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_110558079
Die Statham-discussie hebben we al eerder gehad hier. Er zijn meerdere topics ook over (Jason Statham nieuwe Bruce Willis? bv). Laten we nou eens proberen de hoeveelheid slowchat hier te beperken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_110558156
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:41 schreef Soury het volgende:
God Bless America
http://www.imdb.com/title/tt1912398/

Uhh ik voelde me de hele film ongemakkelijk op één of andere manier.
De relatie tussen de hoofdpersonen en het afslachten. :?
Nee niet mijn kopje thee. Met een dosis humor had het kunnen werken maar dat zat er ook niet in.
Een 4 kan er nog net vanaf omdat ik het heb uitgekeken

Die hele film is een en al uitwerking van de frustraties van de maker. Frustraties waar ik overigens wel in kan komen. Het is een aanklacht tegen het platte, ordinaire cynische in de samenleving. Helaas erg simplistisch en oppervlakkig uitgevoerd. De maker stelt zijn eigen onderbuikgevoelens centraal, terwijl hij best zijn kritiek op een meer constructieve en creatieve manier had kunnen uiten. Jammer.
pi_110558260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:58 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Die hele film is een en al uitwerking van de frustraties van de maker. Frustraties waar ik overigens wel in kan komen. Het is een aanklacht tegen het platte, ordinaire cynische in de samenleving. Helaas erg simplistisch en oppervlakkig uitgevoerd. De maker stelt zijn eigen onderbuikgevoelens centraal, terwijl hij best zijn kritiek op een meer constructieve en creatieve manier had kunnen uiten. Jammer.
Klopt, de film begon in principe veelbelovend, maar na 3 kwartier begon ik het wel steeds minder te vinden. Jammer, had heel leuk uitgewerkt kunnen worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:04:27 #122
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110559675

Constantine

Ik had geen engelse ondertiteling voorhanden en die was wel nodig. Zodoende kon ik nog niet bepalen voor mijzelf of het verhaal geniaal was of van belabberde kwaliteit. Veel zinnen waren namelijk door snel aaneengeregen woorden maar half verstaanbaar. De grote lijn van het verhaal was wel goed te volgen maar erg pretentieus. Veel leuke uitspraken over God, de duivel, zijn zoon, de mensheid, halfbreeds enzovoort. Dat weer wel. De special effects vond ik wel okay. En de acteer-prestaties van Kieno ben ik nog niet over uit.

7.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110560686


The 39 Steps (1935)

Nog een klassieker die ik eens moest kijken.

Hoofdpersonage Hannay (gespeeld door Robert Donat) slaat op de vlucht nadat een spionne in zijn appartement wordt vermoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens verderop in de film vindt er een achtervolging plaats waarbij iemand op fast-forward heeft gedrukt. Dat paste totaal niet bij deze film. Vreemde keuze...

De rest van de film maakt deze "foutjes" wat mij betreft wel weer goed. Tijdens zijn vlucht komt Hannay voor genoeg interessante situaties te staan waar hij zich uit moet redden, en de manieren waarop zijn erg vermakelijk. :)

8/10

[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 20-04-2012 19:24:14 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:36:04 #124
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_110565176
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]

The 39 Steps (1935)

Nog een klassieker die ik eens moest kijken.

Hoofdpersonage Hannay (gespeeld door Robert Donat) slaat op de vlucht nadat een spionne in zijn appartement wordt vermoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens verderop in de film vindt er een achtervolging plaats waarbij iemand op fast-forward heeft gedrukt. Dat paste totaal niet bij deze film. Vreemde keuze...

De rest van de film maakt deze "foutjes" wat mij betreft wel weer goed. Tijdens zijn vlucht komt Hannay voor genoeg interessante situaties te staan waar hij zich uit moet redden, en de manieren waarop zijn erg vermakelijk. :)

8/10
Moet je dat eerste stuk niet spoileren?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 20-04-2012 19:24:24 ]
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:45:34 #125
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110565493
Like Crazy.




Trailer voor de liefhebbers.

quote:
Anna and Jacob fall instantly in love when they meet as students at an L.A. university. But Anna is British and when graduation approaches, Anna decides to stay and violate her student visa rather than returning to England. After a visit home, she is then unable to return to the United States. While fighting customs and immigration battles, Anna and Jacob must decide if their relationship is worth the distance and the hardship.
Liefdesfilm. En in mijn ogen een behoorlijk goeie. Mensen die films als Garden State, 500 Days of Summer en Last Night goed vonden zullen deze misschien ook wel kunnen waarderen. Ik geef 'm een 8.

IMDB: 6,8
Dit, dus.
pi_110567866
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef daruk het volgende:

[..]

Moet je dat eerste stuk niet spoileren?
Dat gebeurt in zo'n beetje de tweede scene van de film (ik schreef ook: "helemaal in het begin van de film") en het staat al beschreven in de eerste regels op IMDb.

Dat is net zoveel spoiler als dat "het schip gaat zinken" een spoiler is voor een Titanic film als je het mij vraagt. :P Ik pas echt wel goed op met spoilers hoor. :)
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:48:44 #127
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_110567937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat gebeurt in zo'n beetje de tweede scene van de film (ik schreef ook: "helemaal in het begin van de film") en het staat al beschreven in de eerste regels op IMDb.

Dat is net zoveel spoiler als dat "het schip gaat zinken" een spoiler is voor een Titanic film als je het mij vraagt. :P Ik pas echt wel goed op met spoilers hoor. :)
Oke dan heb ik niets gezegd, mijn excuses..
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_110568422

This must be the place. Sean Penn speelt een ex-rocker die een behoorlijk wild leven achter de rug heeft, inclusief veel drugs. Dat maakt hem tot een soort Ozzy Osbourne-achtig type, met een slome stem, kromme rug en wazig voorkomen. Als zijn vader overlijdt, gaat hij op zoek naar een ex-nazi waarmee zijn vader in het concentratiekamp te maken heeft gehad. Ik noem dit soort film maar een melodrama. De film is redelijk traag en veel gebeurt er niet, maar Sean speelt de rol goed en is behoorlijk komisch. Veel gebeurtenissen moet je zelf verder uitdenken, want het is geen film waarin alles voor je wordt uitgetekend. Als ik 'm een cijfer moet geven: een 7.
pi_110588634
Martyrs



Frankrijk / Canada
Horror / Drama

99 minuten

geregisseerd door Pascal Laugier
met Morjana Alaoui, Mylène Jampanoï en Catherine Bégin

Frankrijk, begin jaren ’70. Als de 10-jarige Lucie na maanden spoorloos verdwenen te zijn geweest wordt teruggevonden, zit haar lichaam onder de wonden. Er is echter geen spoor van seksueel misbruik; waarom ze werd ontvoerd en door wie, is een raadsel. Vijftien jaar later, en geholpen door haar vriendin Anna, zoekt Lucie genoegdoening...

ik hou van horrors en zeker van franse horror maar deze film vond ik dus echt niks, ik vond de film totaal niet spannend of spanning opbouwened en het enige wat je zag was viezigheid infeite... verhaal was ook flinterdun..
nee vond het helemaal niks
3
  zaterdag 21 april 2012 @ 11:56:25 #130
286575 Roces18
Chef de party
pi_110588943
Land of the Lost

Een variant op de Land of the Lost uit de jaren 70' als ik het goed heb, die ik overigens nooit heb gezien. Typische Will Ferrel film met zijn aanstekelijke humor. Samen met Danny McBride als reisleider en Anna Friel belanden ze in een parallelle universum waar alles van het universum in samenkomt. Er zitten zeker geniale stukjes in zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar verder is het verhaal niet veel boeiends. Cliché en de wezens zien er grafisch net zo uit als een willekeurige power ranger aflevering. Als het script gewoon een stuk beter was geschreven en het grafisch beter was dan zou het zeker een goed cijfer krijgen maar nu krijgt het een magere zes.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_110590004
Paradaisu Kisu (2011)

Ik weet niet meer wie het hier had geschreven, maar het idee stond me wel aan en inderdaad een hele leuke film. Prachtige beelden met veel mooie kleuren en toffe muziek.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik heel erg gek ben op die Japanse taal, die aparte stijl in Tokyo en aparte muziekjes enzo, dus als diegene die het gepost had nog meer van zulke films heeft gevonden, let me know via pm ofzo ;)

8-

Ps. ergens had het wel iets van Summer Wars, qua gevoel, maar dan een echte film, maar misschien komt dat ook gewoon omdat het japans is.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:48:40 #132
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_110603102
Sleepers
Goede film met een sterrencast (o.a. DeNiro, Pitt, Bacon), die enigszins episch aandoet. Het misbruik in jeugdinstellingen tijdens de jaren '60 wordt aan de kaak gesteld en dat is een nogal pijnlijke geschiedenis. Het wordt allemaal indringend verfilmd met vier jochies die voor een vergrijp een jaar lang in zo'n heropvoedingsinstituur terecht komen. In het tweede deel slaan vier de volwassen geworden kerels terug. Over de gehele speelduur (die vrij lang is) vond ik het allemaal best sterk en boeiend. Cijfer: 7,5

Hiroshima Mon Amour
Zozo, die Alain Resnais, die kiest niet voor de gemakkelijke weg bij zijn vak. In het begin krijg je de gruwelijke verschrikkingen van Hiroshima te zien met ellenlange Franse dialogen van een jongeman en jongevrouw die je pogen te hypnotiseren. Daarna zie je het tweetal (het blijkt een Japanner en een Franse dame uit Nevers te zijn) vrijwel altijd bij elkaar en tegen elkaar prevelen over hun verleden. De Franse dame heeft een vervelende geschiedenis achter de rug (liefdesrelatie met een Duitse soldaat tijdens WOII) en de Japanner lijkt helemaal geobsedeerd door het plaatsje Nevers. Hm, tsja....

In het begin vond ik de film niet echt geweldig, zelfs tegen het saaie aan nijgend. Maar gaandeweg raakte ik wel betrokken bij de film. De vervreemdende stijl en ook het pure acteerwerk van de twee hoofdrolspelers komen allemaal oprecht over. Het lijkt me een vreemde snuiter, die Resnais. Maar ik denk dat ik wel meer films van hem een kans ga geven. Cijfer: 7

Viaggio in Italia
Lekker wegkijkende klassieker, die de treurnis en sleur van het huwelijk weet weer te geven. Volgens mij was dit nog een redelijk gewaagd thema in de cinema van de jaren '50, want ik kan me geen andere film uit die periode herinneren die ook zo mistroostig in elkaar zat.

Een Brits echtpaar is in Italië om daar het huis van hun overleden oom te inspecteren. Ze gaan beiden hun eigen weg, eenmaal aangekomen in Napels. Bergman speelt een geïnteresseerde toeriste die musea en vulkanische landschappen bezoekt. George Sanders vond ik maar een grote lapzwans . Anyway, best goed,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cijfer: 7

The Hunger Games
Battle Royale op zijn Amerikaans dus: 24 jongens en meisjes moeten elkaar doden en dr kan dr maar één de winnaar zijn. Het leidt tot een prima film, waarbij de lange opbouw naar de daadwerkelijke Hunger Games opvalt. Nog beter is dat die opbouw niet eens verveelt en je niet denkt 'waneer begint de actie'. In het tweede deel komt dat er dan uiteindelijk en dat leidt nog tot best een hoop toffe kills. Wel jammer dat het einde onnodig lame is. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:13:19 #133
296917 Abby79
Being myself!
pi_110606481
The Cabin In The Woods
Horror/Thriller
Five friends go for a break at a remote cabin in the woods, where they get more than they bargained for. Together, they must discover the truth behind the cabin in the woods.

Ik ben absoluut geen horror fan, thrillers vind ik wel leuk vaak. De reden dat ik deze film wilde zien was dan ook simpel: Het is een film van Joss Whedon. En die vent is geniaal. Dat blijkt ook weer uit deze film, en ik wil geen spoilers geven, maar het is niet een standaard horror film. Ook geen standaard thriller, en ook niet een mengsel van puur die 2. Zoals Whedon vaker gedaan heeft, mengt hij meerdere genres in een goed verhaal. En het resultaat vond ik geweldig, maar het had ook zeker wat puntjes die, in mijn opzicht, beter gekund hadden.Oh, en ik had graag meer mensen gezien uit Whedons series :P Hoewel het met Amy Acker (Angel), Fran Kranz (Dollhouse) en Tom Lenk (Buffy) al behoorlijk goed vertoeven was :D

IMDb: 8.2
Mijn cijfer: 8.5
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_110618067
New kids nitro



Nederland
Actie / Komedie

78 minuten

geregisseerd door Steffen Haars en Flip van der Kuil
met Huub Smit, Tim Haars en Wesley van Gaalen

Friesland wordt getroffen door een zombieplaag, maar in Maaskantje hebben Richard, Rikkert, Gerrie, Robbie en Barrie andere dingen aan hun hoofd. Ze zijn in oorlog met het nabij gelegen Brabantse dorpje Schijndel. Dit leidt tot illegale straatraces en massale vechtpartijen. Als de Friese zombies een Brabants slachtoffer maken, moeten de twee groepen hun krachten bundelen om het grotere kwaad te trotseren.

toffe film, echt mee gelachen! ik vond hem eigenlijk nog toffer dan deel1 (deel 1 vond ik wel ''ok'')
en met 80 minutne is de film ook perfect in de lengte, zorgt dat er een lekkere vaart in de film zit. en geen moment mee verveelt..
echt leuke en toffe film 7.5
  zondag 22 april 2012 @ 01:54:38 #135
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_110621043
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]


[..]

Ik vroeg me al af of het aan mij lag toen ik hier enkele positieve reviews las. Die van mij daarentegen was zeer negatief. Zelden zo'n kutfilm gezien.
ff wat tegengas, het is blijkbaar nodig...



Eindelijk een actiefilm die laat zien hoe het ook kan. De film laat de actie zién in plaats van te verstoppen achter close-ups en hyper-editing. Ook het verhaal wordt getoond in plaats van verteld in nutteloze dialogen. Dit alles met interessant camera-werk, mooie stijlvolle belichting en toffe muziek. En er is eindelijk een actie-actrice waarvan je gelooft dat ze mannen in elkaar kan slaan. Heb hier erg van genoten. ****
pi_110621567
Insidious

Best eng 's nachts alleen :')

Toch wel een paar zeer onlogische scenes, maar goed, blijft eng.

7,5.
  zondag 22 april 2012 @ 04:28:35 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110622305
Juan of the dead, niet zo heel spannend, wel grappig, mindere broertje van Shaun of the dead. Erg cultureel bepaald maar prima als je wat meer weet. Krappe zeven imo.

Cabin in the woods: hoe breng je een standaard verhaal enigzins origineel? Meng The Evil Dead met Eagle-eye, Blade en Close encounters en we zijn close. Aardig gespeeld, maar weet imo nergens echt te boeien...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_110623183
L'instinct de mort



http://www.imdb.com/title/tt1259014/

Geniale gangsterfilm over Jacques Mesrine, ik had zijn biografie: doden zonder wroeging al een jaar of 15 terug gelezen en ben eens goed gaan zitten voor deze film, 3 uur lang spanning, goed acteerwerk, en mooi in beeld gebracht, deze film heeft alles!!!

IMDB: 7.5, mijn oordeel: een dikke 9!

Edit: eigenlijk zijn het dus 2 films, ze volgens elkaar wel op, het 2e deel staat dan ook los op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0411272/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_110628415
Ink (2009)



Een ontzettend fijne film! Een budget van 250.000 Amerikaanse Dollars en dat was ook wel te zien. Toch wordt het nergens storend. De film ziet er visueel echt prachtig uit, je ziet dat er veel zorg aan het uiterlijk is besteed. Ook de muziek is fantastisch, het past echt perfect in de film. Een mooie, kleine parel die tot aan de ontknoping lekker mysterieus blijft en de bad guys zijn tof weergegeven.

Ik vraag me stiekem af hoe de film eruit zou hebben gezien als het budget 10x groter was geweest, maar aan de andere kant ben ik bang dat dan de charmante angel uit de film wordt gehaald. De regisseur moest inventief omspringen met zijn geld en dat levert een verre van perfecte - maar wonderbaarlijke film op. Hulde.

4*/5*
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zondag 22 april 2012 @ 13:35:36 #140
274453 okiokinl
blablabla
pi_110628418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef JDx het volgende:
Paradaisu Kisu (2011)

Ik weet niet meer wie het hier had geschreven, maar het idee stond me wel aan en inderdaad een hele leuke film. Prachtige beelden met veel mooie kleuren en toffe muziek.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik heel erg gek ben op die Japanse taal, die aparte stijl in Tokyo en aparte muziekjes enzo, dus als diegene die het gepost had nog meer van zulke films heeft gevonden, let me know via pm ofzo ;)

8-

Ps. ergens had het wel iets van Summer Wars, qua gevoel, maar dan een echte film, maar misschien komt dat ook gewoon omdat het japans is.
moet je even lid worden van asiatorrents, hele stapels van dit soort films daar. ik hou ervan :)
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 13:38:59 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_110628545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef JDx het volgende:
Paradaisu Kisu (2011)

Ik weet niet meer wie het hier had geschreven, maar het idee stond me wel aan en inderdaad een hele leuke film. Prachtige beelden met veel mooie kleuren en toffe muziek.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik heel erg gek ben op die Japanse taal, die aparte stijl in Tokyo en aparte muziekjes enzo, dus als diegene die het gepost had nog meer van zulke films heeft gevonden, let me know via pm ofzo ;)

8-

Ps. ergens had het wel iets van Summer Wars, qua gevoel, maar dan een echte film, maar misschien komt dat ook gewoon omdat het japans is.
Ik had hem hier gereviewd :) Erg leuke film inderdaad.
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef okiokinl het volgende:

[..]

moet je even lid worden van asiatorrents, hele stapels van dit soort films daar. ik hou ervan :)
Dat! Al moet je tegenwoordig wel een invite hebben, maar je kunt zonder invite wel alle reviews lezen en de film dan eventueel ergens anders "halen".

Zelf heb ik gisteren 2-Headed Shark Attack gekeken. Ik had zin in een hele domme B-film en dat was het dus ook _O-

Van de makers van o.a. Mega-Shark versus Giant Octopussy.

Stel jongeren wordt aangevallen door een haai met 2 koppen :') superslechte film, maar lachen, vanwege de slechte special-effects.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 22 april 2012 @ 13:46:32 #142
274453 okiokinl
blablabla
pi_110628811
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef Karina het volgende:

Dat! Al moet je tegenwoordig wel een invite hebben, maar je kunt zonder invite wel alle reviews lezen en de film dan eventueel ergens anders "halen".

oeps... je hebt gelijk.. helaas heb ik geen invites te vergeven kennelijk, net even gecheckt.
pi_110633260


Battleship is gebaseerd op het bordspel Zeeslagje. Echter in de film moet een internationale oorlogsvloot van vijf schepen het niet opnemen tegen een andere kleur bootjes, maar tegen een door water ingesloten armada van buitenaardse wezens. Dit gaat uiteraard niet zonder 'slag of stoot'....

Regisseur:Peter Berg
Jaar:2012
Duur:131 minuten
Tagline:The battle for Earth begins at sea.

Ik vond het een erg vermakelijke film, veel actie zoals verwacht, maar ook aardig wat humor. Rihanna acteerde nog wel redelijk. Het is gewoon een goede actie film, die ik zeker aanraad.

8/10
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  zondag 22 april 2012 @ 15:31:34 #144
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_110633722
ben gisteren naar the cabin in the woods geweest, zonder vooraf al te veel er van gezien te hebben of gehoord. ik vond het een erg aangename verrassing :) een film met een ijzersterk gevoel voor ironie.
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 15:56:21 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_110634837
Na de B-film van gisteren heb ik er vanmiddag nog maar eentje opgezet, gewoon voor de lol :)
Ditmaal:
Air Collision

Eveneens van the Asylum.

Ietsjes beter dan die van gisteren: een nieuw radarsysteem (of zoiets) begeeft het waardoor Airforce One en een lijnvlucht onbestuurbaar worden en op elkaar af dreigen te vliegen.

Het loopt allemaal met een sisser af.

Voorlopig heb ik even genoeg van B-films :D


Ter compensatie ga ik binnenkort One flew over the Cuckoo's nest nog maar eens kijken

[ Bericht 5% gewijzigd door Karina op 22-04-2012 16:02:26 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110646315
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:26 schreef raptorix het volgende:
L'instinct de mort

[ afbeelding ]

http://www.imdb.com/title/tt1259014/

Geniale gangsterfilm over Jacques Mesrine, ik had zijn biografie: doden zonder wroeging al een jaar of 15 terug gelezen en ben eens goed gaan zitten voor deze film, 3 uur lang spanning, goed acteerwerk, en mooi in beeld gebracht, deze film heeft alles!!!

IMDB: 7.5, mijn oordeel: een dikke 9!

Edit: eigenlijk zijn het dus 2 films, ze volgens elkaar wel op, het 2e deel staat dan ook los op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0411272/
Geniale films idd.
  zondag 22 april 2012 @ 23:56:28 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110658528

The Cabin in the Woods (2012)

Vijf jongeren vertrekken naar een houten hut om daar vakantie te vieren. Dan opent 'savonds plotseling een kelder en 'kiezen zij' het lot waaraan zij zullen sterven. Namelijk door een groep sadistische redneck zombies.

Ik heb de film vandaag in de bioscoop gezien en hij was zeer teleurstellend. Na de eerste helft werd het wat beter maar het bleef erg belabberd. Ik kreeg het idee te kijken naar weer een Piranha3D, I know what you did last summer etcetera. De typische tiener-slasher-slecht-verhaal film zeg maar.Tterwijl het idee toch niet slecht was. Natuurlijk zie je de vaste figuren: de slet, de atletisch opgefokte lul, een ingetogen mooie meisje, een slijmende watje dat zogenaamd zegt wat vrouwen graag horen. Hoewel die vijfde toch wel een beetje een verassing was. Ik ken namelijk een jongen die ook precies zo grappig en gevat is. Ik snap verder niet waar alle lof voor de film vandaan komt. En eng is ie al helemaal niet. "The Ward" bijvoorbeeld vond ik wat dat betreft deze film bverslaan.


Mijn cijfer: 6.5
iMDB: 8.1
<----they must be buggin!

PS. Ik had best willen zien dat het huisje zo in de lucht zou zweven en als een kubus-puzzel begon te draaien maar... meh ze fucken je gewoon voor 9 euro :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 23-04-2012 00:02:48 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110663361
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 01:54 schreef Gorro het volgende:

[..]

ff wat tegengas, het is blijkbaar nodig...

[ afbeelding ]

Eindelijk een actiefilm die laat zien hoe het ook kan. De film laat de actie zién in plaats van te verstoppen achter close-ups en hyper-editing. Ook het verhaal wordt getoond in plaats van verteld in nutteloze dialogen. Dit alles met interessant camera-werk, mooie stijlvolle belichting en toffe muziek. En er is eindelijk een actie-actrice waarvan je gelooft dat ze mannen in elkaar kan slaan. Heb hier erg van genoten. ****
Helemaal mee eens, gisteren ook Haywire gezien en dit was juist eindelijk weereens een echt toffe actiefilm.
De vechtscenes waren juist een pluspunt ipv een minpunt zoals anderen hier schreven, juist omdat er amper tot geen editing bij zat, en ook geen achtergrondmuziek, maakte het lekker ''rauw''.

Ook die achtervolgings-scene in het bos was echt tof juist omdat er maar 1 camerastandpunt was vanuit de auto zelf.

Genoten van deze film, de beste actiefilm sinds Taken imo.

8/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110669842
Gezien na een tip op tweakers.net

Snabba Cash (2010)



IMDb: 6.6 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 124min.

Plot: A three-tiered story centered around drugs and organized crime, and focused on a young man who becomes a runner for a coke dealer.

Film over een economiestudent die zich gaat begeven in de wereld van drugshandel oftewel het snelle geld (snabba cash). Ik vond het een amusante film ook al vond ik niet al het handelen van de hoofdpersoon begrijpelijk. Een leuk weetje er komt een tweede deel van deze film.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  maandag 23 april 2012 @ 12:41:11 #150
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_110670094
Goon

Sean William Scott is een uitsmijter met een klein hart en weinig hersens. Hij wordt ijshockeyer omdat hij één kwaliteit heeft: mensen in elkaar timmeren. En daar draait deze komedie met een vleugje drama ook om. Scott wordt erin gebracht om iemand in elkaar te timmeren en er vervolgens weer uit gehaald. Wat dit voor nut heeft wordt niet echt duidelijk maar ach, het levert wel een vermakelijke film op. Alleen jammer dat er ook een excuus-chick in gestopt wordt die meeleeft met de Goon maar verder helemaal niets toevoegt. Behalve wat irritante scene's. Al met al gewoon een prima domme komedie.

7.2

The Darkest Hour

Moskou wordt belaagd door 'elektronisch aliens'. Meer kan ik er niet over zeggen. ik wist dat het weinig voor zou stellen maar dit ging werkelijk nergens over. Zo cliche als maar kan, sfx die niet imponeert, een idioot verhaal... maar ik zette deze film op na een volle dag zuipen en zelfs toen vielen al die dingen op. Kortom een baggerproductie

4.0
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')