abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 8 september 2000 @ 16:00:51 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_332040
Ja was een lekker beginnetje van de week, de bus deel 2 is weer op televisie .

Nadat ik s'avonds heerlijk had gewerkt veheugde ik mij al op een ontspannen uurtje aapjes kijken. Ik nestelde mijzelf een lekker op de bank met een kopje vers gezette brandnetelthee en een lekker San Francisco biscuitje. Het is tenslotte feest, nietwaar?

Mijn eerste nare ervaring had ik in het eerste programma met een klein voor en terugblikje. Wat een infantiel presentatieduo!!!!! De belgische gaat nogwel als zij haar lipkes op elkaar houd maar die mislukte Gordonimitatie van Ton?????? Jeetje, ik begrijp nu ineens waarom hij altijd reportages maakte over kruimelcrimineeltjes. Maar kortom ik wil de donkere parel Sylvana terug!!!!!!!!!! Dan kan ik tenminste nog de maandagavond live verstaan!

Trouwens hoe infantiel kan je als omroep zijn om je kijkers en trouwe busfans in de maling te nemen. De bus was al vertrokken op zaterdags en niet op maandags. Nou kan ik mij enigzins nog wel voorstellen met dit presentatieduo dat je niet live durft te gaan...........

Maar afijn eens op mijn gemak de introductiefilmpjes bekeken en jazeker op het eerste gezicht leuke spraakmakende busagiers voor in de bus. De filmpjes gaven al gelijk prijs waarom sommige busagiers een handicap hebben. Neem Richard, het wandelende gebit. Met alle respect maar menig Disneyfiguur zal jaloers zijn op zijn gebit. Het Gebit heeft deze rij stiftanden opgelopen doordat hij in het feestcafe waar hij werkt neukbewegingen maakt met zijn handen op de tap en zijn voetjes op een kast erachter. Ziet er best amusant uit maar ja niet alles gaat de eerste keer goed!!!! Toen hij met zijn tandjes op de bar klapte schreeuwde de rest van zijn collega's "We gaan beginnen!" Op zicht was het best triest voor Richard die hiermee de bijnaam " het gebit van Amsterdam" opliep. Voor de vaste gasten in het Cooldown feestcafe was het tijdelijk wel lekker dat Richard zijn tandjes even hem belemmerde om blij te gillen: Gaan we nog gezaehlig een drankje drinken......?

Maar desalniettemin met zo'n gebit zou ik ook een spontaan blij karakter krijgen.

De grootste joker uit de bus is het wandelende belgenmopje Koen!!!! Tijdens zijn intro-filmpje kreeg ik het idee dat hij erg rustig was en eigenlijk een sukkeltje die in een tropisch zwembadje als badmeester rondloopt. Zo'n belgisch manneke die aan alle toiletbrillen likt en dan kan vertellen wie er in het zwembad heeft geplassert! Wat gedraagt dit belgenmopje zich zelf infantiel! Hij denkt echt dat hij de Andre van Duin in de bus is of zal ik zeggen voor de belgische lezer de prins Fillippe van de bus. Ik voorspel echt op mijn persoonlijk eergevoel dat hij er als eerste uitgeflikkerd wordt. Het is in ieder geval te hopen want het gevaar van ons mislukt belgenmopje is echt dat hij zich ontpopt als een soortement van Busverraaier! Als Dolfijntje zelf in de bus had gezeten had hij hem al in de sauna opgesloten voor twee dagen zodat de frituurolie van de vlaamsche frietkes uit zijn hersenkes was gelopen.

Dan hebben we nog onze Ruud imitator Ruth. Op zicht wel aardig maar ook heel infantiel bezig om zich zelf in beeld te brengen. Deze mislukte kunstenaar probeert de busagiers zijn wil op te leggen en vindt ook dat zij hem allemaal tof moeten vinden. Waarom tof????? Omdat hij anders een spritueel naaktportet van je zal schilderen en dat zal verkopen zodra hij de bus word uitgeflikkert! Je kan trouwens zien dat het een nep Herman Brood is. Zijn kunstwerkjes zagen er uit als het werk van een kleuter in groep 4. Maar hij heeft financieel gezien wel het karakter van echte kunstenaar. Op kosten van de andere medelanders lekker genieten van je kinderen en af en toe wat schilderen. Ook gebruikt hij graag het budget van de volgende dag al om zijn behoeftes te bevredigen. maar gelukkig dat de Utrechtse Mona dit niet toestaat! Woar kom je vandaan wijffie??????? Dat is eigenlijk haar enig mankementje......

Dan hebben we nog ons Texels Homokindje Hans. Het is wachten tot hij belgisch undercoverhomo-tje Bart benadert voor een undercover onderonsje in de slaapzak. Ik begrij[ gewoon niet dat Hans zich zelf de bus in laat pleuren omdat hij homo is!!!! Wat een anale reden om iemad te selecteren! Op deze manier wordt hij eigenlijk nog steeds gediscrimineerd..... Leuk hoor Homo kijken met SBS 6. Trouwens wel met alle respect voor Hans dat hij er niet omheen draait, maar nogmaals ik kan niet geloven dat hij zich zelf zo laat misbruiken.

Bart zal wel net zoals de andere Bart de bus verlaten na een mislukte toenadering op het enigste aantrekkelijk vrouwpersoonke uit de bus Zoe.

Mariska moet spontaan de bus uitgetrapt worden met haar Britney Spears syndroom. Wat een busdrama. Deze titel was eigenl;ijk voorbehouden aan Willeke, het wandelende busdrama. Ik vindt dat je toch minimaal moet respecteren dat iemand een relatie heeft. Zij zit daar natuurlijk niet over in. Ik bedoel zij heeft ook haar behoeftes en zal waarschijnlijk voor haar dertigste toch een plasserke in haar dooske willen ontvangen!

Dan natuurlijk ook nog dat zij op Koen valt??????? Iets zieker van geest! Ik denk dat haar mede busagiers het beste haar kunnen verdrinken in het koude dompelbad in de tuin! Wel de deksel er op laten voor dat dit infantiele busdrama er alsnog uit klimt!

Katty ons belgisch pralineke is nog een beetje treurig over het feit dat zij haar likhondke niet het busseke mee in mocht nemen. Het schijnt dat zij nu de pannenlikker uit de keuken gebruikt. Paulus is ook een beetje stil alsmede Richard. Van Richard is dat ook wel begrijpelijk met zo'n rij stifttanden. Paulus mist zijn vriendinneke en zij al dat hij het niet erg vond om er als eerste uitgeflikkerd te worden. Eigenlijk wel grappig in de voorfilmpjes een grote bek (sorry Richard) over dat zij de bus op stelten zouden zetten. Nou jongens klim eens uit de kast!

Aminata doet mij denken aan Sylvana, zij zou toch niet undercover in de bus zitten......????

Dit was de beleving van Dolfijntje van een krap weekje de Bus. Laat mij jou belevingen ook eens horen!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  vrijdag 8 september 2000 @ 21:54:27 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_332483
Dolphin, je bent gekrompen !

(awel een fijn stukske wel hoor)

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_332533
Ik moet het even kwijt:
Een kompliment voor het bovenstaand verhaal!
  zaterdag 9 september 2000 @ 01:47:22 #4
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_332715
Thanks, ik moest gewoon wat gewicht verliezen..................
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_332742
Goed werk, Killer whale.

Mijn kritiek na enkele seconden zappen is dat iedereen zo spontaan, eerlijk en onzelfzuchtig is. Waar worden dit soort lui gemaakt. Zijn er ook hoeren uitvoeringen van?

Je weet het vaak soms nooit

  zaterdag 9 september 2000 @ 11:02:14 #6
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_332867
De busagiers zijn spontaan spontaan
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  zaterdag 9 september 2000 @ 13:01:47 #7
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_332922
Volgens mij heeft nog niemand iets van die ene Sandra gezien (ken haar ook alleen maar omdat ik die naam af en toe hoor vallen).
Hallo...?
  zaterdag 9 september 2000 @ 14:43:31 #8
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_333005
Sandra is een donkerharige belgische flamoes met een schoonheidssyndroom. Tevens heeft zij een zwak vor undercoverhomo Bart.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  zaterdag 9 september 2000 @ 17:36:32 #9
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_333142
thanx
Hallo...?
  zaterdag 9 september 2000 @ 18:30:58 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_333180
quote:
Op 09 september 2000 14:43 schreef Dolfijntje het volgende:
Sandra is een donkerharige belgische flamoes met een schoonheidssyndroom. Tevens heeft zij een zwak vor undercoverhomo Bart.
sorry hoor maar is Sandra niet dat meisje wat zulke zware littekens in haar gezicht heeft? volgens mij wel, daarom draagt ze ook altijd veel make up geloof ik. vinnik best wel lullig voor d'r eigenlijk.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 10 september 2000 @ 13:01:50 #11
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_333871
Inmiddels kan ik aan gij melden dat Sandra ons schaamtekippetje valt op het wandelende gebit Richard.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 11 september 2000 @ 08:56:54 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_334643
Vergeten we Paulus niet?? Wat een lekker ding benne gij!! 9~
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 12 september 2000 @ 13:36:32 #13
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_337034
Paulus zal zich zeker als de Paulus Boskabouter van de bus gaan manifesteren
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')