Ach als je goed in een jet bent en goed voertuigen op de grond kapot schiet dan heb je genoeg aan een middelmatig team op de grond vaak, kan soms wel handig zijn. Maar ik ben ook wel eens op een server gekomen met een hoog gerankt persoon in een jet waar ik een hoop vlaggen heb gecapt en die had volgens mij nog verloren als dat team het had moeten doen. Het is nou eenmaal niet anders, wanneer je niet in een F35 zit cap je niks

Maar de meeste mensen die goed zijn in een jet die kunnen zich volgens mij ook prima redden op de grond, zal er wel mee te maken hebben dat het niet het makkelijkste ding is om te besturen.
quote:
New on Battlelog: Live Scoreboard
By: Elxx Posted: 1 week ago 2633 comments
In the coming weeks, we will be gradually rolling out a new feature in the Server Browser on Battlelog: the Live Scoreboard.

The live scoreboard shows you what is happening on a PC server and is useful in many ways. When you view a server's details, it shows the progression of the current game and real-time updates on each player's performance.

If you have ever joined a server just to watch the round end in a loss for your team 5 seconds later, you'll love the live scoreboard on the updated server browser. With a quick glance, you can immediately see how many tickets or kills are left before the end of the round.
If you don't see the live scoreboard in your Battlelog yet, don't worry. We are rolling it out to more users every day to gather performance data and community feedback before releasing it for everyone.
Doe mij ook zo'n ding! Altijd weer die PC he