pi_110384285
registreer om deze reclame te verbergen
Wakker zijn 's nachts (check :O ) heeft hier helaas nooit tot gevolg langer slapen 's ochtends dus je kan niet alles hebben hoor pessie :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 16 april 2012 @ 08:22:44 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_110384342
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 08:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wakker zijn 's nachts (check :O ) heeft hier helaas nooit tot gevolg langer slapen 's ochtends dus je kan niet alles hebben hoor pessie :P
I know, maar hier betekent om 5 uur wakker zijn over het algemeen tot 7.30/8.00 slapen, doorslapen stopt ie mee om 6.30. Maar goed, ik ben wel echt heel blij dat ie doorslaapt!
Puck krijgt het op een gegeven moment echt wel door, het kost tijd vervelend genoeg :*
pi_110384558
Wij hebben gister weer een recept gevonden voor snel verderslapen. Eerst was speen en aai genoeg. Nu hebben we haar 2x zonder veel gezeik meegenomen naar ons bed. 5-15 minuutjes op een van ons tot ze echt rustig is en hop terug naar bed. Na de tweede keer (half 1) heeft ze netjes tot 6.30 geslapen en toen moesten wij ook op.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 16 april 2012 @ 08:52:26 #104
259886 pessie
pi_110384704
Vanyel wij hebben ook vaak gehad dat we 5 minuutjes met hem op schoot zaten op zn kamer en dat hij daarna gewoon verder sliep hoor! Werkt wel heel goed.
  maandag 16 april 2012 @ 09:02:19 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110384912
N haalt hem gewoon uit bed en parkeert hem bij mij, want even drinken is daarna weer slapen, maar eerlijk gezegd word ik daar ook wel eens moe van, vooral als ik wakker word van het feit dat N uit bed stapt om hem te halen, en daarvoor dus niets gehoord heb.
Niet dat er dan niets kan zijn, maar hoe ernstig was het dan helemaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110385257
We hebben wel een lekker stel met zn allen, niet? :D

Hier moest ik om twee uur een kilo snot van zijn neus afbikken (drama) en toen lukte het om te gaan slapen voor langere tijd.
Verkoudheid zorgt er altijd voor dat ik van de speen af wil. Hij kan niet met en niet zonder dat ding dan.
The way you rock'n'roll
  maandag 16 april 2012 @ 09:37:33 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110385707
Misschien is het wel een handig moment om dan zonder te proberen?
Eerst zo'n knuffelding eraan vastmaken zodat hij in bed alleen een speen met knuffelding heeft, en als dat gewend is de speen ervan verwijderen?

Ik roep ook maar wat hoor, ik heb er geen ervaring mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110385790
Er zit al een speendoekje aan.

Als hij in een aparte kamer zou liggen zou ik het doen maar nu ben ik toch te bang voor mijn nachtrust zonder troostmiddel :@
The way you rock'n'roll
  maandag 16 april 2012 @ 09:48:37 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110385960
Oeps sorry, dat was ik even vergeten...
Tijd voor vakantie in een vakantiehuisje met een eigen kamer voor Puck?
Soneal lijkt op vakantie ook altijd een ontwikkelingsspurt te hebben, vorige maand bleek hij hekjes te kunnen openmaken :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110386000
Oi :o :X
Best knap wel eigenlijk :D
The way you rock'n'roll
  maandag 16 april 2012 @ 10:12:26 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110386541
Ja, en helemaal als je weet wat voor hekje...
Het halve oog moet je omhoog halen en dan het hekje naar je toe trekken.
Dat laatste kon hij natuurlijk niet als hij ervoor stond, maar dan liep hij gewoon even een rondje, en dan viel het hekje net ver genoeg open om het wel open te kunnen maken...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110387941
Omgekeerde Fok! wet werkte vannacht :P om 8 uur ben ik haar maar eens uit haar eigen bed gaan trekken :P (en ook een liter snot rondom haar neus :X goddank nog allemaal vloeibaar maar het is weer zover }:| ondanks alle vitaminen, echinaforce enzo -O- ) ze heeft ook de halve nacht liggen blaffen, máár wel in eigen bed (en het was zo erg dat we vanmorgen elkaar aankeken en ons afvroegen of ze het nog wel deed, zo waren we alweer verleerd dat ze weer in eigen bed doortrok :'))
pi_110387981
Hier valt trouwens haar speen vaak na even in bed uit en ze slaapt tegenwoordig prima de hele nacht zonder dan... alleen overdag blijft ze maar gebaren dat ze haar speen wil :{ heel irritant, dat wordt nog wat met afwennen.. Ze krijgt hem al steeds minder, maar als ze erom vraagt en hem niet krijgt dan is het dra-ma :X
  maandag 16 april 2012 @ 12:18:10 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110390441
Zo, op de laptop, maar even een plaatje van het soort sluiting gezocht:

Heksluiting%20-%20klein%20modelstaal.jpg

En wij maar denken dat hij daar in de tuin wel veilig zou zijn, en dat nooit open zou kunnen krijgen (nou ja nooit.... de komende 2 jaar ofzo iig nog niet) :')

Maar zielig die snottebekkies, vooralsnog ben ik hier thuis degene die er het meest last van heeft, maar met het enthousiasme en de regelmaat waarmee hij me zoent ben ik bang dat hij over een paar dagen ook aan de beurt is, hij heeft nu al af en toe zo'n hoestje alsof hij een pakje Camel opheeft :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 april 2012 @ 12:55:49 #115
259886 pessie
pi_110391602
Leandra dat is inderdaad wel eng zeg!

DML en Gerb, wat sneu jullie kinders zo verkouden -O-
pi_110391876
Och, what's new :P ze is zowat doorlopend een wandelende snottebel :P (zo ver voor een jaar borstvoeding, maakt in ons geval helemaal niks uit :D)
  maandag 16 april 2012 @ 13:36:55 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110393370
En dan ook gewoon het pad afwandelen hè.... zonder om te kijken, en het volgende pad in richting de parkeerplaats, echt.... alleen de knapzak ontbrak nog.

Van de week bij Ikea was hij ook zo aan de wandel, en terwijl hij van me weg liep zei ik "Dag, dag Soneal".... en zonder om te kijken gewoon zwaaiend verder wandelen }:|
Conclusie: ik kom zo vaak bij Ikea dat hij zich er thuisvoelt en het niet eng is als mama buiten beeld is :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110393408
Die van mij zwaait ook en trekt zijn eigen plan :')

Hij lag hier vorige week ook al in de portiek beneden dramatisch te liggen zijn. Dus :X
The way you rock'n'roll
  maandag 16 april 2012 @ 13:38:44 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110393460
Oh, misschien moeten we ze dan maar eens samen een plan laten trekken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110393883
Dreumessen met een eigen wil en heul veul snot O+

Hier nog 1!

Vanyel dat heeft hier ook maaaanden heel goed gewerkt.. Ondertussen niet meer.. Maar och wat was dat relaxed!! even knuffelen en weer terug.. Meestal alleen in de avond...
Ondertussen werkt het niet meer (Ze vind het zo gezellig dat ze volop gaat kletsen)... maar wanneer ze niet kan slapen pleurt ze alles uit haar bed.. (complete dierentuin en speen).... wanneer ze na 1-3 minuten weer gaat liggen sprinten we haar kamer in.. mikken alles terug in bed en vliegen er weer vandoor.... en dat accepteerd ze nu ook prima..

Snotkanon hier ook... Godsamme wat kan er een hoop snot uit dat kleine neusje komen! (en uit haar oogjes }:| )

Enne...

Nieuwe mijlpaal.... Krijsende dreumes op de grond in de Etos :')
Ze moest het mandje afgeven... Uiteindelijk maar een compromis gesloten... ik het mandje, zij haar speentje ;).... Ik had het ook wel met haar te doen.. ze was helemaal K.O van muziek op schoot en ik wilde zo nodig nog naar de etos...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110393993
Ontsnappende dreumessen :D en O. op de grond :o

Hier liep ik vanmorgen de poli gynaecologie op, de dame zag de receptioniste, zwaaide theatraal en zei haaaaaaaai 8-) (ze had ook haar zonnebril nog op) dus de dame achter de balie schoot in de lach :D
pi_110394995
:D Hahahahaha Muppet... Dat wordt de theaters uitverkopen later...

Stiekem gewoon een wolf in lammetjeskleding ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110398837
Hee, wij hebben ook al snot. Liters.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110411271
Haaai 8-) :W (ik doe een Muppet, zien jullie het??)

Wij zijn aangekomen bij ons vakantie oord :D En we hebben vanmiddag al gezwommen.
Sarah is een controle freak we weten het nu zeker! Ze laat zich altijd al heel gecontrolleerd in je armen storten als ze bijvoorbeeld op de commode staat en ik doe mijn armen wijd dat ze mag komen, ze doet het echt heel voorzichtig en behoedzaam.
Nu waren we vanmiddag zwemmen en zo gauw mevrouw geen bodem voelt is het piepen, zo lang ze zelf mag lopen is er niets aan de hand en als ze zich aan mama of papa mag vast klemmen is er ook niets aan de hand.
Echt een klimgeit en doerak maar ze doet alles weldoordacht.

Ow en ze sliep heel snel, zelfde als Vanyel, ik ben met haar op een bed gaan liggen, ze heeft 2 minuutjes gekletst en toen sliep ze en kon ik haar zomaar overleggen :o :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_110423141
alhoewel ik best een dame met eigen wil heb nog geen krijs buien op de grond liggen aktie gehad!

wel heel veel knuffels ineens weer! pakt ze met 2 handjes mn gezicht vast en drukt haar wang tegen mijn wang of mond, laat los en zegt nog eentje!

snot check (incl benauwd)

beterschap en sterkte voor de zo verkouden dreumesjes

mama purk fijne vakantie!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')