abonnement Unibet Coolblue
pi_110962380
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ze had toch met Halloween bekendgemaakt dat ze zwanger was? Dat is toch een half jaar geleden? Toen leek ze al 5, 6 maanden :@
ja komt geen end aan, ze zag er toen al uit alsof ze op op de laatste loodjes liep
pi_110962402
Dat komt echt niet meer goed :o ik hoop dat ze het allemaal overleven :@
Tap tap tap
pi_110962495
kunnen ze haar niet gewoon inleiden pff, ik zou echt wanhopig worden als ik haar was....iedere dag maar dat gewicht overal mee heen zeulen, ze is me effe een tank geworden zeg
pi_110964437
Ik vind het juist wel mooi dat ze gewoon door loopt en niet zich met 37 weken al open laat snijden wat ze neem ik aan zo voor elkaar gekregen had.
Jullie lijken er meer moeite mee te hebben dan zij zelf :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110964559
Ik kan het me niet voorstellen :D
Tap tap tap
pi_110964948
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het juist wel mooi dat ze gewoon door loopt en niet zich met 37 weken al open laat snijden wat ze neem ik aan zo voor elkaar gekregen had.
Jullie lijken er meer moeite mee te hebben dan zij zelf :D
ja omdat het ook anderzijds erg zorgelijk is
pi_110965215
Waarom? Ik neem aan dat ze gewoon goed in de gaten gehouden wordt hoor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110965840
Ze is niet de enige vrouw die overtijd loopt en zo huge is ;). En ze zal beter in de gaten worden gehouden dan menig andere zwangere vrouw. Wel kudo's voor Jessica dat ze idd niet met 37 weken meteen voor een keizersnede of inleiding heeft gekozen.
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 30 april 2012 @ 16:58:40 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110966413
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het juist wel mooi dat ze gewoon door loopt en niet zich met 37 weken al open laat snijden wat ze neem ik aan zo voor elkaar gekregen had.
Jullie lijken er meer moeite mee te hebben dan zij zelf :D
Dit ja.
Al die debiele babybyteswijven die met 38 weken een inleiding afdwingen zijn beduidend triester dan Jessica die tonnetje rond de natuur haar gang laat gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 april 2012 @ 17:53:16 #235
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_110967535
Bij ons in Nederland is de grens 42 weken, hebben ze ook een grens in Amerika?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110968281
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef Bamba het volgende:
Ze is niet de enige vrouw die overtijd loopt en zo huge is ;). En ze zal beter in de gaten worden gehouden dan menig andere zwangere vrouw. Wel kudo's voor Jessica dat ze idd niet met 37 weken meteen voor een keizersnede of inleiding heeft gekozen.
ja maar ze is toch al over de 42 weken heen of niet>?
pi_110968311
Ergens is het ook wel grappig, iedereen zat de 20ste af te wachten, want tsja, dan zou ze een keizersnede hebben. En inmiddels zijn we 10 dagen verder en er is nog steeds niet.
En dan te bedenken dat ze volgens de media op 20 april 37 weken zou zijn. Ik ga er ergens vanuit dat er in Amerika wel een grens is die bij 41/42 weken ligt. Ze zou dan nu (even de pers gelovend) 38.5 dagen zwanger zijn. Misschien loopt ze dus nog wel 3 weken door 8)7
pi_110968336
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef kvd het volgende:
Ergens is het ook wel grappig, iedereen zat de 20ste af te wachten, want tsja, dan zou ze een keizersnede hebben. En inmiddels zijn we 10 dagen verder en er is nog steeds niet.
En dan te bedenken dat ze volgens de media op 20 april 37 weken zou zijn. Ik ga er ergens vanuit dat er in Amerika wel een grens is die bij 41/42 weken ligt. Ze zou dan nu (even de pers gelovend) 38.5 dagen zwanger zijn. Misschien loopt ze dus nog wel 3 weken door 8)7
-O-
  maandag 30 april 2012 @ 18:35:40 #239
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110968358
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 16:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit ja.
Al die debiele babybyteswijven die met 38 weken een inleiding afdwingen zijn beduidend triester dan Jessica die tonnetje rond de natuur haar gang laat gaan.
De baby is straks toch zo groot dat een natuurlijke bevalling misschien niet eens mogelijk is?

quote:
Bob Geldof klaagt over 'meisjesnaam' kleinzoon
LONDEN - Bob Geldof stond niet te juichen toen hij de naam hoorde die zijn dochter Peaches had bedacht voor zijn kleinzoon. Ze noemde het kind Astala.

"Jakkes!" zegt de 60-jarige zanger in The Sun. "Ik heb ze gesmeekt om een andere naam te kiezen."
Geldof vindt Astala geen naam voor een jongetje. "Hoe gaan ze hem op school noemen? Ass? Stella? Het is een meisjesnaam, laten we eerlijk zijn."

Geldof gaf zijn eigen dochters zelf ook ongebruikelijke namen. Hij noemde ze Fifi Trixibelle, Little Pixie en Peaches Honeyblossom. Volgens hem waren daar echter goede redenen voor.
:') Hij heeft geen recht van spreken met die hondennamen die hij zijn dochters heeft gegeven.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110968464
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De baby is straks toch zo groot dat een natuurlijke bevalling misschien niet eens mogelijk is?

[..]

:') Hij heeft geen recht van spreken met die hondennamen die hij zijn dochters heeft gegeven.
Wat een gek!
pi_110968526
Hoort hier toch ook altijd even....het eerste kiekje van Samuel Garner Affleck
  † In Memoriam † maandag 30 april 2012 @ 19:17:02 #242
43556 miss_dynastie
pi_110969404
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De baby is straks toch zo groot dat een natuurlijke bevalling misschien niet eens mogelijk is?

[..]

:') Hij heeft geen recht van spreken met die hondennamen die hij zijn dochters heeft gegeven.
Die man is getikt :')
Ten eerste is het gewoon een jongensnaam.
Ten tweede is het een naam, wat we van 'Perziken' en 'Kleine' toch niet helemaal kunnen beweren.
pi_110969517
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja maar ze is toch al over de 42 weken heen of niet>?
Lijkt me niet hoor. In Amerika houden ze vrouwen volgens mij veel strenger in de gaten dan bijv. hier in Nederland. Het blijft gissen hoe ver ze nu is, maar echt lang kan het volgens mij niet meer duren. Hoop ik voor haar dan;)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_110969567
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De baby is straks toch zo groot dat een natuurlijke bevalling misschien niet eens mogelijk is?

[..]

:') Hij heeft geen recht van spreken met die hondennamen die hij zijn dochters heeft gegeven.
Hoeft niet perse hoor, een enorme buik hoeft niet automatisch een groot kind te betekenen.

En van Bob Geldof had ik van de week al gelezen. Zegt de man die z'n dochter naar een fruit heeft genoemd :')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_110969648
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Bij ons in Nederland is de grens 42 weken, hebben ze ook een grens in Amerika?
/offtopic Zelfde grens als in Nederland. Ze hebben trouwens wel veel strengere controles dan in Nederland. Iedereen wordt bijvoorbeeld getest op zwangerschapssuiker.

/ontopic BumpWatch: Anna Paquin Debuts Baby Belly

Anna Paquin debuts her barely-there baby bump Saturday evening at the White House Correspondents’ Dinner, held at the Washington Hilton in Washington, D.C.
The expectant True Blood star, 29, and husband Stephen Moyer were guests of The Huffington Post.
Paquin, who confirmed her pregnancy earlier this month, wore a dress by Hervé L. Leroux.

.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_110969876
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:25 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

/offtopic Zelfde grens als in Nederland. Ze hebben trouwens wel veel strengere controles dan in Nederland. Iedereen wordt bijvoorbeeld getest op zwangerschapssuiker.

/ontopic BumpWatch: Anna Paquin Debuts Baby Belly

Anna Paquin debuts her barely-there baby bump Saturday evening at the White House Correspondents’ Dinner, held at the Washington Hilton in Washington, D.C.
The expectant True Blood star, 29, and husband Stephen Moyer were guests of The Huffington Post.
Paquin, who confirmed her pregnancy earlier this month, wore a dress by Hervé L. Leroux.

[ afbeelding ]
Zij is mooooooooi O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:54:11 #247
208890 June.
Seriously?
pi_110983488
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:25 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

/offtopic Zelfde grens als in Nederland. Ze hebben trouwens wel veel strengere controles dan in Nederland. Iedereen wordt bijvoorbeeld getest op zwangerschapssuiker.

In Nederland ook hoor ;) De zorg is hier echt 10x beter geregeld.
Shine bright like a diamond.
pi_110986094
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef June. het volgende:

[..]

In Nederland ook hoor ;) De zorg is hier echt 10x beter geregeld.
In NL wordt dat alleen getest als je kenmerken ervan vertoont. Anders niet.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 08:30:03 #249
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_110986652
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 07:31 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

In NL wordt dat alleen getest als je kenmerken ervan vertoont. Anders niet.
Of boven een bepaald BMI maar het is idd niet standaard.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2012 @ 09:32:12 #250
43556 miss_dynastie
pi_110987481
quote:
Maggie Gyllenhaal bevallen van meisje

AMSTERDAM - Maggie Gyllenhaal is bevallen van haar tweede dochtertje.

Dit heeft een woordvoerder bevestigd aan US Magazine.

Het meisje dat de naam Gloria Ray heeft gekregen kwam op 19 april in New York ter wereld.

De actrice, vooral bekend van de film The Dark Knight, stapte in 2009 in het huwelijksbootje met Peter Sarsgaard. Hij is onder andere te zien in Flightplan. Het stel heeft al een dochter: Ramona (5).
Bron: Telegraaf
Voor mijn gevoel is zij pas net zwanger en veel minder ver dan een Jessica bijv. :@ _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')