abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 09:38:23 #26
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5361935
* BlaatschaaP krijgt een visioen over een nieuwe soapserie, 'wazige bloemen'. Zou ik een pilot mogen uitzenden op FokTV?

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 13-08-2002 10:01]

pi_5369864
Ik zou heel graag een dierenprogramma over het leven van de dieren in de kinderboerderij willen maken!!
pi_5370114
Er komen al goede suggesties binnen.

Programma's die waarschijnlijk doorgaan:
* Fok!TV Youth, met presentatrice Sweetsixteen16
* Fok!TV Wazige Bloemen onder de naam Wazige Bloemen, met producent BlaatschaaP
* Het dierenprogramma van Inkie, de naam hiervoor wordt nog bedacht, maar het programma wordt gepresenteerd door Inkie.
* Fok!TV News, hieraan wordt nog invulling gegeven

+++ Binnenkort zal er meer informatie beschikbaar zijn +++

Vacatures:
-> Fok!TV Wazige Bloemen:
* Scenarioschrijver/ster
* Decormaker
* Editor (van de serie)
* 4 tot 6 jonge talenten die zin hebben beroemd te worden
* 4 tot 6 acteurs/actrices voor bijrollen

-> Fok!TV News (onder voorbehoud):
* 2 tot 3 redactieleden
* 2 Nieuwslezers/ressen
* 2 tot 3 verslaggevers/sters

  dinsdag 13 augustus 2002 @ 22:17:02 #29
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5371895
Hebben jullie ook reclamezendtijd? Dan zou ik nl een leuk spotje voor mijn ranjastalletje willen uitzenden
pi_5372275
We zijn nu bezig met de plannen voor Fok!TV. Binnenkort hoop ik meer informatie te kunnen geven over advertenties enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 13-08-2002 23:35]

pi_5375691
* ninja-mod wil ook nog altijd graag adverteren voor zijn computerwinkel... misschien ook wel een beetje promotie doen voor de dojo...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5455193
hmmzz ik houd nie van tv

* VixenFromHell steekt de gebouwen van FOK!TV in de fik en kijkt zeer tevreden naar de vlammen en vliegt dan weg, om meer leuke dingen te gaan doen

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_5462447
* TheScienceMan dooft de branden en gebruikt de combi-replicator/transporter om de gebouwen van Fok!TV weer te doen verrijzen. Direct daarna worden de gebouwen beveiligd met een multi-fasic-rotating-random-frequency-shielding en met een proximity alert.

Iedereen, mens of niet-mens, energie of massa, wordt direct weggestraald wanneer zij onbevoegd het terrein betreden.

Bevoegd zijn diegenen die door TheScienceMan zijn uitgenodigd.

pi_5505079
--- Fok!TV Persbericht ---
Aan alle Fok!eilanders.

De ontwikkelingen voor de herstart van Fok!TV liggen op schema. We hopen op 1 september aanstaande te kunnen beginnen met de uitzendingen.

We zoeken nog wel mensen voor de openstaande vacatures. Indien je interesse hebt dat kun je dat in dit topic melden.

--- Einde Fok!TV Persbericht ---

  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:23:02 #35
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5575101
Opeens horen ze een stem in hun hoofd * ; Vreemdeling we hebben je hulp nodig , er staan grote dingen te gebeuren .
Kom naar de tuinen van Fok! op zondag 1 september om 3 uur Wees voorbereid op strijd want er staan verschrikkelijke dingen te gebeuren met dit liefelijk eilandje
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 20:09:20 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5575713
Wij onderbreken de reguliere uitzending voor het volgende:

* De volgende tekst verschijnt opeens in beeld:

Officiele Verklaring van de EVD (Eiland Voorlichtings Dienst)

De volgende verklaring zal huis aan huis over het eiland worden verspreid en tegelijkertijd worden uitgezonden over radio en televisie.

* Het paleis wordt zichtbaar en Tara verschijnt in beeld. Hij begint te praten..

Mijn waarde eilanders.
Vandaag werd ons eiland opgeschrikt door een tragedie die zijn omvang in de geschiedenis van het eiland niet kent. Onze geliefde prinses Pluisje, mijn ex-schoonzus en opvolgster, werd vandaag rond middernacht door onbekenden ontvoerd in het FOK! National Park. Toen ik dit vreselijke nieuws ontving ben ik direct naar het paleis afgereisd en heb daar mijn intrek genomen om zo te voorkomen dat deze in verkeerde handen zou komen te vallen. Evenals een op handen zijnde revolutie af te wenden.

Als rechtmatig troonbezitter is de troon momenteel weer in mijn bezit en zal ik de titel prins van FOK!eiland weer tot mij nemen. Op deze manier hoop ik te voorkomen dat de leiding van het eiland bij de booswichten terecht komt die achter de ontvoering van onze prinses zitten.

Mijn eerste taak als prins is het instellen van een onderzoekscommissie die de ontvoering van onze prinses tot op de bodem zal gaan uitzoeken en hopelijk oplossen. Laten wij allen hopen dat Pluisje niets zal overkomen en snel weer terecht zal zijn.

In tijden van slecht nieuws heb ik ook goed nieuws. De bevolking van het eiland is verder niet in gevaar, daar zal ik persoonlijk voor zorgen. Verder wil ik jullie voorstellen aan mijn verloofde. Haar naam is Angelique van Plessis-Bellière. Ze is tegelijkertijd met mijn hernoeming tot prins tot prinses gekroond. Binnenkort zal het huwelijk tussen ons plaatsvinden.

Mensen van FOK!eiland, blijft kalm, wij zorgen voor alles.

Uw prins Tara van FOK!eiland

* Het beeld gaat op zwart en dan wordt de reguliere uitzending hervat.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_5576340
een klein probleempje, FOK!TV begint zondag pas de uitzendingen, we zijn nu nog niet eens in de lucht
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 21:25:27 #38
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5576780
Geen reguliere uitzendingen dus.
Aangezien FOK!TV al bestond ook al waren de uitzendingen gestopt is het zendmateriaal er wel en kan het bovenstaande bericht alsnog worden uitgezonden. Hopelijk met uw medewerking.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_5576890
Fok!TV is een onafhankelijk station, maar we werken mee met de uitzendingen. Desalniettemin worden de Fok!TV-studio's in tijden van onrust beveiligd. We zullen waarschijnlijk wel eerder beginnen met uitzenden dan gepland, maar dan alleen voor Fok!TV News. Ik hoop wel dat u de onafhankelijkheid van het station respecteert.

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 28-08-2002 21:51]

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 21:48:03 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5577127
De onafhankelijkheid van de pers wordt uiteraard gerespecteerd. Dat is altijd al zo geweest en er is geen reden om dat opeens te veranderen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_5642846
--- Fok!TV Persbericht ---
Aan alle Fok!eilanders.
We hebben door omstandigheden op het eiland en achter de schermen de datum van 1 september niet gehaald. De uitzendingen zullen zo snel mogelijk van start gaan.

We zoeken nog wel mensen voor de openstaande vacatures. Indien je interesse hebt dat kun je dat in dit topic melden.

Ook is het mogelijk om reclame te maken, maar alleen tussen bepaalde tijden, anders komt de reclame tijdens een programma, dat willen we niet.

De tijden voor de commercials zijn:
00:00 - 00:15 uur
04:00 - 04:15 uur
08:00 - 08:15 uur
12:00 - 12:15 uur
16:00 - 16:15 uur
20:00 - 20:15 uur

Deze tijden kunnen later nog gewijzigd worden. Indien er reclame wordt gemaakt buiten deze tijden, dan mag er door dat bedrijf, instelling, etc. geen reclame meer gemaakt worden gedurende 2 weken.

Als je reclame wilt maken, kun je dat via foktv@journalist.com laten weten.
--- Einde Fok!TV Persbericht ---

pi_5648758
kunt u mij informeren over de tarieven van de reclame zendtijd? ik heb de voorkeur voor het reclameblok van 20.00u ...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5706387
quote:
Op woensdag 04 september 2002 09:55 schreef ninja-mod het volgende:
kunt u mij informeren over de tarieven van de reclame zendtijd? ik heb de voorkeur voor het reclameblok van 20.00u ...
Same here! Lijkt me geen verkeerde zet om mensen in de avond alvast lekker te maken voor een goed ontbijt
The prettiest people do the ugliest things
pi_5707118
Ingedeeld in het reclameblok van 20:00 uur - 20:15 uur:
* Khalein
* ninja-mod

nu alleen nog programma's...

pi_5707139
quote:
Op zondag 08 september 2002 14:41 schreef TheScienceMan het volgende:
Ingedeeld in het reclameblok van 20:00 uur - 20:15 uur:
* Khalein
* ninja-mod

nu alleen nog programma's...


audities : wazige bloemen (tv soap)
pi_5707168
quote:
Op zondag 08 september 2002 14:41 schreef TheScienceMan het volgende:
Ingedeeld in het reclameblok van 20:00 uur - 20:15 uur:
* Khalein
* ninja-mod

nu alleen nog programma's...


GeenIDtV producties
pi_5831487
schop
pi_5957006
[Introtune Fok!TV News]

Goedenavond dames en heren.
Dit is het Fok!TV News van om en nabij half 11 's avonds op dinsdag 24 september 2002 met de volgende onderwerpen:

* Eerste uitzending op vernieuwde Fok!TV
* Eilander verlaat eiland

[tadadadadam...]

Vanavond is Fok!TV News het eerste programma dat uitgezonden wordt op het vernieuwde Fok!TV. De uitzendingen zullen niet met regelmaat worden uitgezonden, doch wel regelmatig dat er een uitzending zal zijn, maar hierop is geen klok, horloge, of enig ander iets gelijk te zetten. Wij hopen nog vele uitzendingen te kunnen verwachten.

"Andere uitzendingen dan Fok!TV News zijn op dit moment in ontwikkeling," aldus Fok!TV-eigenaar TheScienceMan.

[tadadadadam...]

Vandaag kwam het bericht binnen dat Rebel_girl het eiland zal verlaten. Om 3 minuten voor half 8 zei ze het volgende: "Ik weet eik niet goed hoe ik mn gevoelens hierover moet verwoorden, maar ik heb besloten om te stoppen met het eiland."

Een greep uit de eerste reacties na de bekendmaking:
Lurky: "Neem het leven zoals het is en kijk vooruit naar je eigen pad! Met vallen en opstaan: je komt er wel. Met of zonder eiland."
Pluisje: "Eens een eilander, altijd een eilander."
Marlo: "Geen dank hoor, tot gauw."

Voor meer informatie kunt u terecht op kunstenaar keert terug naar geboorteplaats..

[tadadadadam...]

Tot zover de eerste uitzending van Fok!TV News. Dit was TheScienceMan. Een goedenavond.

[Afsluittune]

pi_6199971
* [ Introtune Fok!TV News ]
Goedenavond dames en heren.
Dit is het Fok!TV News van om en nabij 11 uur 's avonds op woensdag 09 oktober 2002 met de volgende onderwerpen:

* Vier nieuwe bewoners op Fok!eiland
* Gremlin weer gesignaleerd

* [ tadadadadam... ]

Sinds de vorige uitzending van Fok!TV News zijn er weer een aantal mensen op Fok!eiland komen wonen. De vier mensen, waar het hier over gaat, zijn Grooviee, DiRty, Together-Alone en CherrymoonTraxx.

"In zeer slecht weer is zij omgeslagen en tot op de bodem gezonken. Ik heb mij drijvende kunnen houden met een reddingsvest, en ben hier heen gedreven," aldus Grooviee in Aangespoeld....

Together-Alone spoelde een paar uur na Grooviee aan op Fok!eiland. Zij is net als Grooviee een schipbreukeling.

Eerder heeft ook CherrymoonTraxx zich gevestigd op het eiland op Cherrymoon

Tenslotte is ook DiRty op het eiland komen wonen. "Het leven op de wal wordt me teveel. Ik heb al moeten onderduiken maar waan me nog steeds achternagezeten," aldus DiRty.

* [ tadadadadam... ]

Hedenmorgen is de Gremlin weer gesignaleerd. Ontbijterie-uitbater Khalein vertelt zijn verhaal:

"Bij het openen van de Dispenser ziet ik al snel dat er zowaar een paar ontbijtjes zijn gebruikt! Met een big smile huppel ik de Ontbijterie weer in, maar vergeet ik de Dispenser dicht te doen....

Vanuit de keuken hoor ik plotseling een hels kabaal en zie ik enkele mensen hard wegrennen. Wat is hier gaande?

What da hell...

Ik snel naar de veranda alwaar een gesloopte BrekkieBox Dispenser staat. Onderdelen en restanten ontbijtjes van gisteren liggen overal... Wat is hier gebeurd?

Dan zie ik in de resten van de Dispenser iets bewegen. Ik hoef niet lang na te denken over wie of wat dit is: de gremlin is terug..."

Een paar maanden eerder heeft de Gremlin ook al huisgehouden in De Fok! Ontbijterie:

"Het is een klein, harig beestje van ongeveer 25 cm hoog. Het schijnt een voorkeur te hebben voor het kapot maken van, ehm, alles?" aldus Khalein.

* [ tadadadadam... ]

Tot zover de uitzending van Fok!TV News. Dit was TheScienceMan. Een goedenavond.

* [ Afsluittune ]

pi_6274024
* SuperUli vraagt zich af of hij reclamezendtijd kan kopen voor zijn Pannekoekenhuisje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')